מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
למישהו יש שמץ של מושג מה הSTEPPING הכי טוב למעבדים האלו???
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מדבר ספציפית על זכרונות DDR3 ללפטופ, אני לא יודע מה המצב עם DDR4 וכו', אבל ממה שבדקתי לפני מספר חודשים, כעת המחירים עלו בצורה דרמטית, עלייה של 100 ש"ח ויותר לסטיק. אז דבר ראשון, האם מישהו יודע מה הסיבה לכך, ושנית, האם יש צפי לירידה במחיר?
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-
-
שמעתי שהQ6600 יעלה בסביבות ה1500 שקל ואני מעוניין לדעת מתיי בערך זה אמור לקרות שאני ידע אם שווה לחכות קצת או ללכת השבוע לקנות את החלקים למחשב. וגם עוד שאלה קטנה,לא תיהיה לי בעיה לעבוד עם שניי הארד דיסקים? יש לי עכשיו WD120GB ואני רוצה לשים עוד אחד של 250GB. יש לי C ו D ואני מעוניין שהוא יהיה E אם זה אפשרי,יש לי המון דברים לאחסן... תודה לעונים.
-
- 1 תגובה
- 748 צפיות
-
-
חבר שלי טס לארצות הברית ואני רוצה שיקנה לי זיכרונות.. ואני ראיתי באינטרנט כמה עולה סטיק של 512 של A-DATA ומה אני יגיד לכם זה מחיר שוק 68 דולר לסטיק של 512 ראם!!!!!!!! תעשו חישוב קליל....ב 1224 שקל אתם קונים 2 gb ddr!! אז ההתלבטות שלי עם שווה לקנות גיגה ראם ב 650 שקל בערך?!?! או שכדי לקחת של ocz 2-2-2-5 ב 1200 ?
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
שלום. יש לי לוח של PCPARTNER ויש עליו סלוט קטן בצבע חום(יותר קטן מPCI). מישהו יודע מה זה?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לאחר הרצת תוכנת EVEREST קבלתי כמה הצעות ליעול המחשב והראשונה היא: Suggestion: SSE is not supported. Upgrade your CPU to speed up applications optimized for SSE. מה זה SSE? איך אני מצליח במערכת ההפעלה של חלונות 2000 (פרופשונל) להתעסק עם ה SSE? איך אני יכול לעדכן אותו? ואיך בעצם אני פותר את הבעיה?
-
- 10 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
הציעו לי לי זיכרון : 2GB (1024x2) DDR-2 667-MHz Dual Channel Compatible (Tested מה זה TESTED?
-
- 11 תגובות
- 758 צפיות
-
-
הבנתי שזה דרייברים לצ'יפסט, אבל מה הם נותנים לי? ומתקינים אותם כמו בעידכון ביוס, כלומר בצריבה של פלאש, או פשוט כמו דרייברים של כרטיס מסך למשל. ד"א יש עידכונים לצ'יפסטים של אינטל?
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הקדמה : אני לא יודע אם הת'ראד הזה שייך לפורום מעבדים ולוחות אם או לפורום קולנוע ביתי שהבנתי שאולי הטכנולוגיה שייכת לשם , המודר הראשון שעובר פה שישפוט בעצמו . שמעתי את השם דיי הרבה , אבל עוד אין לי מושג מה זה אומר , הדבר היחיד שאני כן יודע זה שמדובר בטכנולוגיה בלוחות אם של INTEL , שגם לוחות אם של חברות אחרות משתמשים בה, יש למישהו משהו להוסיף ?
-
- 7 תגובות
- 630 צפיות
-
-
יש לי את הלוח הנ"ל והוא כותב לי שיש לו בעיה C3, אז אם יש מישהו שיודע מה זה אומר. תודה רבה!!!
-
- 3 תגובות
- 514 צפיות
-
-
סליחה על הבורות (בתמונה מתחת לחשמל המרכזי של הלוח) [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 719 צפיות
-
-
מה זה עושה ועוד שאלה איך מנטרלים את האופציה שהביוס מכבה את המאוורר כשהמעבד יורד לחום מסוים כלומר אני רוצה שהמאוורר יעבוד רצוף? תודה
-
- 9 תגובות
- 766 צפיות
-
-
קראתי איפשהו שיש כרטיסי מסך שתומכים בקרוס פייר מישהו יודע מה זה <<<<<<<<<<???
-
- 3 תגובות
- 585 צפיות
-
-
יש אצלי אפשרות כזו בביוס איפה שאני עושה ת OC יש לי לוח NF7-SL ורואים בצד ENABLE ו DESABLE ורשום בDESABLE שזה ישתמש בפרמטרים הכי יציבים או משהו כזה ובENABLE רשום שזה ישתמש בפרמטרים של OC מישהו יודע מה זה? ומה כדאי לעשות?
-
- 2 תגובות
- 665 צפיות
-
-
מישהו יודע מתי הAN8 של ABIT מגיע לארץ ואם יהיה כדי לקנות וכמובן שאני מדבר על גירסת הFatality של הלוח ושמעתי שהוא nForce 4 Ultra ויש אותו כבר בארצות הברית אז מישהו יודע מתי הוא מגיע אלינו ואם הוא שווה משהו??
-
- 13 תגובות
- 772 צפיות
-
-
אם מישו יודע בבקשה מי החברה שמייבאת את המוצרים או יותר נכון את הלוחות אם של epox או של DFI שיגיד לי בבקשה למה אני צריך להגיד לחנות שממנה אני רוצה לקנות מי היבואנים כדי שהם יוכלו להזמין לי אם אני רוצה את אחת הלוחות של החברות האלה... תודה רבה רבה ...
-
- 6 תגובות
- 815 צפיות
-
-
-
למישהו יש ניסיון איתם? כי פשוט מצאתי את הזכרונות האלה http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=2264 כעקרון ראיתי אתר שבדק אותם ונתן להם ביקורת לא רע בכלל, ואני רוצה לדעת אם כדאי בכלל לגעת בהם...
-
- 6 תגובות
- 659 צפיות
-
-
-
-
כל מי שמוכר את זה עכשיו זה במחירים של 1500$-2000$. מישהו יודע מתי ההשקה הרישמית שהמחירים ירדו כבר ל 1K$?
-
- 2 תגובות
- 559 צפיות
-
-
-
כי אני מתלבט אם לחכות לו או לקנות את 8rda+ ? תודה רבה?
-
- 2 תגובות
- 702 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות את הDS4 וביום חמישי שעבר אמרו לי ממור לוי שעוד אין בארץ אולי מישהו יודע צפי לגבי ההגעה שלו?
-
- 5 תגובות
- 612 צפיות
-
-


