עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by amitay_s,

    שלום לכל המומחים. יש לי מחשב שמורכב מ P4- 2G לוח אם אסוס P4S533-VM זכרון 512 מסך 15 LCD של חברת JTC אני מעוניין לשדרג לכרטיס שיהיה בעיקר למשחקים התקציב הוא גג גג 600-700 ש"ח. איזה כרטיס היתם ממליצים לי? האם החלפת הכרטיס תתן שיפור או צריך להחליף את כל המחשב? תודה מראש לכולם.

    • 4 תגובות
    • 563 צפיות
  2. אני מחפש כרטיס מסך שיתאים ל AGP 8 ושיוכל להריץ משחקים כמו call of duty 4 ושהכרטיס יהיה בסביבות ה 500 שקל אשמח אם מישהו ימליץ לי על כרטיס מסך תואם תודה

    • 12 תגובות
    • 907 צפיות
  3. המלצה לכרטיס מסך עד 1500 שקל יש לציין שהספק שלי hec trt 400 זה המפרט שלי לוח אם GIGABYTE GA-M61P-S3 מעבד AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 6600 זיכרון 2 גיגה 512X4 667 סמסונג וקינגסטון מארז HEC COMUCASE 6A19 ספק HEC TRT 400 צורב ASUS SATA 18 8600GTS WESTERN DIGITAL 250GBSERIAL ATA 2 16MB

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by zaroor,

    שלום לכם אני צריך לעזור למישהו לקניית כרטיס עד סכום 370 שח ל- AGP X8 מה ההמלצה שלכם מחשב 2.8 1.0 זיכרון

    • 3 תגובות
    • 552 צפיות
  5. אני מחפש כרטיס הכולל יציאת DVI אין לי צורך בכרטיס למשחקים התקציב שלי לכרטיס הוא קטן 300-400 אני מבקש המלצות עם קישורים אם אפשר

  6. Started by elior021,

    דרישות 1 שיהיה מחובר ל2 מסכים בו זמנית 2 שיוכל להריץ משחקים כבדים במיוחד 3 אפשרות לחבר אותו למסך 37 אינץ בינתיים יש לי 2 אפשרויות די טובות 1290 שח HD 6870 1GB GDDR5 DX11 2xDVI HDMI Mini 2xDP PCI-E של Sapphire או 1190 שח GTX460 1GB GDDR5 DX11 2xDVI HDMI PCI-E של Sapphire פתוח לעוד הצעות תודה רבה אליאור

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. שיהיהpci expres שיעבוד חזק על כל המשחקים

  8. Started by EITAN4,

    שלום אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך למשחקים החדשים שיצאו - בסביבות 400-700 - המפרט שלי - i5-2500 [h=1]Intel DH67CL[/h]8g זיכרון ספק כוח seasonic 430w s12ii מסך32 סמסונג led

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by LaCostE,

    אני לא גיימר אני מתלבט בין כמה Geforce 6500 Geforce 7300GS (גירסת 128,אם יהיה 256 בסביבת 400 סבבה) AX300SE יש עוד משהו מומלץ במחיר? איפה יש לינקים לבאנצים לכרטסיים בינוניים ומטה? http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=12649 איך הפאליט?

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by nevo155,

    רציתי לדעת איזה כרטיס מסך הכי מומלץ בתקציב של עד 400 שקל בעך וגם כמה עולה 1G RAM שמעתי שיש ב100 שקל זה נכון? יש לי DUAL CORE 8400GS 1 G RAM אני משחק GTA עם FPS די נמוך ורציתי לקנות כרטיס מסך חדש שיריץ לי את המשחק קצת יותר חלק .. אז איזה כרטיס מסך כדאי

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by AcidBurn10,

    שלום !!!! אני צריך המצלה לכ.מסך עד 500 ש"ח שיריץ משחקים חדשים לחצי שנה הקרובה ;D ... מחשב עם מעבד Pentium D 920 .. חשבתי על Sapphire X550 256MB .. למישהו יש המלצות אחרות (בלי לחרוג מ-500 ש"ח ) ??? תודה!

