עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. שלום ושנה טובה לכולם, אשמח אם תעזרו לי לבחור לוח אם וכרטיסי זיכרונות מתאימים. אני מעוניין לקנות מעבד intel i7 6700k. המחשב אינו מיועד למשחקים בעלי דרישות גבוהות, כרטיס המסך שברשותי הוא Sapphire AMD Radeon 7850 2GB GDDR5 DP Retail, אני לא מתכנן להחליפו בזמן הקרוב. המחשב מיועד לעיבוד מידע, הרצת תוכניות בעלי דרישות גבוהות ותכנות. אני מעוניין ב32GB RAM ובלוח אם טוב עם יציאת USB-C ואפשרות להוספת רכיבים בעתיד (כולל כרטיס מסך 14NM כשיצא). התקציב הוא גמיש, כ5000 ש״ח. תודה!

    • 15 תגובות
    • 3.9k צפיות
  2. Started by Spootnik,

    מחפש זכרון ולוח אם ל 805D לוח אם שיחזיק ל אוברקלוק וגם זכרון שיחזיק לאוברקלוק ושאלה קטנה יש לי hdd1 אני לא צריך לקנות גם אותו נכון? תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 733 צפיות
  3. Started by henb7,

    אני מחפש לוח אם טוב שיתאים לטכונולוגיה החדישה של המעבדים p 540 3.2ghz 800-1mb s775 משו טוב... וכנ"ל זכרון טוב ddr2 533mhz

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  4. שלום לכולם. אני בונה מחשב חדש, ובוחר פריט פריט. לגבי מעבד, הגעתי למסקנה שהכי טוב לקחת או E6750, או Q6600. המחשב מיועד בעיקר לגלישה, עבודה עם תמונות (Photoshop), סרטים וקצת משחקים. התקציב הכולל, ללא מסך הוא כ-4000 ש"ח. אפשר טיפה לחרוג. אז קודם כל, בבקשה, תעזרו להחליט בין שני המעבדים. דבר שני, אני צריך לוח אם סביר\טוב, שיתאים לצרכים שלי. ודבר שלישי, זיכרון. אני מעריך כ-2GB. תודה רבה מראש.

    • 3 תגובות
    • 493 צפיות
  5. ברצוני להרכיב מחשב HTPC רכשתי כרטים HAUPPAUGE-150 חשוב לי שבעתיד אוכל לשדרג את המחשב כשיהיה לי יותר תקציב ואשמח לקבל חוות דעת לגבי המארזים האלה http://www.lamir.co.il/product.asp?product=10798 http://www.pccenter.co.il/Product.asp?productid=2935 תקציב למעבד וללוח אם ש"ח 600-1000. כמה שפחות עדיף. תודה

    • 2 תגובות
    • 540 צפיות
  6. התקציב שלי הוא 800 ש"ח. תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  7. Started by yakir8,

    שלום אני מחפש מעבד אינטל ולוח אם שמתאים לו עד 1100 מהחנות KSP תודה

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. אהלן, אני מתלבט בין המעבד Intel Core i7 3770K 3.5Ghz לבין Intel Core i5 3570K 3.4Ghz למטרת משחקים. האם ההבדל ביניהם משמעותי וכדאי להוסיף 500 שח כדי לקחת את ה- i7 ? בנוסף אני מחפש לוח אם למשחקים: 1. שיתמוך במעבדים האלה (שניהם s1155) 2. שיתמוך בכרטיס מסך מסוג: Gigabyte GTX670 OC 2GB GDDR5 3. שיהיה איכותי עם שם טוב ושמיוצר ע"י חברה איכותית ושניתן לסמוך עליו בעיניים עצומות. 4. שיהיה כמה שיותר זול אבל יעמוד בשאר התנאים קודם תודה ושבוע טוב

    • 3 תגובות
    • 967 צפיות
  9. Started by nim901,

    שלום, אני מחפש לוח אם זול ומומלץ ל P4 בסוקט הישן עדיף שיהיו אפשרויות OC או לפחות לוח טוב. התקציב הוא 500 - 600 (דחוק!) עדיף מזיגי זיג (2000)

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by Mr.B,

    מחפש לוח אם שמתאים ל DDR ושמתאים למעבד שלי העמבד שלי - CPU Type Intel Pentium 4A, 1600 MHz (16 x 100) הלוח אם הקיים שלי- Intel Maryville D850MV ואני צריך שהלוח אם החדש יתמוך AGP אהממ זהו אני חושב גם כזה דבר יעלה לי..

