עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by momo777,

    אז לאחר שהוחלט להעיף את הכרטיס מהמחשב הישן אני מחפש כרטיס מסך חדש למשחקים וסרטים. שימושים עיקריים: משחקים סגנון GTA5, משחקי ספורט וכו'. המערכת שלי(נקנתה ממש לפני שבוע): i3 4170 b85m-hd3 Seasonic 550W RT Gold Nanoxia Deep Silence 4 זכרון: 8GB מסך: DELL 2209WA אם זה רלוונטי: יש גם שני הארד דיסקים ועוד SSD,צורב,כרטיס קול. אשמח לקישור לכרטיס עם קירור אמין והכל (עדיפות מTMS). תודה!

  2. Started by tobul,

    מה המצב יש לי 8800GT שכנראה הלך אני מחפש כרטיס חדש אני לא ממש גיימר אבל מידי פעם כשיוצא משחק שווה אני מוריד וגם אחים שלי משחקים קצת. בכל אופן - לא ממש משנה לי ATI או NVIDIA אתם המומחים המערכת שי היום הים Q6600 4 GM RAM לוח נראה לי gigabyte p35 יש לי ספק של 500 לא יודע אם ה מספיק. מה לדעתכם כדאי?תודה

    • 5 תגובות
    • 905 צפיות
  3. שלום, כרטיס המסך של אחי x1900xt שבק חיים, והפסקתי את ניסיונות ההחייאה. העברתי לו את כרטיס המסך שלי 9600gt ועכשיו אני מושבת. האם כדאי לקנות עוד 9600gt או שיש כרגע כרטיס משתלם יותר? התקציב הוא מקסימום, אני לא רוצה לחרוג. מערכת ההפעלה windows 7 הרזולוציה 1680x1050 השימוש הוא משחקים, עריכת וידיאו ותלת מימד. תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by buuhaa,

    אהלן. יש לי מחשב P4 3.0 עם 1 גיגה זכרון. אני רוצה להתקין כרטיס גרפי חזק למשחקים עבור הבן. המליצו לי על 9600 GT של חברת GAME WORLD ב 1000 ש"ח אבל אני לא מכיר את החברה הזו. אשמח לקבל המלצה מכם. תודה רבה ויום טוב.

    • 4 תגובות
    • 746 צפיות
  5. Started by Daniel_Mil,

    שלום, יש לי כרגע מחשב די חלש לעבודה משרדית ואני רוצה לשדרג אותו בכרטיס מסך בשביל גיימינג קל (קל - כלומר FIFA, NBA אולי קצת AC [לא Unity...]). המעבד שיש כרגע במחשב הוא intel i3 6100 עם 8GB RAM וספק כוח של Corsair בהספק של 430W. בהתחלה חשבתי אולי ללכת על הGTX 1060, אבל אני מניח שכנראה אני לא אוכל למצות את הכרטיס בגלל המעבד החלש, וגם ספק הכוח די גבולי. כרגע ההתלבטות המרכזית שלי היא בין ה-GTX 1050 ל-GTX 1050Ti. האם אני אוכל לנצל את ה-1050Ti עם ה-i3, או שחבל על ה-200 שקל ולקחת את ה-1050 הרגיל? אני גם לא כל כך עוקב אחרי הכרטיסים של AMD, אז אם יש למישהו המלצה בכיוון הזה אשמח לשמוע (יש לי עדיפות לNvidia, אז צריך שיהיה איזשהו יתרון ממשי לAMD). …

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by Daniel_Mil,

    שלום, יש לי כרגע מחשב די חלש לעבודה משרדית ואני רוצה לשדרג אותו בכרטיס מסך בשביל גיימינג קל (קל - כלומר FIFA, NBA אולי קצת AC [לא Unity...]). המעבד שיש כרגע במחשב הוא intel i3 6100 עם 8GB RAM וספק כוח של Corsair בהספק של 430W. בהתחלה חשבתי אולי ללכת על הGTX 1060, אבל אני מניח שכנראה אני לא אוכל למצות את הכרטיס בגלל המעבד החלש, וגם ספק הכוח די גבולי. כרגע ההתלבטות המרכזית שלי היא בין ה-GTX 1050 ל-GTX 1050Ti. האם אני אוכל לנצל את ה-1050Ti עם ה-i3, או שחבל על ה-200 שקל ולקחת את ה-1050 הרגיל? אני גם לא כל כך עוקב אחרי הכרטיסים של AMD, אז אם יש למישהו המלצה בכיוון הזה אשמח לשמוע (יש לי עדיפות לNvidia, אז צריך שיהיה איזשהו יתרון ממשי לAMD). …

  7. Started by DJPOWER,

    אני צריך כרטיס מסך AGP עד 600 שקל העדפה לקירור פאסיבי ואם פוטנציאל לאוברקלוק תודה מראש יונתן

