עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. שלום לכולם, יש לי בעיה בווינדוס ויסטה, אני לא מצליח לראות את המחשב כמו-שצריך בטלויזיה עם כרטיס של Nvidia. אני רואה שחור-לבן והבהובים. יש לי 2 כרטיסים ואני מתלבט אם להחליף את שלי: 1. Nvidia GeForce 5200 FX (נוכחי) 2. ATi Radeon 9200 \ 9250 (בצד) איזה מבניהם יותר טוב? בהתחשב בדברים הבאים: 1. אני לא גיימר אז לא מעניין אותי הדברים האלה, אני רוצה בעיקר שיעבוד טוב ואני אוכל לראות סרטים. 2. Nvidia עדיין לא שחררו דרייברים תואמים לכרטיס שלי הנוכחי שהוזכר לעיל, כך שהוא חסר יכולות (לפי מה שאני רוצה, כאמור לראות סרטים) 3. ATi שחררו כבר דרייברים מתאימים לכרטיס הנ"ל שתורמים ל - Windows Vista? תודה רבה לכל מי שעוזר!

    • 9 תגובות
    • 761 צפיות
  2. שלום אני חדש פה מקווה להישתלב ולעזור במה שאני יכול.. ברצוני להתייעץ איתכם על משהו... בקרוב אני קונה מחשב עם המפרט הבא: E7200 P31-DS3L 320GB 2GB RAM LG GH20NS מארז ATX לא יודע איזה. ספק כוח: THERMALTAKE TR2 POWER 430W SILENT כל מה שאני צריך זה לבחור כרטיס מסך וזאת הבעיה: אני בחור שמחפש איכות(HIGH-V.H)אך מעוניין כמה שיותר לחסוך...=/ ואני לא יודע איזה כרטיס לקחת.. יש את 9600GT או 9800GT שזה בעצם 8800GT עם שינוי שם. יש 8800GT עם OC ויש את 9500GT. ואני לא יודע מה לקחת תראו מחירים: Twintech 9600GT XT OC 512MB DDR3 שעולה 540 ש"חבפוקס פיסי. MSI Geforce 8800GT OC 512MB DDR3 שעולה 695 ש"ח. TWINTECH 9800GT 512MB DDR3 או פשוט TWINTECH 9500GT 512MB DDR3. שעולה 375. אני לא יודע באיזה …

  3. המחשב שלי מתיישן וקשה לו להריץ באיכות 1080P, הוא משהו כמו כל 10 שניות נתקע. הכרטיס/ים ישמש/ו למשחקים גראפיקה ותכני FULL HD בנוסף אני משתמש בלוח אם הזה: http://www.giga-byte.com/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ProductID=2638 רשום שיש שני חריצי PCI_E אבל לא רשום אם אפשר לעשות איתו CF ויש לי ספק כוח של אנרמקס 500W, יש לו יציאה של כרטיסי מסך של 4 פינים וכמו שאני רואה בסקירות של הכרטיסים צריך 6 פינים, האם אני צריך מתאם או להחליף את הספק?

    • 11 תגובות
    • 953 צפיות
  4. Started by sagi_10,

    שלום לכולם אני מתכנן לקנות כרטיס מסך חדש אז אלה האפשריות שלי: 7900gt = 1500 nis x1900gt =1480 nis 1)מה יותר חזק בסטוק? 2)למי יש פוטנציאל אוברקלוק יותר טוב??(אין לי בעיה בהוספת מתחים דרך תוכנה) 3)איזה כרטיס צורך פחות חשמל? 4)תודה לעוזרים! :xyxthumbs: נ.ב אני מתכנן את האוברקלוק הכי גדול שאפשר עם שני הכרטיסים האלה!! אז השורה הסופית היא ביצועים אחרי אובר קלוק! עריכה: קראתי באינטרנט וראיתי שה-x1900gt משיג 9450 ב-3dmark 05 ואחרי אוברקלוק 11500 (למרות שנראה לי שאפשר יותר!!!)

