עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. ישנם כמה נקודות שאני לא סגור עליהם... 1. מבחינת כרטיס טלויזיה איזה מהבאים הכי טוב? Hauppauge PVR-150 MCE ATI Theater 550 Leadtek PVR2000 2. איזה כרטיס מסך הכי זול עם ביצועים סבירים שיריצו משחקים כגון Need For Speed זה פחות למשחקים, אבל אני יעדיף שאם אני ירצה לשחק מתישהו אני יוכל 3. שאלה לגביי שלטים. אני קונה מארז של "טרמלטק מוצרט" שבא עם שלט... ועם הכרטיס טלויזיה בא גם שלט... אני צריך את שתיהם?? אין שלט שישלוט על שתים הרכיבים הספציפיים ועם שאר מערכות ההפעלה של ה-HTPC בנתיים זה מה שעלה לי לראש אם יהיו עוד שאלות אני ישל תודה מראש!!!

    • 8 תגובות
    • 742 צפיות
  2. זקוק למישהו שיש לו כרטיס טלויזיה MSI TV @ nywhere series. הנה,אפילו ב KSP יש אפילו את הכרטיס: http://www.ksp.co.il/hnavright.htm הכרטיס האמצעי. אני זקוק נואשות למישהו שמחזיק בכרטיס

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  3. Started by shaul,

    המטרה: משחקים עכשיו לכל החכמים שיגידו שלא כדאי לי לקנות מסך LCD ובכן אני יודע, אבל ההורים שלי...ובכן, הם רוצים מסך דק....התקציב לא ממש חשוב, יותר חשוב לי שהוא יהיה טוב למשחקים ושיהיה 15 אינץ נ.ב איך המסך הזה למטות האלו? BenQ LCD 15 FP581SB

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  4. Started by asaf-g,

    שלום אני צריך מסך דק בסביבות ה-1500 ש"ח. נראה לי שאני אלך על 15" למרות שגם 17" זו אופציה.. נראה לי שעדיף לקחת 15 קצת יותר איכותי מאשר 17 גרוע.. ובעיקרון יש לי חדר קטן ונראה לי ש-15" זה דיי מספק, לא? אם זה קטן מדי אז כבר עדיף 17.. באמת שאני לא יודע מה עדיף בנוסף אני אשמח לשמוע המלצות על חברות\דגמים מסויימים. המסך הוא לא למשחקים ונועד רק לשימוש שוטף במחשב. אנא עזרו לי..! תודה

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  5. Started by Rule The Pc,

    אהלן אבא שלי רוצה למחשב בעבודה מסך חדש LCD 1000 שקל...... רצוי זמן ריענון נמוך כי אין שם משחקים וכל זה........ אני לא ממש מבין במסכים אז אם 1000 שקל זה קצת אז עדיף 15" אבל כמובן שעדיף 17" ואם 1000 שקל זה המון למסך LCD אז תביאו איזה 17" עם זמן ריענון גבוה-בינוני בשבילי ואני אתן לאבא שלי את ה15" שלי...

    • 10 תגובות
    • 830 צפיות
  6. לא מתוכנן OC כרטיס מסך שיהיה כי כדאי לקנייה בתקופה הזאת והכי טוב כרגע. אין צורך בצורב DVD ( כבר יש ) אין צורך במסך מעוניין בכרטיס קול טוב עם רמקולים ( העדפה ל5.1 ) עכבר Logitch mx518 ( אני יקנה 130 שקל מנועהקומפ) תודה לכם עריכה : אנשים בטעות פתחתי פה , תעבירו בבקשה לפורום מפרטים... תודה

    • 0 תגובות
    • 601 צפיות
  7. Started by manganga7,

    שלום. אני מעוניין לעשות אוברקלוק לכרטיס מסך שלי לכן אשמח אם מישהוא ישלח לי לינק להורדה של: 3DNARK06 3DMARK05 Coolbits בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 555 צפיות
  8. Started by amitaihasnes7,

    שלום. תראו אני חושב שיש לי בעיה קטנה ואני לא בטוח מה לעשות ואם היא בכלל בעיה. תראו לפני חודש וחצי בערך אני קניתי 7600gs בחברה מסוימת. ששאלתי את נציג המחירות שלהם באיזה אריזה הכרטיס מגיע הוא אמר לי-Retail. כשקיבלתי את המחשב, קיבלתי רק את הכרטיס עצמו, חוברת התקנה ודרייבר. ניראה לכם ששווה לי לדרוש מהחברה את כל הבאנדל או שזה לא כזה משנה?.

