עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by DarkSight,

    הכרטיס שלי כידוע הוא עם ליבות של 6600GT ועובד במצב SLI ורציתי לדעת אם יש אפשרות כלשהי לחבר אליו את המסך שלי וגם את המסך של הטלויזיה כי עד היום לא היה אפשר ושמעתי שבסידרה החדשה של הדריוורים שNVIDIA 8 הוציאה יש את האפשרות להשתמש בשני מסכים בו זמנית אז רציתי לשאול אם זה באמת נכון?? וכאילו אם הדרוורים כאלה של סידרה 8 תומכים בזה?

    • 4 תגובות
    • 787 צפיות
  2. Started by noy_boner,

    א. האם זה אפשרי באמצעות כרטיס מסך אחד ? ב. האם מישהו ניסה בהצלחה? ג. האם ניתן לעשות Span על שני המסכים ותצוגת מוניטור לטלויזיה?

  3. הכרטיס הקודם שלי היה ATI ושם השליטה על שני מסכים היתה מאוד פשוטה. אפשר להגדיר רזולוציות שונות לכל אחד מהמסכים והם עבדו כשני תצוגות שונות אבל צמודות. ב nVidia העסק הפך להיות קצת יותר מסובך, ומסיבה מפגרת ולא מובנת הדרייבר שלהם החליט לאפשר לי אך ורק רזולוציה רחבה או ארוכה (דואל מוניטור) שכל התמונה והכל בעצם נמרח לתצוגה אחת גדולה, דבר שלא מאפשר רזולוציות שונות לכל התקן. מצד אחד יש לי טלויזיה שלא מסוגלת לעבוד ברזולוציות גבוהות, ומהצד השני עומד לו LCD שלא מעוניין לרדת מ 1280X1024. מה עושים? תודה (:

    • 2 תגובות
    • 710 צפיות
  4. Started by asafku,

    שלום לכולם, יש ברשותי כרטיס מסך Geforce 7300 GS. האם אני יכול לחבר אליו שני מסכי מחשב ולהרחיב את שולחן העבודה שלי? תודה מראש, אסף

    • 0 תגובות
    • 553 צפיות
  5. Started by StarMo,

    הלוח בלי AGP. אז אם מישהו יכול להמליץ לי על כרטיס PCI מתאים, עם דגש על מחיר, לא צריך FPS, לא צריך איכות, רק שיראו וגם במה כרוך חיבור שכזה. תודה

    • 10 תגובות
    • 998 צפיות
  6. Started by garnett,

    שלום יש ברשותי מסך מיותר שאותו אני רוצה לחבר למחשב בנוסף למסך הקיים, השאלה שלי איך אפשר לעשות זאת, כאשר אין לי אפשרות לחבר כרטיס מסך נוסף. בתודה. ויום טוב לכולם!

    • 3 תגובות
    • 573 צפיות
  7. Started by BobCaT,

    איך אני מחבר שני מסכים למחשב אחד? הכרטיס שלי זה Asus ti 4400 Win XP דריברים 40.72 תודה לעונים

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Hila_2109,

    היי, אני רוצה לחבר למחשב אחד שני מסכים. הראשון יהיה מסך למשתמש (outlook, explorer וכו') והשני יהיה מסך שיציג אפליקציה קבוע (דף Web). לצורך כך, רכשתי כרטיס מסך GeForce 7200 GS, בעל שתי יציאות וידאו (VGA ו- DVI). איך אפשר להגדיר שבכל log In למחשב , האפליקציה שאני רוצה, תופעל קבוע במסך 2 (לצורך העניין)? תודה לעוזרים! הילה.

    • 0 תגובות
    • 936 צפיות
  9. שלום, יש לי מחשב פשוט בן מס' חודשים עם כרטיס מסך על הלוח, וחריץ PCI-E פנוי. אני רוצה לחבר גם את הטלויזיה למחשב כך שאוכל לראות סרט בטלויזיה ולהמשיך לעבוד על המחשב, כמו שני מסכים. האם אני יכול להוסיף כרטיס מסך PCI ישן שיש לי? האם אני צריך לקנות כרטיס מסך PCI-E חדש? או שלא ניתן שני כרטיסים PCI-E במקביל? האם למשהו יש רעיון יותר טוב מאלו? תודה

