עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by deso,

    יש לי התלבטות בין שני כרטיסי המסך... Radeon X1800GTO או CONNECT3D Radeon X800 GTO? אני חושב שX1800GTO יותר טוב כי הוא יותר חדש עם יותר ביצועים, אבל מה שמפתיע אותי זה שהX800 GTO עולה 1150 ש"ח, והX1800GTO עולה 1000. מה אתם חושבים שעדיף??? תודה.

    • 7 תגובות
    • 644 צפיות
  2. Started by full_clip,

    תקציב של עד 900 שח תודה על העזרה

    • 6 תגובות
    • 691 צפיות
  3. המחשב שלי כבר נחשב קצת ישן עם AGP.. (המפרט בחתימה). חלק מסרטי ה- HD גורמים לי לעומס במחשב בינתיים למדתי איכשהו קצת להסתדר עם זה בעזרת מקודדים שונים אבל ניסיתי להריץ UNREAL 3 והוא פשוט נראה זוועה, כשאני מכוון אותו להגדרות גבוהות אז הגרפיקה טובה אבל אז הFRAME RATE איטי וקשה לי לראות במי אני פוגע... אני לא רוצה להשקיע יותר מידי בכרטיס מסך למחשב כיוון שאני משחק בעיקר בXBOX 360. אני משתמש במחשב בעיקר למשחקי יריות און ליין כמו UNREAL, FAR CRY וכדומה.. משחקי און ליין של יריות גוף ראשון יותר קל לי לשחק במחשב מאשר בXBOX. אני מקווה שיש כרטיס מסך לא יקר שיתאים לדרישות שלי. לדעתכם אני יכול להישאר עם המחשב שלי כמו שהוא או שאפילו המעבד שלי נורת'ווד 2.8 מהירות בסטוק כבר לא נחשב טוב? האם…

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    אני זקוק לכרטיס מסך ב 300 שח שיעבוד במישחקים כאלה פחות או יותר כבדים חייב שיהיה 128 DDR\SDRAM תודה.

    • 3 תגובות
    • 646 צפיות
  5. Started by tenana,

    בקיצור, זקוק לכרטיס מסך הטוב ביותר בסביבות ה200-300 שקל, לא ידוע אם זה AGP או Pcie אבל בכל מקרה, אשמח לדעת מה הכרטיס הנורמלי ביותר במחיר הזה, וחובה שיהיה יציאה לטלוויזיה ולמסך אנלוגי.. הכרטיס הכי טוב נראה לי שמצאתי הוא זה http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=379247 מקווה שהפעם האשכול לא יתאחד עם אשכול אחר

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by nVIDIA70,

    שלום. כנראה שיתנו לי זיכוי כספי על הכרטיס מסך הנוכחי שלי (אפשר לראות מפרט למטה) כך שיהיה לי בסך הכל 750 שח לקניית כרטיס מסך חדש וזהו (הייתי מת שיהיה לי לאיזה 7900GS אבל אין מה לעשות). יש לכם המלצה לכרטיס מסך שהוא קצת יותר טוב מבחינת הביצועים של הכרטיס הנוכחי שלי או שאתם אומרים שעדיף לי לחסוך עוד כמה זמן (אבל לא לשחק במשחקים לגמרי איזה חודשיים שלוש)?

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by dsane,

    בחנות לא אינטרנטית מה מומלץ?

    • 0 תגובות
    • 553 צפיות
  8. מחפש כרטיס מסך שינצל לי את המערכת עד הסוף, המפרט רשום בצד. תודה! [br]פורסם בתאריך: 21 יוני 2008, 09:57:05 נאלץ להקפיץ לצערי :-[האפיק הוא PCI-E

