כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות כרטיס מסך טוב בסביבות 500-600 שקל. אני לא גיימר כבד אבל קניתי מחשב חדש ואיתו בא הדחף לחזור לשחק. אני גם לא מחפש לעשות OverClocking. המפרט של המחשב הוא: לוח אם: Intel® Desktop Board DH67BL מעבד: Intel® Core™ i7-2600 Processor (8M Cache, 3.40 GHz)זיכרון: Kingston 2GB DDR3 1333 X 4 מארז מיקרו סטנדרטי. תודה מראש
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תמליצו על כרטיס מסך טוב שיותר יקר מרדאון 9550 256 מגה בערך ב-300-350 שקל. תודה
-
- 12 תגובות
- 717 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש כרטיס מסך אשר יתן ביצועים סבירים במשחקים אך גם בתוכנות (דגש על SOLIDWORKS ו-AUTOCAD MECHANICAL עדיפות לכ. מסך של ATI תודה, גבריאל
-
- 1 תגובה
- 852 צפיות
-
-
התקציב - עד 1000 ש"ח פלוס-מינוס השימוש בפועל - הרבה דו-מימד (אינטרנט, מסמכים) ומעט תלת מימד (משחקים). יש מסך 17" משובח של IYAMA על מה אתם ממליצים ?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי לחדר טלוויזיה חדשה HD 32 אינצ', ואני רוצה לקנות כרטיס מסך HD למחשב כדי לראות סרטים ישירות על הטלוויזיה כרטיס המסך שלי היום הוא ati x1950 512mb, אני מחפש משהו שיהיה שדרוג כמובן, אבל לא חובה שדרוג משמעותי באמת, כי אני סה"כ לא משחק משחקים עם גרפיקה יותר מדי כבדה, לכן גם טווח המחירים היחסית נמוך. הכי חשוב שתהיה יציאת HDMI כמובן. בעיקרון אפשר לתת המלצות עד 600 ש"ח ככה, אבל כמובן שעדיף עד 450 כמו שתבתי בכותרת תודה מראש! ---עריכה--- משהו חשוב נוסף ששכחתי, המארז שלי יחסית קטן, ולכן אין מקום לכרטיס מסך גדול כזה שתופס 2 סלוטים, אלא רק לכזה שתופס סלוט אחד
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום רב, בפורום מפרטים המליצו לי על מפרט למחשב לצורך עריכה גרפית (בעיקר פוטושופ אך גם גוגל סקאצ'אפ וכו') ולמשחקים (מסך 19 אינץ' - אם אופצייה לשדרוג עתידי ל-22) במסגרת התקציב המליצו על 2 הכרטיסים הבאים: Palit GeForce GTS250 512MB Dual DVI HDMI PCIe, יחידות 1¤625 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=823 Power Color ATI Radeon 4850 512MB GDDR3 HDMI, יחידות 1¤541 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1177 איזה מהם עדיף לצרכים שלי? קראתי שלכרטיסים של NVIDIA יש עדיפות בעבודה עם פוטושופ, האם זה נכון? ואולי יש כרטיס מסך אחר בתקציב? תודה רבה...
-
- 3 תגובות
- 597 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך שיתאים לרוב המשחקים "הכבדים" בשוק. אשמח לקבל המלצות....
