כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
התקציב שלי עלה לעד 1000ש"ח לכרטיס מסך טוב (PCI-E למרות המפרט שלי), קיבלתי המלצות על GeForce 7600GT 256mb 128bit מה אתם אומרים ? יש יותר טובים במחיר הזה ?
-
- 1 תגובה
- 555 צפיות
-
-
מפתחת מוצרי ה-GeForce לא מבזבזת זמן ומשיקה מנהלי התקנים חדשים עם תאימות לחלונות 11, למשחקים מובילים שיושקו רשמית בקרוב מאוד ולעשרות משחקי אינדי חדשים שיהנו משירותי מנגנון שיפור הביצועים המתקדם של החברה בכרטיסי RTX מודרנייםלכתבה
-
- 1 תגובה
- 865 צפיות
- 1 follower
-
-
ערב טוב לחברי הפורום הכרטיס מסך מרעיש וברצוני להחליף לכרטיס מסוג GIGABYTE GV-N56GOC ברשותי מחשב ישן מדגם: INTE CORE 2 DOU E6550 ASUS P5B KINGSTON 2*2 DDR2 800MHZ CL4 THERMALTAKE TR2 420 NP האם זה יתאים?? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 787 צפיות
-
-
חזרתי עכשיו מחבר שהרכיב מחשב פצצה עם GTX 480 מחובר למסך iiyama 24 מעבד I7 עם 6 גיגה זיכרון שמתי לו במשחק את ההגדרות הכי גבוהות. מריץ בלי בעיה עם איכות תצוגה טובה מאוד. אבל..גם ה-GTX 260 שלי שמחובר ל-DELL 22 עובד יפה מאוד, אין הבדל של שמים וארץ. בסה"כ שיחקתי בשלב הראשון, סביר להניח שבהמשך יש תצוגות מורכבות שבהם יהיה ההבדל בולט יותר.
-
- 1 תגובה
- 819 צפיות
-
-
אז ככה היום נסעתי לזיגזג לקבל הזמנה... קודם כל על החנות... הגעתי לשם מפ''ת בקו 76 (יצאתי בצומת סביון) מצאתי את הכניסה לישוב ''מונסון'' ולאחר מכן זה כ 10 דקות הליכה... אני חייב לציין שהמקום הזה כ''כ שומם... אין שם נפש חיה בכלל... אז מצאתי את הרחוב שבו אמורה להיות החנות (שנהב מס' 28) ואני מסתכל ומסתכל ומנסה למצוא משהו בולט כדי לדעת שזאת חנות... לא מצאתי חחחחחחח אז התקשרתי ואמרתי שאני שם אבל אני לא רואה שום חנות ואז הוא הסביר לי שזה מול הפרצוף שלי. זה בית פרטי שהדבר היחידי שמציין שזה ''זיגזג'' זאת תוית קטנה (כמו שרושמים בכניסה של בית פרטי...) ועליה כתוב זיגזג... בחיי שצריך משקפיים או משקפת בשביל להבחין בשלט... מבפנים נראת אחלה חנות דווקא... מה ששמתי לב זה מבחר גדול של מוצרי …
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מהלך מבריק - הרי HAVOK נמצא כמעט בכל משחק כיום. רק מוזר שחברה שבבעלות אינטל משתפת פעולה עם חברה בבעלות AMD http://www.tgdaily.com/html_tmp/content-view-37907-135.html
-
- 10 תגובות
- 989 צפיות
-
-
ATI הוציאו את תשובתה לסדרת ה6600 של NVIDIA. http://graphics.tomshardware.com/graphic/20040921/index.html
-
- 14 תגובות
- 961 צפיות
-
-
ה-GeForce 7950 GX2 SLI יוצא בחודש הבא. 1 ג'יגה בייט זכרון DDR3 600MHZ. שני GPU 500MHZ. 600-650 דולר. http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=2505&www.reghardware.co.uk השיפור מול ה-7900GTX: http://images.dailytech.com/nimage/1543_large_7950gx2_.png
-
- 8 תגובות
- 698 צפיות
-
-
פורום מהונג קונג מספק לנו תמונה ראשונה לכרטיס המסך החדש הבא מבית NVIDIA, שעשוי להיות הופעת הבכורה לליבת ה-GP106 בזמן ש-AMD מתכוננת להשקת ליבות ה-Vega שינסו להתחרות עם NVIDIA בשוק הביצועים העליון של עולם העיבוד הגראפי, נראה שגם ב-NVIDIA מכינים תגובה נגדית בהקדם האפשרי עבור דגם ה-Radeon RX 480 המבטיח ועבור שוק הביניים באופן כללי – עם ה-GeForce GTX 1060, באופן טבעי, שנחשף כעת בתצלום ראשון ועשוי להפוך לרשמי כבר במהלך חודש יולי הקרוב. התמונה הראשונה, שהגיעה מפורום בהונג קונג שעונה לשם HKEPC Hardware, מציגה דגם שנראה דומה בהחלט לדגמי ה-Founder's Edition של ה-GTX 1080 וה-GTX 1070, אם כי חסר את החיפוי הפלסטיקי השקוף של מוצרים אלו. כיתוב GTX 1060 במיקום המיועד לא משאיר …
