עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. המסך שלי הוא סאמסונג 959NF, ל 8600GT או 8500GT יש יציאה שתעבוד איתו? (יציאה ישנה לא DVI) אמא שלי חוזרת מהונגריה עוד יומיים, כדאי לקנות שם את הכרטיסים האלה? איך אני בודק מה המחיר שם? עם הכרטיסים האלה יש אפשרות להעביר למחשב סרטים מוידאו?

    • 3 תגובות
    • 555 צפיות
  2. אני מעוניין לקנות כרטיס מסך אני מתלבט אם לקנות עכשיו 8800 GTS 320 MB או 640 MB הבנתי שה 8800 לא עומדים בציפיות שלהם. השאלה עם כדאי לקנות את הדגם עם ה 320 MB ולחכות שתצא הסדרה החדשה. ושל איזה חברה לקנות? אני לא גיימר מטורף תודה, דן

    • 5 תגובות
    • 657 צפיות
  3. Started by J.Dog-Christ,

    מעדיף ATI כי יש צורך בVIVO [יציאת TV כמה שיותר איכותית] משחק מעט מאוד משחקי מחשב, בעיקר משחקים כמו CSS, פילטרים לא מעניינים כמעט את המשתמש, הגדרות גבוהות לא מרגשות את האיש המדובר. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 634 צפיות
  4. Started by FiRePOweR,

    שלום לכולם. הציון של המערכת 820 המערכת שלי: E6320 2GB kingston 800 7300Gs 320GB SATAII gigabyte ds4-p35 motherboard מה הבעיה אם בכלל ?

    • 4 תגובות
    • 663 צפיות
  5. שלום לכולם. יש לי את ה 7300gs של gigabyte ואני ממש לא מרוצה ממנו. הורדתי והתקנתי את ה drivers של Nvidia ועדיין לא רואים טוב במשחקים. ב stalker השמים צהובים ומשחק ישן שקניתי dark messiah אפילו לא מראה את הסרטונים בהתחלה. שיחקתי הסרתי ובכיתי עם כל ההתקנים ועדיין לא מצאתי פתרון. אני מחפש כרטיס mid Range רק בשביל כמה משחקים שיצאו באחרונה ואולי חודש הבא את quake wars. התקציב זה באזור 1000. כמו כן מה הקטע של ה 7300 זה כרטיס חדש אולי יש לו איזה בעיה ?

    • 7 תגובות
    • 648 צפיות
  6. Started by דניאל נ,

    שלום , אני אולי יבקש מההורים שלי לקנות לי 8800GTS 320MB . אבל יש לי כמה שאלות : 1. האם ה320MB יספיק לי למסך 17" ? או שכדאי ללכת על גרסת ה640MB? 2. האם הספק הנוכחי שלי יספיק ?

    • 4 תגובות
    • 683 צפיות
  7. Started by mikezaush,

    את הכרטיס אני רוצה לקנות עד 600 שקל יש שנייה (לא חדש). ואני רואה שיצאו הרבה כרטיסים בזמן האחרון לכן קשה לי לומר מה כדאי ומה לא. בבקשה תמליצו לי על כרטיס בתקציב זה ...........תודה.

    • 12 תגובות
    • 870 צפיות
  8. Started by fog,

    התקנתי VISTA ולאחר מכן את הדרייברים העדכניים ביותר עבור ויסטה מהאתר (אלו של חודש יוני...) הבעייה עכשיו היא שהוא נשאר תקוע על הגדרות 3D כלומר 500MHZ במקום 621MHZ למעבד ולזכרון 594MHZ במקום 900MHZ ניסיתי להתקין AtiTool שזה מה שפתר לי את הבעייה ב-XP אבל זה לא עוזר (גם שם הוא לא מצליח לעלות) חשבתי שאולי אני אריץ משחק וזה יעלה מעצמו בעקבות הפעלת המשחק. לא ניסיתי את זה אבל זה גם נראה לי קצת לא סביר. מה אפשר לעשות?

