כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני מתלבט בין הכרטיס מסך במפרט לבין זה: GIGABYTE ATI Radeon HD2600XT 256MB PCIe או זה: Sapphire ATI Radeon X1650XT 256MB PCIe או מה שיש במפרט: Leadtek nVIDIA GeForce 8600GT Extreme 256MB PCIe התקציב שלי 600¤ אשמח לקבל עזרה. הייעוד זה משחקים בינוניים + שלושתם באותו תקציב ככה שאני לא יודע מה יותר טוב, ואני די חדש פה והרצתי חיפוש ומשום מה אני לא מבין איך החיפוש מתנהל פה.. אשמח אם תעזרו . תודה רבה.
-
- 7 תגובות
- 732 צפיות
-
-
כדאי לקנות את HD3870X2 ולהכפיל אותו? זה משתלם לי? או שעדיף לי כבר לחכות לגירסה החדשה של nVidia ? אין לי בעיה עם לחכות והתקציב למחשב כולו זה 10,000 ככה שיכול להיות שזה יגרום לי לחרוג קצת [ה- 3870] אבל לא נורא
-
- 7 תגובות
- 794 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות את הכרטיס מסך 8800gts 512 מגה ב227 דולר האם זה שווה המחיר או לא? שנית זה יפעיל לי משחקים כבדים כמו קרייסס על הרזולוציה הכי גבוהה?
-
- 3 תגובות
- 678 צפיות
-
-
http://megagames.com/news/html/hardware/geforce9600gtbenchmarked.shtml ממש מאכזב איפה הדור הבא איפה נוידיה שהייתה מוציאה סוס עבודה כול שנה וחצי איפה AMD איפה התחרות... :'( :'( נגמרו הימים הטובים שבהם היו שתי חברות לכול מוצר שהיו מתחרות על כול דולר\שקל\יורו של הצרכן העתיד נראה עגום ואיטי ומשעמם מתמיד לפחות תמיד יהיה לנו את SONY MICROSOFT ו NINTENDO שעדיין צריכים באמת להשקיע מאמצים כדי להשאר שווים משהו
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
החלטתי לקנות 8800GT ואני מבקש המלצה לחנות אמינה שמוכרת אותו במחיר זול
-
- 2 תגובות
- 655 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מחשב די ישן, פנטיום 4 2.8Ghz, עם כרטיס מסך די מחורבן Ati Radeon 9600. מכיוון שאני משתמש במחשב למטרת משחקים, המחשב הזה כבר לא ממש מחזיק מעמד. מכיוון שאני לא מתכוון לקנות מחשב חדש, חשבתי להחליף את הכרטיס מסך שלי למשהו יותר יעיל על מנת להאריך את חיי המחשב שלי. יש בלוח אם שלי יציאה AGP 8x. השאלה שלי היא כפולה: א. האם יש בכלל טעם לעשות את זה? כלומר, האם שדרוג הכרטיס מסך שלי ישפר באופן מספיק רציני את היכולות של המחשב, או שהמחשב הזה במצב שלו מוגבל מדי להתמודד עם כרטיס מסך חדש? ב. אם יש טעם לעשות את זה, על איזה כרטיס הייתם ממליצים לצורך הזה? תודה!
-
- 3 תגובות
- 574 צפיות
-
-
אז ככה אני רוצה לקנות את הכרטיס של ג'יגה בייט בעל המאוורר החדש... אני רוצה לברר אם המארז/ספק/לוח אם שיש לי עכשיו יספיקו לי או שמא עליי להחליף אותם... http://www.liranics.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=274 זה המארז (99% זהה לו) ולוח האם הוא : ASRock ConRoe945G-DVI תודה רבה לעונים... ואל תבקשו ממני את שאר המפרט כי אני רוצה לדעת רק לגבי החלקים האלו ספציפית.
-
- 9 תגובות
- 837 צפיות
-
-
ערב טוב לכולם. יש לי בעיה מאז שהחלפתי את הכרטיס מסך אצלי במחשב אני לא מצליח להפעיל את התוכנה. הוא נתקע במסך הראשון עוד לפני שהתוכנה עולה. הכרטיס הוא HD2600 כמו במפרט בצד. נסיתי להחליף דריברים וזה גם לא עזר למישהו יש מושג מה זה יכול להיות?