    • 2 תגובות
    • 552 צפיות
  8. Started by simonsix,

    אני רוצה לקנות לאיזה ילד כרטיס מסך יד-שניה שיריץ לו את המשחק SPORE דרישות מערכת של המשחק: http://www.joystiq.com/2008/06/10/spores-system-requirements/ מצאתי שני כרטיסים: Nvidia 6600 GT NV43,500 MHz,1000 MHz,128 MB במחיר 150 ש"ח Nvidia 7600 GS G73,400 MHz,800 MHz,256 MB במחיר 200 ש"ח על איזה כרטיס הייתם ממליצים בהנחה שיריץ לו גם משחקים אחרים ברמה סבירה

    • 9 תגובות
    • 933 צפיות
  9. שלום, יש לי מחשב ישן של אחי הקטן, להלן המפרט שלו: INTEL DUAL CORE (מהישנים ) 3GHZ 2GB CROSS AIR SDRAM 133 RADEON 9700 PRO וזהו ... אני לא זוכר איזה לוח אם יש שם אבל יש לוח אם של ASUS עם AGPX8... עכשיו הייתי רוצה לשדרג את הכרטיס מסך בצורה כזאת שהוא יוכל להריץ משחקים עכשוויים משהו כמו הנסיך הפרסי החדש וכו'..(לא באיכות הכי טובה! כלומר MEDIUM +- ולא HIGH) העיקר לעבור ל PIXEL SHADER 3. עכשיו עומדות בפני כמה שאלות... האם הצעד הזה שווה? האם המעבד יוכל בכלל להריץ משחקים עכשוויים או שהוא כבר איטי מידי ועבר זמנו? אם ללא איזה כרטיס מסך מומלץ? תודה.

    • 7 תגובות
    • 672 צפיות
  10. Started by doctor hardware,

    שיריץ HITMAN BLOOD MONEY חלק תקציב עד 1000-1500

    • 8 תגובות
    • 650 צפיות
  11. דיי נמאס לי כבר מהכרטיס הנוכחי, הוא עושה בעיות וכבר זמן מה שאני מחפש כרטיס חדש. אני זקוק לכרטיס בממשק AGP 4X, קראתי באינטרנט שכרטיסי 8X לא יעבדו על חריצים שהם רק 4X אלא אם מצויין במפרט של הכרטיס שהוא תומך גם ב4X העובדה הז מאוד מצמצמת לי את האפשרויות ואני די מתקשה למצוא כרטיס.... שימושים, הכל... משחקים שיפעלו כמה שיותר טוב, סרטים שיפעלו נורמלי (בניגוד לעכשיו שזה נראה כאילו הם צולמו בפלאפון) וכל שימוש אחר אפשרי... חריגה לא גדולה אפשרית אם זה ממש שווה את זה.. בעיקרון מה שאני חשבתי זה לקחת כרטיס לפי ליבה, במילים אחרות אני מחפש OC ופתיחת צינורות, פשוט לקבל יותר תמורה לכסף... אז אני מאוד אשמח להמלצות על כרטיס שפתיחת צינורות אפשרית בו... עיינתי במידע על הכרטיסים בויקיפדיה …

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. היי חברה אני שואל אתכם מהחנות כך שזה קצת דחוף לי. יש לי פנטיום 4 פה ואני לא יודע איזה לוח אם בדיוק אבל נראה לי שזה AGP X8 כרטיס פשוט שיהייה מקביל ל GF5500 128 מגה שנשרף.

    • 8 תגובות
    • 785 צפיות
  13. שלום, יש לי לוח אם שלא תומך ב- PCIe ולכן אני נאלץ לרכוש כרטיס מסך AGP. אני מחפש כרטיס מסך בתקציב של עד 600 ¤ שמיועד בעיקר לסרטים. אשמח לקבל המלצות לכרטיסים. תודה.

    • 4 תגובות
    • 680 צפיות
  14. אפשר בבקשה המלצה לכרטיס מסך עם חיבור AGP שיתאים למחשב עם הרכיבים הבאים: PENTIUM 4 CPU 2.40 GHZ 1GB DDR תודה לעוזרים ;)

  15. שלום יש לי בעייה עם הכרטיס מסך שלי (geforce FX 5200) שלפי הטכנאי גרמה לי לפריזינג (קפיאות) ולמסך הכחול הידוע לשמצה של וויינדוס.. בכל אופן.. אני צריך להחליף את הכרטיס מסך.. הטכנאי שם הציע לי Radeon 9600 ATI 256MB DDR1 ואמר שזה ההכי טוב שיש לו שמתאים לי ללוח אם.. אני רוצה לדעת איזה כרטיס יותר טוב יש שמתאים ללוח אם שלי.. וגם מחירים.. אני אשמח לתשובה זריזה.. (ואפילו לזריזה מאוד : ) תודה רבה על העזרה..