    • 4 תגובות
    • 604 צפיות
  9. Started by KvodHagab,

    אהלן, חיברתי היום שני מסכים לRadeon 1950Pro שלי, שעליו מותקנים Omega drivers Catalyst 7.4 (הכי מעודכנים) שמתי לב שאלו ממש מוגבלים בכל הנוגע לDual display, כיוון שהאופציות היחדות שעמדו לרשותי היו Clone או Master/slave שכזה, ז"א, Extended window mode, שזה בעצם מה שאני רוצה, אבל הבעיה שהדרייבר לא נותן לי להגדיר היכן יושב המסך השני (זה חשוב כמובן למעבר העכבר למסך השני, [ז"א, אם המסך בצד ימין, שהוזזה לימין תשנה תצוגה, ואותו דבר לשמאל או ללמעלה]) עכשו, הדרייבר בא בתצורה דיפולטית שהמסך הנוסף נמצא מימין למסך הראשי, אבל שורת הStart לדוגמא אינה נמתחת לתצוגה החדשה, ואף תמונת הרקע היא פשוט העתק של התמונה החדשה במצב האידאלי, הייתי רוצה שתיהיה לי אפשרות לחהליט היכן יושב המסך הנוסף (ז"א…

    • 2 תגובות
    • 563 צפיות
  10. המחשב עצמו חדש לחלוטין,עם אפס שעות עבודה. מעבד 2.8 אין לי מושג איזה בדיוק עדיין לא הדלקתי את המחשב (אין מסך חחח). 1G זכרון DDR 2700 וכרטיס מסך מובנה של אינטל. לוח אם גם לא יודע בדיוק איזה,רק יודע שהוא בתצורת AGP. עכשיו,חשבתי על 6600GT אבל הוא יקר לאללה,550 שקל =\\ אני צריך משהו שיהיה נציל על המחשב הזה ובטווח ה 500 שקל. פעם ידעתי להמליץ לאחרים היום אחריי שלוש שנים שאני לא בתחום אני לא יודע מה לקנות חחח אז אשמח אם מישהו יאיר לי את הדרך וייתן איזה קצה חוט לכ.מסך שיתאים לי,תודה רבה והמשך יום טוב

    • 8 תגובות
    • 645 צפיות
  11. ^^^^ האם יש דרישות מיוחדות גם למארז מבחינת גודל כמו ל-GTX או שכל מארז יתאים תודה

    • 1 תגובה
    • 549 צפיות
  12. אין לי ספק שה-OnBoard יספיק לשימושי Office ואינטרנט. הבעיה היא מבחינת "גניבת הזיכרון הפנימי", האם שווה לקנות כרטיס TurboCache כדי לצמצם את השימוש בזיכרון הפנימי של המחשב ? שאלה נוספת, אם אני לא טועה, צריך כרטיס מסך עם 128MB ל- Vista (לא גירסת Home). אם אני קונה Nvidia 6200 256MB - Turbo Cache, זה עונה לדרישות ?

    • 3 תגובות
    • 550 צפיות
  13. Started by yonatanR,

    עזרה בבחירת כרטיס מסך חדש,בעיקר למשחקים. חשבתי על ה-X800GTO או X1650PRO או X1650 או על ה7600GS. אם תוכלו להגיד לי איזה כרטיס מסך הכי כדיי ולמה אז זה יהיה מצוין. ואם גם תוכלו להגיד איזה תוספת ביצועים תהיה למעכת שלי אז זה יהיה מצוין. תודה לעוזרים.

    • 11 תגובות
    • 900 צפיות
  14. חיפשתי בכל מקום ומצאתי רק ב- KSP , מישהו יודע אם יש עוד חנות חוץ מ-KSP?

    • 8 תגובות
    • 775 צפיות
  15. Started by Silol,

    שלום ברשותי מסך 24" ואני מעוניין לקנות כ.מסך שיוכל להריץ את המשחקים החדשים על ההגדרות הכי גבוהות..מה אתם ממליצים? תקציב עד 4K תודה..

    • 10 תגובות
    • 741 צפיות
  16. מפרט מעבד : am2 amd 4600x2 65w 90nm לוח : albetron km51-pv series am2 זיכרון :{g skill 2048 gb 667 {1024x2 כרטיס מסך : x1950p 256mb 256bit ddr3 צורב : lg x18 dvdrw b דיסק קשיח : sata 2 samsng 7200 rpm 16mb 320gb דיסק קשיח 2 : maxtor ide 8mb 160gb מארז+ספק : 6a19b 400w hes [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 723 צפיות
  17. אז מה עושים חברה מה אני צריך לעשות בדיוק? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 726 צפיות
  18. Started by --Shadow--,