-
- 2 תגובות
- 692 צפיות
-
-
היום מכרתי את הכרטיס מסך שלי (X1950PRO) ותכננתי לקנות XFX 8800 GT ALPHA DOG XXX 512MB ב1600 שקל... כשהגעתי לחנות הם אמרו לי שהכרטיסים עוד לא הגיעו ואמורים להגיע בעוד שבועיים... תהיתי אולי תוכלו להציע לי הצעה לכרטיס מסך בסביבות המחירים האלה (1500-1700) שאולי יהיה לי יותר משתלם לקנות, או שפשוט שווה לי לחכות לXFX וזהו... תודה לכל המגיבים
-
- 4 תגובות
- 661 צפיות
-
-
שאלתי את השאלה בפורום לוחות אם אבל המענה שם הוא לא ב100% ואני ישאל פה עוד פעם כדי לקבל 100% תשובה. יש לי לוח אם P35C-DS3R האם אני יוכל לשים את הכרטיסים החדשים כמו 3870X2/9800X2/7950X2... האם יש הבדל בין כרטיס 8800GT רגיל לבין כרטיס 8800GT SLI ? תודה על העזרה...אם המנהלים רואים בבקשה לא להעביר.
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
קניתי מסך רחב של סמסונג אבל אני לא מצליח לשנות ל-1680X1050. איך משנים לרזולוציה כזאת?
-
- 2 תגובות
- 548 צפיות
-
-
אני מתכוון לרכוש מחשב חדש ויש לי בעיה עם בחירת כרטיס מסך. אני מתכוון לקנות מעבד Intel core2 dou 2.66ghz 4mb E6750 ולוח אם - GIGABYTE GA-P35-DS3L ספק כוח 500W רשמתי 1000 ש"ח אבל אני לא בטוח שאני צריך להוציא כל כך הרבה. אני רוצה כרטיס שקט - שזה הכי חשוב לי, כמובן שלא יתחמם יותר מדי ואם אין ברירה אז עדיף שירעיש מעט מאשר יתחמם יותר מדי. אני לא גיימר כבד, אני רק רוצה שתהיה לי אפשרות לשחק במשחקים חדשים בלי בעיות. אם אפשר למצוא משהו כזה גם ב 600-700 ש"ח זה יהיה עדיף אבל אני גמיש עד 1000 או אפילו יותר.
-
- 5 תגובות
- 692 צפיות
-
-
אהלן חברה תגידו מה מאמת אין ממש הבדל משמעותי בין GTS ל GT ושתיהם G92 כמו שקראתי במפרט באתר ועוד הרבה שבחים על פריצת הדרך עם GT שמאים על הGTS ההפרש הוא הוא בערך 500 שקל (מעוניין גם OC ) בכל מקרה תראו באתר הזה יש השוואת ביצועים ביו שני הכרטיסים http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3175&p=3 כפי שרואים אין הבדל משמעותי אבל לתווך הארוך שיצאו משחקים יותר חזקים יכול להיות שיהיה הבדל גדול ? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 682 צפיות
-
-
מפרט המחשב: מארז: NZXT Lexa ספק: Enermax Liberty 500W זכרונות: OCZ PLATINUM 2G KIT DDR2 800MHz CL4 x2 לוח-אם: אני מתלבט בין Asus P5KC לבין Asus P5K-E הארד-דיסק: Western Digital WD3200KS 7200RPM 320GB, 16MB Buffer מעבד: Intel Core 2 Quad Q6600 1066Mhz 8MB 2.4Ghz
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן, למישהו אולי יש מושג אם/מתי/מי ה- 3870X2 אשר יושקו מחר יהיו זמינים בארץ? תודה
-
- 3 תגובות
- 670 צפיות
-
-
האם יש כרטיס מסך באפיק AGP עם יציאה HDMI?
-
- 1 תגובה
- 548 צפיות
-
-
מחפש כרטיס מסך עד 1500 בלי עדיפות מסויימת ל ATI או NVIDIA העיקר שיהיה חזק יתמוך ב DX10 ובחיבור של PCIE2
-
- 2 תגובות
- 550 צפיות
-
-
-
אני שוקל לקנות שני כרטיסי BFG 8800GT 512MB OC2 ולחבר אותם SLi. וזה יעלה לי 2800 שח או לקנות כרטיס חזק ב- 2800 שח..?