    • 0 תגובות
    • 515 צפיות
  11. Started by Chymes,

    אז לאחר שפנדה דפקו אותי ונשארתי בלי לוח אם, אני חייב לקנות לוח אם חדש. אני רוצה לוח אם מאד איכותי למעבד AXP 2500. לא כל כך אכפת לי מ-OC, אבל חשוב שללוח תהיה יכולת OC מסויימת. חשוב שעל הלוח יהיו 4 חורים ליד הסוקט, בשביל גוף קירור גדול במיוחד. חשוב שהוא לא יהיה גדול, כי אין לי הרבה מקום במארז. תקציב: 900 ש"ח.

    • 9 תגובות
    • 629 צפיות
  12. Started by matizami,

    העברתי את המחשב דירה והוא קיבל מכה ומשהו נדפק בלוח אם. הכרטיס מסך לא יושב טוב ואני צריך להחזיק אותו עם משהו כדי שהמחשב יעבוד וגם המאוור במארז לא עובד. המחשב בין שנה וחצי בערך ואני מתבלט האם לקנות את אותו לוח אם Gigabyte GA-B85M-D3H או כבר לקנות אחד יותר חדש (כמו למשל Gigabyte GA-H97-HD3 או ASRock H87 Pro4)? זה המפרט שלי Intel Core i5 4570 3.2Ghz (3.6Ghz Turbo) LGA1150 BOX באנדל - Fractal Design Define R4 + FSP RAIDER 650W - Crucial 4GB DDR3 1600Mhz 1.5V CL11 X2 Seagate Barracuda 7200.14 1TB SATA3 Samsung 250GB 2.5" SSD 840 Series SHAPPIRE 7870XT BOOST[h=1][/h]

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by MoSQuiTo,

    מאחר וזו טכונולוגיה ישנה, כל לוחות האם דיי זולים- הייתי רוצה לדעת על מה אתם ממליצים? יש לי את המעבד הבא: Intel Pentium 4, 3000 MHz - HT ו2 ג'יגה זכרון. אני מחפש לוח אם שעדין זמין במלאי- מאחר והרוב כבר לא זמינים. רצוי לינק לחנות.

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. Started by Adir88,

    טוב אז לאחר הפסק חשמל ולאחר שהספק שלי הלך קניתי ספק חדש. עכשיו מתברר לי שגם הלוח אם שלי הלך. אני צריך לוח לא יקר שיתאים למפרט הנל עם אופציה לשדרוג בעתיד הלא רחוק. (כנראה אשרג בעוד כחצי שנה). אוברקלוק לא מעניין אותי. תודה מראש לעוזרים. E6300 GA-945P-US2U GEGORCE 5700 GT WD 250GB AUDIGO 2 ZS צורב דיודי עם חיבור ATA ישן. kingstorm 1024*2 667MHZ ENERMAX thomaock 405W COMPUCASE 6A19

    • 5 תגובות
    • 969 צפיות
  15. Started by I7210I,

    שלום אני בונה מחשב חדש לגיימינג ופיתוח, כרגע המעבד שאני אלך עליו זה ה I7-12700K והזיכרונות זה DDR5 5200 לוח אני מחפש משהו נחמד וטוב , ראיתי את האופציות ראיתי את הלוחות הבאים ואיני יודע להחליט ביניהם (כולם של אסוס) לוח אם Asus PRIME Z690-A LGA1700 Z690 DDR5 לוח אם Asus ROG STRIX Z690-F GAMING WIFI LGA1700 Z690 DDR5 כרגע הכי מעניין ברשימה לוח אם Asus ROG MAXIMUS Z690 HERO LGA1700 Z690 DDR5 לוח אם Asus ROG MAXIMUS Z690 APEX LGA1700 Z690 DDR5 לוח אם ASUS ROG MAXIMUS Z690 FORMULA LGA1700 Z690 DDR5 , יש איזו המלצה כלשהיא? אין ממש הגבלת תקציב, כן חשוב usb type c וכמובן חריצים ל SSD NVME שניים אם אפשר וכן מקום ל Sata אחד, תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  16. שלום אני מחפש לוח אם חדש שיתאים לאובר קלוקינג טוב עים amd 2500 barton ושיהיה עילו כמה שיותר תוספות חובה שיהיה -(raid , usb 2 , lan) כאדי שיהיה - fire wire,כרטיס סאונד אני לא צריך כרטיס גרפי על הלוח אם יש לי כרטיס טוב וחשוב מאוד שהוא יהיה מתאים לאובר קלוקינג תודה רבה !!!! ;D ;D ;D

    • 2 תגובות
    • 537 צפיות
  17. אני רוצה לוח אם של asus במחיר של עד 1200 ש"ח אני צריך שהלוח יתמוך ב- Sata, AGP X8, DDR1 ומעבד פנטיום 4 מתושבת Socket 478 אם תוכלו לתת לי המצלצות ללוחות אם טובים ובמחיר שצינתי תודה !!!!!