    • 1 תגובה
    • 988 צפיות
  10. Started by Arik.G,

    שלום לכולם! יש לי שאלה בקשר לחיבור שני מסכים למחשב. אחד המסכים מחובר ל GeForce 4 mx 440 ויש לי כרטיס מסך מובנה בלוח אם ( Intel D815EEA) מה שאני לא מצליח לעשות זה להפעיל את הכרטיס המובנה בלוח. האם אפשר בכלל לעשות זאת או לא? תודה מראש לכל המייעצים.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. אני מנסה לחבר שני מסכים לעבודה: הראשון אמור להיות לעבודה רגילה כאילו הוא מחובר לבד. השני אמור רק להציג מצגת של PowerPoint שמחליפה תמונות אוטומטית כל 15 שניות. כרטיס המסך שאני משתמש בו זה GeForce 8400 GS בעל שלוש יציאות: VGA, DVI ו- HDMI, כאשר המסך הראשי מחובר ל- DVI והמסך המשני מחובר ל- VGA. גירסת דרייבר 266.58 (זה הכי מעודכן עבור הכרטיס הזה ולא ניתן להוריד עבורו גרסאות חדשות יותר באתר של nVidia). הצלחתי להגדיר בצורה נכונה את העבודה כ- Dual View והכל עובד תקין, רק מה, כשעובדים על המחשב המצגת מפסיקה להעביר תמונות לבד (אם אני יוצא מהמצגת, מפעיל אותה מחדש ולא נוגע במחשב היא עובדת כראוי). אולי יש איזו הגדרה ב- PowerPoint שאני מפספס? הגירסה של האופיס היא 2003 SP3.

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by uriash,

    שלום, יש לי שני מסכים: triniton ומסך lcd. כרטיס המסך שלי הוא GForce 2 GTS 64mb v7700 . שמתי לב שיש בכרטיס יציאת vga ושיש עוד יציאת vga על המחשב (מחוץ לכרטיס) יש לי גם מתאם מוזר שנשאר לי עוד מהימים שהיה לי מקינטוש, שצד אחד שלו הוא AGP והצד השני מוארך וצר יותר (2 שורות שבאחת יש 8 חורים ובשניה 7) במסך lcd אין עוד כניסה חוץ מזו של הVGA. בtriniton יש שתי כניסות VGA. זה כל מה שיש לי. השאלה היא אם אני יכול לחבר את שני המסכים למחשב כך שאוכל להפוך אותם למסך אחד רחב? אם לא, (כך נראה לי) איך כן אפשר לחבר אותם? בתודה רבה מראש לכל יועץ עצה ולכל מורה דרך באפלה

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by ציפורים בניוטרל,

    אוקיי לפני חצי שנה בדיוק רכשתי את המסך של סמסונג 760BF 4MS תאמת אני אגיד לכם? אני די מאוכזב ממנו בגלל כל המריחות בווינדוס ובמיוחד במשחקים זה משהו נוראי המריחות האלה אי אפשר לתאר כמה! לפני המסך היה לי MAG שטוח CRT 17' השחור כסוף הזה אז מה שאני רוצה לשאול אתכם אם אפשר לחבר שני מסכים למחשב שלי יש לי שני חיבורים לכרטיס מסך כרגע אני מחובר בDVI ולCRT יש את החיבור הכחול האנלוגי שכולכם מכירים. אני צריך בנוגע לזה הסבר ברגע שאני מוסיף את הCRT איזה הגדרות אני צריך לעשות בכרטיס ולהגדיר את הצפייה במסך השני. הCRT ישמש לי למשחקים בעיקר! תודה רבה.

  14. Started by m-o-r,

    אני רוצה לחבר שני צגים לכרטיס מסך אחד רציתי לדעת האם יש מפצל ל-VGA או אם יש איזה אפשרות אחרת

    • 5 תגובות
    • 997 צפיות
  15. היי! יש לי היום 8800GT על לוח Maximus Formula שתומך בcrossfire. אבל יש לי בעיה שאני לא מצליח לפתור והיא חיבור כרטיס המסך לטלוויזיה. לא משנה באיזה כבלים ובאיזה הגדרות השתמשתי, זה לא עבד. לאחר חקירה הבנתי שמדובר פה בבעיה של דרייברים, כי עם ה7800GTX הישן, עם דרייברים ישנים הכל היה עובד, עם חדשים לא. עכשיו, הפתרון שחשבתי עליו הוא חיבור כרטיס מסך זול נוסף של ati שלא סובל מהבעיות הללו ושימוש בו נטו כדי לצפות בטלוויזיה. אפשרי? אני מניח שזה יעזור לא רק לי.

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  16. שלום לכולם! לפי המלצתכם קניתי את המסכים http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=182008.0 וכרטיס מסך http://www.mardanit.co.il/item_prew.php?item_id=2117&lg=0 XFX GF 6600 256MB DDR2 DUAL DVI עכשיו, שתי המסכים יושבים אחד לעד השני והבעיה היא כאשר אני מגדיל את החלון זה גדל על שתי החלונות מה שממש לא נוח. לא הייתי מתלונן אלא שאצל חבר ראיתי שכל אחד מהם מתפרס רק על המסך שבו הוא נפתח ולא על שתיהם. אבי בטוח שזה איזה פיצר קטן איפה שהוא ואני לא מצליח למצוא אותו. תודה על עזרתכם.

