עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by X-BLADE,

    הטלווזיה שלי התקלקלה =\ ואני רוצה לחבר תפלייסטשן למסך של המחשב [CRT]. משהו יודע אם יש כבל שמחר אותו למסך ואיפה אפשר להשיג אותו תודה.

    • 2 תגובות
    • 553 צפיות
  2. שלום אז כמו שהכותרת אומרת לכרטיס המסך שלי(9600GT) מחובר חיבור צהוב&שחור שמתחבר ל2 פינים מצידו של הכרטיס מסך ול2 פינים נוספים על לוח האם. הייתי מעוניין לדעת מה החיבור הזה עושה בכלל? ואם אני אחליף כרטיס מסך בעתיד עדיין יהיה לי צורך באותו חיבור צהוב&שחור? העליתי תמונה(מצטער על האיכות :-\ ) תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 809 צפיות
  3. Started by schumih,

    אהלן יש לי Sharp LC-20B4M ואני כרגע בשלבים של קניית מחשב חדש. אני מעוניין באפשרות לחבר אותו ל-LCD, ולראות את השימושים השונים במחשב - על ה-LCD. (רק במקרים מסויימים, עבודה שוטפת על מסך למחשב). החיבור היחיד שפנוי בשביל חיבור המחשב הוא קומפוננט (AV1 תפוס ל-PS2, וממיר דיגיטלי תופס את כניסות AV2). איזה כבל אני צריך בשביל לחבר את המחשב ל-LCD? והאם אני צריך רכיב מסויים במחשב על הלוח אם / כרטיס מסך, על מנת שאוכל לעשות זאת? תודה.

    • 1 תגובה
    • 861 צפיות
  4. Started by stanly123,

    שלום יש לי 2 כרטיסי מסך(4850) שברצוני לחבר אותם דרך CROSSFIRE והבעיה העיקרית שלי היא שאין לי את החיבור DMS-59 connector שיחבר ביניהם לבין המסך אז השאלה שלי היא היכן ניתן לרכוש\להשיג את החיבור הנ"ל תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 839 צפיות
  5. השגתי לוח Pentium 2 ויש בו כרטיס מסך OB , הבעייה שאין לי את הקונקטור שלו ומה שעומד ברשותי זה להלחים לו לפי סדר מסויים את הפינים של היציאת VGA לחיבור שבלוח. את החיבור VGA אני מוציא מכרטיס מסך PCI שיש ברשותי. אני צריך סרטוט של החיבורים שבין היציאת VGA לקונקטור בלוח אם - לאיפה להלחים כל פין. הינה התמונה של החיבור VGA ->קונקטור בלוח אם (החיבור השמאלי בתמונה) , בVGA יש 15 פינים ובקונקטור בלוח יש 16 פינים (אחד לא בשימוש).

    • 0 תגובות
    • 923 צפיות
  6. Started by EviLeader,

    שלום לכולם.. אני מתכנן לקנות טלוויזית LCD 32 אינץ' מסוג Thomson Scenium.. הטלוויזיה היא HDTV READY. הכרטיס המסך המתוכנן הוא BFG 8800GT G92 OC 512MB DDR3 Retail (אני מעדיף אחד עם OC כי אין לי ביצים לעשות בעצמי. אם יש חברה אחרת עם OC שמומלצת יותר, הגידו נא...) אגב, הגרסא הזו היא עם הקירור החדש נכון? עכשיו לשאלתי העיקרית, אני רוצה לצפות בתכנים על HDDVD על המחשב (הורדת דיסק בעל איכות כזו -> צפייה במחשב-> צפייה בLCD) רציתי לדעת, איזה כבלים צריך... אם אני יחבר לSVIDOUT עדיין תתקבל איכות HDTV? האם אני צריך DVI TO VGA ואז כבל נסף של VGA לטל'? תודה מראש, ישראל תגיב תומר

    • 1 תגובה
    • 759 צפיות
  7. ניסיתי לחבר בין כרטיס המסך והמחשב לטלוויזיה כדי "לראות" את המחשב על הטלוויזיה כך שיהיה יותר נוח לראות סרטים ואני לא אצטרך לצרוב אותם הטלוויזיה בחדר שלי ואני לא מצליח להפעיל במחשב אופציה של צפייה בטלוויזיה ובקיצר לא עובד מישהו יודע איך לגרום לזה לעבוד?? תודה.

