עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. חברה יש לי את הכררטיס מסך gforce 6200 torbu cache ואני רוצה לשדרג ל7300 gs רציתי לשאול מה הכוונה טכנולוגיית torbu cache שאני לא יעשה טעות כמו שעשיתי עם הכרטיס הזה שהוא לוקח לי זיכרון מהזיכרון הראשי של המחשב אשמח לקבלתשובה בהקדם האפשרי! לידור

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. היי רציתי לקבל חוות דעת על שני כרטיסים. יש ברשותי מחשב HP נייח, בן שנתיים וחצי. המחשב הגיע עם כרטיס מסך GF 8600 GT של אנווידיאה. (512 MB) לאחר תיקון קבלתי במקומו את ה GF 9600 GS של אנווידיאה. (768 MB) רציתי לדעת מי מהם עדיף, על מנת לדעת האם השינוי היה לטובתי בסופו של דבר. תודה לעונים וחג פסח שמח! אלעד.

    • 5 תגובות
    • 660 צפיות
  3. היי חברים, אני מתכוון לרכוש מחשב לצרכי גיימינג בינוני (COD כסטנדרט עליון).. כנראה שזה המחשב: עכשיו השאלה, האם שווה לשדרג את כרטיס המסך או שזה יספיק? כמו ההבדל ביניהם מהותי ושווה את הכסף? זה כמו ה9500GT ו9600GT של זמנו? תודה מראש!

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. Started by haimon_v,

    שלום רציתי לדעת מה יותר מומלץ ונותן ביצועים יותר טובים במשחקים כבדים. הכרטיס הזה -WinFast PX7900 GS TDH או זה WinFast PX7800 GTX TDH MyVIVO Extreme הראשון עולה כ מאה ש"ח יותר. אגב שניהם עם זיכרון של 256m ורוחב של 256 bit תודה

    • 5 תגובות
    • 580 צפיות
  5. Started by TaMiRn2,

    שלום. לא מזמן נשרף לי כרטיס המסך הקודם (800GT של ATI) והחליפו לי אותו לאחד אחר(X1800) מכיוון שלא מיצרים עוד כאלא... השאלה שלי היא האם באמת הכרטיס החדש עדיף או שמה זה רק מה שאמרו לי? אשמח מאוד אם מישהו יוכל לאמת לי.... תודה (חשוב להדגיש שאני לא משמיץ אף אחד אלא רק חשדן מטיבעי...)

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  6. שלום רציתי לדעת מה ייתן ביצועים טובים ויתר SLI של 8800 640 או GTX ULTRA לא מתכוון לקנות כמובן אלה שאלה מתוך סקרנות

    • 6 תגובות
    • 634 צפיות
  7. אז ככה אני מתלבט בין שני המסכים הבאים האחד benq fp71g והשני LG L1750SQ מי משניהם יותר עדיף ? אני משחק במשחקים די כבדים וצופה בסרטים שהורדתי מהאינטרנט אז האם המסכים טובים למטרות שלי??? או שבכלל כדאי לי לקחת את המסך של mag מדגם s776

    • 2 תגובות
    • 562 צפיות
  8. שלום, יש לי תקציב של 450 ש"ח לכרטיס מסך.. אני לא יודע מה יותר כדאי: http://ksp.co.il/index.php?uin=12896 Asus GT630 2GB DDR3 DX11 DVI HDMI PCI-E http://ksp.co.il/index.php?uin=15996 Asus HD 6670 1GB GDDR5 DX11 DVI HDMI PCI-E שניהם עולים אותו דבר.. מה עדיף?? תודה, שי

    • 4 תגובות
    • 855 צפיות
  9. Started by overload,

    כל כרטיסי הPCI החדשים. (ההבדל מאוד קטן אז הכל כמעט גם נכון לגבי ה AGP בעיקרון ) http://graphics.tomshardware.com/graphic/20050524/index.html

    • 0 תגובות
    • 684 צפיות
  10. כמובן שאם יש תגובות על כרטיסי NON-PRO אז בבקשה לכתוב.

    • 3 תגובות
    • 864 צפיות
  11. Started by Shasoosh,

    לאחרונה ניסיתי על ידי ההגדרות בכרטיס מסך להגיע לרמה יותר גבוהה בתצוגת סרטים על מסך הטלוויזיה. שלא תבינו לא נכון, כרגע רואים ממש מעולה אך יש הבדלים שמציקים לי לעין לדוגמא בהירות מסויימת ושינוי דק בגוונים. אחרי משחקים רבים בהגדרות הכרטיס (רוויה, ניגודיות וכו') עדיין לא הצלחתי להביא את הטלוויזיה לשכפול של המחשב. ברור לי כל עניין ההרצים, הריצוד ושמסך הטלוויזיה לעולם לא יהיה העתק מדיוק של מסך המחשב (לפחות לא בטלוויזיה הנוכחית) אך זה בכל זאת נראה שיש מקום לשיפור. רציתי לדעת אם מישהו נתקל בתוכנה או אולי שיטה כלשהי להשוות בין שני הצגים. * מכיר את TVTool, היא לא עוזרת.

    • 0 תגובות
    • 571 צפיות
  12. Started by lipa,

    http://www.vr-zone.com/?i=3551&s=1

  13. שלום לכולם אחרי בדיקת מאפיינים לכרטיס תוכלו להסביר לי מי מביניהם יותר חזק ? ראיתי שההבדל בינהם הוא של6570 יש יותר פרוססרים במעבד, לעומת 5670 יש מהירות מעבד גבוהה ופחות פרוססרים מהראשון. אז מה עדיף ומה יותר חזק ? מדובר בשימוש לחיבור 2 מסכי FULL HD לוידאו. (לא למשחקים!) תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by nec_000,

    בשקט בשקט AMD ממשיכה לזחול חזק קדימה, יותר מהר ממתחרותיה בתעשיה ובאופן משמעותי. מחברה שבקושי גירדה מכירות שנתיות של 4 מיליארד דולר בשנה 2016 שנת השפל שלה, חברה שהיתה בהפסד כרוני מובנה ולא הצליחה להרוויח מאומה, מצב לא פשוט שאם היה ממשיך הלאה, עלול היה להביא עד כדי מחיקתה מקיום, אז הנה היום כמעט 5 שנים לאחר מכן והמהפכה שהיא עברה, עת הפכה לחברה שלא רק מוכרת מעל 10 מיליארד דולר בשנה, אלא לחברה שמרוויחה והרבה - 44% מהמחזור מכירות. מהפכה זה understatement. נכון בעת הזו יהיה לבצע השוואה שלה לאחת המתחרות היותר קרובות אליה מבחינת גודל, אשר נמדד בהיקף מכירות שנתי (כ- 10 מיליארד דולר סדר גודל) ובכמות העובדים (כ- עשרת אלפים). לה…

  15. http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/power-noise.html פותרת המון שאלות שחוזרות על עצמן בפורום

    • 8 תגובות
    • 767 צפיות
  16. Started by huber,

    MultiGPU Update: Two-GPU Options in Depth http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3517&p=1 החלק הראשון מתוך סידרת מאמרים/בנצ'ים שבודקים את כל נושא ה CF/SLI כיום. כרגיל באננדטק הסקירה מקיפה וממצה, תענוג לקרוא. מומלץ לשים בסטיקי.

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by penny1,

    רציתי לדעת מבין שתי הכרטיסים האלו...איזה הייתם ממליצים ? 1. ?EN7600GS Silent 256MB, TV, DVI, PCI-E? שעולה 890 ש"ח 2. Radeon X1600 Pro 512MB, DVI, PCI-E? שעולה 770 ש"ח שניהם של ASUS והמחירים נלקחו מKSP בנוסף מצאתי גם את הכרטיס הזה : 7600GS 512MB TV, DVI, PCI-E? של POINT OF VIEW ב 790 ש"ח ...מדוע זה כזה זול ? זה חברה לא טובה ? והערה אחרונה לסיום ...האם במידה ואני אצליח לגייס עוד כסף כדי כבר להשקיע בכרטיס הזה : X800GTO16 256MB, TV, 2xDVI, PCI-E? שעולה 1090 ש"ח למרות ששוב העדיפות היא גג מקסימלי 900 ש"ח תודה לכל מי שיתן יד ויעזור... ומצטער שאני שואל המון שאלות...אני פעם במלא זמן מחליף ומחשב...ועד שאני כבר שם קצת כסף אני רוצה לדעת מה אני קונה...

