כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
היי, אשמח להמלצה על כרטיס מסך של ATI שקט, שיעודו יהיה אך ורק הפעלת סרטים + סאונד דרך HDMI, תקציב 500 שח אבל גם אפשרי משומשים. תודה!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תחליף לכרטיס מסך ישן שהפסיק לעבוד. מדובר במחשב ישן (בן 5) ואני לא רוצה להשקיע הרבה, רק למצוא תחליף קרוב וזול למה שהיה לה. מחשב: מעבד - i5-2500 זיכרון - 8 GB לוח אם - DH67CL intel כרטיס מסך - eVGA GTS 450 1GB gDDR5 מערכת הפעלה - Win10 ספק כח - 550 עבודה ומשחקים: עריכה בסיסית בפוטושופ משחקים ישנים (Civ 5) הבעיה היא שכרטיס המסך הפסיק להגיב (אם המסך מחובר אליו, אין אות). ניסיתי לחבר ולהרכיב כמה פעמים, המאורר מסתובב אבל אין אות. כרגע עובדים עם הכרטיס מסך על לוח האם אבל במצב כזה המשחק לא עולה. איזה כרטיס מסך יהיה תחליף שיתאים לדרישות ולמפרט הקיים? …
-
- 16 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
שלום, ברצוני לרכוש כ. מסך חזק שיריץ את מירב המשחקים הכבדים שנמצאים כרגע בשוק ושלא יתעייף יותר מדי מהר לכיוון המשחקים העתידניים. כמו כן רצוי חברה טובה של הכרטיס ושמקום הקנייה יהיה באזור הצפון אך לא KSP. תודה מראש
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי לוח giga byte ga-k8ns מעבד amd athlon 64 3200 box צריך המלצה לכרטיס מסך עד 800 שקל שיחזיק כל משחק לפחות לשנה הקרובה עד שאני יחליף לוח ויקנה כרטיס חדש
-
- 12 תגובות
- 811 צפיות
-
-
שלום לכולם , רכשתי לפני מספר ימים מסך 24" FULL HD ואני מרגיש שהכרטיס מסך שלי לא סוחב. ( 9600GT ) אני רוצה להשקיע בכרטיס מסך חדש בתקציב שפוי של 1500 שח שיתן לי פתרון טוב למשחקים בשנתיים הקרובות. כמו כן , המעבד שלי לא מהחדשים ביותר - INTEL 6850 עם אוברקלוק ל 3.6 , כרגע אין לי כוונה להחליף אותו אבל חשוב שהוא לא יהיה צוואר בקבוק לכרטיס מסך. שני הדגמים שמעניינים אותו זה ה TOXIC 4870 עם 1GB זכרון או 260GTX 216 . רצוי לציין שאני נוטה לכיוון ה 260 רק בגלל שאני סומך יותר על חברת NVIDIA מבחינת דרייוורים - לראייה GTA4 שהבנתי ש ATI עדיין עושים בעיות.. אשמח לייעוץ מכם , תודה.
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
האם Asus TUF Gaming GTX 1660 Ti EVO OC 6GB GDDR6 ב 1600 ש"ח טוב למחירו או שיש אופציה טובה יותר במחיר הזה או זול יותר? תודה
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום, אשמח להמלצה לכרטיס מסך שיניע 3 מסכים. הבעיה שלי היא ששני מסכים הם 1680*1050 ומסך נוסף הוא 1920*1080 (כל המסכים באותו הגודל - 22") איזה כרטיס מסך מומלץ לקנות? איך ניתן להתגבר על השוני ברזולוציה? תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אשמח להמלצה לכרטיס מסך שאוכל להריץ את המשחקים החדשים עם FPS טוב תחת EYEFINITY עם שלושה מסכים 2209WA של DELL. אני מתלבט בין הכרטיסים הבאים של SAPPHIRE: - 6850 - 6870 - 6950 תודה!
