כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מה עושים?, מנסים לתקן את המאוורר או מחליפים? ואם מחליפים אז מה כדאי? אם אני רק גולש בינתיים, עד כמה מסוכן להשאיר את המחשב דולק עם הכרטיס? תודה נ.ב. אני לא יודע כבר כמה זמן זה ככה, כי המחשב לא עושה שום בעיות. במקרה פתחתי אותו ושמתי לב. [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי MX440 והמאוורר שלו התקלקל, הוא עובד ואני עובד איתו במצב הזה כבר די הרבה זמן אבל כל הזמן יש תקיעות של המחשב, המחשב קופא לכמה שניות ואז ממשיך לעבוד כאילו כלום לא היה. איך אפשר לחבר לכרטיס מסך מאוור נוסף/ אחר???
-
- 8 תגובות
- 679 צפיות
-
-
היום גיליתי שהמאוורר של הכרטיס מסך שלי לא עובד :-\ ניסיתי לנקות אותו (לא ניקיון יסודי - הוצאתי גושי אבק ועשיתי פו ) והוא עדיין לא עובד. בדקתי שהוא מחובר... מה עוד יכול לגרום לו להיתקע? האם זה מזיק גם בעבודה רגילה על המחשב (אינטרנט-מסנג'ר-מוזיקה) או רק כשאני משחק? (ואני לא מתכוון לשחק כל עוד זה לא עובד). תודה רבה. נ.ב. עכשיו סובבתי אותו קצת ידנית והוא ממשיך להסתובב כבר די הרבה זמן (כלומר, המנוע עובד) אבל הוא מסתובב לאט ומרעיש. מה הולך פה?
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי כרטיס פשוט יחסית Palit 8800 GTS 384MB יש לו קירור של ברזלים שבאמצע שלו מאורר. זה הדבר היחסי שעושה לי רעש במחשב .! אם אני אתקין מאורר אחר על הקירור וינתק את הנוכחי זה טוב ? או שאני חייב להחליף ? מה האופציות שלי ? לשמן אותו אולי ?
-
- 3 תגובות
- 669 צפיות
-
-
יש לי 7800GT של GIGABYTE ללא אוברקלוק ועם המאורר הרגיל. והוא עושה רעש ממש חזק, מה יכולה ליהיות הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 744 צפיות
-
-
כבר לפני חצי שנה פרשתי מכל העסק של מודינג, מיציתי את עצמי... לאחרונה פתחתי במקרה את המחשב, כדי לנתק הארדיסק 2.4 גיגה ישן טיחו כשפתחתי לאחר מכן את המחשב הזוואה התגלתה ! המאורר של הרדאון 9500 שלי... מת! קניתי אותו מפנדה, ועדיין יש עליו אחריות.. מה עדיף לעשות?
-
- 6 תגובות
- 853 צפיות
-
-
האם המבחנים אחרי סצנת הNATURE נחשבים בתוצאות? כי אני רואה הרבה אנשים שלא עושים.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לפני חודש וחצי קניתי מחשב חדש וכמובן שמתי בו כרטיס מסך sapphire 4870 נתנו לי את הבחירה לקחת גם גיגהבייט אבל סירבתי. אחרי שקניתי גיליתי שיש בו בעיות של קריסה וזה קורא רק לכרטיסי sapphire אחרי העמקה בנושא גיליתי שרק כרטיסים שהמעגל המודפס עליהם הוא בצבע כחול-הם הדפוקים. כידוע sapphire הוציאו עדכון ביוס ומדריך איך לבצע אותו-סיבוך אחד גדול !!! אחרי שבשבוע האחרון ניסיתי להגיע למצב של דוס עם XP VISTA ובלי פלופי ללא הצלחה מצאתי את הדרך הקלה ביותר לביצוע העדכון. 1.דבר ראשון הורידו את העדכון מהאתר של sapphire http://us.sapphiretech.com/driver/478.zip 2. דבר שני הורידו את התוכנה ATIWINFLASH http://www.techpowerup.com/downloads...h_2.0.1.2.html חלצו את תוכן ATIWINFLA…
-
- 5 תגובות
- 833 צפיות
-
-
-
מצטער על השאלה הנובית, אבל כיצד אני עושה לכרטיס שברשותי המהרה - overcloacking בעזרת תוכנה ואם כן מהי והיכן להוריד? שאני עושה המהרה איך אני יודע מה הגבול כדי לא לפגום בכרטיס שלי?