    • 13 תגובות
    • 938 צפיות
  5. Started by Masasa,

    בין AMD Radeon HD 6550M AMD Radeon HD 6370M ההבדלים ביניהם שאני קונה את המחשב הנייד זה 300 שקל... השאלה אם זה ממש שווה... 370 יחזיק לי משחקים על MED-HIGH?

    • 1 תגובה
    • 674 צפיות
  6. Started by david2405,

    אני מבקש את המלצתכם לאחד מאלה: HD 6970 DCII 2GB GDDR5 DX11 2xDVI 4xDP PCI-E ‎ או GTX570 DCII 1280MB GDDR5 DX11 2xDVI HDMI DP איזה מהם אדיף ככרטיס בודד (הבדל במחיר לא משמעותי בינהם) אשמח להמלצתכם!!!!!! נ.ב. על פי מספר השוואות הATI עובר את הNVIDIA אבל יש את הפיזיקס של הNVIDIA אז מה עדיף ????????? אשמח גם על המלצה לספק כוח לכרטיסים הנ"ל

    • 3 תגובות
    • 924 צפיות
  7. שלום! אני לפני כחודשיים קניתי מחשב חדש השארתי רק כרטיס מסך יש-EN8600GT ודיסק קשיח המערכת שלי עכשיו נראת כך: Core i5 760 P55A-UD3 2x2GB Kingston HyperX Dual Channel CL9 8600GT ASUS 500GB 7200RPM SEAGATE + DeskStar 1TB 7200RPM HITACHI Freezer 7 Pro Rev.2 CPU Fan CM 690 II Plus 650W Modular 14cm fan, Active PFC, 80+ CHieFTEC LG w2453v אני משחק ברזולוציה של 1080*1920 הכל אצלי עובד מצויין חוץ מהמשחקים , עפילו המשחקים הישנים איאפשר לשחק ,ובגלל זה אני רוצה להחליף את הכרטיס מסך שלי למשהו יותר מתקדם התקציב שלי הוא עד 1000 ש''ח אני מתלבת בין כמה כרטיסים Sapphire AMD Radeon HD6850 http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=8328 Innovision I-Chill Geforce Fermi GTX460 1GB http:/…

    • 3 תגובות
    • 993 צפיות
  8. קיבלנו דיווחים רבים על כך שחברת NVIDIA עשויה למהר לחשוף את סדרת כרטיסי המסך הבאים שלה, GeForce RTX 4000 - ועכשיו יש טיזר קטן שעשוי לשמש כאימות לכךלכתבה

  9. Started by EPRO,

    אני יודע שכבר דובר הרבה בנושא וגם חיפשתי בפורום וקראתי הרבה אבל אני רוצה תשובה אחת ברורה האם כרטיס 6600 ( לא GT) של ג'גהבייט שווה לקנות או שווה להוסיף עוד כ-400-500 ש"ח ל-6600GT גם של ג'גהבייט על לוח אסוס P5GDC DELUXE אשמח מאוד מאוד לקבל תשובה.

    • 8 תגובות
    • 734 צפיות
  10. Started by yuraxp,

    שלום, אני מתכונן לקנות ATI 9200 (לא SE) ורציתי לשאול, האם הכרטיס זה יוכל להראות אפקטים במשחקים חדשים? נגיד בnfs החדש, כשיש ניירו אז יש האפקט שהכול מטושט, אצלי יש גיפה 2 ולא ראיתי את זה, האם עם הכרטיס הזה אני אראה?

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. היי באמצע המשחק C&C Zero Hour, התמונה קופצת - כלומר נתקעת לחלקיק שניה והמשחק ממשיך וזה קורא ממש ברצף. זה ממפרט של המחשב שלי: P4 2.8 800Hz HT 2x512Mb A-DATA FX 5900XT - Gigabyte זה הופיע בהתחלה כשהמחשב היה בOC של 25%-28%, אבל גם לאחר שהורדתי את ה-OC זה עדיין ממשיך. יש למישהו מושג אים זה קשור לכרטיס מסך, הרי הוא כרטיס דיי טוב ?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by tavor21,

    היי יש לי בעיה כאשר אני מחבר את המחשב שלי לטלויזיה עם חיבור S-VIEDO אז אני מקבל תמונה אך כאילו יש גלים והתמונה דפוקה ?<< מה לעשות במקרה כזה ???