    • 2 תגובות
    • 629 צפיות
  17. Started by SweeT_EviL,

    הסתדרתי, התבלבלתי יש לו 7 לא 5 PINS

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  18. קניתי מסך benq 22" עם חיבור DVI יש לי כרטיס מבך geforce 6600 gt ויש בו יציאת DVI הבעיה היא שבPCI המסך מקבל סיגנל אבל בDVI הוא לא מקבל, איך אני גורם לכרטיס מסך לשדר דרך הDVI?????? מישהו...עזרה...

    • 5 תגובות
    • 754 צפיות
  19. Started by dror_gh,

    אני מקווה שזה המקום הנכון לשאול. ידידה שלי קנתה מסך LCD למחשב ויש בעיה עם החיבור בין המחשב ל LCD החיבור בכרטיס מסך הוא השני מלמעלה בתמונה . כלומר DVI-I Dual Link החיבור במסך הוא הרביעי בתמונה. כלומר DVI-D DUAL LINK והכבל שהיא קיבלה עם המסך (מוזר מאוד) הוא השלישי בתמונה , כלומר DVI-D SINGLE LINK איך מחברים ביניהם ? תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 745 צפיות
  20. אבקש להבין כמה דברים שלא הצלחתי לקבל תשובה מספקת בחיפוש. 1.האם בכל הכרטיסים שתומכים באופצית הtv out לא ניתן לראות טוב בטלווזיה אינטרנט ועבודה משרדית ? אלא זה ישמש רק לסרטים ומשחקים ? האם בכרטיסים הבינונים דוגמת 9600 יראו כבר יותר טוב ? 2.כנ"ל עד כמה רואים גרוע משחקים אם בכלל דרך הtv out ? 3.קראתי תר'ד שכביכול ספרו שבכרטיסים חלשים למרות שקיים TV OUT דוגמאת GF4 בכלל לא רצוי להשתמש שהכרטיס עצמו מתחמם וכתוצאה מכך ישרף ,האמנם ? אם כן מאיזה כרטיס ניתן להשתמש בtv out ללא חשש של התחממות ? 4.האם זה נכון שATI יותר טובים בקטע הזה ? 5.יש לי חיבור בטלווזיה של DVI .בהנחה שקיים חוט שיחבר את המחשב שלי לטלווזיה בבית.האם אני יוכל לראות הכול כמו באיכות של הצג של המחשב ? התמיכה בvga יש ל…

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  21. Started by Shane McMahon,

    שלום,יש לי 2 בעיות,במחשב אחד יש לי כרטיס מסך שיש לו רק DVI,אבל המסך יכול להתחבר רק דרך VGA,ויש לי מחשב שיש לו VGA וגם המסך שלו VGA אבל מה יקרה שאני אחליף מחשב וכבר לא יהיה VGA ורק דואל DVI,אז מה אני אעשה?יש ממיר מ-DVI לVGA.?וכמה הוא עולה?

    • 2 תגובות
    • 849 צפיות
  22. Started by PuMbA,

    מה ההבדל ביניהם מי שיכול להכניס תמונה של החיבורים שיכניס ומי שיודע מה ההבדל מה שיש למה והכל שרק יגיד תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 586 צפיות
  23. Started by ganymede,

    שלום, אני הולך לקנות לוח אם חדש ויש לי תהיות לגבי חיבורי וידאו. כרגע יש לי כרטיס מסך משולב והוא מספיק לי בגלל שאני משתמש במחשב בעיקר לצפייה בסרטים. חשבתי לקנות לוח אם של אינטל עם כרטיס מסך משולב - צ'יפסט 965G - הבעיה היא שיש לו רק יציאת VGA ובעתיד אני אצטרך חיבורים נוספים. האם בשביל חיבורי VIVO, SVIDEO, DVI וכו' אני חייב לקנות כרטיס מסך בנפרד? קראתי שה- 965G תומך בחיבורים האלה בעזרת מתאם ADD2 אבל לא מצאתי אותו בחנויות ברשת. (תיאור קצר בלינק - http://www.intel.com/support/graphics/intel915g/sb/cs-013296.htm ) מישהו יודע איפה אפשר לקנות אותו? תודה למבינים

    • 1 תגובה
    • 555 צפיות
  24. Started by ulan,

    שלום לכולם מדוע יש לכרטיס בכותרת חיבור 4 פינים בנוסף לחיבור ה-6 פינים. יש מקרה שמשתמשים בשניהם יחד? למה נועד ה-4 פינים? תודה

    • 7 תגובות
    • 744 צפיות
  25. הדגם המדוייק הוא GALAXY GEFORCE GTS450 1GB DDR5 VGA/DVI/HDMI השאלה היא האם צריך ספק כח מיוחד עם חיבורים מיוחדים כדי להפעיל אותו ואם כן כמה חיבורי 6 פינים? ושאלה כללית איך אני יכול לדעת בכרטיסי מסך האם צריך חיבורי חשמל מיוחדים כי במפרט של הכרטיס מסך לא ראיתי שכותבים אז רק ליידע כללי איך יודעים?

    • 3 תגובות
    • 841 צפיות

דיונים חדשים בפורומים