כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אהלן לכולם שימו לב שמבדיקה מהירה שעשיתי - אחרי שראיתי את הלינק הזה בגורו, מדובר בכמויות די משמעותיות. כל מי שלרגע שוקל\שקל להזמין כרטיס והוא לא כל כך מכיר ומתעניין בתחום.. להיזהר מדילים כאלה. מדובר בזיופים של ממש. לא אתפלא אם יש עוד דגמים כאלה שרצים להם בין הכיסאות. וכהמלצה ממני, שרוכשים משומש ולא חדש, לא ממליץ להתקרב לאתרים כמו איביי. לא בחומרה לפחות. חומרה כדאי לבדוק פיזית בעצמכם. https://www.guru3d.com/news-story/numerous-fake-nvidia-geforce-gtx-1060-graphics-cards-sold-on-ebay.html
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אנשים תגידו לי מה כדאי לי: 2X512 MB זכרון וכרטיס מסך 6600GT או 512MB זכרון וכרטיס מסך 6800 מה עעדיף לי?
-
- 14 תגובות
- 977 צפיות
-
-
אם אני קונה כרטיס מסך ממעמד הביניים, נאמר x1600 של radeon כדאי להשקיע ביותר מ256 מגהבייט זיכרון או שלא תהיה לזה השפעה וזאת סתם זריקת כסף?
-
- 5 תגובות
- 581 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי לפני כמה ימים כרטיס מסך AGPx8 Radeon X800GTO כיצד אני יודע שהזיכרון הוא אכן DDR3? תודה.
-
- 10 תגובות
- 599 צפיות
-
-
רציתי לדעת למה אומרים שבהגדרות של הביוס צריך להגדיר את ה agp aperature size לחצי מהזיכרון ram כי בוא נגיד שלמישהו יש כרטיס x-800 עם 256 מב ראם הוא בכלל לא צריך להשתמש בזיכרון של המחשב (גם כרטיסי מסך עם 128 מב) לא?
-
- 3 תגובות
- 628 צפיות
-
-
יש לי G FORCE 6600 GT 128 M ו 512 מגה זיכרון במחשב.. אם אני קונה 2 גיגה חדשים למחשב האם משחקי מחשב ירוצו יותר נורמאלית ? עם גראפיקה על LOW? בלי לקרטע ?
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מתעניין ברכישת מחשב נייד בעל כרטיס מסך פנימי של אינטל מדגם HD3000 שזה הכרטיס המובנה בדור החדש SANDY של מעבדי אינטל הבנתי שלכרטיס הזה יכול להיות זיכרון משותף של 1.7GB במחשב שיש בו 4GB של RAM,זה גם כתוב פה http://www.intel.com/content/dam/doc/product-brief/xeon-e3-1200-hd-graphics-guide.pdf מחיפוש ברשת מצאתי את הדיון הבא ומתואר בו http://www.computing.net/answers/hardware/how-do-i-set-memory-for-intel-hd-graphics/74833.html שיש המון בעיות עם זה כי אף אחד לא יודע איך "מעלים" את הזיכרון...אחד רושם שזה זיהה לו 128MB אחר רושם 32MB וכד' מישהו יודע האם יש דרך לשלוט על כמות הזיכרון המשותף?אני רוצה להריץ במחשב פוטושופ ואחת הדרישות היא 256MB שמוקצה לכרטיס מסך האם יש ד…
-
- 3 תגובות
- 876 צפיות
-
-
נייד 13 אינץ' קל, דק ומעוצב עם כוח עיבוד גראפי שבאמת מתאים לגיימינג מודרני? מעכשיו יש חיה כזו, רק חבל שהיא יקרה מאוד לכתבה
-
- 1 תגובה
- 900 צפיות
- 1 follower
-
-
מדריך חדש מפרט כיצד ניתן לקבל תוספת ביצועים משמעותית עבור הכרטיס הגראפי הפופולרי מבית AMD - ולהתקרב לכדי מרחק נגיעה מה-Radeon RX 5700 XT לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
- 2 followers
-
-
ארכיטקטורת Lovelace, על שמה של המתמטיקאית שנחשבת לאחת מאלו שהניחו את היסודות ליצירתם של המחשבים, תהיה זו שתחליף את Ampere עם שדרוג אפשרי נוסף בתהליך הייצורלכתבה
-
- 4 תגובות
- 781 צפיות
- 1 follower
-
-
אחרי שנתיים תובעניות בתפקיד שבהן הצליח להחזיר חלק מהכוח המסחרי שאבד למפתחת השבבים האדומה, ראג׳ה קודורי יפנה את מקומו באופן זמני לכתבה
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
אז בבקשה : (Car Low + Dragothic Low + Lobby Low) x 10 = total #1 (Car High + Dragothic High + Lobby High + Nature) x 20 = total #2 Total #1 + Total #2 = 3DMarks Score תכנסו ל Details ותעשו את החישוב ... תראו שזה נכון. תהנו.!