    • 7 תגובות
    • 667 צפיות
  18. אז ככה... מהמעט שאני יודע על לוחות אם אני אנסה להסביר מה אני מחפש... התקציב: 700 ש"ח (אפשר להתגמש קצת יותר) בגדול אני מחפש לוח אם חזק ומהיר שמתאים למעבד INTEL P4 1.7GHZ קריטוריונים: בעל Socket 478 (שמתאים למעבד 1.7 של אינטל) בעל מינימום 4 חריצי PCI-E בעל מינימום 2 סלוטים לזיכרון שיהיה IDE, USB, AGP וכל השאר (או שיש את זה בכל לוח אם?) וזהו בעיקרון... זה ממש חשוב בשבילי... המלצות יתקבלו בברכה

    • 14 תגובות
    • 885 צפיות
  19. Started by vinipyx,

    אני מחפש לוח אם פצצה שמתאים למעבד 6600 של ינטל

    • 8 תגובות
    • 652 צפיות
  20. Started by smootskin,

    הי חבר'ה, המחשב היום נכבה ולא נדלק, לאחר פירוק כל החלקים ההנחה היא שלוח האם כשל. אני רוצה המלצה ללוח אם חלופי לגיימינג, יש לי כרטיס מסך gtx1060 מיני (מאוורר אחד) של evga. מעבד i5 4460 3.2 2 זכרונות שכל אחד 4gb. (מפרט מדויק בפרופיל שלי) מעדיף שיהיו 4 חריצים לזיכרונות ראם, ככה אוכל להוסיף זכרונות בהדרגה כי התקציב שלי מוגבל. אם העדיפות היא ללוח אם בעל 2 חריצי זיכרון, אחיה עם זה. אני לא יודע מה המחירים הסטנדרטיים של לוחות אם לגיימינג וקשה לי לנקוב במחיר. בואו נגיד שעד 1500₪ וגם זה בהגזמה מטורפת, ממש הסחפות. תודה

  21. שלום לכולם , הדבר היחיד שנשאר לי להסגר עליו הוא מעבד ולוח אם . אני רוצה לוח אם chipset H87 , יש לי רק 2 דרישות מהלוח : 1) 4 סלוטים DIMM לזכרון 2) פלאג פנימי ל SPDIF out (אני חייב להוציא סאונד מחיבור coax) (יש לי את המתאם אצלי כבר מחובר בלוח האם הנוכחי). חוץ מזה , אני מעדיף שהלוח יהיה של חברה טובה ,מוכרת ואמינה ועם כמה שיותר אחריות (אני מניח שזה משאיר אותנו עם ASUS ו GIGABYTE? ) אחרי שלוח האם הותאם נשאר להתפרע עם המעבד. אני לא מתכוון לעשות OC , מתכנן לשחק בעתיד (כרגע אין זמן) והוא ישודך לכרטיס מסך בן שנה : AMD Radeon 6790 1G-5 SAPPHIRE אגב , אני מניח שזה משאיר אותנו עם i7-4770? נ.ב פתחתי תרד' דיי דומה אתמול שדיבר גם על זכרונות , אבל שם עדיין לא ידעתי שאני רוצה H87 ועכש…

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  22. אני מחפש לוח אם P45 שיתן ביצועי OC טובים ובמחיר שלא יעלה על 600 שקל. מצאתי את זה כבר: http://www.cobrapc.co.il/product.asp?productid=3882 השאלה האם יש טובים יותר... אני אשמח לקבל גם תשובות כמו: לא, אין.

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by Lethal_Acid,

    לא מצאתי הרבה באתרים של חנויות, מבקש המלצות מכם. תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 678 צפיות
  24. Started by hwmenot,

    רוצה להמהיר אותו עד ל3.8 Gככה. ובמחיר עד 350 -400 עם כרטיס קול מובנה ,LAN ו4 תושבות לזכרונות DR2 800 תודה

    • 13 תגובות
    • 855 צפיות
  25. Started by Void,

    אני כרגע משדרג את המחשב(לוח אם זיכרונות ומעבד) על מעבד וזיכרונות אני סגור +- E8400 +GSKILL 1066 4GB על איזה לוח אם אתם ממליצים?

    • 4 תגובות
    • 703 צפיות

דיונים חדשים בפורומים