כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
נגיד כרטיס מסך Geforce 2 mx 400 אם יש לו 32 מגה או 64... זה הבדל רציני?
-
שלום לכולם. יש לי שאלה, שלא ממש ידעתי איזה מילות מפתח לרשום לחיפוש לראות אם היא קיימת כבר. ניסתי לחפש אבל לא מצאתי משו שעונה על השאלה שלי. ברשותי כרטיס מסך 6600GT של XFX. ובכלל ברוב כרטיסי המסך החדשים יחסית יש כניסת מתח (חיבור מולקס לכרטיס). כלומר הכרטיס מוזן במתח למרות ההזנה שיש לו בAGP (כנראה ע"מ לא להעמיס על הלוח אם). עכשיו השאלה שלי למה המתח הזה מיועד, האם הוא מיועד רק למאוורר שנמצא על גוף הקירור (שבא בסטוק) או לעוד דברים? כי החלפתי גוף קירור לכרטיס מסך (לזלמן) והמאוורר שלו מוזן ממולקס פשוט.. ובכל זאת השארתי את החיבור מולקס לכרטיס מסך. עכשיו השאלה האם אני יכול לנתק את החיבור מולקס מהכרטיס מסך, כי הוא היה שייך למאוורר סטוק שהיה מוזן מהכרטיס מסך. או שאני צריך …
-
- 2 תגובות
- 695 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוכש ב ivory מחשב חדש ונתנו לי כרטיס MSI RX1950PRO 256MB VIVO 256BIT DUAL DVI ב 1000 ש"ח , האם הוא כרטיס טוב בסדרת 1950, זאת אומרת בכרטיסים אלו MSI היא חברה טובה? תודה
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רכשתי את הכרטיס הנ"ל http://www.tmsfox.co.il/Product.aspx?productid=1373 לכרטיס 2 חיבורי DVI וחיבור אחד S.VIDEO האם מישהו רכש אותו ויכול לספר איזה חיבורים חיצוניים מגיעים עם הכרטיס? את הכרטיס קיבלתי ללא שום כבל או קופסה (הרכבתי מחשב שלם בחנות) לטענת החנות אני לא אמור לקבל כלום - אבל הם מוכנים לתת לי מתאם DVI ל VGA אתר היצרן http://www.connect3d.com/radeon_hd_4670AC.htm תודה
-
- 5 תגובות
- 831 צפיות
-
-
שמעתי שאפשר להגיע איתו לרמות של ההאולטרה בנה זה מתבטא כאילו רק מהיריות השעון משתנות או עוד דברים
-
- 5 תגובות
- 594 צפיות
-
-
ברשותי כרטיס מסך די ישן 8800GTS שכרגע מחובר למסך מחשב רגיל אבל בקרוב מתוכנן להתחבר לLCD 42" FULL HD השאלה שלי היא כזאת, האם הכרטיס מסך יתמוך באיכות הHD כאשר אני יפעיל סרט דרך המחשב? האם חיבור כבל הDVI לטלוויזיה הוא החיבור היחידי או האם יש אפשרות נוספת שאולי תעלה את האיכות? תודה מראש, אריאל
-
- 0 תגובות
- 776 צפיות
-
-
שאלה לגבי כרטיס ATI 4850, האם הוא מוציא גם סאונד? ואם כן, האם צריך מעביר מיוחד ל HDMI ע"מ להשתמש בזה? (שכן DVI לא מעביר סאונד)? תודה
-
- 5 תגובות
- 836 צפיות
-
-
שלום וחג שמח. יש לי שאלה לגבי כרטיס המסך שברשותי. יש לי כרטיס מדגם HD4870 בן 4 שנים. הכרטיס ידוע ככרטיס חם שעובד על טמפ' גבוהות יחסית. לפני כשנה החלפתי לו את המשחה הטרמית וניקיתי אותו מסתימות אבק, שמנעו יציאה של החום מאזור הפליטה, ויצרו גל חום שמנעו עבודה עם הכרטיס באופן כללי, מאז הוא חזר לעצמו לטמפ' הסבירות. עכשיו הבעיה - הכרטיס ידוע בתור כרטיס חם שעובד על טמפ' גבוהות גם בזמן מנוחה, הרצתי משחק כלשהו לא חשוב שמו ובאו מלא תקיעות במהלך המשחק ומחוץ המשחק, בזמן שאני עדין בשלב ההגדרות. בקיצור הרמתי את מהירות המאוורר מ - 30 אחוז ל - 40 אחוז והבעיה נפתרה כאילו לא הייתה. זה הגיוני שכאן נבעה הבעיה? הכרטיס פשוט לא מסוגל לתפקד בטמפ' גבוהות? ומאבד את כוחו בשל-כך? תודה.
-
- 7 תגובות
- 713 צפיות
-
-
רציתי לדעת עד כמה חזקים הביצעוים הגרפים של מע' בעלת i3 + לוח אם תואם H55? האם מערכת כזו יכולה להריץ Counter Strike ? מה המגבלות שלה? ומה זה מה שאמרו לי לגבי ה GPU על גבי המעבד? סליחה על הבורות... תודה לכל העוזרים!
-
- 3 תגובות
- 870 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם אפשר לחבר ממיר "יס" לכרטיס טלויזיה שמותקן במחשב ולראות בעצם את הערוצים של "יס"? אם אפשר אפשר לעלות לינקים לכרטיסים שתומכים בזה? תודה.גיל
-
- 3 תגובות
- 589 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת אם NVIDIA GeForce 6800GT יכול לעבוד על AGP 4x
-
- 6 תגובות
- 733 צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס עם אפשרות חיבור של 2 מסכים, ניתן לעשות שאחד יציג את המחשב והשני יציג רק טלוויזיה בו זמנית ? תודה.