    • 3 תגובות
    • 804 צפיות
  8. Started by Overkiller,

    שלום לכולם; במזל טוב, קניתי 8800GTS והוא אמור להגיע בימים הקרובים, עכשיו יש לי רק כמה שאלות קטנות: לכרטיס יש חיבור חשמל חיצוני? (ז"א כבל חשמל ישירות אליו מהספק) ואם כן אז איזה כבל זה? (הכבלים הרגילים שמתחברים גם לכוננים למיניהם? עם ה-4 פינים) יש לי כרטיס של רדאון כרגע במחשב, לפניי שאני מחבר את החדש, יש משהו שאני צריך לעשות מבחינת דרייברים וכיו'ב? (אני לא מתכוון לכיבוי המחשב... ) אילו בדיקות למיניהם צריך לבצע לכרטיס? (הכוונה היא האם צריך להריץ ישר 3DMARK?) עוד טיפים למיניהם יתקבלו בברכה תודה, רון

    • 5 תגובות
    • 665 צפיות
  9. Started by dudi1234,

    קניתי מסך TFT חדש (172T) ואני מעוניין לחבר אותו למחשב שלי דרך היציאה הדיגיטלית (DVI) אך מה שקרה שאתמול חבר שלי קנה מסך TFT נוסף לזה שיש לו וחיבר אותו עם DVI, עכשיו מה שראו על המסך הישן שלו (חיבור אנלוגי) זה את ההפעלה של המחשב (הרצת הזיכרון וכו...) והמסך הדיגיטלי התחיל לפעול רק כאשר ה XP עלה . האם כשמחברים מסך אך ורק לחיבור הדיגיטלי שלו כלומר ל DVI רואים את ההפעלה של ה BIOS? יש לי כרטיס מסך ATI RADEON 9000 PRO תודה. ;D

    • 3 תגובות
    • 821 צפיות
  10. Started by patah,

    שלום חברים. יש לי שאלה לגבי חיבור של שני מסכים למחשב אחד כאשר שבמסך אחד תהיה מופעלת מצגת בעלת מחזור מסויים, ובמסך השני עבודה שוטפת של המחשב ללא הפרעה אחד לשני. וכמובן שליטה בו זמנית בשני המסכים עם עכבר אחד בעת ובוענה אחת. זה קצת דחוף!, תודה מראש. :

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  11. Started by soldier,

    חיבור של 7970ghz edition יחד עם 7950 רגיל במערך crossfirex איזה ביצועים יתן לי? כמו של שני 7950 בגלל שה7970 יוריד את התדרים שלו? או שהם יתנו משהו בין 7970 ו7950? העם זה שווה בכלל? התקציב שלי מספיק רק ל 7950

    • 3 תגובות
    • 884 צפיות
  12. Started by Eviljelly,

    שלום, יש לי כרטיס HD6850 של Gigabyte ניסיתי לחבר אותו לשלושה מסכים, ולא הצלחתי להשתמש ביותר מ2 בכל רגע נתון, כל פעם שרציתי להשתמש בשלישי נאלצתי לוותר על אחד אחר, יש הצעות ? חיבורים : HDMI , DVI , DVI שכמסך אחד חובר עם מתאם DVI->VGA

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by Shbd,

    שלום (אני מקווה שאני בפורום המתאים), ברשותי כרטיס ATI 5770 ושלושה מסכי LCD; מסך מחשב אחד בחיבור DVI, מסך מחשב שני בחיבור VGA עם מתאם DVI ומסך טלוויזיה בחיבור HDMI. לפי מה שהבנתי המצב אינו אפשרי אלא אם אשתמש ב- DISPLAYPORT (תקנו אותי אם אני טועה). להפתעתי גיליתי שבכרטיס ישנו חיבור כזה ואם אכן אינני טועה, האם קניית מתאם של DISPLAYPORT ל- VGA ומצב חיבורים של DISPLAYPORTx1, HDMIx1, DVIx1 יפתור את הבעיה ויאפשר להשתמש בשלושת המסכים בו זמנית?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by Master Boo,

    אהלן, מקווה שזה הפורום הנכון. יש לי כרטיס מסך 6580. חיבורים: DVI X 2 HDMI X 1 DisplayPort X 1 מחובר כרגע: לDVI מסך דל לHDMI טלוויזיה אני רוצה לחבר עוד מסך (בלי חיבור DisplayPort). מה הקונפיגורציה? הבנתי שצריך מתאם DVI-DP "אקטיבי". אבל לא מצאתי ממש בארץ ואני לא יודע אם סתם כבל של DVI-DP יעבוד או לא למישהו יש נסיון עם סט-אפ כזה? תודה!