    • 2 תגובות
    • 733 צפיות
  9. Started by kisin,

    שלום לכולם, עד שכבר קיבלתי היום את מסך המחשב החדש שלי שחיכיתי לו כל כך הרבה - לא עובד. אני לא חושב שהבעיה במסך. המסך הקודם שהיה לי, שהיה מסך סי.אר.טי של סוני עשה בימים האחרונים קצת בעיות. הוא "התעטש". היה משחיר וחוזר בהבזקים של חצאי שניות עד שלפני כמה ימים ברעש "טזזז" קל, נכבה ולא חזר. היום שהגיע המסך החדש, אל.סי.די של פרו-וויו, חיברתי אותו, הפעלתי את המחשב, הופיע מסך ההטענה של הווינדוס אקס-פי פרופשונל ואת מסך היוזר והסיסמא כבר לא זכיתי לראות. המסך נכבה ונתן הודעה: NO SIGNAL. עשיתי ריסטרט והעלתי את הווינדוס במצב בטוח וניסיתי לשחק עם הרזולוציה אבל בכל פעם שעשיתי ריסטרט, בשלב ביוזר והסיסמא המסך נכבה ונתן את הודעת ה- NO SIGNAL. אני לא יודע אם מסך אל.סי. די אמור להגיע עם דיס…

    • 3 תגובות
    • 957 צפיות
  10. אהלן ביקרתי היום ב-KSP, עם מפרט מוכן שהחברה פה עזרו לי לגבש - בקצרה: משחקים,I5 2400 , GTX 570 , ב-4K בערך. אוקיי , הראתי למוכר את הכרטיס שאני רוצה http://ksp.co.il/hmain.php?uin=12173 הוא אמר לי שהוא לא משתלם ביחס ל-GTX 560 TI , אבל מילא. בכל אופן הראתי לו ש-TMS מוכרים את אותו הכרטיס בדיוק במחיר הרבה יותר ראלי http://tms.co.il/product/10387 הוא אומר לי שזה לא אותו כרטיס, גם נכנס לאתר של גיגבייט ואמר שזה לא אותו דבר בכלל: http://www.gigabyte.com/search/search.aspx?kw=570 הוא צודק? אגב - לא שאני אחזור ל-KSP, לדעתי היחס ממש זוועתי, המוכר מתנשא ועוקצני , בערך 15 איש מחכים בתור אחרי ומתוכם לפי מה שראיתי הם מתנערים מאחריות על תקלות , לכאורה (שלא יתבעו אותי - כן?) בכל מקרה , לע…

    • 6 תגובות
    • 950 צפיות
  11. עזרה ממומחים ומבינים: אני רוצה להציג סרטון ב 4 מסכי LCD פשוטים,וזולים, 15 אינצ, תלויים אחד ליד השני בשורה. (הרעיון שמור). אני לא מעוניין לעשות את זה ממחשב. המסכים אמורים לעלות גג 1000 שקל לאחד, אז חשבתי על מאג פשוט וזול. מה אתם אומרים? איך ניתן לעשות את זה? אני חשבתי על זה, תגידו לי אם זה טוב: קנייה של מכשיר DVD, עם יציאת VGA. לחבר לו מפצל ל 4 VGA ולחבר כל חיבור למסך לחיבור VGA רגיל. האם זה יפעל? אשמח לרעיונות במהירות האפשרית. תודה

    • 9 תגובות
    • 778 צפיות
  12. שלום לכולם, אני חדש באתר הזה ובעניין כרטיסי המסך, בעיקר למחשבים ניידים, אני רוצה לקנות מחשב נייד שיכול להריץ משחק כמו World of Warcraft בקלות (זאת אומרת DDR גבוה יחסית) אבל אני גם צריך לדעת איזה כרטיס מסך מסוגל להריץ משחק כזה בצורה טובה, ושהמחיר שלו לא יהיה מוגזם, ושאני אוכל למצוא אותו בחבילות של מחשבים ניידים, תודה רבה על העזרה, מחכה לתשובות =]

    • 11 תגובות
    • 842 צפיות
  13. המחשב שלי: Intel Core 2 Quad Q8200 @ 2.33GHz 4.0GB DDR2 לוח אם (MSI P43 Neo-F (MS-7519 ספק: 400W LED 12CMF REAL EZCOOL כרטיס נוכחי: (NVIDIA GeForce 9500 GT (512 MB הנוכחי עושה בעיות לאחרונה אז אני מחפש לשדרג לכרטיס יותר נורמלי שיתאים לשאר המערכת. במחיר של משהו כמו 700-800 שקל פלוס מינוס. הידע שלי בנושא די מוגבל כך שכל עזרה תתקבל בברכה. תודה.