    שלום לכולם נכנסתי לאתר http://www.systemrequirementslab.com/bonus/t/home.tmpl כדי לבדוק משחקים שונים וכבדים איך הם יעמדו במחשב שלי (לבנתיים הכל פיקס ועל מקסימום) בבדיקה של Vertex Shader הוא אומר שיש לי 3 בכרטיס מסך -במשחק LOST PALNET Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 3.0 האם זה תקין? לא אמור להיות לי 4? אשמח לתשובה [br]פורסם בתאריך: 21.07.2007 בשעה 21:16:36 מישהו? :-\

    • 1 תגובה
    • 601 צפיות
  19. Started by asaf_azar,

    אני קונה עוד מעט 2007WFP. עכשיו 8800GTS 320 MB יספיק לרזולוציה הזאת עם הכל הפילטירים או שעדיף כבר לשים עוד 500 ש"ח על ה640 ולהיות עם ראש שקט?

    • 4 תגובות
    • 666 צפיות
  20. או שיש אופציות טובות יותר עבור גיימרים לא כבדים במחיר הזה? http://www.skypc.co.il/pl_product~28260~8~0.htm

    • 11 תגובות
    • 850 צפיות
  21. הממ אוקיי אז ככה: אני רוצה ליצור את הנושא הזה במטרה ללכד את כל הבעיות שמגוון אנשים(כאשר ORANILLI הוא המוכר מכולם) חווים עם כרטיס זה, משום מה גם בפורמים אחרים כגון GURU3D.COM שמעתי וקראתי על הרבה תלונות מהכרטיס, לא דווקא ביצועים אלא בעיות חומרה כגון מסכים שחורים(יש לי חבר מברטיניה שעשיתי הכל כדי לעזור לו, וזאתי תקלה בחומרה), צללים מוזרים לא מלאים, AA שלא עושה שום דבר לאיכות התמונה(ראו את המשתמש RONII), ולאגים מוזרים עם מגוון משחקים ובעיות FPS נמוך( זה פחות נפוץ אבל גם בזה נתקלו). לרוב קראתי על התופעה עם הAA הצללים בעיקר והמסכים השחורים, לכן אני פונה לכל אותם האנשים שהכרטיס לא קבר אותם, והם קברו(פתרו) את הבעיות עם כרטיס זה, לעזור לאנשים הסובלים מהבעיות המוזרות איתו,תודה!

    • 77 תגובות
    • 3.8k צפיות
  22. Started by zxcdsaqwe12345,

    אני רוצה לבדוק זיכרון של כרטיס מסך אולי יש איזה תוכנה שבודקת זיכרונות של כרטיסי מסך , כמו שעושה MEMTEST86 לזכרון רגיל....... לא צריך להמליץ על 3DMARK כי זה סתם תוכנה שלא בודקת כלום

    • 8 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. Started by kfirkb,

    יש לי מחשב יחסית חלש ואני מנגן בו סרטי HD לפלזמה לא ממש בהצלחה רבה. יש לי כרטיס מסך: ATI Radeon 9550 / X1050 Series Secondary 256 MB שמחובר לפלזמה דרך ה HDMI. מצאתי באתר אחר את המדריך הנ"ל להגדרת מחשב חלש לצפייה ב HD ללא בעיות בכלל וחברים שביצעו זו אכן מספרים על ההצלחה בניגון HD אחרי שייסמו את המדריך. להלן המדריך: http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=News&file=article&sid=973 הבעיה שלי היא שיש לי כרטיס מסך של ATI ולא של Nvidia ולכן במדריך מצויין שיש להתקין את ה- Nvidia PureVideo לצורך האצת חומרת הכרטיס לניגון קבצי MPEG2 . האם מישהו מכיר מאיץ חומרה ל MPEG2 עבור כרטיסי ATI?

    • 4 תגובות
    • 557 צפיות
  24. Started by Big_Guy7,

    אני צריך המלצה לכ.מסך חדש ב AGP, לילד בן 9. הכרטיס לא ישמש למשחקים רציניים, אבל הכ.מסך שיש לו היום הוא מובנה, ויש משחקים שאפילו אותם הוא לא סוחב. אין תקציב ידוע, כי אני לא יודע מה הקנה מידה לכרטיסי מסך לשימושים האלה. אני משער שרצוי שהכרטיס לא יעבור את ה 300-400 ש"ח, עדיף פחות כמובן. תודה על העזרה

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות

דיונים חדשים בפורומים