-
- 5 תגובות
- 686 צפיות
-
-
נחתה עלינו תחנת עבודה ניידת מתקדמת של HP מדגם ZBook 16 בעלת מעבד Core i9 המהיר ביותר וכרטיס מסך NVIDIA RTX 4000 עדכני - אז יצאנו לגלות מה מפלצת שכזאת מסוגלת לעשות במציאותלכתבה
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
- 2 followers
-
-
בשיתוף פעולה בלתי רגיל עם אינטל ו-Razer, חברת AMD משיקה את Xconnect: הטכנולוגיה החדשה המאפשרת חיבור כרטיס מסך חיצוני בכל מחשב נייד תומך Thunderbolt 3 כרטיסי מסך חיצוניים, אולי הרעיון היותר מרתק וחלומם הרטוב של גיימרים רבים כבר נמצאים איתנו קרוב לעשור כטכנולוגיה קיימת ומדוברת. לעומת זאת, בשוק שבו הכל כבר הפך לחיצוני, כרטיסי המסך הם אולי היחידים שנשארו פנימיים, עד היום לפחות – זאת מפאת הצורך ההכרחי שלהם בחיבור בעל העברת נתונים בקצב מספיק מהיר. לכן הטכנולוגיה קיימת באופן מוגבל למדי, כמו אצל מחשבי ה-Alienware של דל, העושים שימוש בחיבור ומארז יעודיים. כרטיסי מסך חיצוניים אצל Dell Alienware – טכנולוגיה קיימת, אבל מוגבלת שנת 2016 היא אולי שנת הפריצה ש…
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
רציתי לדעת איזה תוכנה הכי מומלצת ל OC לכרטיסי NVIDIA איזה קלוקים הם נחשבים בטיחותיים לגבי הכרטיס? יש תוכנה שנותנת לעשות OC תלוי יישום - נגיד שכשאני משחק 3D יהיה OC והמאוורר יהיה על מקס' אבל בשוטף על 2D יהיה שקט ורגיל? עריכה: טמפרטורת מנוחה אצלי 55 מעלות הוא כותב שהוא יכול להגיע עד ל - 120???? זה הגיוני? הורדתי ntune איזה מהירות מאוורר כדאי לשים... שמתי לב שרק כשאני משנה מהירות ל - 3D המאוורר נחלש ה - 2D לא משנה כלום... ואני לא מריץ שום דבר תלת מימדי עכשיו יכול להיות שחם לו מדי?
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
לא מזמן קניתי כרטיס רדאון 9700 לא פרו. ראיתי פה המון ת'ראדים שמדברים על המוד שהופך את הכרטיס הזה לפרו (ממה שהבנתי זה רק המהרה של הליבה והזכרון) אבל אף אחד לא ממש הסביר איך עושים את זה. השאלה היא אם למישהו יש לינק למדריך מפורט שמסביר איך עושים את זה ? איזה תוכנות צריך וכ"ו ? חוץ מזה, במידה והמוד נכשל והכרטיס ניזוק, האם התהליך משאיר סימנים/נזקים שיאפשרו לחנות להתחמק מהאחריות ולא להחליף את הכרטיס ? (ברור שהכרטיס לא יהיה שמיש, אבל האם הם יוכלו להוכיח שזה בגללי ?)