    • 2 תגובות
    • 613 צפיות
  12. Started by nitayc1,

    שלום, בהנחה ויש לי את המערכת המתאימה, כלומר: core i5 4690 Gigabyte GA-H97-HD3 ספק Antec 550W 80+ VP550P ויש לי 800 שקל +/- איזה כרטיס מסך הכי מומלץ למשחקים בסכום הזה? מתלבט בין 2 כרטיסים: Gigabyte Radeon R7 370 - http://ksp.co.il/?uin=27421 לבין MSI Radeon R7 370 GAMING - http://ksp.co.il/?uin=27471 או שבכלל מומלץ כרטיס של geforce...? אשמח לעזרה. תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Prism,

    שלום לכולם, אני מחפש כרטיס מסך מבוסס nVidia בתקציב של כ-700 ש"ח. עיקר השימוש - משחקים כדוגמת GTA4, Assassin's Creed וכד'. המערכת כוללת כרגע מעבד Intel E7200, זכרון 2 GB ומסך 17 אינץ' שאולי יוחלף ל19-20. המלצות? תודה מראש!

    • 9 תגובות
    • 749 צפיות
  14. שלום, אני מעוניין בכרטיס מסך עם שתי יציאות HDMI למסך מחשב ולטלוויזיה. אם אין דבר כזה, אז מה אני עושה ? המפרט מתחת לשמי, תודה רבה על ההצעות

    • 3 תגובות
    • 914 צפיות
  15. אחרי הרבה שנים של התקמצנויות (ושנים שלא ביקרתי פה בפורום), סוף סוף יש לי שוברים ואני יכול לפנק את עצמי בכרטיס מסך ולהפסיק לשחק משחקים על גרפיקה ורזולוציה הכי נמוכה רכישה מאמאזון בלבד (יש לי שוברים) מחיר, -200$-240$. (יכול להיות שזה יותר ממה שאני באמת צריך) שימושים - משחקים עם דגש על גרפיקה גבוהה, נמאס לי להתפשר. רזולוציה FULL HD - ללא ריבוי מסכים. מעבד נוכחי amd phenom ii x4 965 לוח אם: M4A89GTD_PROUSB3 זכרון נוכחי - 4GB מערכת הפעלה - WIN 7 64 BIT ספק כח - Spire 550W sp-atx-550wtn-ir - יש לו חיבור 6 פינים לPCIE, תקנו אותי בבקשה אם אני טועה - כלומר, אני רואה כבל עם חיבור 6 פינים, לא יודע אם זה מיועד לכרטיס המסך) כרגע מחוברים 3 דיסקים קשיחים, האם הספק כח יוכל…

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. Started by qwerty1987,

    מאחר שה-call of duty האחרון מקרטע אצלי, מחפש להחליף את ה- HD4850 הישן. מחפש משהו עם יחס עלות תועלת גבוה ולאו דווקא את החזק ביותר. הרזולוציה היא 1920X1200 מעבד phenom II X4 965 ספק corsair 450VX ל-nvidia יש תמיכה ב- physx וב-cuda, אז נראה לי שעדיף כרטיס שלהם (תקנו אותי אם אני טועה) חשוב שהכרטיס יהיה שקט בזמן מנוחה. תודה.

    • 6 תגובות
    • 850 צפיות
  17. שלום אבקש את עזרתכם... כרטיס המסך הנוכחי שבק חיים (7950 3G), מעבד I5- 4760, ספק סיסוניק 550. הצורך העיקרי הוא משחק המנג'ר, והשאר צפיית סרטים, אינטרנט, הורדות וכו'... העיקר שהמנג'ר ירוץ חלק בהגדרות הגבוהות ביותר ברזולוציה 1080P. כרגע אוכל להשקיע עד 1000 ש"ח ורצוי פחות כל שקל נחשב ונספר אודה לכל העוזרים בדבר...

  18. Started by onthemic,

    אני מחפש המלצות לכרטיסי מסך אבל אני לא מבין בהם והבנתי שהכי טוב זה להציג את המפרט ובהתאם ימליצו לי... המפרט המתוכנן של המחשב החדש הוא: מעבד Intel Core i5 2400 ספק Enermax 450W לוח אם Asus P8H67-ML X רציתי ללכת בהתחלה על POV nVidia Geforce 520GT 1024Mb אבל עפ"י סיקור שקראתי הבנתי שהוא לא מוציא ביצועים מקסימליים ולפיכך הוא לא מומלץ... אם אפשר עזרה\עצה\המלצה על כרטיס מסך שיתאים למפרט, בנוסף הכרטיס צריך לעבוד חלק עם FULL HD, HD 720 וכל היוצא בזאת. עד400 ש"ח אם יש. תודה

    • 5 תגובות
    • 859 צפיות
  19. Started by okarmi,

    שלום לכולם, אחרי משהו כמו שבע שנים קיבלתי מחשב חדש ואני רוצה לקנות לו כרטיס מסך. אני גיימר מאוד קל (אחרי הכול, שבע שנים במחשב הקודם) אני לא משחק במשחקים החדשים שיוצאים ובטח לא בהגדרות מקסימליות. הדרישות - כרטיס מסך פשוט שיאפשר לי לשחק במשחקים מהשנתיים האחרונות. דברים רלוונטים במפרט: מעבד i5 מסך DELL U2312HM ספק כח Win+ HEC 500W (אני לא יודע אם זה ספק סביר או לא...) תקציב - עד 500 שקל תודה!

