כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
היי יש לי מחשב נייד- hp compaq nc6320 הייתי רוצה לקנות למחשב כרטיס מסך יש אתר מומלץ??? בנוסף אני רוצה לקנות גם כרטיס טלויזיה אבל אני לא מחבר אותו לממיר אלא לכבלים רגילים. השאלה שלי היא איך קוראים לחיבור הזה ואם יש אותו בכרטיס מסך או שניתן לחבר אותו רק לממיר ואם יש כרטיס עם חיבור כזה בבקשה תגידו לי את השם תודה.
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
שלום!! אני מתחיל קורס לאנימציה ותלת מימד כולל עבודה עם תוכנות : PREMIER ,PHOTOSHOP ,3D STUDIO MAX, FLASH, AFTER EFFECTS אני רוצה לקנות מחשב לצרכי עבודה ומתלבט :s05:... אני כנראה הולך על שילוב של מעבד INTEL CORE 2 QUAD Q6600 עם לוח אם GIGABYTE GA P3;-S3L זכרון : 2GB או 4GB? והאם 667 מגהרץ או 800 ? כרטיס מסך עד 1000 ש"ח: קבלתי המלצות על הבאים: PALIT PCI-EX GE FORCE 8600GT SUPER 512MB DDR3 או: GECUBE 2600 256 MB DDR2 או: ASUS ATI READON 2600XT 256MB האם יש הצדקה לשמות כמו ASUS בכרטיסים או שאפשר ללכת על תחליף זול יותר.. אשמח להערות הארות והצעות. לילה טוב ותודה
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-
-
איזה כרטיס יהיה טוב למערכת הבאה(מחשב ישן) ntel pentium 4 2.4 ghz 512 ram asus mother board 8x האם radeon2600 יהיה טוב?? ואם כן איזה דגם לקחת??
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
שיתמוך בDIRECT10 המעבד Q6600 הספק 430W של ANTEC השימוש של הכרטיס הוא בעיקר משרדי אבל גם קצת עריכת וידאו בסיסית וצפייה בקטעי וידאו באינטרנט.
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
צריך עצה על מה ללכת: 8600GT LEADTEK עם מאורר 8600GT GIGABYTE עם silent pipe הבחירה היא רק בינהם. תודה
-
- 8 תגובות
- 614 צפיות
-
-
\/ || כותרת...
-
- 18 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
את האמת אני די מתלבט אשמח לקבל תשובה מקצועית עם קצת הסבר! יש לי כ 3000 שקל והשימוש היה למשחקים בעיקר...
-
- 6 תגובות
- 786 צפיות
-
-
שלום לכולם, אחי רוצה לשדרג את המחשב שלו, יש לו עכשיו 6550, לוח אם של גיגהבייט 965P-DS3 REV3.3 זיכרון 2 גיגה של GEIL 800 ULTRA ו7950GT הוא מתלבט בין 8800GTX או 8800GTS החדשים שראיתי שכבר זמינים מבחינת כסף הוא מוכן להשקיע בGTX אבל לפי מה שקראתי פה זה לא שווה את הכסף הבדל של כ800שח ביניהם שהGTX יותר יקר יש לו ספק של טרמלטייק ה750 מהסדרה הטובה אז זה יחזיק בטוח. תודה ענבל
-
- 9 תגובות
- 880 צפיות
-
-
שלום! לאחרונה כרטיס הטלויזיה שלי הפך לבעייתי... כניסת הקומפוזיט לא נותנת תמונה כלל ואילו כניסת ה SVIDEO נותנת תמונה בשחור לבן + טשטוש... למישהו יש רעיון למה זה קרה? גם המדיה סנטר בויסטה מתנהג מוזר... חלק מהפונטים בעיברית הפכו לריבועים... אודה לעזרתכם!