-
- 2 תגובות
- 666 צפיות
-
-
שלום, ברצוני להמהיר את הכרטיס המסך הישן שלי (NVIDIA GeForce 8600 GT )נתוניו עכשיו הינם: רציתי להמהיר עם התוכנה coolbits עד כמה אני יכול להמהיר את הכרטיס מבלי שיפגע?[table] [tr][td] סוג של מתאם תצוגה [/td] [td] NVIDIA GeForce 8600 GT [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td] סה''כ זיכרון גרפי זמין [/td] [td] 1279 MB [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td] זיכרון גרפי ייעודי [/td] [td] 512 MB [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td] זיכרון מערכת ייעודי [/td] [td] 0 MB [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td] זיכרון מערכת משותף [/td] [td] 767 MB [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td] גירסת מנהל התקן של מתאם תצוגה [/td] [td] 8.17.12.6099 [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td] רזולוציית צג ראשי [/td…
-
- 4 תגובות
- 628 צפיות
-
-
3DM 01 03 05 וD3 על X850XT CFE וX850XT רגילים X800P X700P X700 וX300HM. שימו לב שיש הרבה מקרים שמושג שיפור של 100%, כלומר פי 2, ושCF אפשר להפעיל על כרטיסים לא מסדרת הCF (שנקראים Crossfire Edition או CFE בקיצור). לפי ההיגיון הרצת CF על כרטיסים לא CFE מתאפשר רק על מצב ST. http://www.hkepc.com/hwdb/atixfcracked-1.htm
-
- 3 תגובות
- 690 צפיות
-
-
אאממ אז ככה כולנו יודעים שכרטסי הדור הבא כבר בפתח ובחודשיים הקרובים גם נראה אותם שוטטתי לי ברשת ומצאתי מידע על כל אחד מן הכרטסים החדשים, המידע נלקח מ: &http://www.ps3forums.com/viewtopic.php?p=454235 הכרטיס של nvidia כנראה סדרת ה8000 יהיה כנראה ככה: מה שכן לפי הנתונים הבאים של ati,הכרטיס שלהם שוב הולך לאכול את של nvidia תוכלו למצוא גם מאמר קטן בנושא מ: http://www.theinquirer.net/?article=31862 אני בת'כלס קצת פאן בויס של נודיה אבל הם לא בדיוק עומדים בציפיות שלי...וחבל.
-
- 30 תגובות
- 4k צפיות
-
-
קניתי אתמול מחשב חדש p4 512 ddr gf fx5200 המחשב פועל מצוין אך כאשר אני נכנס למשחק ששמו counter-strike המסך נכבה לאחר כ10 דקות של משחק בכל פעם . המסך נהיה שחור אך עדין דולק וכמו כן גם המחשב עצמו עדין דולק . כל מה שנשאר לי לעשות זה לעשות ריסטרט למחשב . אשמח מאוד אם תעזרו לי . *שמתי לב גם שהכרטיס מסך וכרטיס הרשת נמצאים על אותו irq . שתיהם נמצאים עלי irq 16
-
- 4 תגובות
- 701 צפיות
-
-
מסיבת העיתונאים המרכזית של מפתחת השבבים עומדת להתחיל - עם השקות מתוכננות לדור מעבדים חדשים למחשבים ניידים וגם כרטיס מסך להמונים לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
מסיבת העיתונאים של מפתחת השבבים בתערוכה האלקטרוניקה האדירה סיפקה לנו עוד כמה אמצעים טכנולוגיים משוכללים לחלום עליהם לכתבה
-
- 0 תגובות
- 887 צפיות
- 1 follower
-
-
האירוע הגדול של מפתחת השבבים לא סיפק לנו את כרטיס ה-GeForce האימתני לו ציפינו, אבל כן סיפק לנו המון סיבות אחרות להתרגש ולהתעניין לכתבה
-
- 10 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
הנה שני לינקים http://www.tech-report.com/etc/2005q1/bestof2004/index.x?pg=1 http://www.viperlair.com/articles/editorials/boty/2004/
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
התשובה של האדומים להשקת משפחת כרטיסי ה-GeForce RTX Super של NVIDIA נחשפת: ירידת מחירים שמציבה את ה-Radeon RX 5700 וה-Radeon RX 5700 XT בעמדת זינוק מרשימה מאוד לכתבה
-
- 15 תגובות
- 2.8k צפיות
- 1 follower
-


