עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by metis,

    היי, יש ל כרטיס מסך של Sapphire - Radeon 9800 שנקנה לפני יותר משנה. לא מזמן נדפק לכרטיס המאוורר, אז הלכתי ל-KSP והם החליפו לי מאוורר (לא קניתי מהם את הכרטיס). הכרטיס עושה לי המון בעיות עכשיו, לא משנה באיזה משחק אני משחק - אחרי פרק זמן רנדומלי המחשב פשוט קורס. כל פעם. כנראה שמשהו נדפק בכרטיס עצמו (כי המאוורר עובד עכשיו) ואני לא יכול לתפקד במצב שהוא מקריס לי את המחשב כל הזמן. אני זקוק להמלצה לכרטיס מסך APG, עד 500 ש"ח. אני יודע שזה תקציב קטן, אבל אני לא גיימר גדול, אני בסה"כ צריך תפקוד סביר. מכיוון שכל הסיפור הזה הוא בגדר "תקלה" אצלי, אז אני רוצה להחליף את הכרטיס כמה שיותר מהר, ואין לי זמן כרגע להתחיל לקרא פה מאות פוסטים של אנשים אחרים. אני אודה לכם אם אוכל פשוט לקבל המלצה.…

    • 4 תגובות
    • 555 צפיות
  2. אוקי כמה שאלות, ברשותכם: 1. אני מתכוון ואני מדגיש מתכוון כי עדיין אין לי לקנות לוח אם 8KDA3J S-754 sata, gbl שאמרו יל שהוא מצוין מעבד AMD 64 לא חשוב עכשיו בכוונה שלי לקנות ראדון 9800 פרו והכל טוב ויפה עכשיו שמעתי פה שיש כמה כרטיסי מסך שעומדים לצאת כגון: 6600 GT עכשיו אינ שמעתי שברגע שהם יצאו הם יתמכו אך ורק בחיבור PCI משהו כזה בהתחלה רק ואז רק ייצאו עם חיבור AGP אוקיי. אז אני שואל אם הלוח אם שלי יתמוך בכזה כרטיס מסך 6600GT..או במילים אחרות האם הלוח אם שלי תומך בחיבור כזה(PCI) תאמת שזה שאלה שקשורה יותר לפורום אחר אבל בגלל שאני רוצה לשאול שאלות נוספות שקשורות יותר לכרטיס מסך אז יסלחו לי.. 2. כמו שכבר אמרתי אני מתכוון לקנות ראדון 9800 פרו עכשיו האם כדאי במידה שהלוח אם שלי ת…

    • 5 תגובות
    • 591 צפיות
  3. חברים רציתי לשתף אתכם עם קניתי החדשה (יגיע תוך מספר ימים) ולשמוע את דעתכם. המסך בגודל 19' ובעל מהירות מדהימה של 12MS (יחסית גבוהה לגודלו של המסך. טוב מה אני מבלבל לכם את המוח, הנה הלינק. http://www.sony.co.uk/ShowProduct.do?site=odw_en_GB&category=Flatpanel+LCD&product=SDM-HS94P תודה

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  4. מבחינה פיזית ומבחינת ההספק? (מגיע ספק מקורי עם המארז של 380W). אין בעיה לחרוג מעט אם זה משתלם. תודה ((:

    • 6 תגובות
    • 857 צפיות
  5. ומעבד 1900 אי אמ די 256 זיכרון 7vrxp ver 1.1 נחשב טוב? הייתי רוצה שתתנו לי טיפים לשינוי בביוס שהכרטיס יהיה יותר יעיל ומהיר אם יש דבר כזה תודה רבה אדם

    • 4 תגובות
    • 891 צפיות
  6. Started by i.k,

    ברצוני לדעת אם החברה הזו עדיין מתפקדת או שהיא נסגרה סופית? ואם היא אכן נסגרה אז אם אפשר ידיעה על כך.

  7. Started by Guarding angel,

    נתקלתי לאחרונה באתר הבא http://www.ageia.com/ החברה מציגה את השימוש במנועים פיזיקליים במשחקים כגון Unreal Engine 3 Tom Clancys Ghost Recon Advanced Warfighter City of Villains Bet on Soldier ועוד... הנה הדגמות http://www.ageia.com/physxInAction/avis.html מישהו מכיר את החברה בכלל?

    • 8 תגובות
    • 729 צפיות
  8. Started by Amir74,

    מישהו יודע מה קרה לחברה הזו, האם הם הוציאו Geforce TI 4200?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. היצרנית האמריקאית מתחילה למכור גרסה חדשה עבור ה-GTX 980 Ti, עם תוסף לחיבורים קדמיים שמכוון עבור משקפי המציאות המדומה שבדרך העתיד כבר כאן – נושא המשחק דרך מציאות מדומה תופס לאחרונה תאוצה יותר מתמיד, עם יותר ויותר מוצרים לבישים כגון ה-Oculus Rift וה-Gear VR של סמסונג. יותר ויותר מוצרי מציאות מדומה מתרבים בשוק – אפילו ל-Valve יש מוצר כזה משלה בשילוב עם HTC. בכנס VRLA המוקדש כולו למציאות המדומה שנערך לא מזמן, חשפו החברות AMD ו-NVIDIA את מעורבותם של כרטיסי המסך שלהן בנושא, ובאופן כללי את יכולת המחשב האישי להשתלב עם מוצרי המציאות המדומה ולספק גראפיקה מרשימה. ה-GTX 980 Ti VR Edition ACX 2.0+ של חברת EVGA על כן, אין זו הפתעה שכרטיסים הממותגים עבור…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  10. Started by avidan28,

    http://www.cd-log.co.il/products_enlarge_h.asp?pid=2612&pcsid=51 מישהו מכיר את היצרן הזה?? מצאתי אותו שחיפשתי כרטיסים עם המאוורר החדש - 75 ממ.השם לא מוכר לי בכלל.

