מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
מחפש אחר לוח לפנטיום 4 עם האפשרויות הבאות: *תמיכה ב-DDR333 ומעלה. *אפשרות לחבר לפחות 6 התקני IDE ומעלה. *USB גירסה 2.0 ומעלה. *כרטיס קול מובנה + כרטיס רשת. *4 חריצי PCI. *AGP 4 ומעלה. והכי חשוב שיש אותו כבר בארץ. ושיהיה איכותי.
-
שלום, לא מצאתי ממש פורום מתאים שלאלה, אז אני אשאל כאן: כרגע יש לי שני סטיקים של 512 MB ב DUAL CHANNEL אחד אני רוצה לשדרג, ולהוסיף עוד שני סטיקים, כל אחד של 1GB בשני הסלוטים שנשארו.. רציתי לשאול אילו כרטיסים הכי כדאי לקנות, בתקציב של עד 180 שקל? 2 KINGSTON VALUE? 2 של LG? לא היה לי ניסיון איתם, לכן אני שואל? וראיתי גם 2 סטיקים של PATRIOT SIGNATURE שעולים 10 שקל יותר מאשר 2 של KINGSTON VALUE, הם עדיפים על הKINGSTON VALUE? עוד שאלה קצרה - כדאי להעדיף KINGSTON כי כבר יש לי 2 סטיקים של קינגסטון, או שCHANNEL אחד לא משפיע על השני?[br]פורסם בתאריך: 25.08.2009 בשעה 18:01:51 סליחה, לא ראיתי שכבר יש פורום של זכרונות..
-
- 12 תגובות
- 961 צפיות
-
-
חשבתי לקנות באייבי, אולי 2*4G או לקנות עוד סטיק של 2G , אבל לא יודע עד איזה מהירות הלוח אם שלי יתמוך, ולא יודע אם זה מומלץ "מחברות שונות" בהנחה שאני רק מצרף סלוט נוסף. אם המחירים של הסלוטים לא יקרים, אני יכול להשקיע עד 400 שקל, יש לך המלצה עד איזה מהירות ואיזה סלוט מומלץ לי? מצורף תמונת המפרט
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ראיתי באיזשהו אתר טבלה של הגרסאות החדשות של מעבדי ה- Pentium 4 עם ה- stepping החדש של כל מעבד. הכוונה היא לא למהירויות גבוהות יותר, אלה core חדש למהירויות שכבר כימות. ניראה לי שהגרסאות החדשות איכותיות יותר, ומאפשרות המהרה גבוהה יותר. מישהו יכול להפנות אותי לאינפורמציה הזו?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מחפש זיכרון חזק מאוד הכי טוב לא משנה המחיר תיהיה פשוט מערכת מטורפת AMD 64 FX53 6800U +TV TUNER צורב DVD ועוד אז אני צריך משהו חזק אני רוצה 512 MB הכי טוב אני יקנה שניים כאלה כי הבנתי שב1024 אין *** נמוך חח שכחתי איך קוראים לזה... אז תמליצו לי בבקשה על זיכרון הכי טוב של 512 לא משנה המחיר ואני לא הולך לעשות OC !!! וזיכרון שיש בארץ לא שאמור להגיע יהיה לי תלוח הבא : MSI NEO 2 PLATINUM תודה /הכותרת נערכה - ראה הודעה קודמת שלך/
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בשביל חבר כנראה מה הלוח הכי זול לD805?
-
- 23 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כפי שענו לי בהודעה קודמת: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=236619.msg2079376#msg2079376 אני צריך להחליף לוח אם כדי שאוכל לשים זיכרון של שתי ג'יגה. עכשיו זה מה שאני צריך מהלוח: 1) שיתאים למעבד שיש לי עכשיו-Pentium 4 3.0 Ghz 2Mb Cache 64 bit 630 (אני לא ממש רוצה להחליף מעבד בנוסף) 2) שיתאים לכרטיס מסך (הוא PCI EXPREESS) 3) שיתאים לזכרונות מסוג DDRII 533, אני לא ממש רוצה לזרוק אותם. 4) רצוי שיתמוך ב-QUAD, למען שדרוגיות בעתיד. התקציב הוא 1000 ש"ח, אם אצטרך להוסיף בשביל תמיכה ב-QUAD אני אעשה זאת. אני ארצה להוסיף את הזיכרון הזה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5814 כדי שיהיה לי 2 ג'יגה... אין צורך לשלם EXTRA בשביל 800 לא? תודה לעוזרים מראש
-
- 2 תגובות
- 593 צפיות
-
-
מעבד אט'לון בארטון 2500+ 333MHZ זכרון ווינבונד 512MB 3200PC (אלא אם אנשים יצליחו לשכנע אותי שלא, ואני הולך הולך ומשתכנע, אגב. אם לא אז זה יהיה טווינמוס תואם במהירות ובנפח). WD 60GB 7200 8MB. המערכת בעיקר למשחקים. כל השאר די לא חשוב. תודה.
-
- 3 תגובות
- 535 צפיות
-
-
אני מחפש את הלוח הכי טוב למעבדי Athlon 64 לא משנה מה המחיר עדיף שיהיה בוא 4 מקומות לזיכרון או 3 לא פחות... בסוקט 939 ... תודה /הכותרת נערכה, אתה לא חדש פה אז למה לצפצף על החוקים ?/
-
- 6 תגובות
- 613 צפיות
-
-
אני מחפש את המפרט הטכני המפורט של הכרטיס בדי להשוות אותו לכרטיסים אחרים. תודה.
