עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by DF30,

    שלוש אופציות עומדות בפני! המחיר הוא לא פונקציה!!! שלושת הפיינליסטים הם: 1. MSI KT3-ARU 2. Epox 8K3A+ KT333 3. Gigabyte GA-7VRXP אני חייב להחליט! ומ ה ר ! ! עכשיו, קראתי בפורום על הלוחות והמלצות, אבל הן היו שטחיות. לא יעזור לי "תקנה את 1 הוא הכי טוב" או "אני הייתי הולך רק על 3" אני צריך סיבה! (איזה פיצ'רים יש לאחד ואין לשני, מה היתרון של א' על ב' וכו') אז תעשו טובה ותנמקו (פרט ונמק ;D) אגב זה מתוכנן לעבוד עם: xp 1800, DDR 3000', Radeon 8500 le אין תוכניות לO/C !! יאללה! תתחילו לנמק! דרור :smoke:

    • 57 תגובות
    • 5.6k צפיות
  2. אני אישית חושב שזו GIGABYTE. כל החברות האחרות מספקות את אותן ביצועים ומפרט במחיר גבוה לפעמים ב-50%... אין כמו GIGABYTE.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by mrraz,

    יש יבוא מסודר כמו שעושה איסטרוניקס לאינטל ?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by asili,

    זקוק לאתר או לאימייל

    • 2 תגובות
    • 6.4k צפיות
  5. הייתי רוצה לדעת לידע כללי מי מספק את הלוחות\כרטיסים הללו לחנויות -או שהחניות הם הספקיות הרשמיות של החלקים?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by asili,

    ??? יש סיכוי לממש את האחריות על מעבד AMD שנקנה בחול?

    • 14 תגובות
    • 3.4k צפיות
  7. Started by XqGEX,

    רציתי לדעת אם יש ללוחות האם של אסוס יבואן רשמי לארץ ואם כן מיהו. ראיתי שרונלייט הם יבואנים של אסוס, אבל לא מצאתי באתר שלהם אזכור ללוחות אם... יוגב

    • 8 תגובות
    • 3.5k צפיות
  8. Started by Cereal Killer,

    אני צריך לממש אחריות על זכרונות של GSKILL, מי היבואן שלהם?

    • 1 תגובה
    • 2.3k צפיות
  9. Started by asili,

    ??

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by asili,

    ?

    • 1 תגובה
    • 938 צפיות
  11. Started by lipa,

    תודה

    • 8 תגובות
    • 714 צפיות
  12. Started by nk83450,

    מי הם החברות שמביאות לארץ מעבדי AMD שמות של חברות או יבוא מקבילי ?

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  13. Started by someone,

    אני רוצה לשלוח להם אימייל ולשואל אותם למה המחירים של המעבדים בארץ בשמיים (ואין סיבה שהם יהיו לא? כי הם לא גדולים ושוקלים הרבה כמו רמקולים למשל, ולפי מה שאני יודע המכס על מוצרים למחשב אמור להיות נמוך יותר...) להשוואה: המחירים בארץ (בעיקר המעבדים המהירים יותר) של מעבדי INTL וAMD כפולים מאשר בחו"ל! :AR15:

    • 26 תגובות
    • 2.9k צפיות
  14. Started by Ibrow-Now,

    10x

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות
  15. Started by First Squad,

    http://www.megagames.com/news/html/hardware/intelquad-coresinnovember.shtml אינטל ממש ממהרת... :

    • 25 תגובות
    • 2.3k צפיות
  16. עריכה: עודכן | /\ [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. להלן הדרוג עלפי לוחות האם שאמורים לצאת מפסי הייצור של היצרניו השונות ב 2005: ASUS תייצר 50 מליון לוחות אם, Foxconn תייצר 40 מליון לוחות אם, Elitegroup Computer Systems - ECS תייצר 20 מליון לוחות אם, Gigabyte תייצר 16 מליון לוחות אם, MSI - Micro-Star International תייצר 15.5-16 מליון לוחות אם. המספרים האלה כוללים את הלוחות שהיצרניות מייצרות עבור לקוחות OEM. חברת Foxconn מיתכוונת להגביר פי 60 את המכירות שלה לשוק הפרטי. מקור: http://www.digitimes.com/mobos/a20050526A1003.html

    • 7 תגובות
    • 829 צפיות
  18. Started by david100,

    זה אמור להיות פנטיום 3, אבל לא הצלחתי לקבל תשובה חד משמעית. המעבד נמצא ממחשב נייד של קומפאק משנת 2001 /2002 . תודה, דוד

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  19. Started by UNDERDOG,

    איזה מעבד ממעבדי הAMD הוא המקביל של הסלרון 2.66

    • 18 תגובות
    • 954 צפיות
  20. Started by gabbay,

    רציתי לדעת מתי מגיעים הלוחות אם החדשים שלהם?

    • 0 תגובות
    • 752 צפיות
  21. שהיה מסוג AMD ATHLON XP 1700 (בפועל הוא עבד על 1400)

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. מי יודע בוודאות על איזה צ'יפ מבוסס Kingstone Hyperx pc3200? (זה לא TCCD?) קניתי קיט של 1GB זיכרון Kingston Hyperx pc3200 מדגם KHX3200AK2/1G בהתחלה הבנתי מכם שזה מבוסס על ה TCCD שנחשב מעולה לאוברקלוקינג אבל עכשיו אני רואה באתר הזה: http://www.techpowerup.com/memdb/ שזה מבוסס על Winbond CH-5 (מה זה בכלל?!) זה טוב? ולאיזה מהירות אפשר להגיע איתו? (לוח Asus P5GDC Deluxe ומעבד Prescott 2.8Ghz LGA 775) אודה לכם מאוד על תשובתכם....

    • 24 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by erez_barziv,

    כבר חודש שאני מנסה למצוא מה ההבדל בין rdram ל- ddr. שאלתי כבר הרבה אנשים איש לא ממש יודע. אודה לכם עד מאוד אם תבהירו לי את הנקודה. שנה טובה ו ארז.

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים