עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by rino,

    מבקש המלצה על כרטיס מסך {אפשרי PCI או AGP} עם כניסת VIVO אני לא משחק כך שעוצמת הכרטיס לא רלוונטית אבל חשוב לי שיהיה בעל איכות טובה מאד הכניסת הVIVO שלו ורצוי שיהיה כרטיס לא יקר

    • 3 תגובות
    • 666 צפיות
  2. Started by tripstrike,

    אנשים טובים אני רוצה לשדרג ל כרטיס מסך סכום עד 2700 שקל המיפרט העכשוי שלי הוא AMD 3200 A8A SLI DELUX זיכרון 1024 קינגסטון 6600GT 128 MB ASUS TT TSUNAMI DREAM

    • 11 תגובות
    • 914 צפיות
  3. היי חברים, סוף סוף בונה מחשב חדש, אשמח לדעת המלצה על כרטיס מסך עם עדיפות לחברה nvidia- סתם נטיות הלב. תקציב: 1800 גג דרישות: יחזיק משחקים כמו SC2 על מסך 27 של דל (טרם הוחלט דגם מדוייק)- ברזולציה אופטימלית ובכיף. והצגות של HD 1080 סרטים כבדים ~ 30GB ככה. האם כל ה 660, 670 יעמדו במשימה בכבוד? איזה דגם מומלץ וכדאי? נ.ב אין כוונות ל OC מטורף או משהו בסגנון.

    • 27 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by limer,

    שלום, ברשותי טלויזיה של סמסונג 6400 אשר תומכת ב- 400 הרץ {120 בפועל} כאשר אני מחבר אותה למחשב הוא מוציא לי פלט של 60 הרץ בלבד. הכטיס מסך שברשותי הוא 6750 AMD. מחפש כרטיס מסך מומלץ שיתמוך ברזולוציה 1080P ב 120 הרץ לפחות.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. שלום רציתי המלצה על כרטיס מסך תומך full hd שיתמוך במסך הזה LG W2261V http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=2658&CatCode=139 יש למישהו עוד המלצות לגבי מסך במחיר הזה? תודה לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by naory99,

    שלום יש לי תקציב של 500 ש"ח ואני רוצה כרטיס מסך טוב שיפעיל לי משחקים יחסית חדשים למשל פיפא 2009 crysis ועוד זה בערך מפרט המחשב שלי מעבד: CPU Type Intel Pentium 4 540, 3266 MHz (16 x 204 לוח אם:abit הינה תמונה של מפרט הלוח לא יודע אם זה יעזור :http://img376.imageshack.us/my.php?image=41249201fy5.jpg ספק 400 w מסך :17 אינץ lcd של viewsonic דגם va712 תודה מראש למי שיכול לעזור

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  7. שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש מחשב חדש, ומצאתי את עצמי מתלבט בעיקר בסוגיית הכרטיס מסך. אני לא משחק הרבה במחשב, רק מדי פעם (ובמשחקים יחסית דיי ישנים...TF2 וסוגיו) לעומת זאת, דרושה הרצה חלקה לגמרי של קבצי 1080i. כמה שאלות: בפורום מפרטי מחשב המליצו לי על כרטיס ATI Radeon HD4770 512MB DDR5 PCIe אבל ראיתי שאין לו HDMI אלא רק DVI. האם זה משפיע בצורה כלשהי על איכות התמונה? (כלומר, בחיבור המחשב לLCD בחיבור DVI TO HDMI) תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 798 צפיות
  8. Started by elad-k1,

    רוצה ליקנות כרטיס מסך עד 700 שקל פלוס מינוס... איזה כרטיס הכי מומלץ.? מעדיף שיהיה vivo תודה..

  9. Started by XCG120,

    מעוניין להמלצה לכרטיס מסך טוב שיריץ משחקים בצורה טובה בסביבות 500-600 שקל שיריץ כרגע משחקים על מסך 17 אינץ.

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  10. Started by Y-T-M,

    טוב אז בזמן האחרון אני רואה שהכרטיס שלי כבר לא בדיוק אוכל משחקים על הרזולוצייה וההגדרות הכי גבוהות כמו פעם.. אז הכרטיס שלי הוא BFG GEFORCE 8800 GT OC2 521MB אני משחק על מסך 26 כלומר רוזולציה 1920x1200 בפיפא 11 על ההגדרות הכי גבוהות כולל פילטרים וכולל vsync הFPS בריצפה כי שי מלא תקיעות.. עובד על win7 64 bit והמעבד שלי הוא q6600 מי שזוכר אז חמפש כרטיס טוב עד 1000 שלא יהיה איתו גם צוואר בקבוק ויחזיק כמה שנים טובות..

    • 1 תגובה
    • 681 צפיות
  11. Started by The Ball,

    אני מעוניין לקנות כרטיס מסך GeForce 4 TI 4600 אבל אני ממש לא יודע איזה חברה יש למשל של ASUS שעולה בסביבות 2500 שקלים ויש לדוגמא של Leadtek שעולה בסביבות 1700 שקלים האם ההפרש הכספי הזה אומר משהו? ובבקשה תגידו לי איזה חברה אתם הייתם לוקחים.

    • 4 תגובות
    • 960 צפיות
  12. Started by gshhar,

    17 אינטש שטוח. על איזה דגמים אתם ממלצים.

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  13. Started by Evgeniy,

    שלום לכולם! אני צריך המלצה על מסך שטוח 19" CRT עד 2200-2300 ש''ח, למטרת עיצוב (תלת מיימד, עריכת וידאו, בניית אתרים, דפוס). מה דעתכם על LG f900P? והאם 930SB יקר רק בגלל ה-"SB"?

    • 3 תגובות
    • 549 צפיות
  14. Started by guy_pr,

    שלום אני מיתלבת בין Mag Samsung LG העם למישהו יש המלצנ על אחד משלושת אלה הוא אפילו דגם מסוים ?

    • 4 תגובות
    • 653 צפיות
  15. Started by ilanb0,

    האם זהו הפורום המתאים לקבל המלצה על מסך? ואם כן, בתקציב של 1000-1200 האם ניתן למצא מסך טוב 19'?

    • 0 תגובות
    • 683 צפיות
  16. Started by nati87,

    מישהו יכול להמליץ לי על מסך "21 LCD לחדר, בתור TV ... (או "24 לא כזה עקרוני אבל אני צריך המלצות/ביקורות..) (= תודהה!! ~נתי

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  17. Started by guy_pr,

    שלום אני צריך המלצה על מסך שטוח "17 עד 1000 שקל

    • 0 תגובות
    • 695 צפיות
  18. Started by nirorlev,

    הי, למישהו יש המלצה למסך 17" LCD (צר)? מישהו מכיר את: MAG MS776 ACER AL1712 למה ה-MAG יקר בכ-350 שקלים? מוצדק או לא? תודה...

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  19. איזה מסך 19 אינץ LCD מומלץ בתקציב של 2500 ש"ח מקסימום? תודה

    • 1 תגובה
    • 684 צפיות
  20. שלום אבקש המלצה למסך איכותי 19" לעבודה רבה על תמונות ועריכה שלהם במחשב

    • 3 תגובות
    • 637 צפיות
  21. Started by Eylon,

    תודה לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 702 צפיות
  22. Started by polaris_,

    שלום לכולם! אנא עזרו לי לבחור מסך LCD איכותי בתקציב של עד 2500 ש"ח(בשאיפה ל2000) אשמח לקבל את המלצתכם! תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 555 צפיות
  23. Started by dlivneh,

    אנא המליצו לי על מסך דק 17 . מחיר של עד 3,000 ש"ח. דגם ספציפי בבקשה.

    • 10 תגובות
    • 935 צפיות
  24. Started by ben_sh090,

    שלום אני צריך המלצה איזה מסך Lcd הכי כדאי לקנות... בגודל 17 אינטש תודה

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  25. אני צריך המלצה למסך דק לחבר שקונה מארה"ב התקציב בלתי מוגבל(אבל בכול זאת על תגזימו הוא סתם עשיר דפוק) שיהיה לפחות 17 אינצ'

    • 3 תגובות
    • 603 צפיות

דיונים חדשים בפורומים