עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Q6600 Quad Core MSI P6N-SLIV2 775 1GLAN PLT 2GB KIT DDR2 800 OCZ Seasonic M12 II-430 Active PFC 430W Modular 500GB 16MB SATA 2 אני מחפש כרטיס שישמש למשחקים כבדים ומחברה אמינה שיחזיק מספיק זמן ויספק איכות. בסביבות ה 1300 שקלים, עקב כניסת מענק שחרור אפשר טיפה יותר אבל לא מוגזם

    • 7 תגובות
    • 697 צפיות
  2. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    כן כן הוא הלך. שמתי את הקירור שלי לחבר עם 9600 והוא מגיע ל 500 בלי בעייה בכלל אבל הוא צריך וולט מוד כדי לעלות. תשתתפו בצערי. אגב אין אחריות בגלל שהחלפתי קירור. עכשיו אני חוסך ל 6800 יש מצב שמצאתי עבודה אז זה לא יהיה כל כך ארוך.

    • 25 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by x-dude,

    זהו אחרי 3-4 חודשים שיש לי את ה Gainward GeForce 4 TI-4600 750/XP הלך לי הכרטיס,ככה שאני בחלונות או רואה סרטים הכל בסדר אבל שאני מתחיל משחק,מין פיקסלים וכל מיניי צבעים משונים מופיעים,אני יוצע לשולחן העבודה וכל ה start menu וחלק מהייקונים מרוכים,לפעמים ריסטרט מתקן את הבעיה ולפעמים אני צריך לחבות את המחשב לאיזה דקה.. הוצאתי את הכרטיס והוא נראה בסדר,אז אמרתי יאללה בוא נהיה ממש בטוחים,הלחתי ופירמטתי את החלונות XP שלי,ועדיין אותה בעיה,ניסיתי עם הדרייברים שמגיעים עם ה XP וככה יום יום אני משתמש ב Detonator 41.09. מזל שיש לי עוד אחריות עליו,זוהי הפעם האחרונה שאני ממליץ למישהו לקנות Gainward או Geforce בכלל,יאללה Nvidia זה כבר פסה! :bash: :AR15: :AR15:

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. היי, נדפק לי כרטיס ה8800GTX שלי ואני צריך לקנות חדש,איך הכרטיס מסך ATI RADEON HD5770 ?? מחיר מול ביצועים... האם הוא יסחוב את המשחקים של ימינו ??

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות
  5. שלום כולם. * את המחשב קניתי לפני למעלה משנתיים ובזמן האחרון מופיעים Artifacts ושגיאות נוספות (במשחקים כמו CoD 4). בדקות הראשונות אין בעיה אבל אז השגיאות מצטברות עד שהמסך קופא \ מסך שחור וברוב המקרים אתחול. ** זו לא הפעם הראשונה שזה קורה: לפני-כן היה לי Asus 7900GT שאחרי שנה הופיעו Artifacts ובבדיקה בעין רואים נקודות שבהן הכרטיס התיך את עצמו מימשתי את האחריות והכרטיס הוחלף ב-Asus Radeon X1900 ... שאחרי שנה עושה את אותן בעיות וכנראה נגרם בו נזק פיזי. -תמיכה טכנית של AMD הצביע על 1) נזק פיזי כתוצאה מחימום יתר. 2) הכרטיס דורש לפחות 450w. -בבדיקה של ATITOOL למציאת Artifacts הכרטיס הגיע ל-66 מעלות ואז המחשב קרס. -אני שוקל החלפה ושדרוג של כרטיס המסך ואני מתלבט בין כמה …

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by ras81,

    שלום, היה לי hd5770 ונראה שהוא הלך בגלל שהמחשב לא מבצע BOOT עם הכרטיס אלה רק עם הכרטיס שעל לוח האם, זה התחיל בהעפות חוזרות לאחר BF4, ועכשיו אי אפשר לעשות BOOT עם כרטיס המסך ): לפיכך אני אשמח להמלצה לכרטיס מסך טוב שיודע לסחוב את BF4 ובעלות הכי נמוכה שיש עד 600-700 שח לכל היותר ועדיף פחות. המעבד שלי הוא :Intel® Core i5-3450 CPU @ 3.10GHz זכרון : Memory16 GB ספק: TAGAN 700W תודה רבה רבה

    • 8 תגובות
    • 2.2k צפיות
  7. Started by shlomibandit,

    הלך לי הכרטיס מסך.. אני עכשיו בצבא ואין לי זמן למשחקים.. מה הכרטיס הכי מומלץ עד 250שקל? חשוב שיהיה מ ksp מה יותר חזק גם 7100 ג'י אס או ati 9250?