-
- 7 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום אני עומד לקנות מחשב חדש ואני מתלבט לגבי מספר כרטיסים. באפשרותי לקנות כרטיס מסוג: GYGABITE GV-RX387512HB ATI RADEON HD3870 512MB GDDR4 PCI-E RETAIL האם מדובר בכרטיס טוב? האם צריך לוח אם מתאים בשבילו שיתמוך במשהו ספציפי? השימושים שלי הם משחקים NBALIVE , NFS ואולי גם Gears of WAR , אני רוצה לשחק בגרפיקה הכי גבוהה שאפשר במשחקים האלו. אפשר אולי להמליץ על כרטיס מסך שיעשה את העבודה בעלות יותר נמוכה מהכרטיס הנ"ל (עלותו 1200) ? תודה !
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
מה עדיף 8800 ULTRA או שני כרטיסים של - ATI 3870 חברה אני קונה מחשב חדש אני גיימר לא קטן ואני ממש בדילמה המפרט שחשבתי אליו הוא ASUS MAXIMUS EXTREME 2G 1333 MHZ DDR3 Q6600 ובקשר לכרטיס מסך אני לא יודע בבקשה תעזרו לי תודה
-
- 5 תגובות
- 702 צפיות
-
-
AGP Nvidia GeForce 7600GS AGP Nvidia GeForce 7600/GT או הכרטיס AGP Nvidia GeForce 7800GS
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
טוב תראו... הייתה לי תקלה כלשהי במשחקים, ולא ממש הייתי בטוח מי האשם... אז העברתי את הכרטיס מסך שלי למחשב אחר, והבעיה המשיכה... הכרטיס הוא 1950PRO, והוא קורס במשחקים, וגם כשניסיתי לעשות scan for artifact (אם ככה כותבים) ב-ATITOOL, הייתה קריסה אחרי 10 שניות... חשדתי בבעיית טמפרטורה, למרות שהטמפ' בקריסה היא רק 60-70 (יחסית מעט ל-1950PRO), אז העליתי את מהירות המאווררים, והקריסה הייתה רק לאחר 50 שניות... בקיצור, זו כבר פעם שנייה שיש תקלת התחממות עם הכרטיס, בפעם הקודמת הבאתי את הכרטיס לחנות, ששלחה אותו ליבואן, שהחזיר אותו אחרי חודש.. הדבר היחיד שהיבואן עשה זה לנקות אותו... אז ניקיתי את הכרטיס והבעייה המשיכה... אז אחרי החפירה הארוכה, מה כדאי לעשות? לשלוח לחנות שתביא לי כרטיס חל…
-
- 5 תגובות
- 784 צפיות
-
-
החלפת/שידרוג כ.מסך הFX5200 לאחד אחר למחשב מבוסס סלרון 2.4 ו2*256MB. חיבור AGPX8. בהקשר לנושא הבא: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=315751.new#new אני כנראה אהיה זקוק לכרטיס מסך (אולי, תלוי מה תיהיה תוצאת ה3DMARK). ובלי שום קשר אני כנראה אשדרג את הנוכחי כי אחרי ה"תיקון" שהוא עבר - שימון/שיחרור מחלודה של המאוורר של הכרטיס מסך FX5200 (נראה כמו 40mm) הוא עושה רעש. ויש בעיה במגעים עם החוט שלו. אשמח להמלצה על כרטיס מסך משתלם שיעלה לי לפחות על מדיום את המשחק PES2008 יחד עם אינטל סלרון 2.4 וזכריון פנימי 256MB*2 [מדיום אפשרי בכלל? כי על HIGH אמרו לי כאן בעבר שאי אפשר עם המעבד הזה שיהווה צוואר בקבוק]. ובנוסף לההמלצה הזו, אשמח לראות המלצה לכרטיס מסך הכי משתלם שיש ברשימו…
-
- 42 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
יש לי וינדוס ויסטה כרטיס מסך 8800gt ליציאת dvi אחד מחובר בהמסך טלוויזיה שלי בחדר ולשניה מחובר המסך מחשב.. יש לי את התוכנה הזו של ניוידיה להעביר בין המסכים את התמונה אבל התוכנה מאוד מסורבלת אני מחפש תוכנה שאולי עם קיצור מסויים במקלדת זה יעביר בין המסכים או לחיצה על משהו במחשב לא משהו מעצבן כמו עכשיו.. מקווה שמתאים לפה תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-


