כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם. שדרגתי לא מזמן את המחשב ל לוח אם:880GM-D2H 2gb זכרון ספק כוח:400W 80+ Bronze Active PFC 12cm Fan PSU SS-400ET סיסוניק לא קניתי כרטיס מסך משיקולי תקציב ועכשיו אני חושב לקנות.אני לא גיימר כבד אבל חשבתי אם כבר אני אשקיע אז אני אקנה משהו שיספיק לי לשנה שנתיים.חשבתי על הHD 5770 מקיי אס פי ב660 שקלים(מבדיקה קצרה שביצעתי באינטרנט הוא נראה האופצייה הכי משתלמת לטווח מחירים הזה).השאלה שלי עם הספק שקניתי(שהוא ספק איכותי) מספיק כדי להחזיק את הכרטיס הזה כי הוא נמוך במתן הספק וגם עם הלוח יתאים בגלל שיש לו רק סלוט אחד של פיסיאיי-אי. אני אשמח גם לקבל הצעה לכרטיס אחר שישתלם לי יותר מבחינת יחס עלות\איכות.הכרטיס בעיקר למשחקים כמו mass effect וcall of duty יספיק לי גם להפעיל אות…
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
היום הזמנתי מחשב וביטלתי ברגע האחרון כי שמעתי משהו לא כל כך מובן בקשר לכרטיס מסך.......... ברגע שביררתי על הכרטיס מסך קראתי בשני הקישורים הבאים (אתר הרשמי של sapphir) והבנתי שהכרטיס מגיע עם יציאת hdmi וכמובן תמיכה audio. http://www.sapphiretech.com/is/products/products_overview.php?gpid=179&grp=3 http://www.sapphiretech.com/us/productfiles/Catalogue_HDMI_Sound_output.pdf לאחר שיחה עם נציג חנות טי.אם.אס התברר לי שהכרטיס בכלל מגיע עם שני יציאות dvi ואין בו בכלל תמיכת audio, זאת התשובה: "חן שלום לאחר בדיקה מעמיקה של הנושא מול היבואן ובדיקה פיזית של 4 דגמי 2600XT המסקנה היא שכל הכרטיסים מגיעים עם DVI, חלקם הקטן מגיע עם מתאם DVI ל HDMI אבל הם מגיעים ללא צ'פ קול - משמע אין …
-
- 13 תגובות
- 951 צפיות
-
-
הכרטיס מיועד למחשב כזה מעבד-INTEL PENTIUM D 820 S775 לוח אם משהו של דל לא ידוע זיכרון 2GB DDR2 ספק כוח של 500W משהו ג'נרי אבל יספיק לכרטיס מסך הזה עכשיו לשאלות עד כמה הכרטיס הזה טוב ? למה אפשר להשוות אותו מי הכרטיסים של היום או דור 9 ? אבל העיקר לדעת עד כמה הוא שווה באמת הדגם כזה SAPPHIRE HD2600XT GDDR4 256MB 128KB PCI-E עכשיו אני יודע שהוא דיי מיושן אבל המחיר שלו 200 שקל לכן למה לא .
-
- 3 תגובות
- 624 צפיות
-
-
קניתי אותו של GIGABYTE עם קירור זלמן.. במנהל התקנים רשום לי שהכרטיס מסך הוא מסדרת 4800 זה בסדר?
