כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם יש לי מסך Dell 2007WFP ואני מחבר אותו לממיר HOT עתיק ביותר (עוד מימי "ערוצי זהב") בחיבור RCA (ואם זה חשוב קניתי מתאם RCA ל3.5mm ואני שומע את הקול מהממיר דרך הרמקולים שלי - Altec Lansing ATP3). שמעתי שממש עוד מעט (יום רביעי הזה אם אני לא טועה) HOT מתחילים לשדר בHD וגם בלי קשר האיכות של החיבור RCA לא משהו. רציתי לשאול איך אתם ממליצים לי לחבר את הממיר למסך. בממיר יש חיבורים: 21 פינים, USB, וכמובן RCA. ראיתי שיש מתאמים של 21פינים לS-VIDEO, עד כמה המעבר הזה ישפר את איכות הוידאו? והאם כדאי להחליף את הממיר הענתיקה בגלל שלממירים אחרים יש יציאות שיותר מתאימות למסך שלי? תודה רבה למגיבים!!
-
- 4 תגובות
- 634 צפיות
-
-
רוצה לחבר למחשב מסך נוסף ( יש לי יציאה דיגטלית נוספת מהכרטיס מסך 7600גי' טי) שישמש כטלויזיה ולהציבו בחדר אחר במרחק של כ 7 מטר האם טכנית ניתן לעשות זאת בחיבור חוטי ו/או על חוטי , מה מומלץ איזה אבזרים אצטרך לצורך כך. כמובן שאם עלות המסך והאביזרים הנוספים יעברו 2000 ש"ח העסקה אינה כדאית, כיון שבמחיר זה ניתן כבר להשיג טלויזית ל סי די באיכות בסיסית בגודל 20 אינץ תודה לעונים ???
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
יש לי מסך של מחשב נייד. האם יש מתאם שמאפשר לחבר אותו למחשב רגיל? האם אפשר לבנות מתאם? תודה
-
- 0 תגובות
- 794 צפיות
-
-
שלום אנשים טובים, ברשותי המפרט הבא - WIN 7 X64 ultimate Core I5 750 2.6GHZ p55-US3L GIGABYTE 6GB RAM KINGSTON ATI 6950 2GB שנפתח ל 6970 550W HEC WIN COOLER MASTER II ADVENCE U2311H למחשב מחובר המסך הנ"ל ובנוסף בכבל HDMI מחוברת הטלוויזיה גם . לאחרונה אחי הקטן החליף מסך מחשב, וחשבתי לקחת את המסך 19' שלו ולחבר אותו כמסך נוסף למחשב שלי. לצערי אחרי ניסיונות רבים וכושלים אני לא מצליח למסך לפעול. כשאני עושה DETECT בהגדרות מסך הוא מזהה שמסך נוסף חובר אבל הוא לא מזהה אותו בדיוק, וכשאני מכריח אותו ומנסה לעבור אליו הוא נשאר כבוי ... אשמח אם למישהו יש רעיונות או עצות בנושא, והאם בכלל זה אפשרי לחבר מסך שלישי עם הכרטיס מסך שלי (למרות שכמובן ישנו חיבור פיזי נוסף בו)
-
- 7 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אני עובד עם 2 מחשבי עריכה. יש לי מסך LCD, של VIEW SONIC, דגם VP171,גןדל 17, ואני מאוד מרוצה ממנו. אני רוצה לעבוד עם 2 מסכים ב DUAL בגלל חוסר מקום ואי נוחות שיש לי כרגע (בעריכה רצוי 2 מסכים). האם אני חייב אותו דגם של מסך? אם לא, איזה יתאים לדעתכם מבחינת מידות? (הרי חייב שיהיה אותו גודל חיצוני,לא?) ניסיתי לחפש יש שניייה כי חדש נוסף יעלה לי יקר,מישהו יכול לעזור לי בזה (אפילו עם פיקסלים מתים)? תודה
-
- 8 תגובות
- 755 צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום. אז ככה חבר טוב שלי בדיוק פותח עסק, והוא מעוניין לפזר בעסק שלו 15 מסכי מחשב דקים 17". מה שרציתי לשאול זה, האם ניתן לחבר את כל המסכים לממיר הדיגיטלי של YES או HOT ולצפות בטלוויזיה? (אם כן אז איך.) תודה רבה לכל העוזרים מראש.
