עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. אני מעוניין בכרטיס נ"ל, שעולה 900 מפה: http://skypc.co.il/pl_product~GV315~8~0.htm וזהו המחשב שיש לי כרגע: מעבד: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz, 3000 MHz זכרונות: DIMM1: 1 GB DDR2-667 DDR2 SDRAM DIMM4: Kingston (512 MB DDR2-533 DDR2 SDRAM לוח אם: Intel Eatonville D915GEV כרטיס מסך נוכחי: PCI Express x16: Palit Radeon X800 האם המחשב ינצל את הרטיס שאני רוצה לקנות והאם הקנייה שווה? זה לעתיד הקרוב כנראה.

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by haim652,

    היי, נכון להיום יש לי כרטיס מסך EVGA GTX 970 SSC ומסך Asus מדגם VG248QE. חשבתי האם כדאי להשתדרג לכרטיס מסך MSI GTX 980TI ומסך Asus מדגם PG278Q. האם השידרוג הזה הוא כדאי, האם הכסף שעלול להיות מושקע פה הוא מומלץ, או שמא עדיף לחכות עם זה או ללכת על דגמים אחרים (לדוגמה של כרטיס מסך או מסך). אני מעוניין לעבור ל1440p. בנוסף חשבתי לנסות למכור את הGTX 970 בהנחה ואחליט לבצע את השדרוג לGTX 980TI תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. כבר חודשים שאני מתחבט וחושב מה לעשות , אני כרגע מחזיק במערכת (חתימה או בפרופיל שלי ) זוג 460 SLI כמה שהזמן עבר הם נתנו לי שירות יפה ומכובד מאוד ( על זה אין ספק ) אך הגיע הזמן להתקדם והזוג הזה לוקח קצת יותר מדי חשמל (וחום כמובן ) , משאני מתכנן לקנות בתקופה הקרובה זה כרטיס מסך חדש או זוג כרטיסי מסך , חשבתי ביותר של הכיוון של 770 GTX עם 4 GB ( חושב קדימה פשוט לגבי צריכת הזיכרון של משחקים ) או לחילופין אולי לנסות זוג 760 GTX שעלותם בין 1400-1700 שקלים בדרך כלל או בכלל 780 GTX אחד , אני נמצא בפרשת דרכים וזקוק להתייעצותכם ולדעותיכם . הנטייה שלי תיהיה נטו BF4 ואולי Watch dogs בעתיד והרזלוציה שאני בדרך משחק היא 1920X1080 . נ.ב. אנא ממכם לא לנסות להציע כרטיסי ATI לא חביבים עלי…

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  4. החלטתי לקנות כרטיס מסך מסדרת ה-6600 GT...לאחר חיפוש בפורום הבנתי שהרוחות נושבות לכיוון האלבטרון או הלידטק.. ההבדל במחירים הוא לא כזה גדול כ-90 ש"ח לטובת האלבטרון (בפנדה מחשבים)..אבל כנראה שאני אלך על הלידטק..קראתי את הביקורות על ה-6600GT באתר של אנאנד טק , ובמקום הראשון זכה הלידטק ..אבל לא הבנתי משהו -בביקורת שם הם מהללים את הדגם Winfast PX6600 GT עכשיו אני רוצה לדעת אם הקידומת PX של הדגם הזה מעידה על כך שהחיבור הוא PCI אקספרס?.. מפני שלי יש חיבור AGP , ובפנדה לדגם של ה-AGP יש קידומת של AA ..אז האם יש הבדל בין השניים חוץ מההנחה שלי לגבי צורת החיבור?..מפני שאני רוצה להיות שקט לפני שאני קונה. תודה רבה וחג שמח.

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  5. שלום לכולם, אני עובדת כפרילאנסרית בתלת מימד בתוכנות: 3DS MAX + VRAY, ולאחרונה התחלתי ללמוד גם את ue4. יש לי מחשב בן 10 שנים לפחות וכל רנדר במקס עם תאורה וחומרים מורכבים יכול לקחת שעות רבות, שלא לדבר על התקיעות התכופות בקבצים גדולים יותר וקריסות של התוכנה. באנריל אנגן בכלל אין מה לדבר מפני שבכל פעם שאני פותחת את התוכנה קופצת לי הודעה שיש לעדכן את כרטיס המסך שישן מדי. זמן זה כסף וחוץ מהמון תסכולים וקריסות של תוכנות, התחממות של המחשב ובעיות נוספות שהוא עושה לי, החלטתי לקנות מחשב חדש וחזק יותר עם מעבד i9. כרגע אני עובדת על הרכבת המפרט. אני לא מבינה גדולה בחומרה אבל הבנתי שסדרת ה- RTX של Nvidia הכי מתאימה עבורי. ראיתי שבחנויות כמו KSP, IVOR…