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  13. Started by shdrthki1,

    הכרטיס מסך הוא 5850 אקסטרים של ספייר והבעיה היא שלפעמים כל התמונה במסך קופצת לשנייה שמאלה וחוזרת, ניסיתי להחליף דרייבר וזה אל עזר, הכרטיס מסך עבר OC +הוספת מתח(אבל זה קרה גם לפני הOC) , זה לא ממש מפריעה לי (כי זה קורה פעם פעמיים ביום לא יותר) אבל השאלה שלי היא אם הבעיה הזאת +OC +הוספת מתח יכולה לגרום נזק לכרטיס או לקיצור חייו ? ואם יש דרך לסדר את הבעיה ללא מימוש אחריות(בעיקר בגלל שכנראה לא יביאו לי אחריות אחרי הOC)

    • 4 תגובות
    • 724 צפיות
  14. אהלן! כבר כמה זמן שהתמונה במסך עצמה פשוט מטיילת, רואים את התמונה עולה ויורדת וכל פעם רואים שיש שינוי במיקום שלה. מה אפשר לעשות במקרה כזה? המסך הוא של LG 7955FT

    • 3 תגובות
    • 625 צפיות
  15. כאילו קצת רועד בצד ימין של המסך,מה זה יכול להיות????????

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. תצלום מודלף של מה שאמור להיות המעגל המודפס בכרטיסי המסך מהדור הבא ב-AMD יוצר עניין גדול לכתבה

  17. Started by Dvich,

    תמונה (כנראה אמיתית) של הGeForce 7800GTX דלפה לרשת! הGF7800GTX יהיה מחליפו של הGF6800U, שמועות טוענות שהוא יהיה בעל 24 פייפליינים, 10 יחידות גאומטריה, מהירות ליבה של 430MHZ ומהירות זכרונות של 1400MHZ בבאס של 256BIT. http://myhard.yesky.com/image20010518/306406.jpg האם התמונה אמיתית? נאלץ לחכות ולראות.

    • 22 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. התמונה במסך התכווצה אופקית והתרחבה אנכית ניסיתי בכפתורים וזה במקסימום! מה עושים? אפשר לעשות reset בתוכנה של המסך?

    • 2 תגובות
    • 3.5k צפיות
  19. Started by דנילו,

    הכרטיס מסך-Gainward Bliss GeForce GTX260 896MB 216SP Golden Sample גרסת מנהל ההתקן-186.18 בעברית מערכת הפעלה-XP3 המסך-SHARP LC-37AD5E LCD חיבור-כבל HDMI TO DVI בהגדרות של מאפייני תצוגה לא מופיעה האפשרות לשנות רזולוציה ל1366X768 ,היא לא קיימת בכלל גם בהגדרות של הדרייבר בלוח הבקרה של NVIDIA לא מופיעה האפשרות לשנות רזולוציה ל1366X768 ,היא לא קיימת בכלל הצלחתי להגדיר את הרזולוציה הטבעית ( 1366X768 ) לתוך מאפייני התצוגה בעזרת POWERSTRIP ובחרתי באפשרות זאת אבל התמונה שמתקבלת מרצדת וגדולה יש עיוותים בהצגת התמונה בשלמותה, דרך לוח הבקרה של NVIDIA ניסיתי לשנות את גודל שולחן העבודה כדי לסדר את הבעיה וכשלחצתי על "החל" הרזולוציה הטיבעת השתנתה ובמקומה הוגדרה באופן אוטומטי רזולוציה גב…