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
מה קורה כרישים ? יש לי כרטיס HD 4870 שאחד מחיבורי ה - DVI שלו נדפק .. יש לי מסך שמחובר לאחד מהחיבורים ועד לפני שהחיבור השני נהרס, ה - LCD שלי היה מחובר אליו .. ראיתי באינטרנט מפצל חיבור DVI ורציתי להתייעץ אתכם לפני שאני קונה כזה .. חיבור 2 חיבורי DVI על חיבור אחד לא יגרום עומס שבסופו של דבר יהרוס את החיבור ? תודה מראש וגמר חתימה טובה, משה
-
- 1 תגובה
- 781 צפיות
-
-
מה קורה כרישים ? יש לי כרטיס HD 4870 שאחד מחיבורי ה - DVI שלו נדפק .. יש לי מסך שמחובר לאחד מהחיבורים ועד לפני שהחיבור השני נהרס, ה - LCD שלי היה מחובר אליו .. ראיתי באינטרנט מפצל חיבור DVI ורציתי להתייעץ אתכם לפני שאני קונה כזה .. חיבור 2 חיבורי DVI על חיבור אחד בכרטיס מסך לא יגרום עומס שבסופו של דבר יהרוס את החיבור\כרטיס מסך ? דרך אגב, אני לא מתכוון להפעיל את הטלוויזיה ואת המסך באותו זמן .. תודה מראש, משה
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, יש לי כניסת FIRE WIRE בLAPTOP שלי אבל אני לא מצליח לסנכרן בין מצלמת הוידאו למחשב. חיפשתי בפורום מדריך כלשהוא אבל לא מצאתי. אם מישהו יכול להסביר לי או לתת לי לינק למדריך זה יהיה מצויין. תודה לכולם.
-
- 9 תגובות
- 751 צפיות
-
-
אהלן, יש לי מספר מצלמות אנלגיות (מצלמות אבטחה), ואני מעוניין לחבר את כולן למחשב. למצלמות יש כבל כמו של הכבלים, טבעת מתכת ובאמצע חוט אלומיניום דק. מישהו יודע איך אפשר לעשות את זה? שמעתי שישנו מתאם כלשהו + תוכנה... תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם אני חדש פה. יש לי מצלמה קטנה נסתרת איך אני יכול לחבר אותה למחשב היא עם חיבור RCA עובדת על מתח של 9V ע"י שנאי איך אני יכול להעביר את שידור הוידאו ואודיו למחשב תודה לכולם
-
- 1 תגובה
- 823 צפיות
-
-
שלום רב לכולם! אני רוצה לחבר את מצלמת הוידיאו הדיגיטלית שלי למחשב שתשמש כ - WEBCAM איך אני עושה את זה? האם זה אפשרי? (מצלמת SONY , דגם TRV-18E)
-
- 0 תגובות
- 988 צפיות
-
-
שלום לכולם... אני מחזיק בביתי מצלמת וידאו פשוטה מבית סוני.. sony dcr h32e שמה. עכשיו, יש לה חיבור לDV כדי להעביר DVD למחשב. כפי שציינתי בכותרת, יש לי במחשב 8600GT ואלו המוצרים שמגיעים איתו: http://www.phoronix.net/image.php?id=789ℑ=gigabyte_8600gt_conts עכשיו, אני לא מבין איך לחבר את המצלמה למחשב.. חיברתי את 3 הכבלים (אדום צהוב לבן) האלו למפצל של הDV.. לא קרה כלום.. ניסיתי לחבר את המצלמה בUSB, לא קרה כלום (לפי מה שהבנתי החיבור USB נועד להעביר את התמונות בזיכרון ולא את הוידאו גם). פתחתי את ההוראות שימוש של הכרטיס מסך והיה כתוב שם לחבר את המצלמה לטלוויזיה ואת הטלוויזיה למחשב.. יכול להיות שזו באמת האפשרות היחידה? תודה מראש, תומר
