כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
היי, אני מחפש כרטיס מסך עם HDMI שיתחבר לרסיבר של YAMAHA ויוכל להעביר גם תמונה וגם סאונד על גבי כבל HDMI. לוח אם: asus m2n-e תקציב עד 400 שקל. אני לא גיימר ולכן לא חשוב לי ביצועים גרפיים במשחקים. מודה לכם מראש
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום אני מחפש המלצה לכרטיס מסך geforce midrange למידול בתלת מימד pci-e
-
- 3 תגובות
- 673 צפיות
-
-
אני זקוק להלמצה לכרטיס מסך עד 2000ש"ח שישמש אך ורק לעריכת וידאו. אני עובד עם פרימייר, בתמונה ניתן לראות את ההמלצות של Adobe. ה 7800 הוא הכרטיס היחידי שנותן תמיכה מלאה בתקציב שפוי. השאלה היא מה הכי מומלץ מכל החברות. תודה מראש שחר [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כרטיס מסוג Nvidia GTX460 כנראה ושבק חיים. מחפש כרטיס של NVIDIA למשחקים לא יקר, בסביבות ה 500 ש"ח. יש לי ספק כוח של 500 איכותי (שכחתי דגם) אבל הלוח לא הכי חדש הכרטיס על חריץ של PCI-e2 תודה מראש לעונים
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
המלצה לכרטיס מסך nvidia עד 1000 שקל אך ורק nvidia למסך 22 מעבד AMD 945 ספק 700 HEC ככה שלא צריכה להיות בעיה.
-
- 3 תגובות
- 864 צפיות
-
-
יש לי כרגע GTX470. אני חושד שהוא גורם לי בעיות עקב חימום או תקלת חומרה. בכל מקרה נראה שהזמן להחליפו מתקרב. האם אפשר לשפר אותו בתקציב של 1500 ש"ח? אבל חייב להיות nvidia. עריכה: ממחקר (גוגל...) נראה שאולי ה-GTX570 יתאים לי כי הוא קצת יותר מהיר ולמרות זאת קצת יותר קר ושקט. מה דעתכם?
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הכיוון שלי זה להשתמש בזוג מסכים כאלו: http://www.samsung.com/au/consumer/pc-peripherals/monitor/business-monitor/LS24CBUABV/XY/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=spec ברזלוציה המלאה שלהם. יש בעיה עם כרטיסי המסך הבסיסיים? השימוש בעיקר עבודה משרדית, לפעמים סרטים. מה שכן - משתמש בaero של windows 7 - נעזר בזה. חשבתי לכיוון הכרטיס Gigabyte ATI Radeon HD 4350 512MB DDR2 בגלל המחיר. יש בעיה עם זה? יהיו בעיות ביצועים? יש המלצה אחרת?[br]פורסם בתאריך: 25.04.2010 בשעה 23:31:12 רק הבהרה: השאלה העיקרית שלי אם יש משהו שאני צריך לשים לב אליו כשאני בוחר כרטיס מסך או כל כרטיס מסך יתן לי את מה שאני צריך.בנוסף, אם אפשר המלצה על כרטיס מסך זה יהיה נחמד. עוד פרט קטן - מדובר בספק של 300w. אש…
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום לכולם . אני מעונין לרכוש כרטיס מסך חדש ואלו הם ההעדפות שלי : 1) תומך DX10 ( אבל ממש לא חובה ) 2) תומך PCI-E (איך לא...) 3) אוברקלוקר טוב ( לא חובה ) וזהו , כמו שכתוב בכותרת התקציב הוא עד 1300 ש"ח ( אפשר לחרוג אבל רק ליוצאים מן הכלל ) תודה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
כמו שכתוב בכותרת, אני מחפש כרטיס מסך PCI-E למחשב ישן. המטרה היא להפעיל משחקי קז'ואל ומשחקי תלת מימד מאיזור שנת 2005 שחלקם פשוט לא עובדים עם הכרטיס המובנה בלוח. בקיצור אני מחפש את הכרטיס הכי טוב שיכול להיכנס בתקציב. אין גמישות גדולה מדי בתקציב אז בבקשה לא להגיע לסכומים של 250 ש"ח לא משנה כמה טוב הכרטיס. המפרט של המחשב: ABIT NF-M2S ATHLON 64 X2 3800+ AM2 2X2GB DDR2 667MHZ SEASONIC 520W SATA HDD צורב DVD WINDOWS XP תודה מראש!
