כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
כרטיס TV ועריכה Leadtek WinFast DTV1800 האם אני יוכל להקליט איתו סרטים,סדרות מהממיר YES שלי למחשב באיכות גבוהה? אני גם רוצה לדעת מה אני עוד צריך כדי להקליט מהממיר באיכות גבוהה(איזה תוכנות,כבלים...) [br]פורסם בתאריך: 1.12.2007 בשעה 22:58:54 הקפצה(הקצפתי את זה כי זה כבר הגיע לעמוד השני)
-
- 14 תגובות
- 979 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס טלויזיה זול ורציתי לשאול אם הכרטיס הזה הוא כרטיס סביר לצפייה בטלויזיה דרך המחשב, כלומר חיבור של ממיר דיגיטלי למחשב והקלטה מדי פעם. השימוש הוא רצוף ויומיומי כלומר זה יהיה הטלויזיה שלי בחדר.... אז בבקשה מי שמבין בזה תגידו לי אם שווה...
-
- 3 תגובות
- 556 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש כרטיס מסך לצורך שימוש מסיבי בתוכנת AFTER effect, רציתי לדעת האם הכרטיס: PNY Quadro 4000 2GB GDDR5 DX11 PCI-E שעולה 3000 ש"ח הוא overkill לצורך זה ואפשר להסתפק בשקט באחד יותר חלש או האם הכרטיס שציינתי חיוני לעבודה בתוכנה זו. תודה רבה לאלו שיוכלו לעזור לי
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא מצאתי במדריך את סוג הכרטיס ומבקש את חוות הדעת על סוג הכרטיס אם דרוש יותר מפרט עליו אז תגידו אבל אם אתם מכירים את הכרטיס וכבר בטוחים שיודעים על מה אני מדבר ויכולים להציע לי בבקשה תכתבו. תודה.
-
- 15 תגובות
- 980 צפיות
-
-
היי לכולם שאלה קטנה לי אליכם: מה אתם אומרים על הכרטיס מסך הזה - GTX260 בגרסא הזו: מפרט זה הורכב ב - www.TMS.co.il - רשת חנויות המחשבים האמינה והמקצועית בישראל כרטיס מסך: Forsa GTX260 896 MB GDDR3 HDMI DUAL DVI 216 Stream Processors! 55N I - בקניית מחשב חדש בלבד כמות: 1 - מחיר: ₪423 סה"כ: ₪423 מתחרים בכל הצעה ומפרט בפורומים! המחירים הינם כוללים מע"מ והם לתשלום בכ.אשראי עד 12 תשלומים שווים. תשלום מזומן (צ'ק מזומן, כסף שטרות, העברה בנקאית) מקנה 2% הנחה מחיר אחרי הנחת מזומן הינו: 415 ₪ http://tms.co.il/preview/spec/fgytj74e מחיר קצת זול לכרטיס מסך כזה.. לא כך?
-
- 1 תגובה
- 649 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לשדרג את הכרטיס מסך שלי ורציתי לדעת האם הכרטיס זה הכי משתלם במחיר שלו http://www.tms.co.il/product/11434 תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 629 צפיות
-
-
שלום לכולם היום אני רוצה ליקנות את הכרטיס מסך החדש שהיה לי אחרי בירורים רבים והכול המליצו לי על Palit GeForce 9600GT Sonic ב900 שקל (יש לי הנחה ביגלל קשרים ....) מה אתם אומרים עליו ואתם יכולים להביא לי עוד ביקורות עליו כי אני קראתי רק אחד תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 550 צפיות
-
-
שלום לכולם- אני קונה כרטיס מסך ורציתי חוות דעת - אילו הכרטיסים שבתקציב שלי ורציתי לדעת איזה לדעתכם הכי טוב: http://www.xfxforce.co.uk/product_view.php?sku=PVT39KNA http://www.abit-usa.com/products/graphics/techspec.php?categories=2&model=195 http://usa.asus.com/products/vga/eax550ge-td/overview.htm מה אתם אומרים ? דרך אגב - יהייה לי מעבד AMD 64 BIT אם זה משנה - תודה
-
- 7 תגובות
- 649 צפיות
-
-
-
שלום חברים אני צריך את חוות דעת שלכם על כרטיס מסך זה: gigabyte gv-n550wf2-1gi אך כרטיס מסך זה? 1.שקט? 2. הוא טוב למשחקים? כמו BF3 או GTA 4? 3. הוא לעריכה? כמו AUTOCAD?
-
- 2 תגובות
- 760 צפיות
-
-
לפני שאני קונה כרטיס מסך אני צריך חוות דעת עליו EVGA GeForce GTX 550 Ti FPB 1024 MB GDDR5 PCI Express 2.0 2DVI/Mini-HDMI SLI Ready Graphics Card, 01G-P3-1556-KR מה אתם אומרים? 1. evga זאת חברה שאפשר לסמוך עלייה?