-
- 5 תגובות
- 709 צפיות
-
-
שלום שלכולם , באיחור של שנה (ולאחר 4 שנים) הגיע הזמן לשדרג את המחשב . הגישה שלי הוא כזו : חלקים טובים של לפני חצי-שנה עד שנה (לא צריך את החדש ביותר) , שיהיו טובים/מספיקים עד 3 שנים מבחינת הביצוע . יש צורך (אולי) להזכיר כי אני יערוך יודאו HD (ביתי) מתישהו בשנה הבא . אחרי המבוא הארוך הזה -- השאלה שלי פשוטה : יש כרטיסים (כדוגמת Palit GeForce GTX 460 Sonic 2GB ) שמצויידים ב- 1.5 עד 2 GB זכרון . http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273&products_id=30501 עד כמה זה חשוב -- בייחוד אם לא מתכוונים לשדרג כל שנה את הציוד ? אני פשוט ראיתי דעות לכאן ולכאן ואני רוצה להבין יותר ... מאחר ואני יודע שהזכרון בכרטיס מסך חשוב אבל הוא לא הקובע היחיד . אשמח גם לקבל המלצות לכרטי…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, ברשותי משחק מחשב. המשחק מקרטע למדי על מחשבי. בדקתי ומצאתי שאני עומד בכל הדרישות המומלצות של המשחק- פרט לשני פרמטרים: הזכרון וכרטיס המסך. יש לי תקציב רק לשדרוג של האחד מהם. שאלתי היא- האם הגדלת הזכרון (מ-512mb ל-1gb) תפסיק את הקרטוע, או שמא שדרוג כרטיס המסך (מ-geforce 5700fx ל-geforce 6800le) יעשה את העבודה (ולא רק ישפר את הגרפיקה)? תודה.
-
- 7 תגובות
- 631 צפיות
-
-
שלום לכולם , רציתי לדעת מה ההבדל בין זיכרון גרפי זמין לעומת ייעודי יש לי כרטיס 7950GT ובפרטי מערכת (ווינדוס 7) רשום לי זכרון גרפי זמין MB1535
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היום קניתי כרטיס HIS R9600XT במבצע 890 שקל המבצע מדבר על כרטיס 256 מגה. על הקופסא שקיבלתי רשום 128 על הכרטיס עצמו יש מדבקה שרשום עליה 128 לא שמתי לב שלקחתי את הכרטיס. אבל בהתקנה בוינדוס מהאינטרנט Catalyst 4.9 הוא מזהה את הכרטיס בתור 256 מגה . האם יש תוכנה שיכולה לאבחן כמה זכרון יש לכרטיס ? תודה
-
- 5 תגובות
- 649 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת של איזו חברה הזיכרון שיש לי בכרטיס מסך,יש לי כרטיס מסוג fx5900xt של club 3d. אני לא רוצה לעשות את זה בדרך הפיזית ולא רוצה לפרק את המקרר של הזיכרון כדי לראות. האם מישהו מכיר איזו תוכנה שיכולה לזהות של איזו חברה הזיכרון ואיזה דגם זה?
