עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. אחרי הרבה התייעצויות ובדיקות (במיוחד של התקציב) החלטתי לקנות כרטיס מסך: Radeon 9600Pro עכשיו כשאני מסתכל על הכרטיסים אני רואה שיש כמה חברות שמייצרות את הכרטיס ולכל חברה מחיר שונה... אז מאיזה חברה עדיף לקנות ומה ההבדל הגדול?? חלק מהחברות: ATI ASUS GECUBE GigaByte ATI Sapphire

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  2. שמעו אני רוצה לקנות כרטיס חדש ואני בכיוון של ה 8800GTS 512MB עכשיו ראיתי של Leadtek ב1619 ש"ח אבל האם כדאי לקחת של leadtek או של חברה אחרת? את גם את Inno3d שאני יודע שהם מעולים אבל בשביל זה אני צריך טיפה עזרה אם כדאי לקחת את leadtek שהם במחיר טיפה יותר נמוך.. ובקיצור השאלה שלי היא .. איך Leadtek באמינות ,קירור ועוד שאר התכונות שצריך להיות לכרטיס מסך ומה זה שונה מהinno3d תודה

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Leadtek WinFast GeForce 6600GT 128MB Retail AGP vs Gigabyte Nvidia GeForce 6600GT AGP 128MB GV-N66T128VP ViVo Bulkגרסא מומהרת.

    • 9 תגובות
    • 829 צפיות
  4. Started by Eladious,

    אוקיי יש לי 500 שקל כרגע , מוכנים להוסיף לי בערך 150 שקל ככה שזה 650 . אני צריך שתביאו לי כרטיס מסך טוב באיזור הזה , חריץ AGP יש לי לוח אם עם צ'יפסט SiS אז אני ממש לא בטוח לגבי התאימות שלו עם סדרת Nvidia 6xxx המפרט : P4 2.4 s478 SiS Motherboard 512MB of RAM חשבתי גם להוסיף סטיק 512 ראם , אבל זה מצריך אותי לשדרג לוח אם וזה כבר סיפור אחר [glow=red,2,300]אז כרטיס מסך , חריץ AGP , 650 שקל , YOU CAN DO IT[/glow]

    • 9 תגובות
    • 763 צפיות
  5. Started by dr_hofman,

    התקציב שלי הוא לא גדול אמנם בערך כ500 שח פחות או יותר אבל רצתי לדעת איזה פרמטרים צריך לקחת בחשבון כשקונים כ.מסך.. הבנתי שעדיף ללכת על הATI.. תודה.

    • 8 תגובות
    • 796 צפיות
  6. Started by Refaelo,

    אני מחפש כרטיס מסך בסכום של בערך 1500ש"ח אני לא יודע מה עדיף NVIDIA או ATI ואיזה דגם. המפרט של המחשב שלי הוא: מעבד: 1.8Gh לוח : intel marivile זכרון : 256MB RDRAM תודה מראש לכל העונים

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. שלום לכולם . אני מרכיב מחשב עבור משחקים כבדים להלן פירוט הרכיבים העיקריים: מעבד: Core i5 750, 2.66GHz, s1156, 8MB לוח אם:GIGABYTE P55A-UD3 s1156 Core i5/i7, Intel P55, DDR3 2200, 2xPCI-E חשבתי על ה HD 5770 1GB GDDR5 / GTX260 OC (216 Core) 896MB GDDR3 DX10 זה של ATI מיצר ע"י GIGABYTE ואילו ה GTX מיוצר על ידי Inno3D

    • 2 תגובות
    • 971 צפיות
  8. Started by junkkiller,

    היי אני מתכנן ללכוד וידיאו מהממיר של הוט למחשב באמצעות תוכנה ואני צריך כבל עם יציאת s-video מצד אחד ו rca מצד שני ואי מוגבל בחיבור עם 9 פינים (s-video) ואני לא מוצא כאלה כבלים בחנויות שאני מכיר...

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  9. Started by Jesper,

    אני עומד לקנות מחשב חדש וצריך שתמליצו לי על כרטיס מסך. אני אוהב לשחק אבל לא גיימר כבד. מישהו הציע לי לקחת LEADTEK GeForce PX8600GT TDH 256MB GDDR3 128 BIT DX10 ב-770 ש"ח. אז קודם כל, איך יכול להיות שכרטיס כ"כ זול תומך ב-DX 10? ואיך הוא באופן כללי? האם הוא מציג את המשחקים של היום בצורה סבירה? ולכמה זמן הוא עוד אמור להחזיק? איפה ארגיש את ההבדלים בינו לבין כרטיס ממש טוב (במחיר כפול משלו נגיד)? האם זה יהיה רק באיכות התמונה או גם במהירות הרצת המשחק? ואם אני רוצה כרטיס בסכום של 1100 ש"ח מקסימום, על איזה כרטיס הייתם ממליצים?

