כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
כידוע לא מזמן נוידיה שיחררה סט דריוורים חדש, עד היום כיוונתי לי OC עדין באמצעות RIVA TUNER והוא תמיד נכנס לפעולה ברגע שהמחשב עולה. אך לאחר שהתקנתי את הדריוורים החדשים מהירות השעון של הזיכרונות של הכרטיס שלי עמדו על 1.5 GHZ שבפועל הם רק 700 MHZ. לא רציתי להתעסק עם זה יותר מדי ועשיתי ריסט למחשב. חשבתי שזה בסה"כ באג בדריוור. ושלא הגיוני שבאמת הוא ינסה להפעיל את הכרטיס במהירות הזאת. מייד אחרי עליית הוינדוס וטעינה של שולחן העבודה, התמונה קפאה וראיתי רק צבעים מטושטשים! נפל לי הלב לתחתונים ועשיתי ריסט שוב פעם בשביל לראות מה היה פה, ישר חשבתי שמשהו קרה לספק... אך לצערי לא כך היה. משום מה המחשב סירב להדלק כשה6800 מחובר אליו, הוא עושה פוסט לשנייה ומייד נכבה. עם הTI4200 הוא ע…
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני קנתי GT 220 אני התקנתי את כל הדרייברים סבבה פתאום אני מדליק את המחשב מחדש ואני לא מתכון לסתם איתי לוקח לו 7 דקות רק לעלות לעזאזל נסתי להתקין דרייברים חדשים וכלום זה חוזר כל הזמן זה שבועיים רצופים במעבדה וזה לא עזר.. תודה לעזרים
-
- 3 תגובות
- 737 צפיות
-
-
שלום,יש לי מחשב די ישן.. 2.4 MHZ 768 RAM DDR1 AGPוINVIDA GEFORCE 4 MX ברצוני לשדרג את כרטיס המסך שלי,לati radeon x1650 512mb 256bit agp הציעו לי עליו 410 ש"ח,האם זה מחיר שווה עבור מוצר זה? האם משתלם לי לקנות כרטיס מסך אחר? במחיר שווה,או פחות? האם הספק לא ישרף,ניראה לי 400W(אשמח אם מישהו יגיד לי איך לבדוק,חוץ ממדבקה על הספק שנעלמה...) האם אני יצליח להוציא ממנו את המיטב עם המחשב שלי?(שהוא דיי ישן,מפרט למעלה) ואני מזכיר עוד פעם החיבור הוא AGP. תודה רבה לעונים...:} *שולל את האפשרות לקנות מחשב חדש
-
- 7 תגובות
- 788 צפיות
-
-
-
שם משפחתו של המתמטיקאי הבריטי המפורסם הופך רשמית למותג של מפתחת השבבים - ועשוי להוות את הבסיס לשינוי משמעותי עוד יותר בשמות כרטיסי המסך המוכרים לנו לכתבה
-
- 45 תגובות
- 27.2k צפיות
- 3 followers
-
-
המצב הוא כזה החלטתי לקנות כרטיס מסך 6800GT שעולה בערך 1500 שקל היום יש לי AGP ,השאלה היא אם שווה לי לקנות לAGP או להחליף לוח אם לPCIE (שזה עוד 600 שקל) ואז גם הכרטיס מסך צריך להיות שונה וגם יהיה יותר יקר ,הלוח אם שלי זה INTEL D865PERL מעבד 2.6ghz 800fsb סוקט 478 ,זיכרון 256x2 dual 400mhz ,הלוח אם שאני חושב להביא זה Asus P4GD1 Intel 915P: http://uk.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=12&l3=27&model=167&modelmenu=1 אז שווה להחליף לוח אם? ואם שווה להחליף לוח אם אני צריך המלצה לכרטיס מסך תקציב 1500 שקל??
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
המחשב לי כזה core 2 duo 4400 2 giga ram 250 דיסק קשיח ספק 500W של boxter ואני רוצה להחליף תכרטיס שיש לי עכשיו 6500 ל8800gts 320mb יהיה צוואר בקבוק?
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם ישנו מתאם/מעביר שמאפשר לשים כרטיס מסך PCI-E בלוח שיש בו רק סלוט agp ? ואם כן האם זה פיתרון שמאפשר לנצל את רוב כוחו של כרטיס מסך כמו x1950pro?
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?ProductID=1239 מה הולך כאן? טעות באתר או ירידת מחיר רצינית וטובה מאוד בשבילנו?
-
- 29 תגובות
- 2k צפיות
-
-
ביצעתי אובר קלוק ב ATI TOOLS וזה לא נשמר אחרי הפעלה מחדש של המחשב... מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 751 צפיות
-
-
מי מהכרטיסים האלה יתן את ביצועים הכי טובים במשחקים, ה GeForce GTS 250 1 GB או ה HD 4850 1 GB? איזה כרטיס עדיף לקלבת ביצועים יותר טובים במשחקים העכשווים? ה GTS 250 עומד בכלל על הפרק? הוא חזק? או שעדיף 9800 GT?
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אודה על קבלת המלצות לצג 19 אינץ' איכותי לשימושי Autocad כבדים ושימושי Office. שימושי משחקים אינם חשובים. יש לתת את הדעת לאיכות התצוגה ולשעות עבודה רבות מאד - עד 16 שעות ביממה. האם 4:3 היא הפרופורציה הנכונה (כפי שאני חושב) או אחר (5:4, או 16:9). אין לי בעיה לרכוש צג יותר גדול אך גובהו של המסך של 19 אינץ' 4:3 חשוב לי. מחירו של הצג פחות חשוב.
