עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by artv8,

    שלום. לפני שאתחיל אני יודע שכולכם תגידו, למה להחליף גוף קירור, לא שווה את ההשקעה, תקנה משהו זול ויותר טוב. אבל בכל זאת אני מעוניין להחליף, (גם יש לי פחות רגשי אשמה להתעסק איתו - כנראה המאוורר שווה יותר מכרטיס המסך והוא עלה לי 50 ). אני מצרף תמונות כפי שראיתי באינטרנט של הציפסט וגוף הקירור. האם אני צריך לנגב את החומר מגוף הקירור ולעשות חדש על הציפסט לבד ? בנוסף, בכרטיס שלי יש לי מעין תוספת של הגנה של ריבוע בקצה שכנראה תפקידו לוודא שגוף הקירור לא יקבל קימור וייגע בחיבורים שם (אם אני אשאיר את החומר הוא יגיע אליו) . ???

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  2. Started by lubian,

    שלום לכם. יש לי במחשב כרטיס מסך Inno3D 8800GT AC Accelero X1 והמאורר של גוף קירור בקושי מיסתובב, אז טמפרטורה עולה. קצת שימנתי אותו, אבל אני מאמין שהוא יעצור בקרוב. האם יש אפשרות להחליף רק מאוורר שלו? האמת גם צלאות קצת סתומות מבפנים באבק. אם אי אפשר להחליף רק מאוורר, אז איזה גוף קירור עדיף לשים לו? מעדיף משהו עם מאוורר 120 ממ שיהיה קל להוריד ולנקות או להחליף מאוורר. ויש איפהשהו מדריך או וידאו איך לעשות זאת?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by dids22,

    תראו אני רוצה להחליף דרייבר לכ. מסך הקיצר אני פשוט מתקין אותו או שאני צריך למחוק תדרייבר הקודם? ויש לי תתוכנה Driver Cleaner אז פשוט לפתוח אותה ולמחוק ?או שצריכים לעשות את זה במצב בטוח? הקיצר תסבירו לי פשוט מה לעשות וזהו תתודה

    • 1 תגובה
    • 746 צפיות
  4. Started by Cynicoren,

    שלום, ברשותי כרטיס מסך של ATI. בהחלפת דרייברים לכרטיס מסך, האם עליי להסיר איכשהוא את הדרייבר הקודם, או שההתקנה של החדש תעשה זאת בעצמה ? האם להתקין לאותה ספרייה כמו הדרייבר הקודם ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 804 צפיות
  5. Started by pidres,

    שמחליפים דרייברים לכרטיס מסך הOC שנמצא איתו מתבטל? ואם כן איך שומרים את הOC לאחר הסרת והתקנת דרייברים חדשים?

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  6. Started by yoavbd123,

    אהלן, יש לי את הכרטיס 4850HD כבר כמה שנים עשה את העבודה לגמרי, כל מה שאני צריך זה יציאת HDMI לסרטים בטלוויזיה וכאלה ומשחקים בקטנה, כל מני MINI GAMES כאלה, סטייל PORTAL ב STEAM +- הכרטיס היה ממש אחלה, רק שלאחרונה הוא התחיל לקרטע, אחרי כמה נסיונות החייאה נראה שיומו הגיע אני מחפש כרטיס פחות או יותר באותה הרמה, בלי להשקיע יותר מדי כסף, 300-400 ש"ח פחות או יותר מה מומלץ בטווח מחירים הזה שייתן תמורה הכי טובה שיש? ממש חשובה שיהיה גם HDMI וגם VGA (זה בטח סטנדרט אבל בכל זאת..) תודה!

    • 5 תגובות
    • 850 צפיות
  7. Started by eladbu,

    מה אתם אומרים על TV-0UT, 128BIT, AGP X8, DVI, CORE500M R9600PRO 128MB DDR ב-160$ של גיגהבייט והאם באמת שווה להחליף את ה 8500 128 שלי כי שמתי לב שהוא פשוט עושה קצת בעיות עם משחקים כגון הנסיך הפרסי פאר קראי וכולה מה אתם אומרים?