-
- 4 תגובות
- 662 צפיות
-
-
שלום חברים אני רוצה לקנות כרטיס מסך 6850 אני רוצה לדעת האם מערכת שלי מחשב שלי מתאים לכרטיס זה אם אני לא רוצה לעשות לכרטיס OC וcrossfire מפרט של מחשב שלי: לוח האם- ASUS P7H55D-M EVO (H55) – mATX מעבד- Intel Core I5 650 3.2GHz 4MB LGA1156 זיכרון- 2GB KINGSTON DDR 3 – 1333 כפול 2 ספק- - THERMALTAKE PUREPOWER RX 500W מתאים? ואיזה חברה לקחת, מי החברה הכי האמינה וגוף קירור טוב ושקט
-
- 9 תגובות
- 838 צפיות
-
-
יש לי כרגע גיפורס 4 אבל שאני מחבר אותו לטלויזיה הביתית רואים את הטקסט מגעיל
-
- 30 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום ... אפשר המלצה לכרטיס מסך AGP עד 400 למחשב שיש בו מעבד P4 2.8 ?? תודההה
-
- 6 תגובות
- 851 צפיות
-
-
שלום לכולם אבקש את עזרתכם אני מצפה לכרטיס מסך ASUSS שאזל כרגע הציעו לי תחליף SPARKLE 8800GT G92 512MB DDR3 DualDVI Retail במקום ASSUS 8800GT G92 512MB DDR3 DualDVI Retail מה דעתכם אנא תשובתכם המהירה
-
- 8 תגובות
- 691 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מחשב בלמיר, למטרת משחקים. אני מעוניין בכרטיס MSI 9800 Pro שיש בק.ס.פ אבל בלמיר אין. (שם אני קונה את כל המחשב) מישהוא יכול להמליץ על כרטיס אחר שיש שם: Lamir.co.il תודה
-
- 10 תגובות
- 685 צפיות
-
-
שלום חברה הצצתי בסטיקי אבל רציתי לשאול בכל זאת אני צריך המלצה לכרטיס מסך עד 1200 שח ולא יותר שיחליף את ה6600gt החיבור הוא pciex כמו כן תציינו דעות אם החלפה כדאית
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
של איזה חברה איזה דגם מסויים תודה לכל העונים
-
- 9 תגובות
- 762 צפיות
-
-
היי! כרגע יש לי 7800GT, אני רוצה להחליף אותו בכרטיס אחר, פשוט יותר דוגמאת 8600GT, הבעיה היא שלא מצאתי עד עכשיוו 8600GT עם VIVO שמאוד יחסר לי וגם לא מצאתי נתונים על צריכת חשמל של הגרסא הפשוטה ביותר שלו (מצאתי רק של גירסאות בOC). אשמח לקבל קישור לבדיקת צריכת חשמל שנעשת על הכרטיס אם מישהוא מכיר. וקישור לחנות שמוכרת גירסא שלו עם VIVO. תודה!!
-
- 9 תגובות
- 785 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין להחליף את הכרטיס מסך הנוכחי שלי באחד טוב יותר למטרת משחקים. רצוי מאוד שיהיה תומך DX11 המפרט העדכני- i7 920 @ 2.67GHz 2.79 GHz 6GB RAM Nvidia Geforce GTX 285 Gigabyte GA-EX58-UD3R v1.6 WIN7 64BIT ספק כוח TAGAN BZ SERIES 700W אני מעוניין בכרטיס מסך עד 1000 ש"ח , אני גם חושב אולי להוסיף עוד 2 GB של RAM
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, בעצם אני בחרתי כבר כרטיס מסך, רק רציתי לוודא שבחרתי נכון מבחינת תקציב. הכרטיס שבחרתי: http://www.skypc.co.il/pl_product~NCX1950PRO-256~8~0.htm הנה שאר הרכיבים של המפרט: מעבד Intel Core 2 Duo E6750 Box לוח אם GIGABYTE GA-965P-DS3 כונן קשיח Western Digital WD2500AAKS 250GB זיכרון Corsair DDR2 2048MB (1024MBx2) 667MHz CL5 תודה ואני פתוח להצעות, רק שישאר בתקציב.
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
היי חברים. אשמח לעזרתכם בבחירת כרטיס מסך חדש למחשב שלי. אני בעיקר רוצה אותו למשחקים ועיצוב גרפי כאשר אני בעיקר משתמש בפוטושופ לאיור ועיצוב בסיסי. מפרט המחשב שלי הוא: מארז cooler master centurion i core 7 860 4X2.8gh 12Gזכרון פנימי. 4 כוננים קשיחים (2 טרה, טרה, 500G, 500 G) ספק כוח של סיסוניק 500W אני חושב על להוציא כ 1700 ש"ח פלוס מינוס. המליצו לי על הכרטיס של אסוס GTX570 DC II 1280 הנה הלינק אליו: http://ksp.co.il/?select=.1044..35.&list=1&sort=3&glist=0&uin=12200&txt_search=&buy=&minprice=&maxprice= השאלות שלי הן?: האם הכרטיס הזה טוב. האם לשקול אופציה אחרת מבחינת ביצועים מול תקציב? האם להסתפק במשהו יותר זול כי הפער בביצועים הוא מינורי?…
-
- 4 תגובות
- 646 צפיות
-
-
שלום, ארצה המלצה על כרטיס מסך בסביבות ה 800 שקל. אני רוצה לשחק ברזולוזיה 1980X1080. חשבתי ללכת על 460GTX אבל ראיתי שיש הרבה גרסאות של הכרטיס הזה. על מה אתם ממליצים? אולי כרטיס אחר, ואני רוצה כרטיס לא רועש במיוחד. תודה.