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  6. שלום רב. הייתי רוצה להתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון בכרטיסי טלויזיה. אני מחפש כרטיס PCI פשוט, עם קלט composite, לצפייה בלבד ללא הקלטה, אין צורך בשלט. העדפה ראשית שלי - מכיוון שהוא מיועד לחבר Playstation 2 לשחק דרך המסך מחשב, אסור שיהיה delay בין תמונה לשלטי משחק. מפרט: : Core 2 6600 @ 2.40 GHz, nVidia GeForce 210, 2GB of DDR 2, Win7Ult 64b. אשמח מאוד להתייעץ עם אנשים שיש להם כרטיס טלויזיה וניסו לחבר את ה PS2 למחשב. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 556 צפיות
  7. בעקבות זה ששרפתי את ה8800GT הישן והטוב שלי אני מחפש כרטיס מסך חדש. ההתלבטות ביון שני הכרטיסים נובעת בעיקר בגלל מנועה ה PhsyX ואפשרות ל3D בעתיד. כמובן שאני גם מכיר את הHD6850 אבל אני לא יודע אם אני בכלל אוכל להשיג אותו וגם אין לא את הPhsyX שכן ניראה לי חשוב במשחקים. חשוב לי שהכרטיס יהיה טוב למשחקים, זה השימוש המרכזי שלו... ושיתפוס להרבה שנים אני חייל ואין כסף חח http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=7588 http://ksp.co.il/?select=&list=1&sort=2&glist=1&uin=16918&txt_search=GTX650&buy=&minprice=&maxprice= http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=3867 הלוח אם הענתיקה שלי הוא GIgabyte GA-p35DS3L מעבד intel Q6600 אל תדאגו לספק יש אחד חדש וטוב 550 W…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by saphisto,

    שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך חדש, אבל אני מתלבט בין ה 470 480 1060 או 1070, המחשב שלי בן 3-4 שנים מסך 21' של דל, 1080. אני רוצה להיות מסוגל להריץ את הכותרים בשנתיים שלוש הקרובות על הגדרות מקסימליות עם המסך הזה. איזה כרטיס עדיף לי לקנות? אני לא בטוח אם ה 1070 יהיה overkill או לא

    • 16 תגובות
    • 3.2k צפיות
  9. אני מתלבט בין הכרטיס מסך במפרט לבין זה: GIGABYTE ATI Radeon HD2600XT 256MB PCIe או זה: Sapphire ATI Radeon X1650XT 256MB PCIe או מה שיש במפרט: Leadtek nVIDIA GeForce 8600GT Extreme 256MB PCIe התקציב שלי 600¤ אשמח לקבל עזרה. הייעוד זה משחקים בינוניים + שלושתם באותו תקציב ככה שאני לא יודע מה יותר טוב, ואני די חדש פה והרצתי חיפוש ומשום מה אני לא מבין איך החיפוש מתנהל פה.. אשמח אם תעזרו . תודה רבה.

    • 7 תגובות
    • 734 צפיות
  10. Started by ironman405,

    שלום לכולם רציתי לדעת דעות לגבי מה אתם חושבים על הכ.מסך 8800 320 מגה של LEADTEK אני פשוט מעוניין להחליף אץ המחשב שלי ואני מעוניין ב 8800 בנוסף אני בדילמה מה עדיף e6600 או e6300 ?

    • 8 תגובות
    • 662 צפיות
  11. Started by bennnn,

    כרגע יש לי מחשב של agp עכשיו אולי יש לי סיכוי להשיג ממישהו( שהביא מחול כמה כרטיסים) של 8800 gts של לדטק ב1500 שח! העניין שזה בלי אחריות.... האם לדעתם כדאי ללכת על זה? או לשלם 2700 עם אחריות ל 3 שנים? נ.ב יש לי חבר שקנה ממנו גם והכל עובד לו פרפקט!

    • 7 תגובות
    • 822 צפיות
  12. הומלץ לי על המפרט הבא בפורום ייעוץ לפני רכישת מחשב, ואמרו לי לשאול לגבי רמת השקט של הכרטיס מסך. מפרט זה הורכב ב - www.TMS.co.il - רשת חנויות המחשבים האמינה והמקצועית בישראל מעבד: Intel Core i7 8700K Coffee Lake / 1151 Tray כמות: 1 - מחיר: ₪1744 קירור למעבד: Arctic Cooling Freezer i30 CO כמות: 1 - מחיר: ₪179 לוח אם: Gigabyte Z370 HD3 כמות: 1 - מחיר: ₪566 מארז: Corsair Carbide 100R Silent Mid Tower Black כמות: 1 - מחיר: ₪264 ספק כוח: Antec 650W Pro 80Plus Gold - Modular - EarthWatts GOLD כמות: 1 - מחיר: ₪388 זיכרון: DDR 4 16G (8Gx2) 3000 AegisGaming 1.35V CL16 G.Skill כמות: 1 - מחיר: ₪770 כרטיס מסך: בקניית מחשב חדש…