    • 7 תגובות
    • 970 צפיות
  20. Started by Shmonzi,

    שלום! כרטיס מסך המיועד להרצת משחקים עכשווים, על הגדרות בנוניות-. רזולוציה 1400x900. מעבד e7300, אולי יוחלף ל-e8400 בעוד מספר חודשים. 2GB ראם... אני לא רוצה מפלצת אלא משהו שיחזיק דירט 3.

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by nivabotbol,

    שלום אני קונה מחשב חדש, E6600 . אני לא גיימר, ומחפש כרטיס מסך שיחזיק לי לאיזה שנה וחצי. חשבתי על: X800GTO 7600GS כולם PCI כמובן יש עוד הצעות? תודה ניב

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by PolishMan,

    שלום לכולם, זקוק להמלצה לכרטיס מסך בתקציב של עד 800 ש"ח (עבור מחשב חדש מבוסס I5). התלבטות בין: ATI RADEON 5770 1GB GDDR5 Retail HDMI Retail ATI RADEON 4890 1GB GDDR5 Retail HDMI ATI RADEON 4870 1GB GDDR5 Retail HDMI (כולם בתקציב במקום ממנו אני קונה). האם כדאי ללכת על כרטיסי NVIDIA ברף הכרטיסים הללו? אם כן, אילו דגמים?

    • 5 תגובות
    • 889 צפיות
  23. שלום לכולם. קראתי מספר המלצות פה, אבל לא מצאתי המלצה שעונה לדרישות שלי: יש לי לוח אם תומך PCI-x (ולא גירסת 2.0). מחפש כרטיס במחיר של עד 500 ש"ח. תומך HD ובעל יציאת HDMI. שימושים עיקריים - משחקים וסרטים. המחשב מחובר למסך מחשב ע"י DVI ובמקביל מחובר גם ל TV על ידי HDMI. האם יש המלצות ? עשיתי חיפוש בזאפ וזה מה שמצאתי: לחצו כאן

    • 0 תגובות
    • 870 צפיות
  24. Started by Ryuk,

    שלום לכם HWZ ! ראשית אני רוצה להגיד כי בפורום "אודיו וקולנוע ביתי" קיבלתי עזרה מעבר למצופה, מאמין שגם כאן. (: שנית אומר כי החנות ממנה אני מתכנן לקנות הינה "אייבורי תל אביב\ראשון לציון", אם אתם מכירים חנות יותר מומלצת, אודה לכם אם תאמרו לי. אני נאלץ לקנות כרטיס מסך חדש. עכשיו, אני מעוניין בכרטיס מסך עפ יציאת HDMI - ולא סתם יציאת HDMI ! מסתבר שלא כל כרטיס מסך בעל יציאת HDMI הוא בעל יכולת להוציא סאונד (הכבל יכול להעביר גם סאונד וגם וידאו, אבל לא תמיד יציאת ה-HDMI מכוונת להוציא את שניהם). לכן אני זקוק להמלצות לכרטיס מסך בעלת יציאת HDMI של אודיו ווידאו יחדיו באותה היציאה ! תקציב פחות או יותר 400, מממקקססייימממוווםםם 450 ש"ח. תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 828 צפיות
  25. הכרטיס עבור חבר וחשוב לו שיהיה מחנות בב"ש ( פנדס KSP או אחרים). הכיוון הכללי הוא 800GT אבל יש לי מספר שאלות: 1. יש את הכרטיס של גיגהבייט שמגיעה עם קירור של זלמן עם heatpipe, או בדומה לו של לידטק שניהם מאד משכנעים אותי, אבל הפתיעה אותי הכרטיס של Twintech ובמחיר זול במיוחד!! האם יש פה איזה קטצ'? 2. האם יש 8800GT עם מעבד G92 או עבור דגמי ה- GTS, איך מזהים אותם והאם הם לתקציב בכלל?? 3. ידוע לי על פתרונות של ATI וה-9600 של נווידיה אך הבנתי שהם חלשים יותר. עד כמה חלשים יותר? תודה, ריפר.

    • 6 תגובות
    • 749 צפיות

דיונים חדשים בפורומים