-
- 0 תגובות
- 629 צפיות
-
-
מה הכרטיס מסך הכי טוב למחשב חדש שאפשר לקנות בסכום הנ"ל? תודה
-
- 14 תגובות
- 759 צפיות
-
-
הגיעה אלי ידיעה שיוצא 8800GT 320MB של gigabyte בשבוע הבא והוא אמור לעלות בסביבות ה 700 שקל 1. זה נכון? 2. יהיו הבדלים בגדולים בביצועים בין ה 512 ל 320 ? 3. האם כדאי לקנות את ה 320 ב 700 במקום את ה 512 ב 1500 שקל?
-
- 11 תגובות
- 749 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעונין לשדרג את המחשב שלי למשחקים כי הוא מתחיל לקרטע למעשה את האנריל החדש מסיבה לא ברורה אני רואה כמו משחק מלפני עשור רואים ממש גרוע עכשיו זה המפרט שלי amd athlon 3000+ 64 2 גיגה זכרון 400 כרטיס מסך x800 gto לוח אם של אביט an8 ultra עכשיו השאלה שלי אם זה יספיק לשדרג את הכרטיס מסך בלבד לכרטיס חדש וסביר ככה בסביבות ה1000 פלוס או שאין ברירה והגיע הזמן לשדרג הכל
-
- 7 תגובות
- 620 צפיות
-
-
בבעלותי RADEON 9200 128MB טלויזיה מחוברת ומוגדרת באופן קבוע כמסך שני השאלה עדיף להפסיק את השידור לטלויזיה כאשר אני עובד עם ישומי תלת מימד כבדים, או שאין לזה השפעה על מהירות העבודה תודה מראש , עודד
-
- 0 תגובות
- 549 צפיות
-
-
היי , אני קונה מחשב חדש וכמו שאתם יודעים ישנה בעיה לאחרונה עם המלאי של ה 8800GT בחנויות. המתנה של ימים עד שבועות תלוי בדגם. יש לי הזדמנות לקבל כרטיס של חברת PALIT מדגם SONIC ( אוברקלוק מהמפעל ) הנה קישור - http://www.palit.biz/main/vgapro.php?id=494 המחיר הוא 1200 שח שזה בין 300-500 שח הבדל מכרטיס של אסוס או ג'יגהבייט מקביל. הבעיה שאני מפחד מהחברה הזו והקירור נראה לי עלוב יחסית.. מה אתם אומרים ? כדאי ללכת על זה או לא לחסוך את ההפרש? תודה.
-
- 5 תגובות
- 744 צפיות
-
-
-
שלום בזמן האחרון אני מתלבט לגבי קניית מחשב חדש, ההתלבטות הגדולה שלי היא לגבי הכרטיס מסך.... רוב הסיכויים שאני הולך על הX1950P. אני מנסה לעשות את מיטב מאמציי כדי להוריד כסף מהמפרט כי התקציב שלי לא גדול בכלל. בקיצור,ראיתי בזמן האחרון גרסה של הPRO עם קירור פאסיבי...ב-650 ש"ח,לעומת הכרטיס הרגיל עם קירור אורגינל שעולה 780 ש"ח [מאוורר] והשאלה שלי היא, האם הכרטיס עם הקירור הפאסיבי מציג תוצאות יותר טובות מאלה של הכרטיס עם הקירור האורגינל, למה הכרטיס עם הקירור הפאסיבי עולה פחות ? והאם אכן שווה לקנות אותו ? בתודה מראש, ניב
-
- 10 תגובות
- 803 צפיות
-
-
שלום לכולם ! יש לי מעבד : Intel Core 2 Quad Q6600 לוח אם GIGABYTE GA-G33M-S2H זיכרון Corsair DDR2 2048MB (1024MBx2) 667MHz CL5 מארז כולל ספק HEC 6A19B 400W ואני מעוניין לקנות כרטיס מסך למשחקים בתקציב של 400 ש"ח מודה לכם על העזרה ! דודו
-
- 7 תגובות
- 573 צפיות
-
-
שמתי לב שמדברים פה ללא הפסקה רק על ה 8800GT....... רציתי לדעת בדיוק את יתרונותיו על ה- RADEON HD 3870 הנתונים של ה 8800 GT: Core Clock: 650 MHz Memory Clock: 1900 MHz בעוד של ה RADEON HD 3870: Core Clock: 775 MHz Memory Clock: 2400 MHz וה RADEON זול יותר...למה לא משתלם יותר לקנות אותו? תודה.