    • 10 תגובות
    • 786 צפיות
  8. מחר אני מקבל את הלידטק 4200 שלי,הזכרונות שבאים איתו הם 4NS שזה קצת גבוה מדי לטעמי... עכשיו,יש לי חבר שנמצא כרגע ביפן ויכול להשיג לי שמונה צ'יפים 2.2NS של סמסונג, "נקיים" לחלוטין,ללא שום PCB או רכיב אחר שמחובר אליהם. עכשיו מה שאני שואל זה האם אפשר להחליף את הזכרונות שיש כרגע על הPCB של הכרטיס לאלו של הסמסונג? (במקרה ויש צורך בדבר יש לי גישה למיקרו מלחם). או שהדבר הזה בלתי אפשרי והכרטיס לא יזהה אותם ואני סתם הורס לי את הכרטיס לחינם?

  9. אמא שלי הצליחה לשבור כמה פינים אחרי שניסתה להכניס את המסך בכוח. האם יש אפשרות להחליף כזה כבל? איפה אני יכול לקנות כזה ומה עלותו המשוערת ואיך אני מחליף ביניהם? תודה

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. שלום לכולם היה לי כבר שתי כרטיסים כאלה (X1900GT)ולשתיהם היו בעיות התחממות גדולות מאוד. אני קראתי באינטרנט שהמקרה של הכרטיס הזה הוא ממש כמו פרסקוט...הם לוקחים יותר מתח ממה שהם צריכים... לכן בעת משחק הכרטיס היה מגיע ל-120+ ואפילו עם קירור מים הגעתי ל-60 מעלות במאמץ. בגלל שקניתי את הכרטיס היבואן CD-LOG אני יכול לקבל זיכוי של 80% על הכרטיס ואז לקנות כרטיס חדש אז הכרטיס עלה 1480 מה שאומר שהזיכוי הוא 1184 מה שאומר שאני מוכן להוסיף עד 300 שח כאילו כרטיס ב-1500 מהיבואן. תמליצו לי על כרטיס טוב ורצוי קריר בתודה שגיא

    • 64 תגובות
    • 3.7k צפיות
  11. אנשים טובים מי שיש לו מושג מה צריך לשנות ברגיסטרי ביכדי לעבור למימשק הישן אשמח לקבל דיווח היה פה כבר בחור נחמד שעזר לי בנושא אבל אני לא מוצא את האשכול טעות שלי שלא שמרתי את התגובה שלו לכן אני זקוק לעזרתכם שוב תודה מראש יוסי[br]פורסם בתאריך: 9.04.2007 בשעה 21:45:34 היסתדרתי כבר מי שצריך הינה הפיתרון באדיבות SyndromE אפשר לינעול[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA Corporation\Global\NvCplApi\Policies] "SedonaDisable"=dword:00000001 "ContextUIPolicy"=dword:00000001 "TaskbarUIPolicy"=dword:00000001 "CplGroupUIPolicy"=dword:00000001 אוקיי, אתה רואה את ה-"1" בסוף כל שורה? 0 = חדש (Default) 1 = קלאסי (ישן) 2 = שניהם (אבל אל תריץ אותם ביחד) * ד"א, אצלי אין את השורה הראשונה - "…

    • 3 תגובות
    • 551 צפיות
  12. Started by or150,

    ראיתי פה כל מיני דיונים לגבי הכרטיס מסך שGainward לא מומלצים והזמנתי מחשב מpandas.co.il עם כרטיס של gainward בגרסאת ה1GB... זה נכון? אם כן לאיזה חברה כדאי לשנות? אלה הכרטיסים שאני יכול לבחור בניהם: http://www.pandas.co.il/advanced_search_result.php?keywords=GTX+460&x=0&y=0

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by Judas Iscariot,

    אהלן חבר'ה, ביום ראשון אני הולך לקנות לי את הכרטיס מסך החדש שלי(ATI 5750). כרגע יש לי 8600GT - כלומר, אני מחליף בין החברות. רציתי לדעת - מה הפרוצדורה בעניין זה? עד עכשיו פשוט שידרגתי באותה חברה אז זה היה עניין פשוט של the ol' in out in out וזהו. בקיצור - מה אני צריך לעשות בשביל לוודא שלא נותר שום זכר לדרייברים של nvidia? ולא, אני לא מתכוון לפרמט תודה מראש לעוזרים!$

