עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. שלום, אני צריך להחליף את כרטיס המסך שלי עקב תקלה בכרטיס הקיים, רציתי המלצה לגבי כרטיס חלופי, לפי המידע שאפרט: המחשב הוא בן פחות משתניים: לוח אם: Asus P5LD2-SE מעבד: Core 2 Duo E6300 1.86 2MB זיכרון: 3GB כרטיס מסך נוכחי ( פגום ): ATI CONNECT 3D Radeon X300 256MB מסך: "BENQ 17 מבחינת שימושים, אם אני כבר מחליף כרטיס מסך, חשוב שיתאים לחלונות 7 שתצא בסוף השנה, כלומר במילים אחרות התאמה מלאה לויסטה ללא בעיות, עם DirectX 10, ושאר הדברים שכרטיס מסך צריך בימנו ( אולי לכולם כבר יש את זה... ). אני עובד הרבה עם תוכנות סטטיסטיות ומתמטיות, ולכן צריך לראות גרפים ברורים וצבעים יפים, שוב, אני מניח שמרבית הכרטיסים יענו על דרישה זו גם כן. אני צריך כרטיס שמספק יכולת צפייה בוידאו ברמה סבירה ומ…

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  2. יעבוד עם מסך LG 22" W2253TQ תודה

  3. שלום, כיום אני עובד עם כרטיס בן שנתיים וחצי, HD5850 עם 1GB זיכרון. לכרטיס יש את הקירור הזה שהתקנתי עליו בזמנו עם 2 מאווררים שקונים בנפרד (קטנים מאוד): http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=874 אני עובד עם 3 מסכים כאשר אחד מהם הוא מסך 27" עם רזולוציה 2560 על 1400 הדורש לא מעט כוח. התחלתי לאחרונה לשחק במשחקים, למשל BLACK OPS II. כאשר שמתי את המשחק על הגדרות גבוהות (לא הכי גבוהות) המשחק היה סבבה אבל היו סצינות מהירות כמו מרדפים, יריות וכו' שהמשחק קרטע. הורדתי את ההגדרות לקצת פחות טובות והוא לא נתקע (עושה 40-60FPS). הכרטיס עצמו נמצא על USAGE של 99% במהלך המשחק. זו רזולוציה שדורשת כוח מהכרטיס מסך וכנראה שלי כבר מתיישן. מאחר והמסך הנ"ל דורש חיבור DUAL DVI, רציתי …

    • 7 תגובות
    • 900 צפיות
  4. אני לא גיימר (אבא שלי יותר גיימר ממני),ויש לו MX 460 דיי עלוב,אני רוצה לקנות לו משהו יותר נורמלי אבל משהו שלא דורש חיבור מספק כח (אין לו PCI-E כמובן),מישהו יכול להמליץ לי על כמה כרטיסים,גם של ATI וגם של NVIDIA ואיזה כרטיס הכי משתלם ביחס לכח שלו למרות שהם דיי ישנים. והאם יש כאלו שבאים עם קירור פסיבי?

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. למערכת עם מעבד e7200, 2GB DDR2 וספק איזיקול בעע 450W אם נצרך שדרוג של הספק, אבל רק אם נצרך, אשמח גם להמלצה לאחד.

    • 8 תגובות
    • 921 צפיות
  6. Started by Bartleby,

    שלום, ברשותי המפרט הבא: לוח -Epox 4PDAI 478 מעבד - אינטל פנטיום 4 2.8 800Mhz. זכרונות - 512MB DDR שני סטיקים של 256 כל אחד 3200/400 מתוצרת מושקין. וכרטיס מסך מדגם radeon 9600 pro שעד עתה שירת אותי נאמנה. אני מעוניין לקנות כרטיס מסך חדש בתקציב של עד 2000 שקלים. קראתי באתר את הביקורת על ה-6600GT של אלבטרון והוא נראה לי כמו הפיתרון האידאלי אבל במסגרת התקציב שלי אני מניח שיש מצב לכרטיס יותר חזק. א. על מה אתם ממליצים בהתחשב במערכת שיש לי ובמסגרת התקציב כשהמטרה היא כמובן משחקים? ב. איזה יצרן מוכר את הכרטיס הכי חזק במשפחת ה-6600GT? בנדלים חשובים לי פחות. מה שחשוב לי זה החומרה עצמה.

    • 71 תגובות
    • 4k צפיות
  7. Started by lihi,

    אני זקוק להמלצה על מסך "17 - בעלות של כ- 1500 ש"ח . המסך שלי הוא של אימאה - והוא עושה המון בעיות ומחר הוא כנראה יוחלף - אין לי בעיה להוסיף גם יותר כסף העיקר שיהיה אמין וטוב - ועם שירות תיקונים בארץ אמין . תודה

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  8. Started by Haflo,

    סוף סוף מכרתי את המסך הישן שלי (MAG XJ810 19inch) ואני מעוניין לקנות מסך 19inch CRT חדש.....יש המלצות?