-
- 2 תגובות
- 568 צפיות
-
-
צילמתי סרט במצלמת וידאו (הסרט עצמו די מצחיק) ואני רוצה להפןך אותו לפורמט מסויים (avi,mpeg וכו'...) יש לי GeForce 4200 Ti עכשיו יש לו את video in אני מסוגל לחבר את המצלמה ליציאה אבל לפני יש ליכמה שאלות: מה עם הסאונד איך אני מחבר אותו, האם יש לי כניסת סאונד בכרטיס קול? איזה תןכנה אני צריך בשביל להפוך את מה שצילמתי לפרומט שאני רוצה? כול טיפ יתקבל בברכה, בתודה מראש ;D
-
- 2 תגובות
- 890 צפיות
-
-
היי, יש לי מחשב בחדר סמוך לסלון בו הטלויזיה (קיר משותף) וברצוני לחברם כך שאוכל לשלוט על המחשב מהסלון וכמובן לראות את התוכן בטלויזיה (בעצם לחסוך לקנות מחשב סלוני נוסף). המרחק הפיזי בין המחשב לטלויזיה לאורך הקירות הוא כ-10 מטר. את השליטה אני מתכנן לעשות ע"י מקלדת אלחוטית כאשר המקלט USB שלה יהיה בפתח המזנון מתחת לטלויזיה (אורך הכבל של ה USB הוא כ- 6 מטר). כעת אני צריך לחבר את האודיו/וידאו בין המחשב ל TV. ב TV יש לי HDMI פנוי ובמסך יש DVI. חשבתי לרכוש כרטיס מסך עם יציאות DVI ן HDMI. כך אחבר את ה TV ל HDMI (אורך של כ- 10 מטר) מקווה שתוכלו לעזור לי עם: 1. האם הפתרון נשמע ישים באופן כללי? אשמח לפידבק ורעיונות בכלל... 2. האם בעצם אקבל את אותו מידע על ה TV כמו על מסך המחשב בו זמ…
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי ספק FSP400 THN ואני מתכוון לקנות מחשב חדש,ושמעתי שצריך חיבור מתח לכרטיס מסך שהוא לא מולקס..אלא חיבור אחר איך אני יודע אם יש לי אותו שם?
-
- 5 תגובות
- 736 צפיות
-
-
ברשותי נייד חדש מתוצרת ACER (Aspire 5102( עם כרטיס גרפי RADEON XPRESS 1100. למחשב יציאת VGA למסך נוסף, ורכשתי מתאם מVGA לRCA/SVIDEO. חיברתי את הכבלים למתאם כך שהמחשב מחובר, דרך המתאם, לכניסת RCA בטלוויזיה וניסיתי לשחק עם ההגדרות אך אני לא מצליח להגיע למצב בו אני רואה את מסך המחשב על פני הטלוויזיה. אני יודע איך לעשות את זה עם כרטיסי NVIDIA אבל זו הפעם הראשונה שיש לי מחשב עם כרטיס ATI ואני פשוט לא מצליח למצוא את הדרך... אודה על כל עזרה כי אני מתחיל ללמוד בקרוב ובתקופת הלימודים לא יהיה לי נגן DVD זמין ותכננתי להשתמש במחשב בחיבור לטלוויזיה...