    • 5 תגובות
    • 800 צפיות
  11. Started by Yellow,

    שאני נכנס למדור של X800GT באתר Sapphire כתוב שם: Please Contact your Local Sales Office for Availability of This Product in Your Region. למה זה?

    • 6 תגובות
    • 883 צפיות
  12. http://www.xbitlabs.com/news/memory/display/20060214062714.html מהירות 3.20GHz שזה מהירות אדירה פי 2 ממה שיש היום בכרטיסי מסך !!!

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by eitanb3,

    חברת viewsonic הורידה לפני מספר ימים את המסך LCD 19 הטוב ביותר בעולם כיום, הvp191 לטובת מסך באותה הסדרה שיצא בסוף ספטמבר, דגם ה: vp930 אם כן, מישהו הספיק להפגש עם איזשהו מאמר ברשת על המסך החדש?

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. מפתחת החומרה ממקאו נמצאת בסביבה כבר עשור, ובוחרת להזכיר לנו את זה באמצעות מחשב ה-Magnus EN1080 האימתני לכתבה

  15. הכותרת מדברת בעד עצמה הצביעו בהמוניכם!!!!

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by davidcohen,

    היי יש לי שאלה דיי כללית על כרטיסי מסך, יותר נכון על החברת ייצור שלהם 1. החברה של הכרטיס באמת משנה ולמה?! ועד כמה היא משנה ? 2. אם החברה באמת משנה אז מי החברה הכי טובה ? יש כזאת או שזה תלוי בכרטיס מסך ?! תודה

    • 1 תגובה
    • 563 צפיות
  17. אני לא אוהב שאומרים חג אורים! שמח.... אני מחפש מסך דק 17" dvi (רואים הבדל בין החיבור הזה לרגיל אתם אומרים?) מהירות 12 ms או 85הרץ יספיק אני לא יודע אם זה המקביל לזה... אם מישהו חושב ש16 מספיק למשחקים שיגיד לי קונטרסט 450-500 גודל פיקסל הגיוני טוב אם יהיה מתכוונן גם לגובהה עד מחיר גגגגגגגגגגגגגג ג 2300 תודה מראש וגם אחכ! נ.ב אם אין מסך שעונה לכל הדרישות הללו במחיר זה, נא להוריד אותי בבקשה מהעץ.

    • 0 תגובות
    • 583 צפיות
  18. שאר רכיבי המחשב אמורים להיות E6400, לוח אם ג'יגבייט 965,זיכרון 2x 1024, המפרט עדיין לא גובש לגמרי, יהיה מפרט ממוצע של 5000 ש"ח ללא מסך וציוד. לגבי כרטיס מסך אני מתלבט, מה מומלץ? לדעתכם, תוך כמה זמן כרטיסי מסך תומכי DX 10 יגיעו לרמת מחירים של 1300 שקל, אם תוך חודשיים-שלוש אז די כדאי לחכות לא? אשמח לתשובה כי זהו השיקול העיקרי האם לקנות את המחשב עכשיו.

    • 4 תגובות
    • 643 צפיות
  19. הליבה העוצמתית ביותר של החברה מסנטה קלרה תשמש כבסיס ליצירת המערכת העוצמתית ביותר בעולם עבור פיתוח בינה מלאכותית לכתבה

  20. Started by strife217,

    חיברתי את המחשב לטלויזיה דרך חיבור S-VIDEO על מנת לצפות בסרטים רואים את הסרט בסדר גמור אבל את כל הטקסט במחשב אין אפשרות לקרוא, רואים ממש לא ברור (הכתוביות של הסרט בסדר) יש לי RADEON 9500 PRO יש אפשרות לסדר את זה?

    • 1 תגובה
    • 622 צפיות
  21. Started by talk1977,

    שלום , אני חדש ומקווה שפתחתי הודעה במקום המתאים ! אני רוצה לקנות את ה 8800GT החדש , יש לי ספק 500W עם 28A ב +12V האם הכרטיס יעבוד??? אם לא אז איזה ספק מומלץ עד 250 ש"ח ??? תודה מראש טל

  22. Started by HellWarrior,

    http://www.leadtek.com/3d_graphic/winfast_a400_letdh_1.html ;D

    • 11 תגובות
    • 814 צפיות
  23. NVIDIA מתכננת להוציא את ה-GeForce GTX 1050 Ti לפנסיה באמצעות דגם Turing חדש - שיהיה חלש באופן ניכר מה-GTX 1650 על אף ששם הדגם שלו עשוי להעיד אחרתלכתבה

  24. אז ככה באטל פילד 3 מתקרב ולפי מה שהבנתי כדי להריץ על הגדרות של high ו medium צריך יותר מhd4870 512 מה שיש לי כרגע מה שאני מתכנן כרגע לקנות זה gtx580 שמעתי שזה כרטיס מסך מצוין למשחקים או hd6950 כרגע אני לא יודע מה ההבדלים בינהם כל כך מבחינת ביצועים מה יותר שווה לי לדעתכם? דרך אגב בשביל לחסוך שאלות מיותרות המחשב שלי זה q9550 מעבד corssair 550vx ספק כוח לוח אם של P5q asus זיכרון 4 גיגה 800 mhz וזהו כאילו אני חושב שהספק יספיק לדעתי כי אני מכיר חבר שקנה את הgtx ויש לו 520 v של corssair

    • 4 תגובות
    • 811 צפיות
  25. היצרנית המתמחה ביצירת פתרונות מחשוב קומפקטיים במיוחד ממשיכה להרחיב את ההיצע שלה לכתבה

דיונים חדשים בפורומים