    • 7 תגובות
    • 832 צפיות
  10. אני מעוניין בכרטיס מסך מסוג גי'פורס, בתחום של עד 1300 שקל, שיתאים ללוח שלי (pci express) , לאחר שיטוט בפורום לא הגעתי להחלטה, לכן אני אשמח לעזרה. בחנות הציעו לי 7800 gt בקצת יותר כסף, של החברה club 3d , זה משתלם?

    • 7 תגובות
    • 924 צפיות
  11. שלום. אני אשמח מאוד אם תוכלו להמליץ לי על כרטיס TV איכותי. זאת אומרת, כרטיס שאני אוכל להקליט איתו מהטלויזיה. הכרטיס צריך להתחבר או בחיבור PCMCIA או ב-USB. הנה המפרט של המחשב שלי: מעבד: Mobile AMD sempron Processor 3300+. זיכרון: 1280MB (יש לי כרטיס של אחד 1GB ועוד כרטיס של 256. ביחד זה יוצא 1280MB. מתוך ה-1280 הכרטיס מסך לוקח 128MB). כ. מסך: ati reaon xpress 200m. (הכרטיס מסך עם 128MB שנלקחים מהזיכרון המוקצה למחשב כאמור). דרך אגב, בקשר לתקציב, אני מניח שעד גג 500. (אבל אם יש כרטיס טוב בפחות, מה טוב. שלשום גנבו לי את העץ של הדולרים ). אני ממש אודה לכם אם תוכלו גם לכתוב את ההבדלים בין הכרטיסים. כי בכנות, אני ממש לא מבין מה הבדלים. (ואז אני גם אוכל להגיד לחבר…

    • 3 תגובות
    • 550 צפיות
  12. Started by aviv1290,

    איזה עדיף?? ati radeon x1600pro 256mb 128 bit tv out, dvi, d-sub/vga יצרן:gigabyte חיבור: pci express או nvidia geforce fx7600gs 256mb 128 bit tv out, dvi, d-sub/vga יצרן:gigabyte חיבור: pci express והאם הביצועים שלהם טובים??

    • 3 תגובות
    • 602 צפיות
  13. Started by alon83438,

    שלום! יש לי מחשב ישן יחסית, בן 4 שנים. לפני כמה חודשים, נשרף לי הכרטיס מסך... ומאז המסך מחובר לכרטיס הבנוי על הלוח אם. רואים די חרא, אז אני רוצה לקנות כרטיס מסך טוב, שיריץ לי משחקים כמו שצריך. הבעיה שאני די בטוח שאין לי PCI-E, יש AGP. אני רק לא יודע אם זה X4 או X8... איך אני בודק? אגב, המעבד זה פנטיום 4 2.4GHZ וג'יגה זיכרון פנימי. לוח אם אני לא יודע איזה דגם... אז אני צריך לדעת איזה סוג AGP, וגם המלצה לכרטיס שיעבוד טוב עם המערכת שלי. תודה רבה לעונים!

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  14. Started by alon83438,

    שלום! יש לי מחשב ישן יחסית, בן 4 שנים. לפני כמה חודשים, נשרף לי הכרטיס מסך... ומאז המסך מחובר לכרטיס הבנוי על הלוח אם. רואים די חרא, אז אני רוצה לקנות כרטיס מסך טוב, שיריץ לי משחקים כמו שצריך. הבעיה שאני די בטוח שאין לי PCI-E, יש AGP. אני רק לא יודע אם זה X4 או X8... איך אני בודק? אגב, המעבד זה פנטיום 4 2.4GHZ וג'יגה זיכרון פנימי. לוח אם אני לא יודע איזה דגם... אז אני צריך לדעת איזה סוג AGP, וגם המלצה לכרטיס שיעבוד טוב עם המערכת שלי. תקציב: 600 שח. תודה רבה לעונים!

    • 2 תגובות
    • 651 צפיות
  15. Started by Danman,

    התקציב שלי הוא 800 שקל. אני מתלבט בין Geforce 4 TI4200 Radeon 9600NP Radeon9600SE איזה מהכרטיסים האלה יהוו את האופציה הטובה ביותר? ומה אם יכולות האוברקלוקינג של הרדאונים האלה?