-
- 5 תגובות
- 581 צפיות
-
-
בהמשך להודעה האחרונה שפתחתי, לא הרגשתי שקיבלתי מענה למה שאני בדיוק צריך ולכן פתחתי פוסט נוסף כדי שאוכל להבהיר את עצמי טוב יותר מההתחלה. אני כרגע מחפש לשדרג את המחשב - לוח אם + מעבד - הכיוון שלי הוא AMD וזה רק בגלל התמחור הגבוה של INTEL . אני מבין שכנראה אצטרך לקנות זכרונות אבל את זה אבחר לבד וללא כל תלות בתקציב הנ"ל ( 2000 שקלים ) הדרישות שלי מהלוח אם + מעבד זה יכולות OC גבוהות וכמובן ביצועים גבוהים במשחקים. מעבד - טמפרטורה נמוכה, מעבד UNLOCK, תדרים גבוהים שניתן להגיע אליהם . לוח אם - אפשרויות מתקדמות של העלאת מתחים והגדרת משתנים כאלו ואחרים. אני לא מחפש להשתדרג בראייה קצרת טווח, אני לא רוצה לקנות מעבד 1090T שהוא 2 דורות אחורה מהמעבדים החדשים. כנ"ל לגבי לוח אם, אני לא רוצ…
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אם כן, הגיע גם זמני להשתדרג במיוחד לאור המסך החדש שברשותי [2209WA]. המחשב למטרות סדרות\סרטים בHD ומשחקים. יש ברשותי ספק כח 450VX של corsair כך שאני מאמין שזה יחזיק את המערכת, כרטיס מסך 9800GT שבינתיים מספק אותי ואני מאמין שהוא יחזיק לי משחקים על בינוני-גבוה. המערכת הנוכחית שלי מהווה צאוור בקבוק לכרטיס המסך ולסדרות HD כך שהגיע הזמן לשדרג. אין לי העדפה למערכת מסויימת [AMD\אינטל], בעתיד אולי יהיה OC קל ולכן אני צריך שתכללו בקניה גם קירור למעבד וכן AC או כל חומר טוב אחר. יש לציין שאני מחפש את המערכת הטובה ביותר, הבנתי שהפנום עם ה3 ליבות הוא הכוכב של התקופה הנוכחית? אני לא רוצה לקנות חתול בשק. כלומר, לפני 5 שנים כאשר קניתי את המחשב הנוכחי עם מעבד 3000 בסוקט 939, ואחרי…
-
- 24 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אנני מוצא את התוכנה באתר ולא ב CD של לוח האם תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שחכתי תשם של התוכנה לקירור הצ'יפסט של ה NFORCE 2, מישהו מוכן לתת לי לינק? והדרייבר החדש הזה לסאונדסטורם? באתר של נוידיה זה 4.57, זה זה?
-
- 1 תגובה
- 487 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי את 1007 ו 1008 בטא. אני מחפש את גרסאות 1006 ואחורה. מי שיש לו שישלח בבקשה ל: (תופים). maphisto101@hotmail.com תודה מראש. נב ממש היתה לי התלבטות לגבי - איפה לכתוב את התרד מקווה שתסכימו עם הבחירה. לילה שקט
-
חרשתי אל האתר שלכם ושלהם ולא מצאתי מישהוא יכול לתת לי לינק
-
- 0 תגובות
- 694 צפיות
-
-
מצטער על השאלה המטופשת אבל אני לא מצליח למצוא את פורום התמיכה ללוחות גגיבייט. משהו יכול אולי להפנות אותי לכתובת הנכונה?
-
- 3 תגובות
- 519 צפיות
-
-
מחפש אתר המראה את המעבדים הכי שווים בשוק של AMD ו INTEL תודה מראש
-
- 23 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הכותרת מדברת בעד עצמה. בגוגל מצאתי רק הודעות בפורומים לגבי לוחות ספציפיים
-
- 17 תגובות
- 2k צפיות
-
-
כותרת. וישלח לארץ(אם זה לא מובן מאליו)
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש אתרים אמינים שנותנים ציון למעבדים על פי מבחן מחיר מול ביצועים. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 748 צפיות
-
-
ראיתי פורומים שלמים שמחולקים לצ'יפסטים ->חברות וכו'... וכך ניתן למצוא דעות משתמשים על כל הלוחות כיום. מישהו יכול לתת לי כתובות של אתרים כאלו? תודה!
-
- 0 תגובות
- 776 צפיות
-
-
רק לוח, מעבד, וזכרון. (עדיף 512MB) אני יודע שבבאנדל מבוסס אינטל המחירים גבוהים בהרבה, בעיקר אם נכנסים לתחום מעבדי הHT וDUAL DDR. השאלה אם זה כדאי, ומה ההתרשמויות מביצועי מעבדי HT? תודה!
-
- 7 תגובות
- 908 צפיות
-
-
מה ההבדל בין מעבד Core 2 Duo ל-Dual Core תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחפש בדחיפות את ביוס גרסא v1001 של לוח אם Asus P4P800-E Deluxe בשביל לקבל את האפשרות לעשות אוברקלוק למעבד פרסקוט, אם מישהו יכול לעזור אני יודה לוווו מאודד, תודה מראש... [קצת תרבות דיון לא מזיקה, לא צריך להתבכיין. פה זה לא שוק! קרא את חלוקי הפורום ותקפיד על תרבות כשאתה כותב כותרת בבקשה.]
-
- 1 תגובה
- 478 צפיות
-


