כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
4 בקשות - נתחיל מהפשוטה: 1-אפשר לחבר גם מסך טלויזיה וגם מסך מחשב בו זמנית לאותו המחשב כדי לראות את אותו הדבר על כרטיס אחד GF3TI200 Delux? 2-אפשר לחבר את שניהם ולראות משהוא אחר בכל אחד מהם? 3-יש 2 יציאות לTV אחת ריגלה ואחת S-VIDEO יש אפשרות לראות בשתיהן בו זמנית עם המסך? 4-יש אפשרות לחבר הכל(מחשב+2TV) ולראות בכל אחד מהם משהוא אחר? אפילו אם תענו על אחת מהבקשות אני יהיה הבנאדם הכי ;D בעולם
-
- 5 תגובות
- 837 צפיות
-
-
שלום חיברתי את הטלויזיה שלי לכרטיס מסך GEFORCE MX 440 128 MB. (חיברתי את הכבל לשקע VIDEO בטלויזיה). משום מה התמונה המתקבלת לי בטלויזייה היא בשחור לבן וקופצת לגמרי.. הורדתי דרייברים מהאתר של nvidia אך לא קיבלתי שום שינוי הבעיה לדעתי בהגדרות ה-PAL - באופציה של שינוי הגדרות התצוגה האופציה היחידה לטלויזיה היא NTSC ושאר האופציות אינן קיימות..מה עושים ? האם מישהו יוכל לסייע ?? תודה !
-
- 5 תגובות
- 652 צפיות
-
-
האם יש תחליף אלחוטי במחיר נורמלי להעביר תמונה ממחשב ל TV
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי כרטיס מסך Asus Geforce4 Ti V8420, רציתי לשאול אם יש אפשרות לחבר גם מסך וגם חיבור של TVOUT? על מנת לחבר את ה TVOUT אני צריך לחבר את הכבל (של הTV), ולנתק (!!) את הכבל של המסך, ולעשות RESTART. האם יש אפשרות לעבוד עם שניהם בו זמנית? או לפחות להחליף ביניהם מבלי לעשות RESTART? כשניסיתי להגדיר 2 מסכים בדריבר (Nview) הוא לא זיהה את החיבור השני.... תודה רבה עמרי.
-
- 1 תגובה
- 685 צפיות
-
-
שלום, חיברתי טלויזיה למחשב ושאני מזיז את העכבר ימינה זה עובר לטלויזיה אבל אם אני גורר חלון של MSI DVD או WINDVD (או כל תוכנה אחרת) אני לא רואה על הטלויזיה את הסרט. איך פותרים את הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
אז ככה שלום לכולם הרבה זממן לא ההתי פה אבל לא נורא יהיה טוב , קיצר תראו אני רוצה לחבר את הטלויזיה שלי לכרטיס מסך )GEFORCE MX 2 יש שם יצאיה נוספת של S-video אבל האיכות בטלויזיה היא חרא של דבר רואים שם תמונה אבל לא ברורה וען צבעים עקומים משהו פחד איך אני יכול לסדר את זה נ.ב חשבתי זה בגלל הדרייברים אבל הורדתי עכשיו מהאתר של nvidia את האחרונים
-
- 9 תגובות
- 863 צפיות
-
-
שלום אנשים!!! יש לי יצאת TVOUT . חיברתי ואני לא מצליח לראות תמונה . תגידו מה צריך לעשות ואיך לחבר ואת מה? תודה. נ.ב אם יש תדר כזה אז תסלחו לי מפני שלא מצאתי :-\
-
- 2 תגובות
- 865 צפיות
-
-
הי, יש לי hd4850, אני רוצה לחבר את הממיר שלי לכרטיס מסך כINPUT ולראות TV במחשב, יש אפשרות לעשות זאת או שאני חייב כרטיס TV? תודה,
-
- 5 תגובות
- 725 צפיות
-
-
שלום, אחרי שחרשתי על הפורומים לתשובות, קיבלתי יידע דיי נרחב, הבעיה שלי היא כזו, אני לא מצליח לראות סרט גם המסך של המחשב וגם בטלויזיה, תמונות רגילות DESKTOP ותוכניות אין בעיה, אבל כשמדובר בסרט אז במסך של הטלויזיה רואים שחור ובמסך של המחשב רואים את הסרט, בעיה זו נפתרת רק כאשר קובעים ב NVIEW את ה-TV כ-PRIMARY במצב זה לא רואים במחשב את הסרט אך רואים אותו בטלויזיה. השאלה היא כיצד ניתן לראות בשניהם ביחד, כך שאני לא יצטרך כל פעם להחליף בין אחד לשני (זה עבד לי פעם לפני שהתקנתי את המחשב מחדש אני פשוט לא זוכר את ההגדרות המדוייקות). לגבי התוכנה TVTOOL אני מנסה להסתדר בלעדיה, שהרי היא לא MUST והפונק' שאני נותנת ניתנות להשגה ע"י הPROPERTIES של הכרטיס מסך. תודה מראש, רן.