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה לשדרג את כרטיס המסך שלי (MSI GeForce 9800 GTX+ N9800GTX PLUS T2D512 OC). יש לי מערכת קצת ישנה אבל עובדת בסדר ומחוברת לטלוויזיה ישנה עם S-VIDEO. אני רוצה לשדרג את הכרטיס בלי הרבה בלגנים ולכן אני מבקש המלצה לכרטיס מסך PCI-E עם יציאת S-VIDEO. בנוסף, אם כל מה שזמין יקר מידי עם שיפור לא משמעותי בביצועים - אשמח לשמוע דעתכם. תודה
-
- 1 תגובה
- 708 צפיות
-
-
יש לי עכשיו את ה Radeon 2900HD (כור חשמל מצויין) אני רוצה להחליף אותו בכרטיס שיצורך מעט מאוד חשמל שניתן יהיה להמשיך לשחק איתו במשחקים בצורה מכובדת בתקציב של עד 250 ש"ח גג אם יש בפחות ועלות תועלת זהה אז עדיף. תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 725 צפיות
-
-
אהלן! אני צריך כרטיס מסך PCI-E שיעזור לי לערוך/לקודד סרטים מDV לDVD (בייתיים לא בכמות היסטרית) שיפעיל משחקים כמו PES ופיפא בצורה טובה שתהיה לו יציאת DVI + VGA או שיגיע עם ממיר לVGA ושיהיה נחמד, ספונטני, קריר, ויצרוך חשמל נורמלי. אני מניח שעד 600 ש"ח. המחשב שאליו הוא יצטרף מכיל: מארז של HEC ספק איכותי 400W (לא זוכר את השם אבל יש לו אחד) אינטל 6700 לוח גיגה ביט GA-965G-DS4 2X1GB של טווינמוס דיסקים קשיחים: IDE SEAGATE 160 GB SATAII WD 250 GB וחדש חדש SATAII WD 500 GB הIDE הולך לצאת לפנסיה בקרוב. צורב SATA של LG המסך שלי הוא 19" של SAMSUNG 959NF מסוג CRT - לא הולך להתחלף בקרוב... עד עכשיו השתמשתי בONBOARD של אינטל. יש לי הצעות של noacomp: כרטיס מסך כולל קירור מיוחד ובגירס…
-
- 10 תגובות
- 804 צפיות
-
-
יש לי בערך תקציב של 800 פחות או יותר לכרטיס מסך הכי טוב שיש למשחקים לתקציב! מאתם יכולים לתת המלצות?
-
- 13 תגובות
- 755 צפיות
-
-
שלום לכולם. צריך המלצה לכרטיס מסך שמחירו יהיה עד 1200 עם קירור טוב ושקט..(קר שווה לאמינות לאורך זמן כמובן). יש לי מס' התלבטויות. 1.HIS ATI 1950PRO 2/SAPHIRE ATI 1950 PRO אודה לתגובתכם והמלצותכיכם לגבי הכרטיסים הנ"ל..מה יותר טוב מבחינת קירור טוב ובכללי נתונים ואיזה כרטיס של חברה יותר אמין.. האם לספייר יש את אותה רמת הקירור כמו לHIS או שלא? אודה לתגובתכם.
-
- 8 תגובות
- 735 צפיות
-
-
הי חברה... אני מרכיב לידידה שלי מחשב - לביצועים סטנדטים בלבד, עם דגש למחשב שיחזיק מעמד בקצב של השינויים של 5-6 שנים. המחשב הוא: 1 Gigabyte GA-K8NF-9 nForce4AMD 64 3000 939 Oem512MB DDR 3200 Dual 2x256 1,995 ש"ח 1 WD SATA 80GB 8MB 7200 RPM 397 ש"ח 1 Compucase super Midi Tower CI 6A19 332 ש"ח 1 LG 17 FLATRON F700Bאחריות יבואן רשמי ח.י מחשבים 885 ש"ח 1 Genius Net scroll +EYE Optical PS2 Retail 49 ש"ח סה"כ 3,657 ש"ח הלוח תומך ב-Pci-express ואני רוצה לשים לה כ. מסך זול (אין שימוש במשחקים), מה המומלץ בטווח של עד 400 ש"ח? תודה...
-
- 10 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום הכרטיס נועד למחשב חדש ביתי מעבד Q6600 לוח gb p35/ p43 זיכרון 4gb muskin הכרטיס מיועד לתוכנות ומשחקים לא כבדים [ מה הכי כדאי היום לקנות ב 400 שקלים ] ואולי עתיד יעבור שדרוג למשחקים [ אחרי הלימודים ] תודה
-
- 6 תגובות
- 656 צפיות
-
-
איזה כרטיס הכי מומלץ למשחקים בתקציב הזה (350ש"ח) עם חריגה קלה? אני יודע שהכול יחסי אבל זה התקציב... תודה.