-
- 1 תגובה
- 897 צפיות
-
-
צהריים טובים, אני מחפש כרטיס מסך למחשב HTPC עד 200 ש"ח הכרטיס מיועד לעבוד עם טלוויזיה 40'' LCD ברזולוציה של 1950X1080 בלוח אם שלי יש יציאה של PCI-E 8X יש לי התלבטות בין GIGABYTE HD 6450 1GB לבין Gigabyte GT210 1GB שניהם במחיר של 160 ש"ח
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קניתי לפני יומים כרטיס מסך מדגם asus gtx560 ti 1gb במחיר של 1100 שקל רציתי לדעת: א. אם הוא טוב ב. אם הוא שווה תמחיר תודה מראש לעוזרים =] ;D
-
- 2 תגובות
- 595 צפיות
-
-
ALBATRON PCI-EX GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL אחריות: שלוש שנים. האם שווה את ה1672 ש"ח
-
- 4 תגובות
- 572 צפיות
-
-
1) צריך חוות דעת על הכרטיס מסך msi radeon 7970 o.c 2) האם ניתן לעשות עליו עוד o.c [ מגיע עם o.c כבר מהמפעל ] 3) האם ב 3000 שקל עדיף כרטיס מסך האחר * שימוש גיימינג כבד + חיבור לled 46
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לקבל חוות דעת על כרטיס מסך TWINTECH PCI-EX 2.0 GeForce 9600GT 512MB DDR3 - RETAIL
-
- 1 תגובה
- 739 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי חוות דעת על הכרטיס הבא : x800gto 128 mb של sapphire האם הוא בהרבה יותר טוב מה- 6600 GT ומה יותר כדאי לי לקנות...??
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
אני חושב לקנות מחשב נייד תוצרת Dell דגם E5400. ההתלבטות היחידה שלי היא כרטיס המסך - בחנות אמרו שהוא מהסדרה העסקית ולכן לא כל כך מתאים למשחקים. כרטיס המסך שלו הוא Intel® 4500MHD Graphics Accelerator משולב על הלוח (אני מתכנן לקנות עם 4 ג'יגה זיכרון). השאלה שלי האם (או עד כמה) הדבר אכן מפריע למשחקים? כרגע המשחקים שיהיו על המחשב הם די בסיסיים מבחינה גרפית, אבל אני לא רוצה להיות מוגבל יותר מדי.
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכוללללם מפרט זה הורכב ב - www.TMS.co.il . מה אתם אומרים על הכרטיס מסך במפרט זה? הוא יריץ לי משחקים? אתם בטח שואלים תלוי איזה ואני עונה: אני לא סגור על איזה, אני יודע שאני אוהב משחקי אסטרטגיה כמו heroes, commandos פשוט הפעם האחרונה שבאמת שיחקתי משחק במחשב שלי היתה ממזממן כי המחשב האחרון היה דפוק ולא הריץ לי אף משחק. גם שיחקתי gta וworms.... אה חברה שומעים? מי שאומר הכרטיס הזה לא טוב בבקשה בבקשה שיכתוב מה לא טוב וכן איזה כרטיס אחר הוא היה ממליץ במסגרת התקציב 2200 שח תודה לכווווולללם מעבד: Intel 2100 3.1GHz 1155 3MB with graphics tray כמות: 1 - מחיר: ₪493 קירור למעבד: Scythe KATANA 3 1156 / 1366 only כמות: 1 - מחיר: ₪116 לוח אם: Gigabyte GA-H61M-D2-B3 כמות: 1 - מחיר:…
-
- 5 תגובות
- 914 צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום אני עורך וידאו העוסק בזה לפרנסתי, עובד עם קבצי HD בעיקר, על תוכנת adobe premiere קיבלתי המלצה לכרטיס המסך: NVIDIA GEFORCE GTX 570 מחיר בחנות: 1,780.00 ₪ מי שהמליץ לי על הכרטיס אומר שהוא מרוצה ממנו אם כי בקבצים מסוימים של HD העבודה מעט איטית יותר. האם שדרוג לכרטיס יקר יותר ישפר ביצועים בצורה משמעותית? תודה רבה מראש לכל העונים
-
- 3 תגובות
- 795 צפיות
-
-
אני רוצה לשדרג את כרטיס מסך שיש לי במחשב הדיי ישן, עם המעבד +AMD 3000 חשבתי ללכת על הכרטיס מסך הזה http://www.1pc.co.il/product_info.php?products_id=6426 אני בעיקר שחקן אסטרטגיה ותפקידים אז אני לא צריך משהו בומבסטי בכל מקרה, מסך 19 אינצ' מה אתם אומרים, המעבד ינצל אותו עד הסוף או שכדאי משהו יותר חלש/חזק?
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כרטיס מסך AGP . LOW MED END FX5500 מציעים לי אותו ב 200 ש"ח . איך הוא ?
-
- 7 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום, מה דעתכם על שילוב כרטיס מסך מסוג Nvidia Geforce 9300gs 512mb P.O view בלוח אם של MSI G31 m4 השימושים הם סנדרטיים דני
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני קיבלתי מחו"ל כרטיס מסוג: HD 6970 2GB GDDR5 DX11 2xDVI HDMI Mini 2xDP העם יש איזה שהוא משחק שהוא לא יתמודד יתו יפה (רצולוציות נכון להיום 1900X1200, וגם HD) תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 655 צפיות
-
-
שלום... מדובר בכרטיס הנל: BFG GeForce 8800 GTS 640MB PCI-E OC2 VERSION מחירו 2150 ש"ח http://www2.bfgtech.com/bfgr88640gtsoc2e.aspx הביצועים מרשימים מאוד ביחס למחיר הדי זנותי הזה(סליחה על השפה הגסה)... רציתי לדעת איך החברה ומה האיכות שלה ביחס לחברות אחרות כמו ASUS EVGA XFX ועוד ראיתי כרטיס של EVGA מאותו הדגם עם אותם ביצועים והבדל כספי עצום של בערך 800 ש"ח ועוד משהו אם יש פה מישהו שיכול להגיד לי באיזה זכרונות החברה משתמשת על הכרטיס הזה מאוד חשוב לי לדעת....
-
- 8 תגובות
- 566 צפיות
-