-
- 3 תגובות
- 589 צפיות
-
-
יש לי כ.מסך Leadtek 6800NU 128MB והנה תמונה של הכבלים שקיבלתי ואני לא בדיוק יודע איך לחבר TV-OUT קראתי חוברת הדרכה ולא ממש הבנתי אם תוכלו לעזור לי לחבר אני אשמח http://www.bjorn3d.com/Material/ReviewImages/LeadtekA400/a4bundle2%20(Medium).JPG בנתיים אני עשיתי ככה חיברתי את הצהובים לכבל שיש בו צד אחד שחור וצד אחד צהוב ונראה לי שאני אמור לחבר את זה לS-Video יש כאן מידע על הכרטיס http://www.bjorn3d.com/read.php?pageID=1157&Submit=Go&cID=726
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
שלום! לפני כשנה וחצי רכשתי את המחשב שלי החנות מחשב באיזור מגורי. עם המחשב קיבלתי את כרטיס מסך MSI GeForce4 TI4400 אך קיבלתי אותו ללא כל הבאנדל שלו. לאחרונה עלה בדעתי להעביר את כל קלטות הוידאו שלי אל DVD, ולכן ביררתי אם לכרטיס שלי יש VIDEO IN ואכן יש. אך בשביל ה-VIDEO IN יש צורך במחבר הזה שמגיע עם הבאנגל של הכרטיס, ואותו אין לי: רציתי לדעת איפה אפשר לקנות/להזמין כזה מחבר? חבל להשקיע הרבה כסף בכרטיס עריכה כשיש כבר VIDEO IN.. :-\ הנה לינק לעמוד הכרטיס באתר של MSI ששם תוכלו לראות את הכבלים שמגיעים איתו: http://www.msicomputer.com/product/p_spec.asp?model=G4Ti4400-VTD תודה מראש לכולם.
-
- 4 תגובות
- 576 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב עם כרטיס מסך 1900GT SHAPIRE עם VIVO ואני רוצה לחבר אותו לממיר YES. אני ניסיתי לפי הדרך הבאה וזה לא עבד: 1. לכרטיס יש יציאה\כניסה של S-VIDEO ממנו חיברתי מתאם שבא עם הכרטיס לRCA. 2. את הכבל RCA חיברתי לממיר YES בחיבור של VCR וכיביתי את הממיר. 3. פה אני לא כל כך יודע מה לעשות ... ניסתי להגדיר את מסך 2 (שולחן עבודה => מקש ימני=> מאפיינים=> הגדרות ) כראשי אבל זה לא עובד. בקיצור איך עושים את זה ואם אפשר שלב שלב תודה
-
- 6 תגובות
- 673 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך מסוג 9800SE של הרקולס. שהוא AIW, כלומר כרטיס טלויזיה מלא עם כל החיבורים, תוכנות ומה שנלווה לזה. היום התקינו לי YES בחדר, ולא הצלחתי לחשוב על דרך לחבר את המפענח למחשב. למישהו יש רעיון?
-
- 0 תגובות
- 697 צפיות
-
-
היי ברשותי כרטיס מסך GTX260 ויש שם חיבור אודיו של כבל קטן מצ"ב דוגמא רק אצלי הכבל הוא בצבע אדום ולבן שהאדום הוא פלוס והלבן מינוס יש לי לוח של אינטלDP35DP ואין לי מושג לאן אני מחבר את הפינים צירפתי מתוך החוברת את לוח החיבורים תודה תודה. האא כל המטרה היא שאני אשמע בטלויזיה דרך כבל HDMI [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 661 צפיות
-
-
שלום רב...לאחי יש את המחשב P2.4 256 DDR 80GB (המחשבים שפעם היו מוכרים בעיתונים) בקיצור הוא קונה אחד חדש ומפלצתי בקרוב ואני מתכנן להפוך את המחשב הנ"ל למחשב לסרטים שיהיה מחובר למערכת קולנוע ביתי... אז אני מחפש חיבור איכותי שאני יוכל לעשות זאת כי אני זוכר שפעם ניסיתי tv out וזה פשוט נוראי ! תודה מראש לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 657 צפיות
-
-
שלום קניתי חיבור אנלוגי של טלוויזיה למחשב שנקרא DAZZLE TV HYBRID STICK DVB-T הכנסתי את המכשיר דרך כניסת היואסבי, הופיעה לי רשת חדשה אבל היא לא עובדת ואני פשוט אין לי מושג איך להפעיל את הרשת ולראות במחשב טלוויזיה, אתם יכולים בבקשה לעזור לי בפתרון הבעיה הזאת?