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by spiidx117,

    שלום, עד היום עבדתי עם מסך 24" ו 19" רחב בצד. לאחרונה קניתי מסך 42 אינץ' לחדר ואני משתמש בו הרבה שהוא מחובר למחשב , לכן הייתי צריך לוותר על המסך 19. הבעיה היא שהוא דיי חסר לי. רציתי לשאול אם יש דרך לחבר אותו יחד עם שני המסכים האחרים ל GTX260 שלי, או שאולי יש מתאם USB שמאפשר לי לחבר את המסך. תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by Ramboli,

    כידוע, רוב כרטיסי המסך הסטנדרטיים מסוגלים להוציא אותות שונים לעד 2 מסכים במקביל בשימוש במצב "Extended". ברשותי כרטיס מסך Nvidia GeForce GTX 550TI המחוברים אליו 2 מסכים במצב שולחן עבודה מורחב אשר כל אחד מציג תוכן שונה ברזולוציה שונה. אני מעוניין להוסיף עוד מסך למערך הExtended כך שיתקבל שולחן עבודה רחב המורכב משלושה מסכים במקביל. כיצד ניתן לממש את זה מבלי SLI? למיטב הבנתי ניתן להתקין כרטיס PCI או PCI-E הכולל יציאת displayport שאליה יתחבר המסך השלישי. האם זה באמת כך? יש דרישות מיוחדות לכרטיס המסך? ללוח האם? אפשר פרטים על חיבור של יותר מ2 מסכים? תודה!

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  17. שלום, כיום יש לי כרטיס מסך Nvidia 8800GT שאליו מחוברים מסך מחשב וטלויזיה. הטלויזיה היא המשך המסך מימין וכשאני רוצה לראות סרט אני גורר את חלון ה-VLC לטלויזיה ופותח מסך מלא. אני מעוניין לעבור למערך של שני מסכים שיהיו המשכים אחד של השני אבל עדיין לשמור על האפשרות של צפיה בסרטים בטלויזיה. התכנון שלי היה לחבר את שני המסכים ל-8800GT שיהיו המשכים אחד של השני ולרכוש כרטיס מסך נוסף שיהיה למטרת הטלויזיה, ששוב המטרה היחידה שלה היא לראות סרטים מהמחשב. ראיתי את רשימת המסכים המומלצים בהודעה הדביקה ורציתי לשאול מה בעצם יתאים לתצורה שלי. 1. האם הכרטיסים שמיועדים לקולנוע ביתי דוגמת HD4550 או G210 יכולים להריץ סרטי 1080p? 2. האם מומלץ לי לרכוש את ה-Nvidia בגלל שכבר יש לי אחד או שאין בעיית …

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. Started by Arg92,

    שלום ... רציתי לדעם האם ניתן לחבר על אותו מחשב כרטיס מסך "חזק" לדוגמא 5870 ועוד כרטיס מסך "סטנדרטי" לדוגמא 4350 ובכך להשיג תצוגה מרובת מסכים כאשר בכל מסך אראה משהו אחר ? כמובן שבלוח אם יש 2 יציאות PCI EX

    • 6 תגובות
    • 5k צפיות
  19. Started by tronado,

    האם אפשרי לחבר שני כרטיסי מסך שונים לאותו לוח על מנת לחבר יותר משני מסכים? לא בתצורת SLI כמובן. מדובר על 8800GTS ו7600GT.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by V-rs,

    רציתי לדעת אם זה אפשרי לחבר שני מחשבים למסך אחד ללא סוויץ' מיוחד, אלה להשתמש בכרטיס 1800XT בעל שני יציאות DVI/VGA או איך שהוא לנצל את אופצית הVIVO בשביל זה . תודה

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  21. Started by MORHAZAN,

    שלום לכולם יש ברשותי שני מסכי lcd אחד של המחשב ואחד טלויזיה אני רוצה לחבר את שניהם במקביל ויש לי כרטיס מסך מובנה ובנוסף כרטיס מסך ג'י פורס 4 איך אני יכול לחבר את שניהם ביחד ?..(יש לי גם כרטיס טלויזיה אם זה עוזר)

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  22. Started by netivi,

    שלום לכולם, ברצוני לחבר שני מסכים למחשב על מנת לעבוד יותר ביעילות (מסך 1 מייל) (מסך 2 תוכנות+אינטרנט) ברשותי לוח אם מדגם INTEL Q45/Q43 יש לי רק יציאה אחת של VGA . מה עלי לעשות בתקציב הנמוך ביותר. תודה מראש לעונים !

    • 3 תגובות
    • 734 צפיות
  23. Started by yaronzeev1,

    האם כל משחק משנת 2003 עד לשנתנו יכול לתמוך בריבוי מסכים בו זמנית מקסימום עד שני מסכים..... תודה

    • 4 תגובות
    • 713 צפיות
  24. עכשיו שהחלפתי את הכרטיס מסך אני רוצה לחבר שני מסכים: האם אפשר במסך אחד לשחק ובשני למשל לגלוש ולעבוד בוורד או לגלוש או שלפחות לחלק את היישומים בין שני המסכים והאם אני חייב להתקין תוכנה מיוחדת בשביל זה?

  25. Started by ברקודה,

    אני בעליו החוקיים של IBM ThinkPad R50e ואני מעוניין לחבר עוד מסך דרך יציאת הRGB. האם קיימת דרך להרחיב את שולחן העבודה שלי לשני מסכים, שכן בד"כ חיבור הRGB משמש לחיבור למקרן למצגות. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים