כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
נגיד יצא כרטיס מסך חדש איפה אני יכול לראות מה הביצועים שלו???
-
- 4 תגובות
- 621 צפיות
-
-
היי, לפני זמן מה המליצו לי פה לקנות את hd5770. אני נוטה למשוך את הדברים עד לרגע האחרון, ונראה לי שהרגע האחרון הגיעה. אשמח באמת אם תאמתו שהספק שלי (seasonic s12 II bronze 430W) אכן יחזיק את הכרטיס + המפרט שבצד. כמו כן אשמח להצעות איפה לקנות ואיזה חברה. חשבתי על זה http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=6365 אבל אשמח להצעות אחרות. תודה רבה מראש, שבת שלום!
-
- 26 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אחרי קנייה של כונן ssd חדש אני כרגע רוצה גם לשדרג את הכרטיס מסך. דרך העבודה שלי יש לי אפשרות לרכוש את הEVGA GTX780 בגרסת רפרנס באזור ה1500₪. הספק שלי הוא של Seasonic s12 520w כבן שנה, עד עכשיו הוא החזיק כרטיס מסך יחסית חלש EVGA GTX 650. עיקר השימוש הוא למשחקים כגון titanfall וbattlefield4. אני משחק על רזולוציה של 1920x1080. שאר המפרט שלי הוא: Intel 2600k Gigabyte z68 Gskill DDR3 16gb 1600mhz 2x corsair ssd 128gb Crucial m500 240gb 3x Seagate 2tb זהו בינתיים, אם צריך עוד פרטים אשמח לספק. תודה אנשים
-
- 3 תגובות
- 761 צפיות
-
-
היי קניתי לפני חצי שנה מחשב שלא תיכננתי לשחק בו משחקים ועכשיו אני רוצה לשדרג אותו בשביל שיריץ גם משחקים המפרט הוא: AMD 3500 64BIT asus m2npv-vn 512 זיכרון עכשיו אני רוצה לקנות 2 גיגה זיכרון וכרטיס מסך 8800GTS האם לאחר הקנייה המחשב יריץ לי משחקים או שאני יהיה חייב להחליף גם מעבד \לוח אם ???? תודה לעוזרים...
-
- 9 תגובות
- 558 צפיות
-
-
שלום יש לי שאלה בנוגע לרכישת כרטיס מסך האם הכרטיס הבא HD 4850 X2 1GB GDDR3 DX10.1 HDTV 4xDVI PCI-E 2. יהיה נכון לקנות אותו למחשב שברושתי ואם הספק יחזיק ואתו יש לי מעבד Q9450[ללא O.C כלשהו] לוח אם ASUS P5QPRO ספק של אנרמקס PRO82+ 525W מסך 19' רחב 2GB OCZ memory 1HD WD160GB אשמח לשמוע הצעות אחרות לגבי כרטיס מסך במידה והכרטיס לא יהיה טוב בשבילי.
-
- 2 תגובות
- 578 צפיות
-
-
היי לכולם רציתי לדעת מה אתם אומרים על הכרטיס מסך הבא: http://www.pointofview-online.com/default2.asp?content_id=200 האם הוא טוב? יש אותו ב- KSP ב- 1650 ש"ח ....זה שווה את המחיר ? תודה לעוזרים ...
-
- 14 תגובות
- 817 צפיות
-
-
אני מתכנן בקרוב לקנות כרטיס מסך דגם 8800GTS מכיון שהמחשב מחובר לטלויזית LCD 32 אינץ רציתי לדעת אם אני חייב לקחת את הדגם עם ה- 640 MBזיכרון או שיספיק לי גם ה- 320 MB תודה לעוזרים...
-
- 15 תגובות
- 899 צפיות
-
-
שלום חברים , אני מחפש לעצמי כרטיס מסך חדש.. הישן 250gts קצת מתחיל לגמגם לי ונראה לי שהגיע הזמן להיפרד. אני מחפש כרטיס שישרת אותי נאמנה במשחקי מחשב , משחק לרוב heroes of new earth , ובקרוב גם gtaV וfifa15.. הרזולוציה בה אנ משתמש היא: 1920*1200 אז ככה התקציב שלי הוא בערך 1200 ש"ח מעדיף לא לחרוג יותר מדי .. להלן קצת נתונים אודות המפרט שלי: מעבד : intel core i7 860 לוח אם: gigabyte p55-ud3l זיכרון: 4gb חשבתי ללכת על geforce gtx 760 2gb ddr5 של msi. אשמח אם תוכלו לחוות את דעתכם או להמליץ לי על כרטיסים אחרים! תודה רבה!
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
דיברתי איתו על רדאון 9800 והוא אמר שפנטיום 4 עם 9800PRO יוציא ביצועים בBFV כמו פנטיום 2 עם רדאון 9600 pro אז הוא אמר לי אפילו שאני אשאל כאן אז מי צודק?)אני יודע שאני כמובן ;D)
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
חבר שלי הדפוק הזה קנה מחשב עם כרטיס מסך דפוק fx5200 אני אמרתי לו לא לקנות אותו אבל הוא קנה... דפוק מה לעשות..... אז הוא אומר לי שהאפאיקס שלו באותה רמה כמו הרדאון 9500 פרו שלי ואולי גם קצת עוקף אותו בביצועים. אז התערבתי איתו ששלי יותר טוב ושאני יכתוב את ההודעה הזאת פה ונראה של מי באמת יותר טוב... אז תגידו, תבהירו מה יותר טוב.... ודרך אגב הכרטיס שלי בשמו המלא הוא radeon 9500 pro 128 tv,dvi וואי נראה לי החבר הזה הולך לחטוף הרבה הרבה כאפות..... תודה...
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איזה כרטיס טוב יותר? 8800GTS 640M או 8800GTS 512M עריכה: חח עכשיו הוא אומר לי ש260GTX טוב יותר מ4870 בגלל שיש לו שתי ליבות. חח עכשיו באמת יש לו שתי ליבות?(ח אני יודע שאין לו אבל אני רוצה להראות לו)
-
- 4 תגובות
- 649 צפיות
-
-
המרשתת פשוט לא מסוגלת להתאפק - ומספקת לנו כבר עכשיו מידע על כרטיסי המסך משלל יצרניות השוק אשר יבוססו על ארכיטקטורת Turing החדשה לכתבה
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-
-
השארתי תמחשב דלוק והמסך מכובה בבוקר פתחתי תמסך והתצוגה התקטנה כלמוד אני צריך לכווון עכשיו עם הכפתורים של המסך.. וגם יש לי מסך lg 700p ופתאום הוא ניהיה חשוך יותר כיוונתי תאור בלחצנים על המסך עצמו מה יכול עוד? תודה
-
- 0 תגובות
- 555 צפיות
-
-
לאחרונה התצוגה במחשב שלי נהייתה ממש כהה והדבר מתבטא יותר בעת צפיה בסרטים. אי אפשר פשוט לראות כלום. ניסיתי לשחק בהגדרות של בהירות וקונטרסט אבל זה לא עוזר אז חשבתי שיכול להיות המסך נדפק (CRT) אז הבאתי מסך אחר ועדיין רואים כהה. עידכנתי דרייברים לכרטיס מסך והתקנתי גירסה אחרונה של DIVX והבעיה עדיין לא נפתרת. איזה עוד דברים אני יכול לעשות כדי לבדוק שזו לא בעיית חומרה ואם אכן זה בגדר תוכנה מה אפשר עוד לעשות ? תודה מראש , עדי.
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
יש לי 2 מחשבים האחד ישן מאוד, השני קצתץ פחות ישן ומשום מה בפחות ישן הצתוגה נראית פחות טוב וזה אומר: הטקסט נראה מטושטש באופן מאוד עדין, אבל מה שהכי מוזר זה כשאני נכנס לYNET ואז בעמוד ראשי תמיד יש איזה כותרת למעלה (לא משהו שקשור ספציפית לווינט, אלא איזה כותרת שקשורה לכתבה, פשוט משום אני נתקל בזה בעיקר שמה)למעלה. מתחת לכותרת קצת כתובים להם דברים בקשר לכתבה והטקסט של זה נראה מוזר - הטקסט לא ממש שחור ,זה כאילו עושים לטקסט מן מסגרת עדינה בפוטושפ וזה נראה כזה קצת ירוק קצת לאדע מה, כיאלו הוא לא החלטי עם הצבע שלו מצטער על הנוסח הדפוק פשטו מאוד קשה להגדיר את זה המסך שאני משתמש בו זה סמסונג 931C ובדקתי אם זה משתנה כשמחברים בDVI או VGA ואין שום הבדל הצעות?
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
לוחות אם מכל המינים, מחשבים נייחים בכל הגדלים וגם ניידים, אביזרי גיימינג ודרקון אדום אחד עם בטן רכה - המערך של חברת המחשבים והחומרה בתערוכת האלקטרוניקה הגדולה היה מרשים ומקיף באופן בלתי רגיל לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
סתם רציתי להראות לכם איזה קפיצה טכנולוגית עצומה עברנו ב-5 שנים האחרונות בתחום המשחקים... שימו לב-בסוף שנת 2000 החברה CRYTEK פירסמה תמונות מהמשחק החדש שלה,שכונה בזמנו "X-isle"...המשחק הזה בסופו של דבר בוטל,ובמקומו פותח FAR CRY על קונספט דומה....אבל בכל מקרה-המנוע של איקס אייסל הוא האבא של המנוע הגראפי של FAR CRY והנה התמונות שפורסמו בזמנו,שנחשבו למדהימות מבחינה גראפית,ואני זוכר שאני ממש התלהבתי מהגראפיקה....מה שקשה להגיד היום...המשחק נראה זוועה ועכשיו-בהשוואה למנוע הCRY ENGINE 2....5 וחצי שנים אחרי
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, כשקניתי את המחשב, ביקשתי כרטיס מסך ASUS 8400GS 256MB. כשקיבלתי את המחשב, הסתכלתי על הכרטיס מסך והוא באמת נראה (פיסית) כמו המסך שביקשתי: הכרטיס האחרון המופיע כאן http://www.asus.com/products.aspx?l1=2&l2=6&l3=551 אבל בהגדרות שאני רואה במחשב רשום שיש לו 512MB. חיפשתי באתר של ASUS ואין כרטיס מסך כזה !! כלומר כרטיס מסך שנראה פיסית כמו זה שיש לי, אבל עם 512MB!! עבדו עליי?
-
- 7 תגובות
- 791 צפיות
-
-
המפרט שלי הוא ככה: dfi infniti nf4 ultra amd 3800 X2 2 g זכרון כרטיס מסך 7800 GT הכרטיס מסך נהרס לצערי אז צריך להחליף לכרטיס אחר מה אתם ממליצים? ואיזה עוד שידרוגים כדאי עד 1000 ש"ח פחות או יותר
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, היה לי GTX780 שהחליט להתפגר לאחר 3 וחצי שנים לצערי, מפרט המחשב שלי מצורף בתמונה מטה. אני משתמש ברזולוצייה 1920*1200. תודה
-
- 27 תגובות
- 4.6k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם, יש לי כרטיס HD4870X2 של חברת SAPPHIRE, במשך שנתיים וחודשיים הוא עבד מצויין... בזמן האחרון התחילו להופיע כל מיני...פסים אדומים על המסך. וכשאני מעלה משחקים על המסך מופיעות מלא נקודות אדומות והמחשב ניתקע... חשבתי שאולי יש אבק שגורם לכרטיס להתחמם, ושפתחתי את המחשב באמת היה הרבה אבק... ניקיתי והחזרתי את הכרטיס ... הבעיה לא נפתרה ולאחר כמה ימים הכרטיס בכלל לא עובד... המחשב נידלק ואני לא רואה כלום על המסך... מישהוא מציע פתרון כלשהוא? יש לי אחריות על הכרטיס לעוד 10 חודשים ב- KSP... תודה[br]פורסם בתאריך: 13.12.2010 בשעה 10:21:43 כרגע כבר לא מוכרים את ה- HD4870X2, אם KSP יציעו לתת לי כרטיס אחר במקומו... איזה כרטיס הוא שווה ערך לכרטיס שלי?
-
- 57 תגובות
- 8.5k צפיות
-
-
השאלה בכותרת. מה שווה ערך בביצועים פחות או יותר לכרטיס הזה היום?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, ברשותי לוח אם מיקרו atx מבוסס nforce630, עם כרטיס מסך מובנה ג'יפורס 7100. אני מעוניין להתקין עכשיו רדאון 4850. מה הסדר פעולות הנכון להסרת הכרטיס מסך המובנה (מבלי להסיר את הדרייברים של ה-nforce), והתקנת הכרטיס מסך החדש? תודה.
-
- 0 תגובות
- 665 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין ביוס חדש עדכני בכרטיס מסך HD 5770 אבל יש רשימה ענקית ב TECHPOWERUP של ביוס אני לא יודע מה לבחור ? זה הכרטיס שלי : הגירסה של הביוס של הכרטיס 012.020.000.015.034761 יש רשימה של ביוסים מה לבחור ? את הכי עדכני 850/1200 ? יש רשימה ענקית : https://www.techpowerup.com/vgabios/?architecture=AMD&manufacturer=Sapphire&model=HD+5770&version=&interface=PCI-E&memType=GDDR5&memSize=1024&since= זאת הגירסה הכי עדכנית שראיתי 012.020.000.048.000000 להתקין אותה ?
-
- 2 תגובות
- 902 צפיות
- 1 follower
-
-
כדי להתקין כרטיס מסך חדש במערכת בה נמצא כרטיס מסך כבר . אני צריך לעשות את הדברים הבאים: Boot into safe mode Uninstall the existing drivers Boot as requested, but power down after the post Swap out the old video card with the new one Power on the PC אחר כך מתקינים את התוכנה והדריברים של הכרטיס החדש. האם שכחתי משהו או האם אני צריך לשנות את משהו? ומערכת ההפעלה של היא Win2k אם זה משנה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-