-
- 5 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שלום לכולם, מה הכרטיס הכי חזק שאני יכול להשיג ב1200 ש"ח? יש לי עדיפות לATI אבל לא חובה.. תודה לעוזרים.
-
- 7 תגובות
- 788 צפיות
-
-
המפרט שלי הוא: מאבד: E6750 ספק:THERMALTAKE 550W זכרון:3GB לוח אם:GA-P35-S3L ובנוסף מומלץ שתיהיה אחריות של 3 שנים.
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
המפרט הוא : ספק: קוגר 660 מעבד : e8400 לוח : ga-p35-ds3l זיכרון: קינגסטון 2g מסך : 22 אינטש אז אחרי שהבנתי בפוסט http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=526542.0 שאין מנוס מלקנות חדש. השימושים. אני משחק פעם ב אבל מכיוון שהייתי רגיל לשחק על ההגדרות הכי גבוהות אני לא רוצה ואפילו חושש לרדת באיכות המשחק/גרפיקה בעיקר שימושים משרדיים אם אפשר לחסוך בתקציב אז מעולה
-
- 28 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש אני לא ידוע מה לקח אז אני צריך את עזרה שלכם בין שני כרטיסים 1. ASUS HD 7750 2.SAPPHIRE HD7750 ULTIMATE אז מה לקחת? תודה
-
- 2 תגובות
- 989 צפיות
-
-
שלום לכולם ! אני מחפש כרטיס מסך ראוי שיחליף את זוג כרטיסי המסך 8800GTS 512 והייתי שמח להמלצותיכם העיסוק המרכזי שלי הם סרטים באיכות HD שאני מנגן מהמחשב לטלווזיה דרך כבל DVI ל HDMI ומשחקים המפרט שלי הוא: לוח אם : ASUS P6T SE http://www.asus.com/Motherboards/P6T_SE/ ספק כוח : coolermaster 1000W מעבד : core i7 950 זכרון : 4GB DDR3 של Kingstone (גם מתכוון לשדרג בלפחות עוד 4 ג'גיה) התקציב שלי הוא 1500 ש"ח (אפשרי לעלות עד 2000 עבור כרטיס טוב במיוחד ) במידה והחסרתי איזה שהוא פרט צינו ואשלים אותו כמה שיותר מהר תודה רבה לעוזרים !!!
-
- 2 תגובות
- 846 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב ישן ואני מעוניין לשדרג את הכרטיס מסך כדי שאוכל לשחק במשחקים בגרפיקה גבוה ללא תקיעות. אני לא מעוניין לקנות מחשב חדש ...האם אוכל להחליף את הכרטיס מסך בסדרות החדשות ? או שאני צריך לשדרג רכיבים נוספים במחשב? את הכרטיס מסך אני קונה מחו"ל אז התקציב עד 1500 ש"ח מפרט : CPU (QuadCore Intel Core 2 Quad Q9300, 2500 MHz (7.5 x 333 4gb 4x2 OCZ Reaper HPC OCZ2RPR800C42G - System Memory EP45-UD3L Motherboard Name- Video Adapter NVIDIA GeForce GTX 460 (768 MB) Storage WDC WD7501AALS-00E3A0 ATA Device (698 GB, IDE) Optical Drive HL-DT-ST DVD-RAM GH22NP20 ATA Device ezcool 1050w ac אודה לכם על עזרתכם....
-
- 0 תגובות
- 698 צפיות
-