-
- 1 תגובה
- 630 צפיות
-
-
היי יש לי שאלה בקשר לכרטיס עכשיו יש לי 8800GT,ואני אולי אשדרג ל4850 השאלה היא לכמה זמן ה4850 יוכל להחזיק לי משחקים על ההגדרות הכי גבוהות?הוא עדיין יהיה טוב גם בעוד 4-5 שנים ככה? כי יש לי עוד אופציה שהיא קניית PS3,אבל זה לא מעניין כרגע וזה גם לא קשור לפורום הזה אני פשוט רוצה לקבל את ההחלטות הנכונות כדי לא לקנות בצורה לא נכונה תודה
-
- 23 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש הבדל בין הגרסא של palit - dual sonic לזו של sapphire - vapor X ? אני מתכנן לקנות בTMSFOX את הגרסא של ה1GB ויש הבדל של 120 שקל בערך
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום אני מתכוון לקנות מחשב חדש ומחיטוטים מצאתי שהכרטיס הזה מביא לנו נורמה חדשה למונח חום... עכשיו אני קונה את הכרטיס של CONNECT 3D (אם אפשר לדעת עד כמה החברה הזאת ותיקה ומדוע הכרטיס שלה הכי זול בפוקס פי סי?) ורציתי לדעת עוד משו היה לי לפני זה שני כרטיסים מסדרת הHD2XXX של ATI שניהם מבית אסוס. עם הכרטיסים קיבלתי תוכנה מזה יעילה ששמה ASUS SMART DOCTOR איתה אפשר לעלות את המהירות של המאוורר לקבוע תדר לליבה ולזכרונות ולדעת את המעלות של הכרטיס אז רציתי לדעת האם התוכנה הזאת עובדת רק עם כרטיסים מבית אסוס? או כל כרטיס מסך? או לפחות עם הרדיאון שלי :s05: תודה מראש מקס.
-
- 4 תגובות
- 707 צפיות
-
-
כמה stream proccesors יש לHD4870 הוא נחשב ליותר חזק מה260GTX?
-
- 7 תגובות
- 895 צפיות
-
-
עוד כמה ימים אני קונה מחשב מTMSFOX עכשיו יש שם את הכרטיס מסך HD4890 מבית ATi עכשיו השאלה שלי היא האם יש הבדל בין הגרסא של ATi לבין הגרסא של SAPPHIRE אם בקירור או בביצועים אחרים, מחכה לתשובה בדחיפות
-
- 3 תגובות
- 792 צפיות
-
-
לפי מה שזכור לי HDMI ו- DVI זה חיבור זהה רק שלא מעביר קול לא? היום הייתי בחנות כדי לקנות כבל של DVI לHDMI כדי לחבר את המחשב לטלווזיה המוכר אמר שאני צריך להחליף כרטיס מסך כי לי יראו עם זה טוב יש לי כרטיס מסך 8400GS וטלווזיה FULL HD, אני בסך הכל רוצה לראות עם זה סרטים לא יותר מיזה.. להחליף כרטיס?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קראתי על Leadtek WinFast PX8800GTS 320MB PCIe ורשום שהוא נבנה ל Windows Vista , אני יכול גם להשתמש בו גם ב Windows xp ?
-
- 6 תגובות
- 771 צפיות
-
-
קראתי על Leadtek WinFast PX8800GTS 320MB PCIe והיה רשום שהוא נבנה ל Windows Vista, השאלה שלי היא האם הוא יעבוד גם עם Windows xp 32Bit, והאם הוא יעבוד בלי בעיות?
-
- 4 תגובות
- 620 צפיות
-
-
-
יש לי קליפים בMPEG אז רציתי לדעת אם אפשר לצרוב אותם ולראות אותם בDVD?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, האם אפשר לראות בשני מסכים אך שלכל מסך תיהיה רזולוציה שונה? אני יודע בוודאות שיש את זה לx800 XT AIW ורציתי לדעת האם זה אפשרי חומרתית בלבד..
-
- 0 תגובות
- 624 צפיות
-
-
אוקיי האם הכרטיס הזה שהוא AGP לא יוכל לעבוד על לוח Nforce 4?
-
- 7 תגובות
- 706 צפיות
-
-
שלום. יש לי DVD רק בלפטופ שלי, שהוא COMPAQ ARMADA M700 (אם זה עוזר). אני רוצה לקנות הופעה בDVD, אבל מצאתי אותה רק בDVD שהוא NTSC. השאלה היא האם אני אוכל לצפות בו ? יש בלפטופ TV-OUT ויש לי טלויזיה שתומכת בNTSC, אבל האם הTV-OUT יעבוד עם NTSC? אני צריך תגובה דחוף !!! תודה.