    • 3 תגובות
    • 785 צפיות
  14. שלום ושנה טובה אני מעוניין לעשות החלפה ידנית בין מסכים,LCDTV שמחובר לHDMI לבין מסך LCD רגיל שמחובר ב DVI רגיל . שניהם מחוברים בו זמנית . מתי שאני עושה מנתק ומחבר באופן ידני את המסך רק אז הוא מזהה לי את המסך החדש . Windows 7. כ.מסך Ati HD 4250 מסך 19 שמחובר רגיל ב DVI . LCD 32 SONY תודה

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by Kfir,

    החלפתי כ.מסך במחשב לכ.מיקצועי ביותר עם 128 מגה זיכרון, ואני מתלבט עם להתקין על המערכת הפעלה שכבר מותקנות בה המון תוכנות גרפיות מיקצועיות רק את הDRIVER החדש, או שכבר להתקין את כל מערכת ההפעלה מחדש... מה אתם אומרים?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. שלום לכולכם. אני שוקל שידרוג של כ.המסך והשיקול העיקרי בין שני המתמודדים העיקריים (כאמור, GTX 570 מול ה560 Ti) הם גודל פיזי וצריכת חשמל. אני כרגע עם 8800GTS 640MB בן 3.5 שנים. מארז הוא Gigabyte Aurora 570S (Sumo 5115)z והספק הוא Enermax Liberty 500W ה560 הוא באותו הגודל הפיזי כמו ה8800 שלי, כך שאין בעיה עם זה. ולפי Nvidia דרישות הספק הן 500W. כך שמבחינתי ה560 הוא הדיפולט. ההפרש של 400 שקלים ותוספת הביצועים המשמעותית (בהתחשב בעובדה שהכרטיס הזה אמור לסחוב אותי שנתיים עד המחשב הבא ועוד כשנה וחצי לאחר מכן) מטה את הכף לכיוון ה570. אך אבוי, ה570 ארוך באינץ' וחצי (10.5 לעומת 9") ודרישות הספק הינם 550W. אני מאמין שהמארז יכול להתמודד עם תוספת של 4 ס"מ לאורך הכרטיס (חיבורי החשמל עוב…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. שלום, הכ.מסך שלי נשרף כמו טוסט הייתה לו בעיה מאז שקיבלתי אותו... 8800GT הלך לעולמו. יש לי כסף כרגע ואני מעוניין להחליף כ.מסך... הנה המפרט שלי - מעבד Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz לוח אם Gigabyte GA-P35-DS3L מארז Compucase HEC 6A19B ספק 500W של True Silent, משהו ג'נרי... זכרונות Corsair XMS2 2GB RAM דיסק קשיח Western Digital 320GB התקציב שלי נע בין 1,000 - 1,500 בערך. לא איכפת לי ATI או NVIDIA, מה שיותר משתלם מבחינת ביצועים. כמובן שמיועד לגיימינג. שאלה שקצת לא קשורה, אבל אם יש פה מישהו שכן מבין - האם לדעתכם כדאי שאחליף מעבד ל - AMD Phenom II X4 945 3.0Ghz BOX http://www.tmsfox.co.il/ProductPopUp.aspx?productid=1754 כדאי לי לחסוך כסף בכדי לשדרג את המעבד? זה ישפיע על הביצ…

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by Menymen,

    יש לי את הכרטיס 4850 GIGBYTE ויש לי אפשרות להחליף אותו לכרטיס הזה 9800 GIGBYTE --זה הקישור תראו את הכרטיס בבקשה ביקורת זה חייב להיות מחר- http://www.gigabyte.com.tw/Products/VGA/Products_Overview.aspx?ProductID=3104&ProductName=GV-N98TSL-1GI אציין שהכרטיס שלי הוא 512, וההחלפה היא ללא עלות והאמרוה להיות עד מחר. ההחלפה היא לכרטיס חדש וחייבת להיות עד מחר.

    • 7 תגובות
    • 904 צפיות
  19. Started by reAseu,

    שלום יש לי כרטיס 4850 וקניתי 5850 עכשיו השאלה היא איך אני מתקין אותו ( לא פיזית עם הברגים והכל ) רק שאלה של קודם להתקין את הדרייברים שלו ואז לחבר אותו ? או שיש דרך אחרת תודה עידן

    • 3 תגובות
    • 639 צפיות
  20. שלום היה לי כרטיס מסך gigabyte nvidia 9800gtx שהתקלקל והיה במסגרת האחריות, החנות ממנה קניתי את הכרטיס אמרה שאין להם את הכרטיס הזה במלאי יותר, ויתנו לי כרטיס אחר במקום (עדיין לא אמרו לי איזה). איזה כרטיס לדעתכם שווה ערך לכרטיס שלי? במה לפי דעתכם יחליפו לי? gigabyte nvidia 9800gtx כרטיס שהיה חזק מאוד ויקר מאוד בזמנו כשנרכש - היום מן הסתם ירד ערכו עם כל הכרטיסים החדשים. תודה!