  9. Started by night-fire,

    אז ככה, יש לי כבר למעלה משנה ATI Radeon x1950P של חברת Gcube והוא פשוט עושה לי רעש נוראי וזה כבר בלתי נסבל. הקירור שלו זוועתי , ואי אפשר להוריד את מהירות המאוורר .. כבר בדקתי את זה בעבר ומסתבר שזה בלתי אפשרי בכרטיס הנ"ל. בזמן האחרון קניתי 24" בנוסף ל-19" שמחוברים יחדיו . במשחקים אני נאלץ להוריד רזולוציה והגדרות כמובן . חשבתי בהתחלה לקנות אוליי קירור אבל ראיתי שזה עולה בסביבות 150 שקל אז חשבתי גם על אפשרות לקנות כרטיס זול שיהיה אפילו יותר טוב מהקיים (בסביבות 300 -400 שקל אם זה אפשרי .) שימושים בעיקר עריכת ווידיאו בתוכנות כמו After Effect וכמובן גם משחקים כבדים כמו Crysis וכו .. רציתי לדעת מה דעתכם . האם כדאי להשקיע 350 שקל בכרטיס חדש או להסתפק בקירור חדש ב-150 שקל . …

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  10. שלום חברים. נשרף לחבר טוב שלי הכרטיס מסך שלו (היה לו 8800GTS 512MB). הוא רוצה כרטיס מסך חדש בתקציב של עד 1000 ש"ח שיהיה בערך ברמה של אותו כרטיס (השרוף) או קצת יותר טוב. לא נדרש כרטיס חדיש ומטורף כי הוא כבר לא משחק כפי שהיה בעבר (אין זמן..). אם אפשר להשיג כרטיס בערך באותה רמה אך בתקציב הנמוך מ1000 ש"ח עדיף. הערה: עדיף שיהיה זמין במלאי בKSP בירושלים (לא משנה איזה מהסניפים) לאפשרות של קנייה מיידית כי הוא כבר לחוץ לקנות. לגבי שאר המפרט שלו אני לא יודע בדיוק את הרכיבים אבל אני כן יודע שיש לו 4 ג'יגה ראם, לוח אם תומך בוודאות, וספק כוח של 480 וואט של אנרמקס אם אני לא טועה.. בטוח לא משהו גנרי. תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 963 צפיות
  11. Started by deso,

    היי, מצטער על הפעם השנייה שאני פותח פה נושא בצורה כזאת, אבל כל מה שהיה לי לא היה טוב... לפני זה, תסבירו לי מה זה הזכרון של הכרטיס ( יש מ8 עד 640). מה זה חיבור AGP? ומה זה Memory Interface שיש מ64 ביט ל256 ביט או יותר... הנה כרטיס מסך שאני רוצה- אני רוצה כרטיס מסך טוב בטווח של 800-1000 ש"ח, ללא אוברקלוק (אם קיים), חיבור PCI-Express בעל VIVO מעולה. רצוי גם שה"זיכרון" וה"Memory Interface" יהיו טובים. תודה.

    • 30 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. שלום לכולם, אני משדרג את המחשב של אח שלי, והוא לא שחקן ממש אבל זה רק למשחקים, הוא משחק לרוב במשחקי רשת, לי יש מחשב חזק למשחקים חדשים, אבל הוא צריך למשחקים לא חזקים אבל סבירים, יש גם הגבלה מצד ההורים. לכן אנ זקוק לרעיון של כרטיס מסך בסביבות ב300-500 שמומלץ וטוב גם לכמה זמן קרוב, כרטיס חזק במחיר זה שיתאים, בלי חריגה גדולה. שיחזיק לו תמשחקים שיריץ אותם. כמו Guild Wars, Hellgate, ומשחקים דומים, העיקר שיעבוד ללא בעיות. חריץ כניסה PCI EXPRESS מעדיף שהכרטיס יהיה עם קירור אקטיבי ולא פאסיבי אלא אם כן יש לכם מחלוקות. תודה רבה על העזרה

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  13. תודה. צריך שיעבוד בקצב רענון כמה שיותר גבוה, וצריך גם מסך 19".הבנתי שמסך רגיל לא LCD עובד "מהר" יותר. אז אני מעדיף אותו.

    • 23 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by motorishta2,

    שלום רב, אני זקוק בבקשה להמלצה לכרטיס מסך לצפייה בסרטי 3D לא SBS אלה קבצי בלו ריי מלאים. מחיר הכי זול שניתן, ישמש אך ורק לצפייה בסרטים.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Nati_The_King,

    מחפש כרטיס מסך חזק שיריץ לי משחקים על 1680x1050 מסך 22 אינץ שיהיה קריר ושקט

    • 2 תגובות
    • 552 צפיות
  16. Started by talevi,

    אני צריך כרטיס מסך PCI-E למעבד קונרו שיפעיל משחקים כמו רד אלרט נייד פור ספיד החדש קאונטר סטריק וכאלה ..