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by StreetRacer,

    הדלקתי את המחשב, עבד יפה כמה דקות. פתאום העכבר והמקלדת קפאו. אחרי ריסוט המערכת אני רואה נקודות והמחשב מסרב לעלות יותר. הקפאתי את הכרטיס מסך, התצוגה חזרה ואחרי כמה דקות שוב קרס. המפרט שלי כולל מעבד Q6600 ולוח אסוס P5K-E. מעוניין בכרטיס חזק יותר אך ברמת מחירים שפויה. תודה

    • 22 תגובות
    • 2.2k צפיות
  9. זו המערכת שלי: מערכת הפעלה Windows 7 Home Premium 64-bit SP1 יע"מ Intel Core i5 4690 @ 3.50GHz 39 °C Haswell 22nm טכנולוגית RAM ‎16.0GB כפול-ערוץ DDR3 @ 798MHz (11-11-11-28) לוח אם ASUSTeK COMPUTER INC. H97M-E (SOCKET 1150) ספק corsair 750TX 60A 12V Bulk לגבי הכרטיס- אני מחפש כרטיס שיהיה כרטיס משתלם כלומר לא מחפש את הביצועים הכי טובים כי הכרטיסים האלה יקרים מאוד ,מחפש כרטיס זול יחסית ועם יכולות גבוהות יחסית.. שמתי עין על ה 960 או 970 ... 970 קצת יקר אבל האם ההבדל בינו לבין ה960 שווה את ההשקעה? אם יש כרטיסים אחרים שלדעתכם הם טובים בעלות נמוכה אני השמח להמלצות בנושא

    • 11 תגובות
    • 2.5k צפיות
  10. חבריות מה קורה?? מקווה שטוב תשמעו.. המחשב נדלק.. כל המנורות עובדות + כל המאווררים.. אבל המסך לא נדלק ! המסך תקין.. נבדק.. אז אני מניח שזה הכ. מסך.. מה אתם אומרים ? דווקא חבל עליו... הוא היה בנזונה לא"ק !! הוא הוציא לי 6430 ב3דמארק2003 ! ליבת ר350.. הכל קירור סטוק ! בלי סינקים.. בלי סיילנסר ! אבל אני יודע שהוא לא נשרף מזה.. עשיתי תא"ק.. ואז הורדתי אותו.. הוא כבר חודש+ בלי א"ק.. עכשיו תגידו.. אם הבעיה באמת בכ. מסך... ויחליפו לי אותו.. הוא של גיגהבייט... יש מצב שהחדש יגיע עם ליבת ר360?? צודהה

    • 29 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. Started by LazyBurger,

    כרטיס המסך שלי כבר לא פועל באופן נורמלי... איך שהוא מתחמם טיפה הוא קורס! תראו מה קיבלת בניסיון להריץ תצוגה פשוטה למדי: הקטע הוא שאין לי מושג איך זה קרה! שיחקתי ב2MOONS, משחק רשת שבכלל לא דורש ממשאביי המחשב, ופתאום הוא נתקע. כשהדלקתי מחדש היו עיוותים, ולאחר שניתקתי וחיברתי מחדש את המחשב הוא פעל, אבל כרטיס המסך גוסס! :< קניתי את הכרטיס (יחד עם המחשב) בIQPC, אם אני אביא את הכרטיס אלהם אם יבאו לי חדש או יפצו אותי?

    • 4 תגובות
    • 881 צפיות
  12. לאיזה כרטיס ישן מקביל כל הכרטיס מסדרת הX ?

    • 5 תגובות
    • 669 צפיות
  13. Started by eli_t,

    היי, כרגע יש לי ATI HD4850 מבחינת הביצועים הוא מספק אותי, הבעיה איתו שהוא מתחמם מידי גם כשהוא לא במאמץ ואז המאורר עושה הרבה רעש ושקט זה פרמטר חשוב לי במחשב.. השאלה היא אם שווה להחליפו ואם יש כרטיס מסך שקט וטוב ממנו במסגרת התקציב ? אגב, ניקיתי את המחשב והכבלים מסודרים לזרימת אוויר למי שתוהה.. תודה.

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by blacknot,

    יש לי מחשב יחסית ישן ואני לשדרג את כרטיס המסך ל - 8800gt אני רוצה לדעת עם יש לו תמיכה pci express 1

    • 13 תגובות
    • 765 צפיות
  15. Started by emofun,

    http://specialtech.co.uk/spshop/customer/search.php?substring=x1950 זה יוצא עם משלוח לארץ 284 יורו שזה 1500 שקל כלומר קיבלת במחיר של 1950 החלש את הx1950xtx הרצחני ועד הבית ...