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
מחפשת כרטיס מסך בסביבות 1000 שקל לעבודה עם תוכנות תלת מימד. מה עדיף? Leadtek Quadro FX560 PCX Sapphire Radeon X1950Pro 512Mb DualDVI AGPX8 Retail SAX195P512 Sparkle Nvidia Geforce 8600GTS 512MB DDR3 Retail או שעדיף להשקיע ב Sparkle Nvidia Geforce 8800GTS 320MB Retail - 3YW ובכלל , אני אשמח לדעת מה ההבדלים העיקריים ביניהם. ואם עדיף AGP או PCI-E תודה
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
אין לי החלקת שינון וכל האובייקטים מופיעים כשמסביבם יש לי זיג זג ומדרגות ואני לי מושג מה לעשות למרות שניסיתי להעלות את החלקת השינון בהגדרות של נבידיה עד ל8xS זה לא עזר ויש עדיין זיגזגים גם בהפעלה של המחשב בביוס סביב הסמל של"energy" ולא רק במערכת הפעלה וזה מרתיח אותי
-
- 0 תגובות
- 736 צפיות
-
-
מהן ההמלצות לכרטיס זה? האם עדיף DDR2 512K או 256 3 DDR ? תודה.
-
- 8 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום.שאני מדליק את המחשב המאוורר של הכרטיס מסך לא מסתובב רק אחרי שאני מניע אותו בעצמי הוא מתחיל לעבוד, מה לעשות? 1)להחליף את המשחה התרמית אם זה בכלל בגלל זה או 2)לשים wd 40 על המנוע של המאוורר?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הכרטיס ALBARTON NVIDIA GEFORCR 8800GTS 320MB PCLE http://www.skypc.co.il/pl_product~8800GTS~8~0.htm והמסך שאני קונה מסך-SAMSUNG 20 206BW 2 MS LCD WIDE http://www.skypc.co.il/pl_product~206BW~9~0.htm תודה לכל מי שעוזר דעתכם חשובה לי!
-
- 10 תגובות
- 819 צפיות
-
-
-
אני מעוניין לרכוש מסך LCD ,המסך צריך להיות בגודל של לפחות 17 אינט'ש , המסך צריך להיות מתאים למשחקים ולסרטים (אם יש בכלל מסך כזה) תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 685 צפיות
-
-
יש לי כרגע לוח אם עם ,AGP מה עגיף לי לקנות? radeon x1950pro 256mb בחיבור PCI-E ואז אני אצתרך להחליף את הלוח אם שלי לבין radeon x1950pro 512mb בחיבור AGP ואז הוא עולה כמו הראשון והלוח אם ביחד, בדיוק אותו מחיר.. מה יותר חזק?
-
- 6 תגובות
- 814 צפיות
-
-
מדאיג אותי שאין איזכור ל HD4850 TWINTURBO בדף המוצר של החברה http://www.connect3d.com/radeon_hd_4850.htm או ברחבי גוגל מה שכן יש מוצר זהה מבית FORCE3D http://www.force3d.com/downloads/images/4850_twinturbo.jpg תמוהה לי מעט ואם כבר, מה משתלם יותר? http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1464 http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1239
-
- 6 תגובות
- 718 צפיות
-
-
אז אני מכיר את היונדאי המפורסם Q17 שכולם ממליצים עליו... http://www.hyundaiq.com/pro_q17.asp וחשבתי לקנות אותו אבל אז פגשתי את הVIEWSONIC VP171 http://www.viewsonic.com/products/desktopdisplays/lcddisplays/proseries/vp171b/ שגם פה המליצו עליו לא מזמן תאמת הVIEWSONIC יותר מרשים אך יותר יקר ב400 שקל (בשבילי ב200 ועל הQ17 כולם ממליצים וגם ראיתי אותו בפעולה. לדעתי אלו ה17 אינץ LCD הכי טובים בארץ אז ההחלטה קשה מה אתם אומרים??? נ.ב מה באמת הזמן תגובה של הQ17 כי בשום מקום לא מצאתי איזכור חג שמח..
-
- 8 תגובות
- 673 צפיות
-
-
שלום. לקראת קנית כרטיס מסך ולפני שידרוג מסכים עתידי, אני מעוניין בהסבר כולל בנושא שמתייחס בין השאר גם לנקודות הבאות: Input signal - analog vs digital. אני עובד כיום עם שני מסכי VGA , ורוצה לקנות כרטיס שיוכל לעבוד איתם, אך שגם אוכל בעתיד לחבר אליו שני מסכי DVI. האם יש בשוק כרטיסים בעלי אפשרות ל - Dual DVI Output? האם יש דבר כזה VGA-to-2nd DVI adaptor? כתבה מורחבת תתקבל בברכה ואהדה רבה, אולי הנהלת הפורום תוכל לדאוג לזה? תודה
-
- 1 תגובה
- 549 צפיות
-
-
קראתי שלכרטיסי ATI יש איכות פחות טובה בתרגום סרטי DVD (MPEG2 .. האם זה כבר לא נכון? וגם בכלל - עם כל הכרטיסים שיוצאים ומחירים שמשתנים קשה לעקוב. אז בראייה כללית מה הכי כדאי כרגע בתחום המחיר הנ"ל? (PCIE) תודה.
-
- 7 תגובות
- 669 צפיות
-
-
היי לכולם.. אני צריך הדרכה לגבי עדכון הביוס של הכרטיס הזה כי הוא רק מביא לי עצבים.. אם בבקשה מישהו יוכל לעזור לי כי זה נורא מתסכל עם הכרטיס הזה.. תודה מראש
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-