  17. Started by oranShoshany,

    אני צריך כרטיס מסך שיפעיל משחקים משהו כמו קאונטר סטרייק וניד פור ספיד לא יותר מזה עד 550 שקל תודה.

    • 5 תגובות
    • 685 צפיות
  18. אני יודע שזהו סכום זעום, אך זהו הסכום שיש. מחפש את הכרטיס הכי מומלץ במחיר הזה. תודה

    • 15 תגובות
    • 1k צפיות
  19. כמו שכתוב בכותרת אני צריך כרטיס מסך של תקציב 1000ש''ח זה הגג! ושיריץ משחקים לעוד שנה על מקס\גבוה. אני מתכוון לקנות את הכרטיס במרץ אבל אני צריך מידע עכשיו כדי להערוך השוואות וכו'. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 564 צפיות
  20. אני צריך בבקשה המלצה לכרטיס עריכת וידאו שיאפשר גם צפייה מממיר דיגטלי של הכבלים בין 500 ל-600 ש"ח. תודה.

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  21. שלום... כשאני נכנס לאתר של NVIDIA מתוך כוונה להוריד את הדרייברים האחרונים הרשמיים [לא בטא] של NVIDIA FORCEWARE אני לא יכול להוריד אותם [כל פעם שאני מגיע לUSER AGREEMENT אני לוחץ על ACCEPT אבל מקבל ERROR ולא יכול להתחיל את ההורדה] לכן אני זקוק לעזרה: האם למישהו יש לינק לדרייברים בגירסא הרשמית האחרונה [78.1?] מאתר שהוא לא האתר של אנבידיאה. תודה לכל העוזרים.

    • 4 תגובות
    • 555 צפיות
  22. שלום לכולם, אני רוצה להוריד דרייברים חדשים למסך שלי, כי חבר שלי הוריד וזה נתן לו עוד אופציות ב-refresh rate ולי יש מסך יותר טוב משלו של L.G אז אולי תוכלו לתת לי אתר או משהו להוריד דרייברים מסך. מי שייתן תודה רבה ומי שלא תודה רבה גם. ביי

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. שלום לכולם , היום ביצעתי רכישה של מסך מחשב חדש (Benq E2400HD) שיחליף את המסך הישן ויהווה שיפור לאיכות הצפייה בסרטים. לפי מה שהבנתי כרטיס המסך הישן שלי לא יאפשר תמונה באיכות גבוהה על גבי המסך (לפחות כפי שהייתי רוצה), עכשיו כול המחשב מיושן מאוד אבל בסופו של דבר עונה על הצרכים שלי (אני לא גיימר ולא משתמש ביישומים כבדים מידי - מוזיקה, סרטים, אופיס, ולעיתים נדירות אולי PES08) . מפרט - AMD Athlon 64, 2200 MHz (11 x 200) 3500+ MSI K9N Neo (MS-7260) (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN) 1024 MB (DDR2-667 DDR2 SDRAM) NVIDIA GeForce 7300 LE (256 MB) אשמח לקבל המלצה על כרטיס מסך שיענה בעיקר על הצורך לתמונה איכותית. מגבלת התקציב היא 400-500 שקלים. אשמח …

  24. Started by 114508534,

    ככה קראתי היום ש YES מתחילה לחבר לאט לאט מנויים ל PVR שלה ורציתי לדעת האם נגיד אני יכול להביא TIVO ולחבר אותו ושהוא יסתנכרן עם המערכת של YES או פשוט לחבר את ה HTPC שלי ושהוא יסתנכרן עם המערכת ..... ואפשר אולי מתומים טכניים על ה PVR

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by a12beat,

    לא מכיר את החברה אבל נראה מחיר לא נורמלי למסך 19 עם שפורפרת diamnatron אני חושב לקנות אבל לפני שאני קונה רוצה להתייעץ אתכם כי זה נראה לי חשוד משהו.

דיונים חדשים בפורומים