    • 10 תגובות
    • 1.9k צפיות
  13. Started by almor12,

    טוב זה אשכול שלישי שאני פותח לגבי התייעצות לקניית כרטיס מסך. יש לי הזדמנות לרכוש 2 R9 270X במחיר של 1500 ש"ח. שניהם חדשים נקנו לפני שבועיים דרך TMS. השאלה שלי היא: אם הספק שלי יוכל להחזיק אותם? (Seasonic s12ii 520w) או הצטרך להחליף אותו? דרך האתר של SAPPHIRE מערך CF צריך מינימום של 600W. רוב הזמן אני משחק BF4 וTITANFALL ובזמן האחרון גם SOUTHPARK. אז זה השימושים הרציניים מבחינת כוח עיבוד. המשחקים משוחקים על רזולוציה של 1920X1080 ומידי פעם מחוברים לעוד שני מסכים נוספים שגם ברזולוציה של 1920X1080 אבל זה לעבודה גרפית (PHOTOSHOP וSKETCHUP) כרגע יש לי EVGA 650TI 2GB, כמה חזקים שני הכרטיסים האלה מהכרטיס שלי? זה פעם ראשונה שאני עושה מערך כרטיסים, ככה שאשמח לעזרה על מנת להפיק את …

    • 4 תגובות
    • 924 צפיות
  14. Started by almor12,

    אחרי שויתרתי על הזדמנות לקנות את שני הכרטיסים של R9 270X שמתי לב שיש כרגע מבצע על הR9 290 של MSI בגרסת הTWIN FORZR ב1900 ש"ח דרך TMS, עכשיו לגבי התקציב שלי הצלחתי למשוך אותו לכיוון ה2000 ש"ח. האם כדאי להשקיע בכרטיס הנ"ל, אין לי יותר מדי ניסיון עם הכרטיסים של AMD, לפי קריאה בפורום, הכרטיס נחשב ככרטיס מאוד חם ואף מגיע לכמעט 100 מעלות. לפי קריאה של ביקורות, הכרטיס חזק ומגיע לכ75 מעלות בזמן מאמץ אבל צורך כמעט 388W בזמן מאמץ. האם הספק כוח שלי SEASONIC S12II 520W יוכל להחזיק את הכרטיס? האם שווה לקנות את הכרטיס הזה? מצטער על החפירות הרבות לגבי התייעצות, תודה על העזרה

    • 7 תגובות
    • 798 צפיות
  15. Started by yuraxp,

    אני מתכוון לקנות ti 4200 עם 128 זיכרון, מה ההבדל בין AGP 4X ל8X והאם זה מצדיק מחיר גובה יותר? האם לכרטיס יש תמיכה ב DIRECT X 9? והאם הוא יעלה משחקים עכשווים בכלל?

  16. Started by os87,

    שלום, לא בטוח שזה המקום הנכון לדיון, אבל זה היה נראה לי הכי קרוב. אני מעוניין לחבר את המצלמה הדיגטלית שלי שתשמש כמצלמת רשת, אבל המצלמה טיפה ישנה ובתוכנה שלה אין ממש תמיכה לזה. אז חשבתי לעשות את זה באמצעות חומרה - video capture card שזו בעצם קופסה שמתאמת בין hdmi ל usb אלה שנתקלתי בהם יקרים מאוד, ואני חשבתי על משהו בכיון 100 שקלים ומטה, למישהו יש נסיון עם אחד זול שעבד טוב ויכול להמליץ? הכוונה היא למשהו כזה: https://www.4com.co.il/items/2940903

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by gabi_y,

    שלום וברכה. ברשותי כרטיס מסך מדגם X1950GT ואני כנראה בימים הקרובים יקנה את המסך 2407WFP האם תהיה לי בעיה לראות תכני HDTV על המסך?

    • 0 תגובות
    • 558 צפיות
  18. Started by penny1,

    בעיקרון אני עומד לקנות 7600GS, אך קיבלתי הצעה ל X800 לפי המפרט הבא : Memory 256MB Type GDDR3 Interface 256BIT GPU 400 MHz Memory 986 MHz DVI Yes TV-Out Yes Video-in No Ramdac 400 OpenGL 2.0 DirectX 9.0 PixelPipelines 12 הבעיה יחידה שמטרידה אותי הסוגייה של האי תמיכה ב HDR ו SM3 רציתי לדעת על היכן בא לידי בידוי HDR ו SM3 ועד כמה זה משפיע? האם כדי ללכת על 7600GS שנראה חלש ממנו בגלל שהוא כן תומכה בפונקציות הללו ??