    • 12 תגובות
    • 2.1k צפיות
  14. Started by theguy,

    אני רוצה לקנות כרטיס מסך אבל אני לא רוצה להשקיע יותר מ 600 שקל על כרטיס חדש. אני מתלבט איזה כרטיס מסך חדש לקנות בבקשה תעזרו לי ותמליצו כל כרטיסי מסך טובים שמחירם עד 600 ש"ח (בשביל משתמש מומצע)

    • 11 תגובות
    • 719 צפיות
  15. Started by shgec,

    שלום. אני לאט לאט מרכיב לעצמי מחשב, כבר יש לי לוח, מעבד, SSD וזכרונות. זקוק להמלצה לכ.מסך. בעיקרון ההתלבטות שלי היא בין GTX-650 Ti boost, GTX-660, HD-7850 2gb and HD-7870 2gb. כל אחד מאלה מתאים מעל ומעבר לדרישות שלי מבחינת ביצועים. אני לא מצליח להבין איזה מהם יותר טוב מבחינת חימום. ראיתי טבלאות, הם כולם צורכים בערך אותה כמות חשמל גם במנוחה וגם בעומס מלא, אני רק לא מבין האם כל האנרגיה שלהם מומרת לחום? אני רוצה פשוט מארז שיהיה לו במאווררים פילטר שאפשר יהיה לשטוף אותו ואני לא אצטרך לנקות את המחשב כל שלושה חודשים. אז בבקשה תמליצו מי מהם מייצר פחות חום ומי יותר, ואם אפשר אז גם בכמה. המסך שלי זה DELL שמומלץ פה בפורום. 1920x1080 בינתיים החלקים שיש לי זה: מעבד I7-4770 לוח D…

    • 5 תגובות
    • 667 צפיות
  16. שלום... רציתי להזמין מנועה כומפ כרטיס מסך Geforce 7800 GS OC 256 מגה נראה לי של XFX ב1690 אבל נגמר להם אז אני צריך להזמין ממקום אחר.. אני צריך שיהיה לי את הכרטיס החזק ביותר(כיום) לAGP שיחזיק את המחשב שלי לעוד זמן במשחקים.. תודה. תגידו אם צריך מפרט של המחשב.

    • 5 תגובות
    • 753 צפיות
  17. Started by potpockey,

    התקציב שלי הוא 600 ש"ח . איזה כרטיס מסך יתן לי את מלוא הביצועים תמורת הכסף?

    • 2 תגובות
    • 638 צפיות
  18. Started by eletricomuzenza,

    שלום. אני רוצה לקנות כרטיס מסך שיריץ לי משחקים יפים כמו GTASA, lord of the rings the rise of the witch king, FIFA2008 ועוד, וגם שבעתיד הוא יוכל להריץ לי משחקים על הגדרות לא הכי גבהוהות אבל על גבוהות ושהמשחק יפעל מספיק חלק. עכשיו אני מתלבט בין שלוש אפשרויות מחנויות שונות: Sapphire HD 3870 521MB-1240 שקל zotac Geforce 8800GTS 320MB-995 שקל. (ראיתי את הקירור שלו, לא נראה מי יודע מה מרשים כמו של האחרים). Palit nVIDIA Geforce 8800GT 512MB-1157 שקל Leadtek WinFast PX8800GT 512MB 1190 שקל (אני חושב שלזה יש קירור יותר טוב מההוא של פליט לפי איך שזה נראה בתמונה באתר) תמליצו לי מי הכי משתלם מכל אלה בבקשה, ויכול להיות שימכרו 8800GTS 320MB ב-1200 כי אני ראיתי באיזה אתר שרשום ככה אבל א…

  19. ראשית, המפרט של המחשב: AMD Athlon XP 3000+ Barton ABIT NF7-S v2.0 GEIL PC3200 512MB * 2 WD 80GB SATA אני זקוק לעזרה בבחירת כרטיס מסך ל-AGP 8X עד 900 ש"ח, כמה שפחות יבורך ואפשר גם כרטיסי מסך יד-שניה. אני חשבתי לקנות X800XL, או 6800GT, או 6800GS, או 6600GT ואז התחיל כבר לכאוב לי הראש, לכן פתחתי את הטופיק הזה. ב-X800XL גרסת ה-PS וה-VS היא 2.0, לעומת 3.0 בכרטיסי ה-6X00 - זה משמעותי בכלל? ולעתיד? שיהיה לכולם יום טוב ואחלה סוף שבוע!