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אני לא בטוח שזה הפורום המתאים אבל זה הכי מתאים שמצאתי.. בכל מקרה, חיברתי היום רך כבל HDMI את המחשב לטלויזיה העניין הוא שאני לא רואה פול סקרין על הטלויזייה, יש קצוות במצד ימין שמאל שלא מנוצלים וכשרואים סרטים זה ממש מציק ! הרזולוצייה מקסימאלית - 1920X1200 ניסיתי להקטין ולא עזר.. אגב, כשאני שם את סרט ישירות דרך ה USB של הטלויזיה עצמה רואים פרפקט הבעיה היא שאין תמיכה בכל סוגי הקבצים.. מה יכולה להיות הבעיה ?
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי שאלה לכל המומחים. יש כרטיס מסך RADEON 9600XT וחיברתי אותו בחיבור DVI למסך פלזמה מדגם NEC VR5. והתמונה שאני מקבל קטנה מידי. איך אני מגדיר את כרטיס המסך כדי שאוכל לראות על כל המסך? תודה
-
- 4 תגובות
- 667 צפיות
-
-
כן גם אני צריך מידי פעם עזרה , והנה הסיפור. יש לי בTI 4600 S חיבור S-VIDEO רגיל, עכשיו יש לי טלויזיה מעל המחשב בלי חיבור S-VIDEO. עכשיו חבר הביא לי קבל שבקצה אחד מתחבר לS וידאו ובקצה השני יש 2 יציאות (אדומה ושחורה) ששניהם לטלויזיה ורשום DIGITAL. עכשיו בטלויזיה שלי יש רק כניסה אחת לוידאו, ושאני מחבר את האדום, לא רואים כלום, ושאני מחבר את השחור אז יש תמונה מרצדת ולא ברורה. עכשיו (מיספר 3), האם יש כבל S-VIDEO שבקצה אחד שלו יש רק יציאה אחת לוידאו? יש למישהו רעיון איך לסדר תמונה ברורה עם הכבל הקיים? תודה MOOMOO נ.ב מישחק עם השיטות שידור לא עוזר.
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי מחשב ניייד IBM עם יציאת S-video ולTV יש כניסת RCA (אם אני לא טועה ככה קוראים לזה היציאה העגולה הזו) אז קניתי מתאם וכבל וחיברתי וזה עובד , אבל אני רואה בTV תמונה רק בשחור לבן!!! וכמו כן סרטים בכלל לא עוברים לTV!!! מה עושים???
-
- 1 תגובה
- 584 צפיות
-
-
יש לי בבית 2 כרטיסי מסך, אחד מהם לא בשימוש. רציתי לדעת אם אני יכול להפיק תועלת כלשהי בכך שאני אחבר את הכרטיס השני למחשב.. אם יש דרך כלשהי לחבר בין השניים, או לנצל את הזכרון גם של השני, או משהו בסגנון. תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש איזה חיבור בקופסא: http://eliad.org/viewer.php?id=1270209980.jpg צריך לחבר אותו לאנשהו??
-
- 6 תגובות
- 716 צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס חלש יחסית 8600gts אני שוקל לשדרג אבל חשבתי לפני כן , האם חיבור של 2 כרטיסים כאלה במקביל יתן לי ביצועים המשתווים לכרטיס מדור 9 כמו 9600 gt ? מה דעתכם ?
-
- 10 תגובות
- 752 צפיות
-
-
שלום רב.שאני מנסה לחבר מסך בחיבור דיגיטאלי מקבל הודעה שאני צריך להיות ברזולוציה 1280x 1024 ו60HZ.אלו ההגדרות שאני עובד איתם.בחיבור אנאלוגי המחשב מזהה את המסך ו דיגיטאלי לא.יכול להיות אני מפספס משהאו?
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
קניתי קירור של ARCTIC שמתאים לכרטיס הזה וחיברתי את ה 4 PIN של המאוורים לכרטיס והמאווררים משום מה לא עובדים יכול להיות שקרה משהו ליציאה הזאת יציאת ה 4 PIN של הכרטיס ? אם כן מה אפשר לעשות תודה
-
- 3 תגובות
- 771 צפיות
-