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
GEFORCE NX7200GS רציתי ביקורת על כרטיס מסך הזה בנוסף אני רוצה לדעת איזה חברה כדי gigabyte או msi
-
- 10 תגובות
- 643 צפיות
-
-
ערב טוב, הייתי מעוניין לדעת מבין כרטיסי המסך הבאים, מה המומלץ ביותר ? מבחינת שימושים, עיקר השימושים יהיו באופיס אך יכללו גם משחקים מפעם לפעם וכן עריכה מזדמנת של סרטי FHD ממצלמת וידאו ביתית. http://tms.co.il/product/8825 http://tms.co.il/product/10123 http://tms.co.il/product/9164 תודה מראש, יובל
-
- 6 תגובות
- 942 צפיות
-
-
שלום... אני לא ממש מבין בהתאמת מסך לכרטיס מסך... אני צריך לדעת איזה מסך הכי יתאים לכרטיס מסך Asus nVIDIA GeForce 9800GT 1024MB DDR3 PCle... התקציב למסך בסביבות ה1300 ש"ח עד 1500... אני סגור בקשר לכרטיס מסך. אני צריך רק לדעת איזה מסך הכי כדאי לקנות כאשר יש לי את הכרטיס מסך שבחרתי... תודה!!
-
- 5 תגובות
- 635 צפיות
-
-
איך כרטיס מסך הזה : Nvidia GeForce NX8400GS ו 390 ש"ח כולל מע"מ זה מחיר טוב? יש לי עוד שאלה אני רואה כרטיסים gs וכרטיסי gt מה הבדל בינהם?
-
- 6 תגובות
- 568 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי מחשב שנקנה עכשיו ואני רוצה להתקין עליו וינדוז כרטיס המסך שלו הוא: Nvidia GeForce 9400GT 512MB P.O.VIEW יש לי מסך CRT כשאני מחבר את הכבל של המסך לחיבור המתאים לו - המסך לא מזהה בכלל ראיתי שיש עוד חיבור של LCD האם אפשר לחבר למחשב הזה רק LCD??? תודה
-
- 3 תגובות
- 632 צפיות
-
-
אם יש כרטיס שהוא מתחמם יותר מדי או שעומד לקרוא איזשהו נזק הכרטיס מסך (X800XL ) מכבה את עצמו אוטמטית או שהוא נשרף או נהרס. האם יש איזשהו מנגון שבא להגן על הכרטיס לפני שקורה משהו והוא מתכבה על מנת להגן עליו.
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
אני בונה לי מחשב ורציתי לשאול האים הכרטיס הסמך הזה הוא כרטיס שיכול להחזיק לי משחקים כבדים כמו hl2 doom3 ועוד ורציתי לדעת לפי הכרטיס מסך הזה כמה ספק כוח אני צריך לקנות Leadtek WinFast PX6600 GT Extreme PCIe GeForce 6600GT SLI 128MB http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=9512
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
-
-
שלום אז ככה יש לי לוח אם MA770-UD3 ואני מעוניין לרכוש כרטיס מסך, כי התאפשר לי, אז אני רוצה לשאול איזה כרטיס אתם ממליצים ללוח אם. עד 600 שקל, חשבתי על 650 GTX( לא הTI), מה אתם אומרים?
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי סליחה אם פתחתי את הנושא במקום הלא נכון.. אני קונה מחשב חדש ורציתי לשאול כאן על כרטיסי מסך. אני לא משחק בשום משחק אבל אני עובד על תלת מימד ועריכת סרטים HD שדורש כרטיס טוב . עכשיו יש לי 2 כרטיסים שחשבתי שהם טובים 1. GTX460 1GB 2.HD5850 הגרסה של SAPPHIRE TOXIC ראיתי שCUDA עובד טוב עם תוכנות של עריכה וזה אבל מצד שני HD5850 נראה לי יותר חזק מה אני צריך לבחור אם נגיד שאני לא כ''כ יודע לעשות OC אולי בהמשך אני אעשה. תודה רבהה זה באמת חשוב שתעזרו לי
-
- 0 תגובות
- 673 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת איזה מהכרטיסים טוב יותר ולמה. asus fx520064mb או msi gf4mx4000 128mb אני יודע ששניהם שיכים ל low level אבל המחיר שלהם זהה. מי מבינהם טוב יותר? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום מה המחיר של הכרטיס הזה ולמה אי אפשר להשיג אותו בארץ חפשתי בזאפ אין אותו שם ואם אני רוצה להוסיף עוד כרטיס מסך אני יכול להשים את הדגם 5850 hd האם ההבדל משמעותי ( הלוח שלי תומך בשתי כרטיסי מסך )
-
- 0 תגובות
- 839 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות כרטיס מסך של היצרן leadtek. ראיתי שיש שני דגמים: px7600gs ו-px7600gs extreme. מה ההבדל ביניהם?
-
- 4 תגובות
- 603 צפיות
-
-
לגבי הכרטיס מסך הבא: מה הכרטיס המגביל לו של חברת NVIDA Connect3D HD4670 512MB DDR3 AC COOLER מה הכרטיס מסך המגביל של חברת NVIDA תודה,
-
- 4 תגובות
- 775 צפיות
-