-
- 19 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
שלום אני רוכש מחשב השאלה היא פשוטה האם כדאי 4870 או 4850 בסטנדרט המחשב מחובר למסך 22 asus vw222u אבל שאני רואה סרטים שזה לפחות 3 פעמים בשבוע וסרטי fullhd מדי פעם על מסך 32a550 של samsung שהוא fullhd רזולוציית 1080*1920 איזה כרטיס יותר אידאלי גם במחשבה לעתיד לגבי הרצת סרטים ומדי פעם מששחקים על המסך הגדול לגבי שאר המפרט זה משהו בסגנון הזה q9550 4 (2*2048)giga כרטיס מסך בהתלבטות לוח אם גיגה בייט P45 500 gb hard disk *2 vx550 ac 7pro וזהו בערך אלא אם כן יש משהו ששחכתי
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
יש לי ספק כוח של Enermax 400W Liberty או איך שלא אומרים את זה ^^ והכרטיס מסך 8800GT עכשו רציתי לשאול לגבי ה9800GX2 אני עושה 90% Trade in על הכרטיס מסך שלי והספק כוח של 900 שקל בערך הכרטיס 9800GX2 עולה בסביבות ה1600+ רציתי לדעת כמה ספק כוח אני צריך? 600 580? ואיזה חברה טובה אפשר לקנות ולא יקרה כי אין לי ממש כסף לבזבז ^^ ולגבי ה9600GT יש לחבר שלי אבל אחרי 10 דקות זה יוצא לו מcrysis ועושה בעיות במחשב כאילו בעיה של חימום נראה לי זה ממש מכבה את המחשב זה בעיה יש תיקון לזה?.... (בדקתי איתו בEverest כתוב שיש לי 99 מעלות או יותר נכון 96 בערך שהוא בcrysis מה שכן אין לי קרור של מעורר יש לו עם פלטה גדולה כזאת הנה תמונה של הכרטיס: http://www.ixbt.com/video3/images/g94-2/gigabyte-960…
-
- 1 תגובה
- 792 צפיות
-
-
eVGA 6800GS CO 256MB AGP SUPERCLOCKED נראה לי ממש אחלה למערכת AGP.. מחכה לשליח.. 1500 שקל כולל משלוח 3 שנים אחריות נקנה מנועה :-) המערכת AMD 64 3000+ @2300mhz 1024 ddr a-data kn8s s754 AGP
-
- 5 תגובות
- 840 צפיות
-
-
Radeon 8500XT של גיגה ביט אז כך : דבר ראשון יש לו 128MB והוא עובד על 300\300 !!!!!! הוא גם מגיע עם קירור מזהב אם מישהו יודע איפה אפשר להשיג את הדגם הזה שיגיד לי אני רוצה לקנות !!!! הנה כל הפרטים ותמונה http://www.giga-byte.com/products/ap128d_h3.htm
-
- 13 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אם אני קונה מסך 19 אינץ LCD או רחב או רגיל האם הגרסא 8800GTS 640MB שווה את הקניה ? והאם יהיה הבדל בין הגרסא הרגילה של ה 320 ? מה עוד ש אולי ה 640 לא שווה כבר את הכסף כי ויסטה לא תומכת ב DX10 מה הולך פה איזה עלוב
-
- 11 תגובות
- 967 צפיות
-
-
-
א. לא לנסות לשכנע אותי שה-GTX970 גם לאחר הבאג (=רמאות) שווה יותר גם אם זה נכון לא מוכן שירמו אותי ויגלגלו עיניים לשמים. ב. לא מעוניין בכרטיס של AMD ג. מחיר להשקעה: 2000 ש"ח ד. יעוד: גיימר + עיבוד ווידאו (SONY VEGAS) תודה למסייעים
-
- 29 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
מהכתבה הזו : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2903119,00.html אני מבין שאם יש לי מצלמת וידאו דיגיטלית, כניסת Firewire במחשב, ואת הכבל שמגיע עם המצלמה, יש לי את כל החומרה שנדרשת לעריכת ווידאו ! לא מזמן בלבלו לי את המוח עם כניסות VIVO, כרטיס עריכת וידאו ושאר בבל"ת, אני מבין מהכתבה, שע"מ לערוך את הסרטות הטיולים / ימי הולדת / פורנו שלי, מספיק רק החומרה הנ"ל ?!