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. אני מעוניין להחליף לבן שלי את כרטיס המסך GTX1030 בכרטיס יותר חזק אבל לא יקר (יד שניה). חשבתי על: * GTX 1060 6GB - האם 650ש"ח הוא מחיר ראלי? * GTX 1070 8GB - האם 800ש"ח הוא מחיר ראלי? * GTX 980 6G - האם 650ש"ח הוא מחיר ראלי? האם תומך ב- DX12? מה מומלץ? אולי משהו אחר?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by mano4now,

    הי, הכרטיס שלי GTX 580 עושה בעיות. כנראה הגיע הזמן להחליף אותו. יש לי מעבד i7 2600 16 ג'יגה זיכרון ספק זלמן 1000W איזה כרטיס מתאים כאן להחלפה בהנחה שהתקציב הוא : 1. 1000 ש"ח 2. 2000 ש"ח היום אני עם כרטיס חילופי gtx 550 TI שלא מספק למשחקים כמו assasin creed unity וזה מבאס. תודה מראש מנו

    • 18 תגובות
    • 3.3k צפיות
  23. Started by spectralcanine,

    יש לי מחשב ישן מאוד שמריץ Windows 7 עם כרטיס מסך 220 של Nvidia. ניסיתי להחליף אותו בRadeon 4850 וציפיתי שיקח שתי דקות, אבל לצערי זה לא נגמר שם. עם הRadeon, המחשב פשוט לא זז. כשהוא סוף סוף מועיל בטובו לטעון את המערכת הפעלה, אי אפשר לפתוח שום תוכנה או חלון מעבר לTask Manager, שגם לו לוקח כמה דקות להפתח. ניסיתי לפתוח את הDevice Manager בכדי לבדוק אם הכרטיס בכלל מזוהה, אבל אחרי חצי שעה שהחלון לא נפתח נכנעתי. לפתוח דפדפן בשביל להוריד דרייברים זה רק בחלום, כי הדפדפן בכלל לא נפתח גם אחרי שעה. יכול להיות שהדרייברים הישנים של Nvidia מפריעים למערכת להשתמש בכרטיס? מעולם לא ראיתי משהו כזה. הייתי מפרמט, אבל המחשב לא שייך לי ואין לי רשות לעשות זאת. תודה על כל עזרה.

    • 6 תגובות
    • 723 צפיות
  24. Started by SmokingDrugs,

    היי, יש לי מחשב all in one של dell ( מי שלא יודע מה זה מחשב all in one זה מחשב ללא קופסה כמו imac וכאלה... ) ואני רוצה לשחק battlefield 4 הבעיה היחידה היא שהכרטיס מסך שלי לא מספיק חזק. התקשרתי לחברה שממנה קניתי את המחשב ושאלתי אם ניתן להחליף כרטיס מסך, חלק אמרו כן וחלק אמרו לא O_O. בקיצור, אתם חושבים שאפשר להחליף כרטיס מסך במחשב כזה ? ( לא בבית, במעבדות.. ) תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  25. Started by idofle,

    שלום, הכרטיס מסך שלי 8800 GTS ככל הנראה נדפק. המחשב מקבל blue screen בעת סרטים/משחקים שבו כתוב שהכרטיס הגרפי איבד קשר, ויש גם כל מיני פסים מוזרים על המסך בלי שום קשר. אני רוצה להחליף אותו בכרטיס מסך חדש. אני לא צריך את הדבר הכי חדיש בשוק. ראיתי את: Sapphire 7750 1GB GDDR5 HDMI DVI DP תהיתי אם תהיה בעיה מבחינת חיבורים להכניס אותו, ואם הספק כוח 400W שלי אמור להספיק (של חברת enermax) אם לא אשמח להצעות לכרטיסי מסך אקוויולנטים ל 8800 GTS, או קצת יותר טובים שכן יתאימו. תודה

    • 7 תגובות
    • 867 צפיות

דיונים חדשים בפורומים