-
- 5 תגובות
- 825 צפיות
-
-
שלום לכולם להלן שאלה בעבודה בתלת מימד (לא במשחקים) עד כמה משמעותית כמות הזיכרון של הכרטיס. או במילים אחרות האם שווה להשקיע ב 8800gts 640mb או שלא ארגיש בהבדל משמעותי מול 8800gts 320mb אני עובד על מסך 20 אינט'ש ברזולוציה 1280 על 1024 תודה
-
- 4 תגובות
- 549 צפיות
-
-
או קי, יכול להיות שזו שאלה קצת דבילית אבל.... הרבה כרטיסי מסך יש להם פס מאוד רחב לזיכרון: 20GB/SEC וכ"ו.... אבל יש להם רק 128MB או 256MB למה הם צריכים כזה רוחב פס? תודה. יאיר.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
חברת Hynix החלה בייצור סדרתי של שבבי זכרון מהירים במיוחד, אשר ניתן לערום אותם אחד על השני בתצורה תלת מימדית לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%96%d7%9b%d7%a8%d7%95%d7%9f-gddr5-%d7%91%d7%9e%d7%94%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-8ghz-%d7%9e-hynix/
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
אחרי הופעת בכורה מוצלחת בכרטיסי ה-Fury של AMD, ארגון ה-JEDEC מאשרר את התקן החדש לזכרונות גראפיים שיהיו מהירים ומתקדמים אפילו יותר, וגם סמסונג נכנסת רשמית למירוץ לצידה של SK Hynix אם השם HBM (ר"ת High Bandwidth Memory) לא אומר לכם שום דבר – זה כנראה סימן לכך ששוק העיבוד הגראפי כלל לא מעניין אתכם. שלושת האותיות הללו הפכו לאחד מהשילובים הכי פופולריים ומדוברים בשוק הזה במחצית השנייה של שנת 2015, כש-AMD השיקה כרטיסי מסך חדשים ועוצמתיים במימדים שהיו שמורים לרוב לכרטיסי מסך מהשוק הבינוני והנמוך – וזה קרה בעיקר בזכות HBM, אשר מחליף את תקן ה-GDDR5 המזדקן עם חסכון גדול מאוד במקום ובצריכת הספק, ורוחב פס גבוה פי כמה. אפשר להתווכח אל טיבם של כרטיסי המסך של AMD שהתבססו על הדו…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני עומד לקנות את הכרטיס. הכרטיסים של ספייר יגיעו רק עוד 10+ יימים. מה שיש בארץ זה רק Gecube. מה ההבדלים חוץ משם החברה, בין שני החברות של אותו כרטיס?
-
- 9 תגובות
- 915 צפיות
-
-
מעוניין לקנות 4090 ולא לחכות שבוע שבועיים יש פה מישהו שמכיר חנויות שיש להם סטוקים? בעיקרון רוצה ללכת על הכרטיס עם קירור מים תודה
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
-
-
אני חושב שזה חשוב כי כולנו רוצים וכולנו להוטים כל אחד רוצה חברה מסויימת אבל לכל חנות יש טיפות ראשונות מכל יצרן מסוים לדעתי צריך להתאחד ולעשות משהו כי אם נעשה משהו ביחד יכול להיות שכל אחד ישיג את מה שהוא רוצה. אני התקשרתי לפנדה לנועה ול IQPC ושאלתי על הגיגבייט (חלילה לחשוב שאני בא להשמיץ אני רק מוסר מידע) וכרגע הוא אינו זמין. בפנדה הוא אינו זמין בנועה הוא רק בהזמנה בIQPC תשובה תתקבל לפי המשלוח הבא.אגב בIQ יש את המחיר הכי טוב שראיתי אבל אי אפשר לדעת אם הוא ישאר. למה המצב ככה ? איך זה שיש מלאי כל כך מצומצם בחנויות הכי "מועדפות" אם אפשר לומר.וחלק מהחנויות בכלל לא מעודכן על ה GT ועדיין מוכר את ה 8800 הישנים במחיר מלא :P
-
- 5 תגובות
- 602 צפיות
-