    • 8 תגובות
    • 888 צפיות
  9. Started by LinKinG,

    המסך שאני רוצה עם חיבור DVI גודל 17" מחיר בסביבות ה2500-2600 ככה ושיהיה או של LG MAG SAMSUNG BENQ זה מה שהחברה שאני קונה עובדת איתם הכי טוב שאפשר במחיר הזה וזמן תגובה הכי טוה שיהיה 16MS אם אפשר תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 564 צפיות
  10. Started by ben389,

    שלום. אני צריך המלצה לשני כרטיסי מסך. הראשון צריך להיות PCI עם יציאת DVI. הוא מיועד לעבודה משרדית עם מסך רחב כך שהוא צריך להיות הכי פשוט שיש. השני מיועד לסלוט AGP X8. הדרישות שלו הם: קירור פאסיבי (חובה) DUAL DVI (רצוי) ושיריץ משחקים בגרפיקה נורמלית. מתחברים אליו שני מסכים, אחד ברזולוציה 1920X1200 והשני ב1280X1024. התקציב בכיוון ה700 עם אפשרות חריגה. תודה.

    • 4 תגובות
    • 672 צפיות
  11. Started by Little SAVAGE,

    שלום לכולם, אני מתכוון לרכוש בימים הקרובים במחשב מבוסס i5, והפריט האחרון החסר לי להשלמת המפרט הוא כרטיס המסך. אני משתמש במסך 19 אינץ'. אני מעוניין שכרטיס יהיה מסוגל להריץ משחקים בצורה טובה. שיהיה אפשר להריץ בו סרטים באיכות גובהה וגם פוטושופ מדי פעם. איזה כרטיס מסך יהיה המשתלם ביותר עבורי? אשמח לעזרה.

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by RT-PRO,

    על איזה מסכים אתם ממליצים התקציב הוא סביבות ה 700 מסך "17 שטוח.....

    • 5 תגובות
    • 747 צפיות
  13. Started by yuvalony,

    תודה

    • 0 תגובות
    • 558 צפיות
  14. Started by Klayhamn,

    אהלן - הקדמה קצת ארוכה כרקע - ולאחריה השאלה עצמה. מי שרוצה לדלג - סימנתי היכן היא. אז, אחרי שמת לי לוח האם (עשר שנים אחרי רכישת המחשב ב-2013) החלטתי לקנות מחשב חדש במקום לנסות להציל את הקיים (בכ-1000 שח ללוח ישן תואם 4770K I7). אני די סגור כבר על המעבד שארצה (13700F לצורך העניין, למרות ששוקל גם AMD), המארז, ויתר הדברים - ההתלבטות העיקרית שלי היא לגבי כרטיס המסך. כיום אני עם R9 270X RADEON - שעדיין עובד - ותפקד לי לא רע בכלל לכל המשחקים ששיחקתי: OVERWATCH 1 & 2 DIABLO PATH OF EXILE LEAGUE OF LEGENDS MTG: ARENA, RUNETERAA, ואפילו WITCHER 3 הוא הריץ יחסית סביר למרות שלא ממש השקעתי במשחק …

  15. אם יש משהו ממש טוב ששווה להוסיף עוד קצת בשבילו אז עד 300 ש"ח. שיחקתי אצל חבר ב-wolfenstein עם כרטיס גיפורס 8600GT ומעבד core duo שעבר המהרה ל-3 גיגהוהגרפיקה והמשחקיות הייתה ממש טובה. אני צריך המלצה לכרטיס שיהיה בעל אותם ביצועים או אפילו טובים יותר. יש לי לוח אם של גיגבייט דגם GA-G41M-ES2L מעבד E5300 זיכרון 2 גיגה תודה.

    • 4 תגובות
    • 818 צפיות
  16. Started by grouchy,

    שלום לכולם, קונה מחשב חדש וזקוק להמלצה על כ.מסך. שימושים: מסך 19", משחקים כ- FIFA,NBA , חיבור ל-TV לצפייה בסרטים. אשמח לשמוע את דעתכם.

    • 1 תגובה
    • 677 צפיות
  17. Started by gforce,

    האם כדי לקנות כרטיס טלוויזיה בחו"ל ? אם כן איזה כרטיס כדאי ( אני רוצה כולל שלט ) ? האם אפשר לחבר אותו בנוסף לחיבור של הכבלים (כבלים אנלוגים) ?

    • 4 תגובות
    • 891 צפיות
  18. Started by sam1441,

    היית ממליץ על הכרטיס הזה? (חשוב לי שיהיה שקט מאוד, ולמרות שאני לא משחק תמיד, אני לא רוצה לקבל שגיאה מבאסת כשארצה לשחק יום אחד, כמו הכרטיס הנוכחי שלי READON 9000) http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814130062 זה קיבל הכי הרבה ביקורות חיוביות שם (700!) וזכה שם בפרס כמוצר הטוב ביותר נדמה לי.