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by ftom2,

    יש לי מסך SYNCMASTER 930B 19 ואני רוצה לקנות מחשב חדש למשחקים, השאלה היא אם ה - 8800GTS יתאים לי או שבגלל המסך אני לא אוכל גם ככה לנצל את מלוא היכולות שלו (מבחינת רזולוציה) ועדיף לי לקנות כרטיס יותר זול?

    • 5 תגובות
    • 624 צפיות
  17. Started by henwin,

    קודם כל אני צריך כרטיס מסך שנגיד יהיה בגרפיקה כמו לפחות הXBOX1 הציעו לי לקח את הכרטיס מסך GFORCE 8500 GT ,איך הכריס מסך הזה?יש איתו טישטושים הוא טוב?אולי במחיר שלו עדיף לקחת משהו אחר? ואולי בכלל שווה לי לקחת את הגיפורב 8800GT שעולה 1400 שקל ,ואם כן אז בכמה הוא יותר טוב מהכרטיס מסך הראשון ואם ההפרס בסכום שווה את ההשקעה בכלל?

    • 7 תגובות
    • 726 צפיות
  18. Started by TimoTy,

    יש לי תקציב של 1700 ואני רוצה את הכרטיס הכי טוב לאוברגלוק תודה רבה על העזרה מראש

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  19. Started by k_700,

    בתקציב של עד 2000 שקל מה הכרטיס מסך הכי משתלם למשחקים, אובר קלוק, ובעיקר שיחזיק הכי הרבה מעמד בסטוק....

  20. Started by shimon956,

    מה קורה חברים יש לי תקציב של 1500 שקל . תנו לי את הכרטיס הכי טוב לביצועים ושיהיה לAGP במחיר הזה תודה. :xyxthumbs:

    • 4 תגובות
    • 599 צפיות
  21. Started by orelariel,

    שלום לכולם... אני צריך עזרה בבחירת כרטיס מסך חדש למחשב, אני צריך כרטיס מסך לצפייה בסרטי בלוריי, לשחק משקים באיכות הכי גבוהה. כרטיסי המסך שחשבתי עליהם הם: כרטיסי מסך ‏GIGABYTE‎ - ‏HD 6850 1GB GDDR5 DX11 2xDVI HDMI DP PCI-E כרטיסי מסך ‏GIGABYTE‎ - ‏HD 5770 1GB GDDR5 DX11 2xDVI HDMI DP PCI-E כרטיסי מסך ‏Sapphire‎ - ‏HD 5770 Vapor-X 1GB GDDR5 DX11 2xDVI HDMI DP PCI-E כרטיס י מסך ‏Sapphire‎ - ‏HD 6850 1GB GDDR5 DX11 2xDVI HDMI Mini 2xDP PCI-E מה לדעתך הכי משתלם לקנות, ואם יש כרטיס מסך אחר שיכול לשמש בסביבות המחירים האלו בבקשה תרשמו... תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 951 צפיות
  22. Started by yohaig,

    אני צריך עזרה בבחירת כרטיס מסך בתקציב בערך 1000 שקל(+\-). אינני מבין בנושא כרטיסי מסך אודה לכם אם תוכלו לעזור לי.בנוסף אולי תוכלו להסביר לי את ההבדל בין כרטיסי המסך עם כל שילובי האותיות המסובכים.ד

  23. Started by Russ -M AP,

    יש לי תקציב עד 730 ש"ח: אני מתלבט בין: GEFORCE 5600 256 MB -665 SHEKEL GEFORCE 5700 128 - 730 SHEKEL מה עדיף לקנות? יש לי מחשב: P4 2400 Mhz 1024 (512x2) DDR Geforce 4 MX 440

    • 7 תגובות
    • 652 צפיות
  24. Started by Spid3R,

    אני מתכוון לקנות מחשב חדש עם הכרטיס מסך: ATI RADEON 9500 PRO 128MB RETAIL עכשיו אמרו לי בחנות שהוא כבר ישן והציעו לי GeforceFX 5800 יש הצעות? אולי לקחת את ה Geforce או להשאר עם ה Radeon 9500 pro או לקנות Radeon יותר טוב מה שבראש שלכם תודה מראש Spid3R

    • 5 תגובות
    • 754 צפיות
  25. Started by a-gold,

    אז אחרי שבדקתי ... מצאתי 2 כרטיסים שנראים לי...ואשמח אם תעזרו לי לבחור אחד מהם אז זה הראשון: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=25_298_429&products_id=3889 אפשרות שניה: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=25_298_356&products_id=4037

    • 7 תגובות
    • 552 צפיות

דיונים חדשים בפורומים