-
- 7 תגובות
- 707 צפיות
-
-
היי. מחפש המלצה לכרטיס מסך בתקציב של עד 1500 ש"ח. יש לי מחשב מעט ישן, אבל בזמנו היה יחסית high end: מעבד i7-4790 כרטיס מסך Sapphire Radeon R9 280X יש לי מסך חדש dell u2720q שהוא מסך 4k בגודל 27 אינץ מחפש כרטיס מסך לביצועים מעולים על 1080p אך גם שיהיה אפשר לשחק אחלה ב2k שמתי בינתיים עין על כרטיס מסך Sapphire Radeon RX 5600 XT PULSE האם רלוונטי?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
היי חבר'ה, מה הכרטיס שיתן את התמורה הכי טובה ביחס למחיר בהרצת משחקים בFULL HD ? מפרט המחשב: מארז:ANTEC NSK 2480 מעבד I5 750 זכרון 2X2GB GSKILL לוח אם: GA H55 USB3 כרגע יש ברשותי כרטיס HD 4350 שנרכש לאחרונה ע"מ לצפות בסרטים בעיקר- האם אוכל להנות ממנו גם במשחקים?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני מחפש לקנות כרטיס מסך טוב לgaming תודה רבה על העזרה
-
- 4 תגובות
- 776 צפיות
-
-
היי. אני צריך המלצה לכרטיס מסך שישמש לhtpc, חשוב שיתיהיה לו יציאת HDMI. שימוש עיקרי לצפייה בסרטים אך כדאי שיתמוך בהרצת משחקים בסיסים כמו gta sa . תקציב 400 שח המליצו על הכרטיס הבא אבל הוא יקר לי טיפה http://skypc.co.il/pl_product~CGAX-3852DDO~8~0.htm
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הכרטיס מסך שלי הוא מובנה בלוח GIGABYTE GA-G33M ציטוט מאתר הבית: על פניו נראה שהוא תומך, לעומת זאת כשאני מנסה להגדיר את הרזלוציה של המסך ל- 1080 * 1920 אני מקבל מסך שחור עם הודעה OUT OF RANGE. עדכנתי את הדרייבר של כרטיס המסך ולא עזר. אם הבעיה היא בכרטיס המסך, האם הכרטיס הזה יותר טוב מהכרטיס המובנה שיש לי בלוח? ASUS EAH3450/HTP/512M RADEON HD הכרטיס הזה אמור לעלות כ-250 ש"ח. אין לי עניין ולא יכולת לרכוש כרטיס יקר. אם הבנתי לוקה בחסר אשמח אם תעשו קצת סדר בנתונים שהצגתי.
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זקוקה להמלצה לכרטיס מסך שיהיה טוב לאנימציה דו מימד-אפטר אפקטס. ובנוסף לומר לי אם מישהו יודע האם כרטיס מסך ?RADEON 9600XT TV,DVI 128MB? הוא כרטיס טוב עבורי. תודה
-
- 6 תגובות
- 801 צפיות
-
-
שלום לכולם, מחפשת המלצה על כרטיס המסך האידאלי (דגם ויצרן) עד כ- 700 ש"ח וכמובן שעדיף פחות אם אפשר- לצרכי אדריכלות. תוכנות: Autocad Sketchup Vray for Sketchup (לרינדור) Photoshop רזולוציית המסך תהיה 1920X1080 תודה!!!
-
- 3 תגובות
- 743 צפיות
-
-
היי, אני מחפש כרטיס מסך בתקציב ולמטרות שרשמתי למעלה, משחקים ברזולוציה 1920x1200. ברמה עקרונית אני מעדיף מבוסס nVidia (רק בגלל שעד עכשיו הניסיון שלי הוא רק עם כרטיסים שלהם) למרות שאם יש כרטיס ATI באותו סכום שמספק ביצועים טובים יותר אז מן הסתם אני אלך על ATI. כמו כן אני צריך שבכרטיס יהיו 2 יציאות dvi ויציאת hdmi הנה מפרט המחשב: intel core i5-2500 8gb ddr3 1333mhz gigabyte ga-ph67-ud3-b3 antec EartWatts EA-500 (יש לי במחשב 2 הארד דיסקים, אבל לא אמורה להיות בעיה עם כרטיס מסך שדורש הרבה חשמל למיטב הבנתי, תקנו אותי אם אני טועה) תודה
-
- 1 תגובה
- 755 צפיות
-
-
האם המערכת שלי (מפרט רשום למטה) תתמוך בשדרוג לאחד מכרטיסי המסך הבאים: - GeForce 8800GT - GeForce 8800GTS - GeForce 9800GT - GeForce 9800GTX לחילופין, אשמח להצעה של כרטיס מסך מקסימאלי שהמערכת שלי מסוגלת להפעיל או שלא יווצר צוואר בקבוק. את שאר הרכיבים אין לי כוונה לשדרג כרגע. עריכה: מבקש המלצה לכרטיס מסך בתקציב של 300 ש"ח (+/- 50 ש"ח) בעל הביצועים הטובים ביותר לגיימינג. אפשר גם יד שניה. עדיפות ל Nvidia. מי שמגיב, בבקשה לצרף גם השוואות מול כרטיסים אחרים על הסקאלה. הכותרת שונתה בהתאם. תודה, וסליחה אם אני משגע אתכם אני פשוט חייב להיות סגור ב- 100%. תודה מראש לכל המגיבים.