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי אני מחפש עבורי כרטיס מסך חדש, היות והGTS250 512MB שהיה לי תקוע אי שם באחד סניפי פנדה (נשלח להחלפה כי היה תקול ופשטו רגל ולכן הכרטיס תקוע אצלהם ואינני יכול להתנהל מול היבואן). כרגע אני עובד עם הHD3850 256MB GDDR3, שבסך הכול עושה את העבודה שלו בסדר אבל הוא די חלש עבור הדרישות שלי. בעקרון המערכת שלי: AMD PHENOM II X4 810 2.6@3.2GHZ GIGABYTE MA770T-UD3P OCZ 4GB RAM DDR III 1600MHZ CM HAF 922 WD 1TB + 640GB + SAMSUNG 320GB PC COOLING & POWER 500W, לא בטוח שזה שם החברה המדויק אך אני זוכר שהיא חברת בת של סיסוניק או משהו... בכל מקרה, אני בסך הכול מחפש כרטיס נחמד שיריץ משחקים בצורה סבירה, לא מבקש ממנו להריץ לי עכשיו את המשחקים החדשים על אולטרא HIGH עם AA במקסימום ועל רזולו…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המחשב שאני קונה יהיה של אינטל (לא רק למשחקים) ואם אפשר בהגבלת הסכום הזאת(1500 גמיש קצת) לתת לי את הכרטיס הטוב ביותר לדעתכם. תודה
-
- 11 תגובות
- 804 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש וצריך המלצה לכרטיס מסך טוב בעיקר למשחקים (כל ה- FPS החדשים וכאלה). כמו שרשמתי התקציב הוא 900 ש"ח לתושבת PCIe. מספר דברים חשובים: בכרטיס המסך אני צריך שתהיה יציאת D-SUB וגם שלא תהיה יציאת חשמל מהכרטיס (מהסיבה הפשוטה שאין לי עוד תקעים והמפצל כבר מלא). המפרט שהרכבתי עד כה הוא: מעבד: Intel Core i7 2600 3.4GHz לוח אם: ASUS P8P67 זיכרון: 2x4GB DDR3 1333MHz דיסק קשיח: 500GB SATA2 + 1TB SATA2 צורב: LG DVD-RW x22
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-
-
היי, המפרט הקיים שלי: AMD athlon x2 4400 3gb 800mhz ddr2 nvidia 7050 onboard השימושים שלי במחשב: סרטים בHD, פוטושופ, תכנות, מטלאב, עריכת תמונות בדו מימד ובעתיד הקרוב גם סוליד וורקס. האם בהשקעה יחסית נמוכה בכרטיס מסך אני אוכל לקבל ביצועים משופרים מהמחשב? נכון להיום לכרטיס מסך הנוכחי יש בעיה עם full hd, קראתי שזו בעיה ידועה בו. חיפשתי בסטיקי על כרטיסי מסך מומלצים ולא ברור לי לפי איזו קטגוריה לבחור: הכי פשוטה או זו שברמה קצת יותר גבוהה?
-
- 4 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום לכולם. המפרט: Q9550 עם OC ל 4GHZ . זיכרון 4G. לוח אם GB P45UDP3. כ.מסך 295. ספק כוח Enermax Pro82 625. רזולוציית מסך 1080*1920. אני שוקל להחליף כרטיס מסך שיריץ את Crysis 3 ללא בעיה, השאלה אם המחשב לא יהווה צוואר בקבוק. חשבתי על 660 TI למקרה שלא. מה אתם אומרים?
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
שלום , ברשותי מחשב מולטימדיה שאני מחבר לטלווזית סמסונג חדשה תומכת תלת מימד c7000 . למחשב יש כרטיס מסך מובנה GMA X3500 , כשאני צופה בסרטי תלת מימד יש קרטועים והביצועים לא מספקים..ייתכן וזה קורה בגלל הכרטיס מסך וממולץ להחליף לאחר ? או שאולי להשתמש בתוכנה אחרת ? שאר המפרט 4GB DDR2 CORE 2 QUAD 9300 G35 INTEL EXPRESS CHIPSET thermaltake dh102 vh2001bns מארז במידה והבעיה היא נובעת מחולשתו של הכרטיס מסך ? איזה כרטיס מסך אתם ממליצים לי לרכוש שיתאים למפרט ? אחד שאוכל לחבר אותו לטלויזיה samsung c7000 בכבל HDMI 1.4 ולראות סרטי תלת מימד וסרטי FULL HD בצורה חלקה ויפה .
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעוניין לקנות בזמן הקרוב כרטיס מסך טוב למחשב שלי,כרטיס טוב למשחקים התקציב שלי הוא 500 ש"ח..מה אתם מציעים לי? שמעתי שה fx 5200 יעבוד לי טוב על המחשב.. המפרט שלי הוא: p 4 1400 mhz 400 bus mhz rdram 128 mb 800 mhz לוח אם intel desktop board d850gb 400 mhz ge force 2 mx 400 64 mb creative 128 vibra ודרך אגב אני יודע שהלוח אם שלי והזיכרון שלי לא מתאימים.... תודה!
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-