-
- 25 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום. יש לי את הכרטיס הנ"ל ולטלוויזיה שלי (CRT) יש חיבורי COMPOSITE וכניסת S-VIDEO. עם הכרטיס קיבלתי כבל שבצד אחד זה SVIDEO והצד השני מתפצל ל-3 בננות כחולה (כתוב עליה Pb out), ירוקה (כתוב עליה Y out) אדומה (כתוב עליה Pr out) מה אני עושה ??? תודה
-
- 1 תגובה
- 592 צפיות
-
-
שלום, אני ממש מצטער אם זה לא שייך לפה פשוט עברתי על הקטגוריות וזה היה נראה לי מתאים. יש לי מחשב קיים בבית עם geforce 2mx , ויש לי 5K כמו שאמרתי, אני רוצה לשדרג את המחשב שלי בקטע שהוא יהיה למשחקים, אז איזה כרטיס מסך כדאי לי לקנות?, דרך אגב יש לי רק 256 ram ומה שמוזר שבדקתי בתוכנה של everst וכתוב שמה שהוא Memory Type DDR SDRAM אז למרות שהשאלה לא קשורה היא פשוט חלק קטן ממה שאני רוצה לשאול, איך זה שיש לי שני סוגים?, גם ddr וגם sdram? ועכשיו השאלה האמיתית אני חושב על לקנות מכשיר קונסולה של סוני 3 וגם לשדרג עם כמה כסף שישאר כרטיס מסך, מקום במחשב {נפח}, ויותר זיכרון. כי רק ככה לדעתי ב5000 שקל אני יכול שיהיה לי גם אפשרות לשחק במשחקים שהם ברמה די גבוהה וגם מחשב שיעבוד נורמ…
-
- 2 תגובות
- 567 צפיות
-
-
היי אני מחפש כרטיס מסך בתקציב של 1500 ש"ח שיתמוך ב DX10.1 אם אפשר. אני גם בונה על זה שאני אחבר את המחשב לטלביזיה, האם אפשר לבנות על יציאת V. OUT של כ. המסך או שכדאי כבר ללכת על כרטיס טלביזיה יעודי ? (לצורך העניין אני מתכוון לראות סרטים מהמחשב על הטלביזיה ואני רוצה שהאיכות של השידור תהיה ברמה של HD) בקיצור איזה שילוב ייתן לי את הפתרון המקבימאלי ? תודה
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
http://www.pcgameshardware.de/?menu=browser&article_id=622848&image_id=741106
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
הגיע תורה של NVIDIA להשיק את סדרת כרטיסי המסך החדשים- Geforce 9XXX הכרטיסים הראשונים בסדרת ה GeForce 9 יהיו מבוססים על שבב ה D9E ויהיו מיועדים לשוק הגבוהה, ה D9E ייוצר בטכנולוגיה ה 65 נ"מ, ובנוסף הליבה החדשה תתמוך DirectX 10.1 ו Shader Model 4.1 מקור:http://www.digitimes.com/mobos/a20071129PD216.html
-
- 22 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
האם ה1950gt 512 נותן תמורה או שעדיף ת256 ? בבקשה תשובה ברורה ומפורטת
-
- 1 תגובה
- 685 צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס 7600GT 256MB אפשרי לחבר את המחשב לTV בויסטה? הורדתי דרייבר חדש לכרטיס ולא רואה את האופצייה הזאת בממשק! תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-