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
כרטיס מסך חזק מאוד לגיימינג עד 1500 ש''ח חנות באזור חיפה או חנות עם מישלוח מיפרט: מסך 1440X900 ספק enermax naxn 550 מעבד e7500 3.41ghz
-
- 25 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום. אחי צריך כ"מ חדש עקב ביצועים נחותים עם כרטיס המסך הנוכחי. אשמח לקבל מכם המלצה לכרטיס מסך חדש. התקציב הוא עד 600 ש"ח, עם חריגה של 150 ש"ח לכל היותר. מפרט נוכחי: Intel Q9400 Gigabyte p43-es3g NVIDIA 9800GT WD Caviar Green 1TB 2X2GB DDR2 Samsung Syncmaster 2233 1920X1080 כרגע ההתלבטות שלי היא בין HD6850 לבין HD7770. אשמח לשמוע מהי דעתכם עליהם. אבקש להמליץ על מספר דגמים שמשתלמים בטווח המחיר הזה, ולא על אחד, כיוון שאחי מוכן לקנות רק מטכנאי שהוא מכיר די הרבה שנים, ואבקש ממנו הצעת מחיר. תודה מראש
-
- 24 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אהלן, אני כרגע בעל כרטיס מסך NVIDIA GeForce GTX 670. אני מעוניין לשדרג את הכרטיס לדגם מתקדם יותר, שיוכל להריץ לי באופן חלק משחקים כגון Assassin's Credd Unity ו- The Witcher 3 בהגדרות גרפיקה גבוהות. להלן מפרט המחשב שלי: מעבד - Intel Core i7-3770 3.40GHz ראם - 16GB לוח אם - GigaByte H77-D3H כרטיס מסך - NVIDIA GeForce GTX 670 2GB יש לציין כי אני משתמש במסך בעל רזולוציה של 2560X1440, והתקציב שלי לכרטיס מסך חדש הנו בטווח של 1500-2000 ש"ח. אשמח לעצות והמלצות, תודה רבה ושבוע טוב!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי את המערכת הבאה: I5 4570 16GB DDR3 1600HZ לוח אם אינטל 4 סלוטים של זיכרון מארז שרקון צורב 2 קשיחים 500GB SSD אני מתלבט איזה כרטיס מסך לקנות בתקציב 450-500$ מאמזון או לקנות מחבר שמוכר GTX1070 G1 8GB גיגה בייט עם אחריות שנתיים בKSP ב1400 שקל. ראיתי באמזון GTX1070 וגם GTX1080 בין 450-500$ אני חושב שזה כולל מיסים ומשלוח למי שעושה חשבון פריים אצלהם.... מבקש את המלצתכם בדחיפות צריך עד מחר לקבל החלטה סופית לקנייה! פשוט קראתי בכמה פורומים שGTX1070 STRIX יותר טוב מכרטיס G1 של גיגה בייט האם נכון הדבר??? או שעדיף לקחת GTX1080 פשוט??? אנשים המלצות המלצות לכתוב מה אתם חושבים!!! הכרטי…
-
- 12 תגובות
- 3.4k צפיות
- 1 follower
-
-
הכרטיס יורכב במערכת הבאה(צריך להיות מTMS ׂ מעבד: AMD Phenom 2 955 3.2Ghz 64Bit Quad Core AM2+/AM3 Black Edition Box לוח אם: Gigabyte GA-MA770T-UD3 AM2/AM3 מארז: Thermaltake V3 Black Edition 1x120mm קירור למארז: Scythe 120mm S-Flex (SONY) 1200RPM 49CFM / 20.1dBA ספק כוח: Silverstone Strider 500W Active PFC Single Rail 12V 34A זיכרון: Corsair 4GB Single Stick Values Select Retail DDR3-1333 קשיח למחשב שולחני: Samsung 1TB SATA II 32MB SpinPoint F3 כונן אופטי: SONY NEC DVDRW DVR x 24 SATA AD7260S BLACK מסך- 22 אינץ. הציעו לי בפורום מפרטי מחשב את ה5870 אבל באתר כתוב שהוא משומש או משהו כזה -
-
- 0 תגובות
- 849 צפיות
-
-
בבקשה המליצו לי על כרטיס מסך לגיימר ממוצע עם מסך 19 - 2MS המחשב חזק 6600 עם 2G זיכרון. ההשקעה עם מקסימום 1000 ש"ח מוכן לסטות קצת רק אם זה יהיה ממש כדאי- אבל לא ב -600 ש"ח ל 8800 ההתלבטות הגדולה היא בעצם בין ב 8600GT לבין X1950pro שכן האחד עולה 800 והשני 1200 בהתאמה. האם יורגש החוזק של 1950 או שבעצם אני יהנה יותר בשימוש 8600 ב DX10 ??? המלצות התקבלו בחום ! לגבי השאלה במה אני אשחק , אני עדין לא יודע אני לא אוהב לסגור אופציות. [move]תודה מראש[/move].
-
- 3 תגובות
- 796 צפיות
-
-
יש כל כך הרבה סוגים ורמת ההבנה שלי שואפת ל-0 אבקש המלצה... תודה
-
- 23 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
היי חברים, אני כרגע בונה מערכת מחלקים ישנים שיש לי לאחר שדרוג מערכת של מחשב ראשי.פה כמובן מדובר על מחשב משני שלא בשימוש מירבי כל כך אבל בכל זאת יש לי מעבד E8400 ולוח של גיגהבייט EP43-DS3L ששימש אותי נאמנה עד עכשיו.הבעיה שאין עליו כרטיס מסך מובנה ובשביל להשתמש איתו צריך כרטיס מסך PCIX. בעקרון אני צריך כרטיס מסך הכי פשוט וזול שעובד עם הלוח הזה ביציאת PCIE X16 שלו לשימושים של גלישה,התקנת תוכנות ודברים רגילים.על המחשב אמור להיות 8 גיגה זכרון DDR2 800MHZ ומערכת הפעלה וינדוס 7 64 ביט. תודה מראש גל
-
- 3 תגובות
- 783 צפיות
-