    • 8 תגובות
    • 577 צפיות
  19. Started by Tomerico,

    טוב נתחיל אם המטרה: להיות יכול לעשות TV Rip לתוכניות מערוצים כמו "ביפ" ולא ערוץ 1 ו2.. ולהיות יכול להשתמש בטלויזיה ולראות איתה HOT בלי קשר לRIPING... טוה אני אתן תיאור למצב הנוכחי: מחשב, מעליו זרוע [מכנית (לא אמיתית)] שמחזיקה טלויזיה שיש לה ממיר לכבלים HOT... אני מניח שמה שאני מריך זה כרטיס טלויזיה, אני מעוניין בכרטיס הטלויזיה זול ככל האפשר שעדייין יאפשר לי לבצע את הRIP בצורה נאותה.. אז דבר ראשון אשמח לחוות דעת על הכרטיס הטלויזיה הבא (בהתחשב בדרישות שהבעתי לעיל): 1) http://www.p1000.co.il/hot_sale_product.asp?g_id=4926535 2) http://www.mardanit.co.il/item_prew.php?item_id=1049 אממ זהו, תודה לעוזרים.. נ.ב אם זה משנה יש לי R9550 AMD 1700+ 256RAM, אשמח לדעת אם עם המפרט הנ'ל …

    • 3 תגובות
    • 728 צפיות
  20. Started by zivgev,

    אהלן, אני ראיתי בפורום שמדברים הרבה על הכרטיסים האלה, אני לקראת קנייה של הכרטיס וחשוב לי לדעת לגבי 2 דגמים ספציפיים. אז ככה, בksp יש את הכרטיס: Gigabyte Radeon R9 280X OC וברשת מצאתי את הגרסה: Radeon R9 280X TOXIC לפי מה שראיתי טוענים כי גרסת הtoxic היא יותר טובה. השאיפה שלי היא לעשות oc לכרטיס, כרגע לא מצאתי בksp את הכרטיס הנ"ל ולכן אני שוקל אם שווה לחכות ולראות אם יגיע או שעדיף לקנות את זה של ג'יגה בייט או אחד הכרטיסים הקיימים כרגע? תודה.

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by 1gnition,

    שלום, האם כדאי לי להחליף את ה-Asus GeForce 7600GT שלי ב-Gainward GeForce 8400GS חדש? תודה, ואשמח ללינקים / הפניות.

  22. Started by קלוקיי,

    ראיתי את הכרטיס הזה במחיר של 1354 שקלים http://www.tms.co.il/product/11941 הוא שווה את המחיר ? או ש GTX660 עדיף עליו . תודה

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  23. Started by The-Magician,

    שלום, ברשותי מחשב מותג דל 755, איזה pci e יתאים ללוח אם שברשותי?

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. לוח אם: ep45 ds4 של ג'יגהבייט, 4gb ראם. בזמנו רציתי לקנות hd4870 של חברת ATI. מה מומלץ לי כיום? מחשב בעל ביצועים טובים לצורכי עבודה וגרפיקה למשחקים. אשמח אם תמליצו לי על כרטיס מתאים ואולי גם איפה לקנות(אם א"א פה אז בהודעה פרטית) תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 711 צפיות
  25. היי בנו לי מפרט והביאו לי את הכרטיס מסך הזה כרטיס גרפי Leadtek WinFast PX8800GT 512MB PCIe ¤1365 http://skypc.co.il/product.asp?pid=LV386 ובוא נגיד אני לא הולך להיות 24/7 שעות בשבוע על המחשב במשחקים .. אבל אני הולך לשחק הרבה במחשב במשחקים שיהיו וגם חדשים בוא נגיד משחק כמו בישוק על בנוני וכאלה... ועכשיו אני שואל אם יש משהו בפחות כסף אבל עדיין יריץ לי את המששחקים הכי חדשים שיש ושיהיו...! אם אתם רוצים זה המפרט : מעבד AMD Athlon 64 X2 4800+ Socket AM2 BOX ¤551 לוח אם GIGABYTE GA-M68SM-S2L ¤377 כונן קשיח Westren Digital 1600AAJS 160GB ¤247 זיכרון SuperTalent DDR2 1024B 800Mhz CL5 ¤116 זיכרון SuperTalent DDR2 1024B 800Mhz CL5 ¤116 כרטיס גרפי Leadtek WinFast PX8800GT 512MB…

    • 3 תגובות
    • 549 צפיות

דיונים חדשים בפורומים