    • 1 תגובה
    • 552 צפיות
  18. Started by StrikeEagle,

    איזה כרטיס מסך יותר טוב לגיימינג וסימולטורים? HD 7970 או GTX 770 או R 280? בבקשה לענות על גרסה רגילה ועל OC. לא שנה איזה קירור נכון?

    • 0 תגובות
    • 759 צפיות
  19. לאבא שלי כרגע יש 6600GT במחשב שלו אבל במחשב מדיה סנטר היה לנו 8500GT שאנחנו לא צריכים יותר. האם כדאי לאבא שלי לשים את ה8500GT במחשב שלו במקום ה6600GT למשחקים? המעבד הוא E8400.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. שלום, הזמנתי לוח אם של אינטל עם G965 chipset הכולל את ה- GMA X3000 החדש של אינטל באתר של אינטל מפורט שהוא עובד ב- 128 bit, שיתוף זכרון של עד 384MB, ומדיע עד 12.8GB/s כמובן כולל את התכונות החדשות של R500 של ATI ו- G70 של Nvidia איפה אפשר לראות השוואת ביצועים שלו מול כרטיסים גרפים אחרים מבוססי ATI ו- nVidia ? הזמנתי גם 7300GT. האם מיותר ?

    • 0 תגובות
    • 570 צפיות
  21. Started by aviseror,

    אילו מבין שני הכרטיסים טוב יותר למשחקים, כאמור שימוש בלפטופ, hd5650 vs gt420

    • 6 תגובות
    • 992 צפיות
  22. Started by Baridy,

    אני קונה מסך 22 אינץ איזה כרטיס מסך יותר טוב וכדאי לקנות : GTX 260 או ATI 4870 1GB??? מעבדים AMD Phenom II X2 550 AM2+/AM3 ¤485 לוחות אם Gigabyte GA-MA770-UD3 AM2 ¤439 מארזים Cooler Master Elite 334 RC-334-KKN1-GP +350W PSU ¤240 ספקי כח SilverPower 500W 34A@12V SS-500ET-APFC-F3 ¤360 זיכרונות A-DATA 2GB (Single Stick) DDR2 800MHZ CL5 כמות 2 ¤258 כוננים קשיחים Western Digital WD5000AADS 500GB SATA2 7200rpm 32MB Hard Drive ¤295 כוננים אופטיים צורב פנימי DVD+\-RW X 22 תוצרת SAMSUNG דגם SH-S223F SATA ¤129

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by Ac1D,

    שלום, אני צריך אתר או פורום בנצ'מארקים להשוואות של כל מיני כרטיסי מסך. כמו בעמוד הזה, רק ליותר כרטיסי מסך: http://hwzone.co.il/reviews/6800gt/7/ תודה.

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  24. Started by lmlm,

    האתר Digital Report בדק את ההבדל בין DX9 ל DX10 בביושוק (יש תמונות) וגם מבחנים של 8800GTX כנגד HD2900XT http://www.digitalreport.net/content/view/52/29/

  25. Started by ron26,

    Radeon 9550 vs. GeForce FX 5500 & 5700LE: http://www.tweaktown.com/document.php?dType=article&dId=649 R9600 NP/XT/PRO VS R9200 VS R9200SE VS G-FX 5700/5700U/5700U GDDR3/5700LE/5600/5600XT/5200 VS G-F TI4200: http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/mainstream-roundup.html RADEON X800 PRO/XT VS GEFORCE 6800 ULTRA/5950 ULTRA VS RADEON 9800XT: http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/r420-2.html ;D

    • 1 תגובה
    • 954 צפיות

דיונים חדשים בפורומים