    • 6 תגובות
    • 706 צפיות
  16. שלום ברצוני לקנות כרטיס מסך חדש בתצורת AGP יש לי את המחשב הזה: ASUS P4P800 DELUXE INTEL P4 2.6 1GB RAM איזה כרטיס ב AGP אתם ממליצים לי לקנות יש לי כרגע ATI 9200 תקציב אין מוכן להשקיע כל סכום.

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  17. Started by YarYar,

    אוקיי, המחשב הישן שלי (פנט 4 במהירות 2.8GHz, ג'יגה זיכרון בדוואל צ'אנל, לוח אם Asus P4P800-SE) עבר לאחי הקטן, ילד בן 7 שאני מאמין שישחק בפיפא, ניד פור ספיד ועוד שטויות כאלה... משחקים לא כבדים. DX10 לא חשוב לי. עכשיו, ה 5700LE שווק חיים, ואני צריך המלצה לכרטיס מסך באפיק AGP במחיר של עד 400 שקל פחות או יותר. כמובן שעדיף בפחות. ושיהיה מחנויות באיזור ראשון. ראיתי את הכרטיס הזה: http://www.skypc.co.il/pl_product~27378~8~0.htm זה כרטיס נחמד, וגם יחסית זול. יש משהו יותר משתלם ממנו במחיר הזה? יד שנייה לא בא בחשבון. תודה. עכשיו ראיתי את ה 2600pro ב 470 שקל... שווה להוסיף? לפי השוואות ראיתי שהוא יותר חזק. ויש למחשב ספק 400W ג'נרי. זה בכלל יספיק לכרטיס הזה? (הוא החזיק X8…

    • 4 תגובות
    • 748 צפיות
  18. שלום לכם אני ממש לא מבין במחשבים ופעם אחרונה שקניתי כרטיס מסך דפקו אותי עם FX5200 שהבנתי שהוא לא משהו. יש לי מעבד של AMD וכרטיס מסך ASUS A8V Deluxe אני לא גיימר כבד. אני רק מחפש כרטיס טוב שיכול להריץ לי את Command & conquer ברמות גרפיקה גבוהות בלי בעיה. אשמח אם תוכלו לעזור לי תודה

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by ron1979,

    אני מעוניין בהמלצהבכרטיס מסך AGP בסביבות 350 ש"ח מהרשימה שבקישור http://www.skypc.co.il/scripts/prodList.asp?idCategory=114

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  20. היי, אני צריך המלצה לכרטיס מסך, עם הדרישות הבאות: 1. AGPx8. 2. שני חיבורי DVI (אחד למסך, השני לטלויזיית פלזמה עם חיבור HDMI). 3. מחיר - עד 500 ש"ח. מפרט קיים: *מעבד - pentium 2.4 *אפיק - AGP *זכרון - 512MB *ספק - גנרי, 350W תודה מראש, PSben

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by Azmodan,

    יש לי כרטיס radeon 9200se של gigabyte שמראה כבר סימני עצלנות אני מעוניין בהצעה לכרטיס מסך AGP, עד 600 ש"ח - אם אפשר שכולל VIVO תרגישו חופשי

  22. Started by bezangeloo,

    למחשב ישן ונחמד- P4 2.8 1GB הX800GTO הוא הקנייה הכי מומלצת במקרה הזה, או שיש כרטיסים עדיפים \ שכדאי לשקול?

    • 6 תגובות
    • 631 צפיות
  23. Started by Big_Guy7,

    חשבתי על שיפור למחשב שלי... ובין הדברים יש גם כרטיס מסך. קודם אני רוצה לבדוק קצת ולראות כמה יעלה לי כל הסיפור ואז לראות אם בכלל משתלם להתחיל לשפר.. אני צריך כרטיס של AGPX8 בתקציב של עד 450 וכמובן כמה שפחות-->ככה יותר טוב =] תודה על העזרה

    • 29 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by orca2k,

    הגיע הזמן לחדש את הכרטיס הישן שלי 8800GT ששירת אותי נעמנה זה 3 שנים. ברשותי מסך של סמסונג FHD 32 אני קצת לא מעודכן עם כל הכרטיסים החדשים שיצאו בתקופה האחרונה ובמיוחד הדרישות של הכרטיסים החדשים מהחומרה. מבקש המלצה לכרטיס מסך שיתאים למפרט שלי שמופיע בצד עד 1500 ש"ח במידה והסכום לא מספיק אפשר להוסיף עוד כמה מאות שקלים. יעוד הכרטיס- משחקים חדשים וסרטים FHD. תודה מראש לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 768 צפיות
  25. Started by bagetrek,

    שלום חבר'ה ! חבר שלי רוצה לקנות כרטיס מסך חדש במקום הג'יפה 4 מ.אקס420 64 . עכשיו בקשר לג'יפה FX6600 בתקציב של 750 שקל אפשרי למצוא ? לא לשכוח זה בתקן AGP שיהיה חברה טובה , זכרונות מהירים , וקירור טוב ... טוב עד כאן תודה רבה לעוזרים ל"ט !

    • 7 תגובות
    • 911 צפיות

דיונים חדשים בפורומים