כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אני מחפש השוואות בין כרטיסי המסך האלו: ?X1950 Pro Extreme ?X1950 Pro X1950XT ושאלה נוספת, איזה כרטיסים של ל NVIDIA מול הכרטיסים האלו? אבל יותר חשוב אני צריך השוואה ביצועים של הכרטיסים האלו כדי להחליט מה לקנות.. ברור לי מה הכי חשוב וכדומה, חשוב לי לדעת בכמה הכרטיסים שונים זה מזה.
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מבולבל מישהו יכול לסדר פחות או יותר את התמונה לגבי כרטיסי המסך (128 MB) בסדר מסויים של טוב יותר לטוב פחות כי אין לי ממש מושג לדוגמא : אני דווקא מתלבט בין כרטיס מסך 9500PRO לבין 9700 לא פרו ולבין הכרטיס 5600FX ULTRA TURBO נגיד של אלבטרון או לידטק בתודה מראש ???
-
- 2 תגובות
- 679 צפיות
-
-
אני פונה לכל מי שיש לו מחשב דומה לשלי (בעיקר כרטיס מסך אותו צ'יפ חשוב - geforce 4 ti-4200 128 ומעבד באזור ה1800 ) אני לא יודע אם ביצועי המחשב שלי הם כל כך טובים... : ראו במשחקים הבאים: unreal2 : פועל על 1024X768 בלי AA וAF על 20FPS רוב הזמן וקופץ nolf2: עובד בממוצע באזור 30 אבל יציב על אותה רזולוציה aquanox: עובד גם באזור 30 ut2003: נע בין 30 ל45 serious sam 2 : עובד באזור 50 rtcw: עובד על 75 רוב הזמן אבל היחיד red faction 2 : עובד על 30-40 ולפעמים בפיצוצים יורד ל15 mohaa spearhead: עובד על 20 רוב הזמן וקצת מקרטע : יורד ל15 ומרגישים קפיצה רצינית gta3 - עובד על 30 רוב הזמן כל הבדיקות נעשו על 1024X768 ללא AA וAF ובהגדרות הכי גבוהות ונבדקו בתוכנה fraps. הדר…
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני קונה מחשב בסביבות 3000 אני רוצה לדעת איזה כרטיס מסך אחי טוב!! PCI-Express x16 GeFORCE 6600GT 128mb ddr3 8500GT 512mb 2DVI 7600GS 512MB DDR2 8600GT 256mb 2DVI ATI X1650PRO 256MB ddr3 7600GS 256mb hdtv tvAti 9600xt w/256mb AGP ATI PowerColor Ati 9800 w/256mb se dvi Ati 9800 128mb 256bit x700xt 256mb x800gto256m 256bit ddr3
-
- 5 תגובות
- 598 צפיות
-
-
anandtech - 9600xt vs 5700U vs all tomshardware - 9600xt vs 5700U vs all hardcoreware - 9600xt vs 5700U neoseeker - 9600xt vs 5700U AMDMB - 9600xt vs 5700U xbitlabs- Albatron's 5700U VS 9600xt תודה ל- The Prophet techreport - 9600xt VS 5700U VS 5900xt hothardware - 9600xt VS 5700U VS 5900xt firingsquad - 9600xt VS 5700U VS 5900xt vs all the HIGH-END cards Guru3D - 9600xt VS 5700U VS 5900xt vs all the HIGH-END cards תודה לhiguygone ביקורות מקיפות (מאוד מאוד) digit-life - 80 Video Cards of 1999-2003 tomshardware - VGA Charts Part III rojakpot השוואת נתונים אתם מוזמנים לשלוח לי בפרטי עוד ביקורות שמצאתם. 8)
-
- 3 תגובות
- 8k צפיות
-
-
LegionHardware עם השוואה טובה לכל מי ששוקל לקנות 6600 GT: http://www.legionhardware.com/html/doc.php?id=387 ההשוואה כוללת גם AGP וגם PCIE.
-
- 4 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שלום אני מתלבט בין ATI X800XT או 6800 gt או 6800 ultra מה יותר טוב ? ואפשר לערוך השוואה בין ה שלושה? פשוט אני יכול לקנות אותםן באיזור ה 800 שח מאיי ביי בלונדון וזה הולך לאחותי ואז היא מביאה לי כך שאני לא צריך לשלם מכס.... ראיתי באי ביי 6800 gt ב 850 בערך משומש אבל והאותו מחיר ATI X800XT לכן אני מתלבט... תודה לעזרים ואם מישהו מוצא שם כרטיס יותר זול שיישלח לי תלינק תודה שוב!
-
- 3 תגובות
- 567 צפיות
-
-
האים 2כרטיסי 6600 GT בתוצרת SLIנותנים ביצועים טובים יותר מ 7800GT מישהו מכיר ביקורות בנושא וקישורים מתאימים תודה :jump:
-
- 7 תגובות
- 609 צפיות
-
-
הי, יש לי 3 כרטיסי מסך הראשון GT 9500 השני HD 5450 והשלישי GT 8800 כולם עם 1GB זיכרון מי מהכרטיסים לעיל יניב את התוצאות הכי טובות לצפיית סרטים בחיבור לטלוויזיה 32 אינץ' ולמה? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 700 צפיות
-
-
שלום.. רציתי לדעת מה ההבדל בין : geforce4 ti 4200 64 mb לבין geforce4 ti 4200 128 mb הקטע הוא שבאיזה אתר השוואה(שמראים יכולות של כרטיסים), לא פעם ה64 מגה הופיע מעל ה128... זה האתר http://graphics.tomshardware.com/graphic/20031229/vga-charts-12.html תראו שגם בעוד כמה משחקים ה64 מעל ה128 ולא הבנתי למה.. אז אם מישהו מוכן להסביר לי.. ??? כי כרגע יש ליgeforce2 mx400 64 mb.. ואני קונה את הטיאיי 4200 גם 64 מגה.. אז אני לא רוצה להרגיש שכמעט לא שיפרתי.. בתודה מראש
-
- 13 תגובות
- 753 צפיות
-
-
אני צריך בבקשה שמישהו יביא לי לינק לבנצ'ים או השוואת לX800XL בין כל מיני חברות... TNX....
