מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
כאילו מעבד AMD 3000 הוא בעצם 1.8GHZ לעומת מעבד 3.0 INTEL שהוא בעצם 3GHZ אני צריך להוכיח לחבר שלי שזה נכון... אבל אני לא סגור אל איך להסביר לו את זה...
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מזה בזכרונות CAS ואיך זה משפיעה על הביצועים ? ומזה המספרים של 3 3 3 5 למשל ? תודה
-
- 1 תגובה
- 723 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי לינק לתוכנה אשר בודקת את הזיכרון אם הוא תקין והכל ...? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 504 צפיות
-
-
סתם מתחשק לי ללמוד קצת על לוח אם ועל כל הדברים החשובים שנמצאים עליו אז עכשיו בא לי ללמוד קצת על הצ'יפסט. מי שרוצה לעזור לי ולשפוך מישע אז אני מאוד יעריך או שלמישהו יש איזה לינק לתת לי איזה איזה מאמר (עדיף בעברית) תודה רבה ואם מישהו יכול להסביר לי מה זה NORTHBRIDGE ואם ההיגיון שלי בריא אז זה אומר שיש גם SOUTH BRIGE נכון? חח אני אודה לכל מי שיעזור לי תודה : )
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
בבקשה עריכה:הכוונה לקירור שבא באריזת ה-box
-
- 0 תגובות
- 525 צפיות
-
-
כמה למעשה ההבדל בין מה שנחשב מקביל מבחינה ביצועית ומחיר, טכנולוגיות ישנות מול חדשות?(כמובן ללא אוברקלוקינג) לדוגמא 3800X2 לעומת E6300 אבל עם זכרונות מהטכנולוגיה החדשה. כמה הזכרונות החדשים של ה 667 נניח לעומת ה400 נותנים שיפור בביצועים? בהנחה ששניהם עובדים בערוצים דואלים. יש השוואות באינטרנט של הדברים האלו מבחינת קרבה של מחירים וביצועים?
-
- 1 תגובה
- 640 צפיות
-
-
אני מחפש כבר הרבה זמן מישהו שמוכר זכרון כזה שמותאם לP3 ורציתי לדעת עם מישהו פה מוכר כזה זכרון... בחנות הוא עולה 384ש"ח וברצוני לקנות כזה זכרון במחיר סמלי של 150 עד 200 ש"ח. תודה,
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
מעניין אותי לדעת איך הוא בהשוואה ל 8rda+ Rev 2.1 מכל הבחינות. אם יש למישהו לינק לביקורת בכל שפה שהיא אשמח לקבל
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך עם חיבור של AGP *4 ואני רוצה לבנתיים לחבר אותו עד שאני יקנה כרטיס מסך חדש (השאלה אם אני יקנה כרטיס מסך עם חיבור של AGP *8 או כבר את הPCI EXPRESS ) בלי שום קשר יש לי 2 זכרונות של DDR2 667 512 (1024) רציתי לדעת איזה לוח אם כדאי עבורי כעת ולעתיד 1)ASUS P5VDC-MX http://www.asus.com/products4.aspx?modelmenu=2&model=814&l1=3&l2=11&l3=242 2)ASROCK 775 DUAL880-PRO http://www.asrock.com/product/775Dual-880Pro.htm
-
- 2 תגובות
- 461 צפיות
-
-
אל תכעסו עלי בבקשה כי אני יודע שכבר דיברו על זה הרבה בעבר אבל עדיין הייתי רוצה שמישהו יסביר לי מה זה ההפרש מחירים הענקי הזה בין מעבדי INTEL למעבדי AMD. כאילו ב 698 ש"ח אפשר לקנות AMD AUTHLON 2500+ BARTON כאשר בכמעט אותו מחיר (699) אתה בקושי משיג INTEL PENTIUM 4 1.7 GHZ. למה זה?
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
המעבד של אינטל d805?? והאם כל ליבה יש לה 2.66 מגה הרץ????
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מישהו מוכן להסביר לי מה ההבדל ביןASUS P4S800D - E DELUX לבין ASUS P4S800D ??? אבל ממש בפירוט .......למי יש יותר פיצ'רים וכל זה.......(חוץ מזה שהם נראים בול אותו דבר !!!!)
-
- 6 תגובות
- 828 צפיות
-
-
הקשיח שלי ונותן לו u dma6 בבקשה תעזרו לי ניסיתי הכל יש לי דיסק מסוג maxtor 40 giga 7200 ata 133 ואני מקבל 550 נקודות בתוכנה pc mark שלחבר שלי יש אותו דיסק והוא מקבל 900 ומעלה.. התקנתי את כל הדריבירים שצריך כולל via דרך הביוס הכל מותקן טוב ומעודכן אבל בווינדוס זה כותב לי u dma 5 ולא 6.. אני לא מבין למה בבקשה עזרה
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
אהלן אני רוצה הסבר על התיזמונים אני יודע ש 2-2-2-5 זה טוב אבל כמה שיותר נמוך יותר טוב או כמה שיותר גבוה http://www.ocztechnology.com/products/memory/ocz_el_ddr_pc_3200_dual_channel וזה טוב?
-
- 3 תגובות
- 688 צפיות
-
-
למה הם נעצרו ב 3.73 Ghz? הם הרי אמורים להכפיל את המהירות שלהם כל חצי שנה לא? מה בכלל קורה בשוק המעבדים בשנתיים האחרונות? [לי יש מעבד פנטיום 4 עם 2 Ghz]
-
- 13 תגובות
- 763 צפיות
-
-
GEIL 400MHz 2*512MB GOLDEN DRAGON תזמונים 2-3-3-6 CROASIAR TWINX 1024-3200LL 2*512 MHz עובד ב2-2-2-6 GEIL נחשבת חברה פחות טובה במשהו, שההבדל הוא כזה אסטרונומי?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא ממש יודע מזה אני מבין שזה המהירות של המחשב?! אם מישהו יסביר לי מה הם ומה הם עושים בדיוק ? [תודה]! ???
-
- 12 תגובות
- 4k צפיות
-
-
-
http://shop1.outpost.com/product/3796036?site=sr:SEARCH:MAIN_RSLT_PG שווה לקנות? או: http://shop1.outpost.com/product/3746046?site=sr:SEARCH:MAIN_RSLT_PG או: http://shop1.outpost.com/product/3956148?site=sa:Hard%20Drives%20Memory:Spot3 ??
-
- 4 תגובות
- 546 צפיות
-
-
-
חבר שלי הלך לקנות מחשב כמובן עם מפרט מוכן ומצוין שעשיתי לו ואז הוא הקשיב למוכר וקנה את הלוח אם הזה במקום =\ (אני מאמין שמובן באיזה חנות מדובר ..=\) אז יש בעיות כלשהן שאני צריך לדעת עליו ?.... אני הולך להתקין לו את הווינדוס וכל מיני מחר ......
-
- 0 תגובות
- 466 צפיות
-
-
ב"ה שלום חברים נתקלתי בסוג זכרונות שאני אישית לא מכיר כל כך EUDAR Princeton USA על הזכרונות של Princeton USA מקבלים 15 שנות אחריות ועל של EUDAR לכל החיים מה שנשמע קצת תמוהה הם משווקים בארץ על ידי היבואן הזה אסקלר אז מישהו מכיר ? שמע ? יודע ? ממליץ ? לא ממליץ ? :s05:
-
- 5 תגובות
- 636 צפיות
-
-
מחפש חוות דעת על הזכרונות האלה http://www.skypc.co.il/pl_product~EX-4800P2-SW~15~0.htm
-
- 3 תגובות
- 551 צפיות
-
-
-