-
- 4 תגובות
- 676 צפיות
-
-
יש לי שני שאלות הראשונה איזה הבדל יש בין כרטיס מסך PALIT GeForce 7600GT לAsus GeForce 7600GT? והשניה מאיזה חברה עדיף לקנות כרטיס מסך ב900 שקל מ- NVIDIA או -RADEON? תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
מעכשיו כל כרטיסי המסך יתמכו רק בpcie 2.0 ?? הכרטיסים של סדרה 9 יתמכו בזה? מי שיש לו pcie רגיל לא יוכל לשדרג להם?
-
- 1 תגובה
- 669 צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות את ה gfx470/480 כשהם יצאו. איך באה לידי ביטוי כתוספת ביצועים הוספה של כרטיס נוסף ל עבור PHYSX, לדוגמא GTS 250, במשחקים?
-
- 4 תגובות
- 753 צפיות
-
-
שלום לכל הפורום,אני בקרוב קונה את ה-PowerColor X800GT 256MB 256BIT כי החלטתי שהוא הכרטיס המושלם בשבילי. אני רוצה לדעת כמה מקבל הX800GT של PowerColor וכמה הוא מקבל בסטוק במדוייק,ואני שואל את זה למי שבעלים של PowerColor X800GT 256MB 256BIT בלבד. תודה לכל העונים!
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות את הלוח הזה GigaByte GA-K8NS ULTRA-939 וכתוב במפרט של הלוח אם 1x AGP slot (8x/4x-AGP 3.0 compliant), supports 1.5v display card only ובאתר של ATI רשום Intel® Pentium® 4, AMD® Athlon® or higher with AGP 8X (0.8v), 4X (1.5V) or Universal AGP 3.0 bus configuration (8X/4X) זה אומר שאני לא אוכל להשתמש ב AGPX8? בלוח הזה? והאם הכרטיס יעבוד לי כמו שצריך?
-
- 3 תגובות
- 553 צפיות
-
-
הוא יותר טוב מי RADEON 9600 PRO 256? זה שווה? ------------------------ SAPPHIRE RADEON X600PRO ATI RADEON X600 PRO Chipset מחיר באתר: ¤626.00 עלות משלוח: ¤29 סה"כ כולל משלוח: ¤655.00 256MB of high performance 128-bit DDR memory accelerates all of your 3D applications Native x16 Lane PCI Express interface Four pixel pipelines 2programmable vertex shader pipelines Double the bandwidth of AGP 8x Interface Full Bandwidth in both upstream and downstream Full Floating point shaders Full support for DirectX® 9.0 and the latest OpenGL® functionality SMARTSHADER 2.0 technology allows for Microsoft® DirectX® 9.0 Shader support SMOOTHVISION 2.1 technology provides enh…
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
טוב תראו התקנתי את הרדאונטור ונראה לי שיניתי משהו, עכשיו המהירויות הם על הכי נמוך 200.25mhz גם הליבה וגם הזכרון. יש לי Sapphire Radeon 8500LE 128MB מה זה הפסים הכחולים שבתוך הפסים הלבנים בתמונה?? לא שמתי שום אמצעי קירור........ איך שזה בא מהחברה... אתם יכולים לבדוק לי מה המהירויות של הכרטיס בלי אוברקלוק ואם אני יכול להעלות בלי חשש לשריפה.................. תודה. [
-
- 2 תגובות
- 714 צפיות
-
-
יש לי readon 9600 xt של SAPPHIRE והcore שלו הוא 526 והmemory שלו הוא 324 וזה הdefult. זה אמור להיות ככה?
-
- 6 תגובות
- 767 צפיות
-