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
יש לי שאלה. מה יותר טוב ? Geforce 8800GTS 640mb or NVIDIA DUAL GeForce 7600 GT SLI tnx
-
- 4 תגובות
- 692 צפיות
-
-
שלום לכולם דוד שלי באמריקה הוא מגיע לביקור בארץ ושאל אותי אם אני רוצה כרטיס מסך חדש והוא אמר לי שיש לו 2 אפשרויות: sparkle GTX560 Ti calibre או gigabyte gtx560 Ti SOC איזו גרסא יותר חזקה? תודה לעוזרים! ;D
-
- 2 תגובות
- 748 צפיות
-
-
שלום, אני צריך בבקשה אתר עם השוואה של כל כרטיסי המסך האחרונים (השוואת הביצועים), תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
PROLINK GeForce 4 Ti 4200 AGP-8X - 128MB DDR Ultra ALBATRON GeForce FX 5200P 128MB DDR
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איזה כרטיס מסך יותר טוב או ברמה יותר גבוהה? Geforce GT 610 או Geforce GT 7600 ואם עש למישו המלצה טובה על כרטיס מסך ברמה גבוהה למשחקים בתקציב של עד 500 ש״ח זה יעזור
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברה רציתי לשמוע את דעתכם המקצועית על ההבדלים העיקריים בין שני ה-CHIPSETS של NVIDIA. האם ההבדל זניח ? מבחינת התמיכה בעתיד ב-CUDA ? מבחינת מס' הליבות וכוח העיבוד ? בגדול לקבל אינדיקציה מה שווה יותר לקחת לי.. ההתלבטות נובעת משני מערכות מבוססות ליבות ATOM האחת היא GIADA והשנייה לוח-אם של INNOVATION-INNO3D המיועדות לעבוד מתחנת MEDIA-CENTER(FHD).
-
- 0 תגובות
- 757 צפיות
-
-
איזה כרטיס מסך יותר טוב? Geforce 8400 GS או Geforce 7600 GT?
-
- 6 תגובות
- 933 צפיות
-
-
http://www.legionhardware.com/document.php?id=761&p=0
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
TOMSHARDWARE כרגיל כבר הספיקו להשוות את כל כרטיסי דור ה PCIE שיצאו כולל ה RADEON X850, מומלץ לראות את ההשואות בין המשחקים השונים: http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041222/index.html כרגיל, ATI לוקחים ב HALFLIFE2 ו NVIDIA ב DOOM3. מרוצה DOGMA?
-
- 8 תגובות
- 986 צפיות
-
-
היי, יש לי שאלה קצת כללית - האם יש איזה שהוא אתר שבו אפשר להשוות ביצועים של כרטיסי מסך של מחשבים נייחים / ניידים / מובנים במעבד? (להבנתי, הביצועים תלויים בשימוש הספציפי, אז אתייחס לאיזה שהוא "ממוצע" או שימוש "כללי" או משהו כזה). אני חושש שהגיע הזמן להחליף את המחשב הנייח, ולפני רכישה של מחשב אני רוצה לבדוק אפשרות של להשמיש נייד ישן במקום הנייח, לעומת אפשרות של רכישת מחשב חדש. אני רוצה לדעת לאיזה שיפור אפשר לצפות או לחילופין על אילו יכולות אני מוותר, ומה המשמעות (איך זה יגביל אותי). ספציפית, הייתי שמח להשוות: GeForce 9600GT (נייח ישן) GeForce 940M (נייד בן כמה שנים) Radeon Pro 560 (נייד, Mac…
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
X1950 Pro 512MB, GDDR3, TV, 2xDVI, PCI-E מ SAPHIRE 7950GT 512MB GDDRIII, HDTV, 2xDVI, PCI-E מ ASUS מה יותר טוב?
-
- 5 תגובות
- 648 צפיות
-
-
שלום, משהו יודע איפה אפשר למצוא REVIEW על GF6800 של FORSA (GIL) ואיך ה 6800 של MSI מול ה6800 של LEADTEK יש הבדל חוץ מקירור ? תודה נ.ב הנה קישור לאתר בית ולכרטיס הספציפי של FORSA http://www.geniman.com.hk/geforce6800_agp.htm
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
ניסיתי לחפש השוואות באינטרנט לגבי שני הכרטיסים האלה ולא הצלחתי למצוא. איזה כרטיס יותר טוב Intel HD Graphics או Intel H55 GMA 5500 MD?
-
- 3 תגובות
- 6k צפיות
-
-
מישהו יכול להביא לי כמה קישורים להשוואות בין הכרטיסים הבאים: X800/X800XL/6600GT/6800NU/6800GT איזה מבינהם הכי מתשתלם המבינת ביצועים/מחיר?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-