    • 5 תגובות
    • 659 צפיות
  16. Started by or_cool,

    שלום לכולום יש לי כרטיס מסך עתיק RIVA TNT 2 והמאוורר שלו לא עובד וכתוצאה מכך אני רואה פסים אפורים על המסך והמסך מאוד בהיר רציתי לדעת מאיפה אני יכול לקנות אחד חדש מחנות באינרטנט תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 552 צפיות
  17. כרטיס מסך מדגם leadtek Ti4400. ניסיתי לשמן את המאורור, אך ניסיון זה לא הצליח. למעשה ובלית ברירה ניתקתי אותי מן הכרטיס כי אני לא עומד בעוצמת הרעש. האם ניתן להשאיר את המצב בעיניו כשאחד המאווררים (מתוך שניים) מנותק? או כיצד ניתן לתקן את הבעיה? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. יש לי כרטיס מסך חדש 128 gforce 4 ti 4200 וליפני יומים הוא עשה רעשים מוזרים לאחר שהבנתי שהם באים משם או יותר נכון מהמאוורר שמותקן עליו . הרעשים היו דומים להתנגשות של אחד ה"לאבים" (או איך שלא תקראו לזה ) עם צלעות הקרור בגלל שקבעתי עם חברים לראות עוד באותו היום סרט וכמובן הרעשים היו מפריעים נגעתי במאוורר ודחפתי אותו כלפי מעלה ונכון לעכשיו זה הסתדר ואין רעשים אבל השאלה שלי היא האם יש עילה לדרוש שיחליפו לי את הכרטיס בפרט שעכשיו אין זכר לרעשים ?

    • 4 תגובות
    • 983 צפיות
  19. לאחר שהדלקתי את המחשב הבחנתי בעיוותים רציניים ורצועות שחורות על המסך. פתחתי את המארז וראיתי שהמאוורר על הכרטיס מסך (Sapphire Radeon 9800) לא מסתובב. מה אפשר לעשות? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by shalabi,

    שלום, לפני כמה ימים התחלתי לשמוע רעש מוזר (מקוטע כזה) במארז והמחשב הרבה להתקע באופן מפתיע. היום החלטתי לפתוח ת'מארז ולנקות את האבק , אחרי סיום הנקיון הפעלתי את המחשב והשארתי את הדלת פתוחה. והתחלתי לבדוק את המאווררים,(3 למארז 2 למעבדים ו1 לכרטיס מסך ן2 לספק כח)כולם עבדו חוץ מהמאוורר של כרטיס המסך. השאלה היא, למה המאוורר הפסיק לעבוד ( הכרטיס בן 4 חודשים ) ואיך מסדרים בעייה זו? והאם כדאי להפעיל את האחריות ולשלוח את הכרטיס לחנות ממנה קניתי אותו. תודה.

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. היי, מאז שהכנסתי את הכרטיס החדש שלי למחש הוא עושה המון רעש. באמצע היום לא שמים לב אבל המחשב שלי עובד 24ש ובלילה זה מאד מפריע למרות שאני בכלל לא משתמש במסך. יש אפשרות לכבות את כרטיס המסך כשלא משתמשים בו ( כמו שמהסך נכבה לחיסכון בצריכת חשמל ) או אולי אפשר להעביר את הכרטיס לצב שקט יותר?

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  22. אחרי שגיליתי שיש לי בעיות במשחקי 3D בדקתי לעומק וראיתי שהמאוורר שעל הכרטיס הפסיק לפעול פירקתי אותו אבל אין לו שום פתח לשימון בקיצור כנראה הלך מישהו יודע איפה אפשר להחליף אותו ? איזה חנות נותנת שירות לכזה דבר ?

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  23. המאוורר של ה GF 4 TI 4200 מגמגם ,אני יכול להחליף רק מאוורר? ואפילו לפעמים הוא בכלל לא מסתובב [המאוורר מברזל כבד כזה אבל תמיד היה שם] יש אפשרות להחליף רק מאוורר?

    • 7 תגובות
    • 697 צפיות
  24. Started by Boomer,

    אני רואה שאתם לא מקשיבים...! : המאורר פועל מצויין כבר יומיים!!! בינתיים לא שמתי לב לשום נזק שנגרם לכרטיס...

    • 28 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. EveCool VC-RHC Turbo accelero S1 \ S2 מה מהם עדיף והאם הם יתאימו ל-AGP הכרטיס של פליט PALIT ATI Radeon 1950GT SUPER 512MB AGP תודה לעונים

    • 8 תגובות
    • 717 צפיות

דיונים חדשים בפורומים