    • 6 תגובות
    • 667 צפיות
  19. Started by rageman,

    הכרטיס המסך הנוכחי שלי הוא GEforce4 mx440 אני זקוק לכרטיס מסך מכובד שיתמוך ב B&W2, fable ובמשחקים הבאים שיצאו לפחות בשנתיים הקרובות. יש לי 256RAM ולוח אם P4S533 Asus BIOS: ASUS - 42302e31 Award Modular BIOS v6.0, 04/18/03 יש המלצות? תודה לכל העוזרים

    • 39 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. Started by RVD,

    יש לי אפשרות להביא כרטיס מסך מארה"ב... על איזה כרטיס אתם ממליצים עד 400 דולר? תודה מראש נ.ב - הכרטיס צריך להיות מיועד ליציאת pci-e

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  21. Started by MACHO1234,

    תקציב בין 300-400 שקלים למשחקים עם גרפיקה תלת מימדית כבדה. חנות איבורי- אין העדפה ספיצפית לnvidia או AMD ,תודה יהונתן.

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  22. שלום לכולם, אני יוצא מנקודת הנחה שכבר נמאס לכולם לקרוא את השאלה הזו, ולפני שפירסמתי את הת'רד עשיתי חיפוש מקיף בפורום, אבל לצערי עדיין לא מצאתי תשובה, אז סליחה מראש... אחי מעוניין לקנות כרטיס מסך למחשב P4 2.4Ghz עם 512MB DDR. הצורך בקניית כרטיס עלה לאחר קניית GTA SA, שפשוט לא עולה על הכרטיס OB הנוכחי שלו. השאיפה היא להוצאה כמה שיותר קטנה (כמובן...) אבל אני מאמין שסביב ה-600 ש"ח (פלוס-מינוס) לא ירתיעו אותו. חשוב שהכרטיס יהיה בממשק AGP. ראיתי כמה המלצות ל-9550 והמחירים שלו נוחים מאוד, ואפילו יורדים דרומה מה-400 - כיצד כרטיס כזה, בשילוב עם המערכת שהוזכרה לעיל, יתפקד מול משחק כדוגמאת GTA החדש? האם יש המלצות נוספות? שוב סליחה על שאלה שבטח נשאלת פה חדשות לבקרים ותודה מראש על העז…

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  23. זה צריך להיות של נוידיה. מפרט מחשב : מעבד CORE 2 DUO 2.6 זיכרון 2 גיגה (לא זוכר את התזמונים שלו) לוח אם של אסוס (לא יודע איזה דגם אבל ניתן לשדרג לו מעבד קווד) נראה לי שזה או ה-8800GT או ה-8800GTS 320, מה דעתכם?

    • 7 תגובות
    • 734 צפיות
  24. Started by flounder12,

    שלום לכולם כרטיס המסך שלי קרס עושה הרושם וכרגע המחשב בקושי מתפקד לכן אני זקוק בדחיפות להמלצה. אני משחק במשחקים שדורשים ביצועי כרטיס מסך לעיתים נדירות אבל הייתי רוצה כרטיס מסך שיוכל לתפקד בצורה טובה במידה ואני אכן משחק. לדוגמא APB, XCOM enemy unknown Fifa). אינני רואה סרטים באמצעות המחשב. ענה המליצו לי על כרטיס מסך מתאים בטווח מחירים של 400 עד 800 ש"ח רצוי מKSP אני לא ממש מבין בנושאי חומרה. יש במציאון של KSP כרטיסים דומים לשלי האם לרכוש אחד מהם ואם לא מה כן הייתי ממליצים במסגרת התקציב והדרישות. תודה מראש Asus GTX460 1GB GDDR5 DX11 2xDVI PCI-Eב405 ש"ח כרטיס מסך מציאון Gigabyte GTX460 OC 1GB GDDR5 DX11 2xDVI HDMI PCI-E ב480 ש"ח מפרט מסך LG W2261VP LCD רזולוציה מקסי…

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. שלום רב אני מעוניין בכרטיס מסך הכי טוב שיש בתקציב של עד 500 ש"ח. אני לא פריק של משחקים כך שאני לא צריך כרטיס יקר יותר מ-500 ש"ח. להלן המפרט שאני מתכוון לקנות: Athlon 64Bit AM2 4800 DualCore Box AM248DCB Asus M2A-VM Raidmax APEX 2x120mm No PSU FSP Basic SI 400W ATX400-PNR 120mm + Satax2 P.PFC Transcend 2GB (2x1GB) DDR2-667 CL5 Western Digital 320Gb 16MB WD3200AAKS LG H66NK DVD-RW Dual Layer Sata Black Microsoft Multimedia Keyboard מערכת הפעלה XP HOME גרסה אנגלית תודה

    • 10 תגובות
    • 741 צפיות

דיונים חדשים בפורומים