    • 28 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. שלום חברים, מצורפת תמונה של המפרט שלי, היה לי כרטיס מסך radeon 4850 שהלך אחרי כמה שנים, אז החלפתי לבינתיים לכרטיס -240 שהיה זרוק לי בצד איפשהו, עכשיו שאלה לי אליכם, איזה כרטיס מסך אני יכול לשים כדי שימקסם לי תביצועים של המפרט הזה (בשביל משחקים) בלי החלפת שום רכיב נוסף? אני מתכנן להזמין מאיביי כנראה. (הספק שיש לי הוא 500 Seasonic) תודה רבה על העזרה.

    • 12 תגובות
    • 2.7k צפיות
  21. שלום, אני זקוק לעזרה בבחירת כרטיס מסך: יש לי שני אפשרויות ושניהם בתקציב: גיפה 4 440MX (ליטדק, או איך שרשמים את זה ) ראדון 9000 פרו (גיגה ביט) ועכשיו, צרכי הם: לשחק במשחקים כמו GTA3 וסולדיאר... סימס, פיפא ברזולוציה של 1024*768 ולא יותר ועכשיו השאלה שלי היא : מה עדיף לי? (כי הגיפה יותר זול כ100 שקל) יאיר

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. שלום רב, שימושי במחשב עבורם אני צריך כרטיס מסך הם: * משחקים דוגמת civilization,heroes,fifa,nba (אני משחק ברזולוציות סטנדרטיות) * צפייה בסרטים על מסך הטלוויזיה כשחשבתי לעצמי על כרטיס מסך מתאים בשבילי, התלבטתי בין ה8600GTS ל8600GT. בפורום מפרטים אף המליצו לי מס' פעמים לפנות ל8800GTS(מה שבכנות, נראה לי מוגזם). אציין שאני לא בנאדם שמשדרג בתכיפות ולכן חשוב לי כרטיס תומך Directx10. אז מה היא לדעתכם הבחירה הנכונה ביותר? בכבוד רב, אורי

    • 8 תגובות
    • 798 צפיות
  23. Started by שלמה הדג,

    שלום, היום התפוצץ לי ה-LG Flatron F700B - אין לי מושג איך ולמה - ואני צריך מסך חדש דיי בדחיפות: התקציב שלי דיי דחוק (עד 1000 ש"ח, עדיף פחות); אין לי עדיפות ל-LCD או CRT, אני מעדיף איכות צפייה מאשר חיסכון במקום וכדומה - אז אם CRT בתקציב הנ"ל עדיף, שיהיה CRT; המסך מיועד למשחקים ולגלישה באינטרנט, עם דגש על משחקים. אם אפשר, בנוסף לדגם, ספקו מידע על מקום בת"א שבו ניתן לרכוש ולצפות במסך. תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 614 צפיות
  24. שלום לכולם וערב טוב. החלטתי לקנות את ה 7800 GTX, עכשיו כשהסתכלתי באתר של החנות שממנה אני רוצה לקנות, ראיתי שתי גרסאות של ה GTX, שניהם של leadtek. אחד עולה 3000 שקל והשני 3500. חייב להיות הבדל כלשהו. הנה הם: הראשון (הזול יותר): http://www.com4u.co.il/Product.asp?Pid=PX7800GTX&Cat2Cat1ID=37&Cat2ID=201 השני (היקר יותר): http://www.com4u.co.il/Product.asp?Pid=PX780GTEX&Cat2Cat1ID=37&Cat2ID=201 שמתי לב לשני הבדלים בינהם, שליקר יש שתי כניסות ל HDTV ולזול לא, ושליקר יש FX בשם ולזול PX. עכשיו השקטע עם ה PX אומר משהו? הוא לא FX כמו כל הכרטיסים החדשים של Nvidia? מה הכוונה? אז תודה רבה רבה לכל העוזרים.

    • 3 תגובות
    • 586 צפיות
  25. אני מצטער מראש אם השאלה טיפשית אבל לא הצלחתי למצוא תשובה בחיפוש. בדרך כלל מבחני הביצועים מראים כמה פריימים לשניה מתקבלים מהכרטיס ברזולוציה נמוכה וברזולוציה גבוהה עם פילטרים ואנטיאלייזינג עבור כמה משחקים ועבור תוכנות בנצ'מארק. השאלה שלי היא האם אין משמעות לשאר ההגדרות במשחק? ז"א לדוגמא GEOMETRIC, TEXTURE DETAIL, TEXTURE QUALITY, LIGHTING וכו. איך אפשר לדעת באילו הגדרות ביצעו את המבחן? וכיצד שינוי ההגדרות משפיע על מספר הפריימים לשניה?

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות

דיונים חדשים בפורומים