-
- 4 תגובות
- 649 צפיות
-
-
יש ברשותי מחשב נייד hp pavilion ולו יציאת s-video.. רכשתי כבל שבצד אחד יש RCA צהוב וצד שני s-video.. חיברתי את הs-video למחשב הנייד ואתה הבננה לטלויזיה ולחצתי FN +F4 כפי שרשום אך המחשב מודיע כי לא נמצא התקן צג.. http://videoclub.tiscali.nl/img/svideo-rca.gif בבקשה מי שיש ברשותו נייד hp והצליח לחבר את המחשב לטלויזיה ויכול לעזור ... בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 567 צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי נייד. חיברתי אותו לLCD שלי (37 אינץ') וחשבתי שאני אראה את התצוגה על כל המסך. אך מה שקרה בפועל הוא שראיתי את מה שמציג המחשב על החלק האמצעי של הLCD. נכנסתי להגדרות תצוגה -> רזולוציית מסך, ולא משנה כמה שניתי שם, בLCD זה נראה כאילו יש גבולות בתוכה. ז"א נגיד ושיניתי ל רזולוציה 768X1024 החלק התחתון של התצוגה לא נראה בLCD. מה גם שברגע שלחצתי זהה, על הLCD הופיע 1, אך המסך של הנייד היה כאילו כבוי (שחור). בתצוגה יש לי לבחור ב"ריבוי צגים" 2 אופציות (שרשומות אותו הדבר), הראשונה משפיעה על ה"תצוגה הראשית" והשנייה על התוצגה המשנית (שמסומנת באפור - קרי לא פעילה). בעצם איך אני יכול לראות בLCD שלי כמו בתוצגה הטבעית שלה (16X9)??? מה אני צריך לעשות?
-
- 1 תגובה
- 555 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מחשב נייד dell vostro 3300 וכאשר אני מחברת אותו לטלוויזיה שלי דרך חיבור VGA אני רואה שתמיד ברזולוציות של המסך הרחב נחתכת התמונה באופסט אך ברזולוציה של מסך 3:4 התצוגה שלמה, זה מעוות את התמונה, הורדתי את הדרייבר הכי עדכני ועדיין הבעיה קיימת. בבקשה עזרו לי
-
- 0 תגובות
- 897 צפיות
-
-
יש לי את הכרטיס 7600GS אבל רק 2 צמות (4 מולקסים) כאשר צמה אחת מחוברת ל2 מאווררים והרד דיסק והשנייה לכונן DVD, מה הדרך הכי טובה לחבר את כולם?
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
איזה מתאם אני צריך בכדי לחבר סוני 2 למסך CRT של מחשב? החיבור שיש לי כרגע הוא חיבור בננות והוא מתאים רק לטלויזיות. תודה.
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום . קניתי את הכרטיס הנ"ל והוא מגיע עם מתאם לספק של 6 פינים קטן מצד אחד שמתחבר ישירות לכרטיס ומצד שני ישנם שתי יציאות של חיבור לספק כח . השאלה שלי היא האם אני אמור לחבר את שניהם או רק אחד מהם ? ( ואם כן אז איזה ? ) לפי מה שהבנתי זה כמו ה6800 gt או ultra . אז מי שיודע בבקשה עזרה ... מדובר בכרטיס leadtek winfast Px6800gs fci-x תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 561 צפיות
-
-
שלום לכולם! ברצוני לחבר מחשב ישן עם יציאת VGA לפלזמה בסלון שבה רק כניסות HDMI. חיברתי לכבל DVI-HDMI מתאם VGA-DVI אז זה לא עבד. רציתי לדעת אם כבל ישיר VGA-HDMI יפתור את הבעייה? תודה!
-
- 7 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום רב אני מחפש דרך טובה לחבר את ה PS2 שלי למחשב בהתחלה חיברתי אותו דרך הכרטיס טלויזיה שלי עם כבל רגיל שמקבלים עם ה PS2 ומשום מה הכל עבד לאט רואים ממש הילוך איטי ניסיתי בעוד מחשב עם אותו כרטיס טלויזיה וזה עבד לאט גם... מה לעשות ? תודה מראש,עידן.
-
- 1 תגובה
- 810 צפיות
-