-
- 1 תגובה
- 806 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת אם זה אפשרי לפני שאני יחפש אחד בזול ב EBAY
-
- 2 תגובות
- 857 צפיות
-
-
היי. קניתי מחשב חדש עם כרטיס מסך geforce FTX 260. לכרטיס שתי יציאות DVI ויציאת S-video. חיברתי את הטלוויזיה (CRT) לS-video והצלחתי לראות תמונה מהמחשב. אבל אז גליתי שאין בדרייברים של nvidia אפשרות להעביר וידאו באופן אוטומטי לטלוויזיה במסך מלא. זה ממש מתסכל כי ככה בשביל לראות סרט צריך כל פעם להעביר אותו למסך המשני ולעשות שם מסך מלא. זה גם לא מאפשר להקרין וידאו מהאינטרנט במסך מלא על הטלוויזיה. וזה ממש חבל. יש איזשהו פתרון לזה? דרייברים מיוחדים שמאפשרים את זה או איזושהי תוכנה צד שלישי? נסיתי את הTVTOOL הישן וזה לא עזר... אולי מישהו הצליח לפרוץ את החסימה של NVIDIA?
-
- 6 תגובות
- 739 צפיות
-
-
http://www.crysis-online.com/?id=98 2 קבצי וידאו מהמשחק Crysisשפועל ב DX10. הגרפיקה אמורה להיות מדהימה.
-
- 3 תגובות
- 650 צפיות
-
-
יש לי לוח אמ NF7-S מעבד + 2500 AMD זכרון 512 הלוח על AGP 8X א. מה השדרוג הטוב ביותר לדעתכם לכרטיס מסך המיועד למשחקים חדשים ? ב. מה עדיף? ATI X9600 XT 256 MB HIS או ATI RADEON 9700 PRO 256MB ג. איזה כרטיס גרפי אתם הייתם קונים עד סביבות 1000 שקל ?
-
- 9 תגובות
- 833 צפיות
-
-
שלום לכולם. כפי שכולכם יודעים לכל אחד יש את החבר המטומטמם שאוהב להתווכח אז הדיון הזה נפתח עבור שהחבר הלא חכם במיוחד החליט להתווכח ולהתערב איתי. הוא קנה לפטופ עם כרטיס מסך 8600GS 512MB. ואני במחשב שלי יש HD4850 512MB הוא טען בכל האמצעים הכשרים שהכרטיס שלו עולה על שלי בכל הפרמטרים. הוא כל כך התווכח עד שהוא רצה להתערב, לכן אני פונה אליכם בשביל העניין רק להסביר לו את הפער בין הכרטיסי מסך , ואם יש לינקים שיראה איפה הניקוד של הכרטיס מסך 4850 , ואיפה שלו.. תודה רבה חבר'ה. מחכה לתשובות יפות עבור החבר המטומטם. בסוף הוא יקבל את הלינק לכאן ויוכח על טמטומו
-
- 3 תגובות
- 829 צפיות
-
-
אצלי כמו אצל הרבה יש מסך שחור ברגע שמתקינים אז חזרתי ל 100.54 השאלה שלי זה אם יש שם כבר את ה overscan? כי הבנתי מהמניול שיש
-
- 10 תגובות
- 931 צפיות
-
-
אם אני קונה מסך 710TM של סמסונג וכותבים לי בחנות שמחליפים לי אותו נגיד אחרי 5 או 7 פיקסלים שרופים. וביבואן אומרים מ -20 פיקסלים שרופים. במידה ומתרחשת תקלה האם החנות מחוייבת לפעול לפי מה שהיא כתבה, או שהיא תוכל להגיד שלפי יבואבן זה אחרת? כמו כן, הייתי מעוניין לדעת האם שווה להשקיע עוד כ 500 - 600 ש"ח, בהבדל שבין 710 N ל TM? האם DVI באמת שווה את הכסף הזה? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-


