עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. ואם הוא לא טוב אז למה להחליף? אני רוצה סף הכל 2 של 512MB

    • 2 תגובות
    • 493 צפיות
  2. Started by Ev,

    אני בונה מחשב עם המעבד I7-2600K ויש לי הנחה על לוחות אם של INTEL אשמח לשמוע יתרונות/חסרונות של לוחות אם מתוצרת INTEL לאומת אחרים. בפרט מתעניין בלוחות DP67GB, DZ68DB, DH67BL, DH67GD ובאותה השאלה, מה בכלל ההבדל בין הלוחות הללו (לא התעצלתי! פשוט ממה שמצאתי לא הבנתי הרבה http://ark.intel.com/Compare.aspx?ids=50095,55744,50244)

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by jambo7,

    שלום לדוגמה הלוח הנ"ל מבוסס P43 http://www.skypc.co.il/pl_product~BLKDP43TF~10~0.htm הוא יותר זול מגיגה בייט ואסוס למה אלה שמבינים במחשבים לא סופרים אותו ומתרחקים ממנו ? מה חסר בו לעומת לוחות אחרים ? דיון מעניין וגמר חתימה טובה

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by ooii33,

    (rev. 2.1 מה ההבדל בין REV 1.0 ול- 2.0 או 2.1

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by Jetway,

    שאלה פשוטה. האם העיגולים מעל התושבת ומצדדיה הם מייצבי המתח ? תמונה :

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by Mor Abergel,

    אני קונה מחשב חדש בקרוב ואני ישתמש בו בעיקר למשחקים.. רציתי לדעת מה עדיף?

    • 14 תגובות
    • 993 צפיות
  7. Started by matankashi,

    אני מעוניין לקנות את אחד מסדרת המעבדים של doul 2 core.... אבל יש בעיה.. אין לי מושג מה כדאי לי לקנות מבין הסדרה.. אני משחק במשחקי מחשב פחות או יותר שנקראים כבדים ...(Sanandreas, The sims 2 אבל גם צריך מעבד טוב לעתיד) הבעיה זה המחיר..אני לא יכול לקנות את הכי טוב..אבל שמעתי שהסדרה של דואל כור 2 טובה ביותר, ומספקת לא רק בדגם הכי טוב. אני צריך מעבד שיפעיל לי משחקים בצורה מהירה.. אשמח אם תעזרו לי.! תודה

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  8. Started by tooten28,

    שלום לכולם ותודה על עזרה שלכם אני רוצה לקנות מעבד חדש אני לא יודע מה לקח ואולי תעזרו לי לבחור את מעבד! 1.Intel Core I5 650 3.2GHz 4MB LGA1156 - TRAY 2.Intel Core I5 650 3.2GHz 4MB LGA1156 - BOX מה שונה בין TRAY לBOX מה שווה לקחת?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by avihai007,

    ואם אפשר גם את הטלפון. תודה רבה!!!

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  10. הזיכרון המודבר נקנה יחד עם המחשב (2006) מחנות COMP.IL שלפי מה שאני יודע נסגרה (לפחות שאני מגיע לאתר שלהם זה מפנה אותי לאתר אחר). הזכרון הוא סט של DUAL DDR1 של GEIL ויש לו אחריות ל 3 שנים. מישהו יודע מה אני עושה במקרה כזה ? עשיתי חיפוש קצר ומצאתי ש CD-LOG הם המפיצים של GEIL בארץ הם אני צריך לפנות אליהם ולהסביר להם שחנות כבר לא קיימתי (יש לי את הקבלה וכול ) (אני עדיין צריך למצוא איזה אחד מתוך ה2 הוא הדפוק)

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות
  11. למעבד amd 64 939 : מבחינת ביצועים בלי אוברקלוק, האם הוא נופל מnforce 3 ultra? ובכלל, מדוע אני כל הזמן שומע על nforce וכמעט כלום על VIA? http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=2594

    • 1 תגובה
    • 439 צפיות
  12. זה מה שרשום עליו: AXD2400KV3C(אני בטוח ב99.99% שזה הדגם והמתחשל המעבד) AUIJB 0301MPMW 9748405260797 ???

    • 1 תגובה
    • 705 צפיות
  13. http://coolaler.kj.idv.tw/WR/3908_1M.gif http://coolaler.kj.idv.tw/WR/3877_32M.gif מקור: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=99961&page=6

    • 31 תגובות
    • 2.7k צפיות
  14. Started by Holography,

    אני במחשב של בן דוד שלי ומשום מה המעבד עובד על 12.5 * 100 כלומר 1.25Ghz לדעתי זה אמור להיות 12.5 * 166 כלומר כלומר 2.075Ghz (הלוח,NF7-SL מדווח בפוסט כי המעבד עובד בצורה לא תקינה או משהו כזה - לדעתי זה בגלל שהתדר של המעבד ירד) בכל מקרה משהו יכול להגיד לי באיזה באס ובאיזה מכפלה המעבד אמור לפעול בסטוק?