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. כל אחת מתתי הסדרות של NVIDIA בדור ה-Ampere תקבל מהדורת Super מעודכנת משלה - כשבחלק מהמקרים היא תוצב מתחת לדגם ה-Ti בהיררכיה ובחלק מהמקרים מעליולכתבה

  21. היי, עדכנתי את הדרייברים של ATI ל-11.7 ומשום מה במהלך ההתקנה [כ.מסך HD4870] התמונה של המסך פשוט זזה שמאלה בכ-10% וכעת היא חתוכה ולא משנה לשחק עם ההגדרות של המסך עצמו כיוון שאין אפשרות להזיז את התמונה מרחק כה רב חזרה... מה עושים?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  22. מפתחת השבבים AMD הציגה את כרטיס דור ה-Polaris החדש שלה מריץ את Doom מאחורי דלתיים סגורות, אך הסוד דלף החוצה ומספק לנו עוד כמה פרטי מידע מעניינים תערוכת Computex 2016 עוד רגע כאן, ונראה כי ערימות המידע שמצפות לנו במסגרתה כבר דולפות מכל פתח ומכל דרך אפשרית. אחד האירועים המשמעותיים ביותר במסגרת כינוס החומרה הגדול יהיה ההשקה הרשמית של ליבות ה-Polaris הראשונות מהדור החדש של AMD, ועתה נראה שיש לנו אישור רשמי לכך שמדובר בצמד ליבות עבור שוק הביניים, כאשר ליבת ה-Polaris 10 המובילה תיועד לדגמי ה-Radeon R9 480 וה-Radeon R9 480X. במסגרת כינוס למשקיעים ואנליסטים שביצעה AMD לפני כמה ימים במקאו, הוצג מחשב שמבוסס על כרטיס מסך עם ליבת ה-Polaris 10 של החברה – כשהוא מריץ את Doom ה…

    • 0 תגובות
    • 785 צפיות
  23. כשאני משתמש באפשרות הNVIEW, התמונה שעל המחשב מוצגת על גבי הטלויזיה. אצלי לפחות, התמונה בטלויזיה לא איכותית כמו במחשב. ואני לא מדבר על הבדלים קטנים. כשאני מפעיל סרט, הכל תקין אבל כשאני שם לדוגמה אתר אינטרנט, קשה מאוד לקרוא אותו כמו שצריך. זה חייב להיות משהו בהגדרות וכאן אתם אולי תוכלו לעזור לי. תודה.

    • 6 תגובות
    • 961 צפיות
  24. היי טוב, אז הבעיה היא כמו בכותרת, כ. מסך עם צ'יפ ATI RADEON X550, וכרטיס טלוויזיה LIFE VIEW מתנגשים הכ. טלוויזיה לא עובד, התוכנה כותבת שהיא לא מזהה כרטיס, ובמנהל ההתקנים הוא מופיע בתקלה שאין מספיק משאבי מערכת (???) מה אפשר לעשות?

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  25. Started by RevBlue,

    שלום לכולם. אז אתמול הורדתי את התוכנה GPU Temp בשביל לנטר את הטמפרטורה של הכ.מסך שלי כי ביומיים האחרונים הדרייברים קרסו לי 3 פעמים וקיבלתי מסך כחול פעמיים, אז חשבתי שה- GPU שלי מתחמם יותר מידי. הכרטיס שלי הוא Radeon HD 4870' , וב- Idle הטמפ בערך בין 68-71 מעלות, לפי מה שקראתי זה אמור להיות תקין. עכשיו התחלתי לצפות סרטון ב- YouTube ושמתי לב שהטמפ' מתחיל לצנוח כמעט מיידית, כשאני סוגר את היוטיוב היא עולה בחזרה וההתנהגות חוזרת על עצמה, בנתיים הטמפ ירדה בסביבות ה-10 מעלות ונשאר יציבה על 60-62 מעלות! יש למישהו הסבר להתנהגות?.... תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 774 צפיות

דיונים חדשים בפורומים