    • 1 תגובה
    • 519 צפיות
  15. Started by Hr44,

    במעבד הCELL של IBM יש 200 מיליון ויותר טרנזיסטורים והוא 7 מעבדים, אז איך שבמעבד של אינטל כפול ליבה יש גם 200 מיליון טרנזיסטורים (אני לא יודע במדיוק כמה טרנזיסטורים...) והוא רק שתי מעבדים?

    • 0 תגובות
    • 505 צפיות
  16. Started by alon83438,

    תעזרו לי!!! אני רוצה לקנות מחשב חזק חשבתי משו כמו P4 2.4 G אז איזה מתחרה יש לו מAMD ומה ההבדל ומה כדאי יותר?

    • 24 תגובות
    • 2.5k צפיות
  17. תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. חבר שלי כרגע עם פנטיום 4 1.8GHZ ישן, עם זכרונות SDRAM אבל העיקר יש לו 6800AGP חדש שהוא קנה בארה"ב, ועכשיו הוא רוצה לקנות שילוש חדש של מעבד-לוח-זכרונות, הבעייתיות היא שאי אפשר ללכת על NF4 כי יש לו AGP :\ האם כדי להשקיע את מלוא הכסף בAMD64 939 ולוח NF3 ULTRA? או אולי להשקיע קצת כסף במערכת חדשה אבל פחות חזקה? בקיצור מה עדיף?

    • 7 תגובות
    • 783 צפיות
  19. Started by EAD,

    אוקיי עוד מעט יגיע לארץ הQUAD CORE החדש של אינטל QX6700 ולעומות יש את הDUAL CORE 2 X6800 בהנחה שכסף לא משחק (יכולים להרשות את שניהים), מה תעדיפו? הDUAL פועל במהירות שמתקרבת ל3 ג'יגה הרץ לעומת ה4 שפועל על 2.66 וכמובן יש את הבדלי הליבות (2 לעומת 4)

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by smalul,

    חברה שלום, יש לי לוח GA-7VAX של Gigabyte וב-BIOS יש אפשרות של (Top Performance (Enable/Disable. רציתי לדעת מה בדיוק תפקיד האפשרות הזו? יש לי מעבד +XP 2000, שעובד ב 133X12.5. לפי מה שראיתי וכל מה שקורה כאשר אני מפעיל את האפשרות הזו הוא שה FSB עולה קצת ל 136 ובכך מהירות המעבד מתעגלת ל 1700MHz. האם זה כל התפקיד של האפשרות הזו או שיש כאן עוד משהו שאני לא מודע אליו? בנוסף, Armageddon כתב באחת ההודעות האחרונות שלו שמומלץ לכבות אפשרויות כאלו ב BIOS - מה בדיוק אפשרות זו גורמת ש Armageddon ממליץ לכבות אותה ב BIOS? תודה על התגובות.

    • 2 תגובות
    • 866 צפיות
  21. Started by X-Style,

    קצת קשה להסביר את מה שאני רוצה בכותרת אז אל תאשימו אותי... אז... מה המעבד בעצם עושה ומה הזיכרון בעצם עושה? הזיכרון לפי מה שהבנתי (וגם לפי איך שזה נשמע) זה כמה תוכנות יכולות לרוץ בו זמנית (אין לכם מה לתקן אותי אם זה לא נכון כי אני לי שמץ בזה ) אז תודה

    • 2 תגובות
    • 937 צפיות
  22. אני לא מוצא שום מידע באתר שלהם.

    • 11 תגובות
    • 945 צפיות
  23. Started by Ameralis Zaiir,

    הרגע מישהו אמר לי שיצא פנטיום 4 3.1... רציתי לדעת אם זה נכון או שזה סתם ילד חרבשן (או שהוא בכלל ראה אוברקלוקינג של מישהו...)

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. מה???? CORE 2 דגם 6600 עולה יותר מ 2,000 שקל ? ככה ראיתי בזיגזג

    • 22 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. Started by A-L-o-n,

    מההבדל בין q6600 box ל-q6600 tray? יותר קריר? יותר מה? q6600 box עולה יותר מה-tray ולמה זה? תודה לעונים!

    • 4 תגובות
    • 586 צפיות

דיונים חדשים בפורומים