כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
ערב טוב, הגיע אליי מחשב של דוד שלי שנפטר עם הכרטיס מסך NVIDIA QUADRO FX 4500 רציתי לדעת למה הכרטיס המסך מסוג זה משמש והאם יש אפשרות בכלל למכור אותו כיום כי אין לי שימוש במחשב הזה תודה רבה מראש על העזרה.
-
- 2 תגובות
- 892 צפיות
-
-
האם מישהו מכיר את הכרטיס ועד כמה הוא שווה בקיצור כל מידע יתקבל בברכה תודה
-
- 5 תגובות
- 771 צפיות
-
-
קניתי לפני כמה חודשים נייד של hp מחו"ל וקיבלתי איתו כרטיס טלויזיה חיצוני שמתחבר לנייד דרך כניסה מיוחדת. קוראים לכרטיס HP Expresscard Hybrid ATSC/NTSC TV Tuner w/Remote & Receiver for Windows Vista וברצוני לדעת אם ניתן לחבר אותו ל"יס" ולצפות בטלויזיה דרך המחשב סוף סוף. אני חושד שצריך אולי כמה כבלים שלא קיבלתי אותם עם המחשב. זהו מפרט המחשב: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00892544&lc=en&cc=il&dlc=he&product=3370377&os=2093&rule=35785〈=he ולבסוף אני רוצה להגיד תודה לכל מי שיעזור לי לשפוך אור על העיניין הזה.
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אני לא מבין מה העקרון בשילוב כרטיס מסך.. זאת אומרת אם יש אפשרות לשלב לדוגמא GeForce FX 5600 עם GeForce 8500GT ובמה זה יתרום לי? האם הביצועים יהיו טובים יותר מזה של 8800GT? והאם צריך מערכת קירור במיוחד לזה (כי אני קונה מחשב חדש ובמחשב הקודם יש לי את ה-5600..) תודה מראש..!
-
- 3 תגובות
- 682 צפיות
-
-
מה אתם ממליצים לקנות ג'יפורס 7800GTX או להמתין לסוף החודש ניראה מה ATI יביאו עם ה R520 או שעדיף להוסיף לכרטיס שלי(ASUS EAX800 XT) עוד X800XT בתצורת קרוספייר..? מה יתן יותר ביצועים לא רק להיסתכל על טכנולוגיות חדשות שעוד לא מיושמים במשחקים... תודה לעוזרים!
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
I need info if any 1 know about that card ,and about creative as display card company is it good ? are they going to stop make display card ? or drivers 4 those cards?is any 1 saw any Review about this card?? thanks shy
-
- 2 תגובות
- 859 צפיות
-
-
עשיתי חיפוש פה בפורומים וראיתי דיונים שבהם סוגדים לכרטיס ודיונים שבהם הוא לא שווה אפילו שקל... אני מבולבל \: אני צריך לדעת אם שווה לי לקחת את הכרטיס הזה או אם שווה יותר 6600GT 256MB כי אני יכול לבחור רק מבין שניהם אז אל תמליצו משהו אחר. גם לא מצאתי ביקורות לכרטיס הספציפי הזה בגוגל אז אני לא יודע באיזה רמה הוא.. ואם אפשר לכתוב את היתרונות והחסרונות שלהם אז אני אודה לכם מאד תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 725 צפיות
-
-
מישהו בבקשה יכול לתת לי את הטמפ' של http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1132 ומידת הרעש שהוא מפיק? (פתחתי פה אשכול כי לא מצאתי לבד) תודה.
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
טוב אז יש לי את הATI 4770 512mb רציתי מה הערך שלו ואם הוא כרטיס מסך טוב מספיק להרצת מישחקים על MAX
-
- 2 תגובות
- 555 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך חומרים על כרטיסי מסך (איך הם בנויים, מה המרכיבים שלהם, מה היא שרשרת העברת הסיגנל בתוחם ועוד). אם אפשר בעיברית. בתודה קובי
-
- 2 תגובות
- 597 צפיות
-
-
צריך מידע לגבי כרטיסי מסך שאפשר לחבר אליהם 3 מסכים (בDVI וD-SUB) זה מיועד לשימוש משרדי ולכן לא צריך שזה יהיה טוב לאפליקציות גראפיות כבדות. לפי מה שהבנתי יש כאלו רק של חברת Matrox, אז מאיפה ניתן לקנות וכמה עולים?
-
- 3 תגובות
- 553 צפיות
-
-
היי !!! אני צריך שתמליצו לי על מסך lcd 19 אינץ ותגידו לי גם על מה יש לשים דגש!!!
-
- 4 תגובות
- 704 צפיות
-
-
שלום למי שקורא את ההודעה! כשאני מנסה לבחור חומרה למחשב שלי או מחשב בכלל אני לא מבין מי יודע מה.. אני יותר בנאדם של windows ותוכנה ;D אז הנה מה שאני רוצה לדעת... (או: "הנה השאלה") יש לי מחשב תומך רק בחיבור PCI לכרטיסים :-\ ואני מחפש כרטיס מסך בשביל המחשב שלי... מה שיותר קשה מאחר ואני צריך לחיבור PCI ולא ל-AGP (לא, אין לי PCIEXPRESS). אשמח (מאוד אפילו) אם מישהו (או מישהי ) יוכלו לעזור לי בבחירת הכרטיס הטוב ביותר שאוכל למצוא. בינתיים אני מוכן להשקיע 360-460 שקל על כרטיס. כמובן שאשמח למחיר נמוך יותר למי שמוצא אחד...! אם למישהו יש המלצות כמו "אל תקנה עכשיו" או "קנה כמה שיותר מהר" (כאלה דברים) שבבקשה יסביר למה! זה לא יעזור הרבה אם זה רק ציון עובדה שלא תעזור לי... תוד…
-
- 9 תגובות
- 884 צפיות
-
-
כי אני רוצה עוד כרטיס ואני לא מוצא מסטר ועוד שאלה האם הלוח שלי תומך בזה? P5W DH Deluxe
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
טוב לדוד שלי יש ממולדת (57) אז אמא של (ז"א אחותו) רוצה לקנות לו מסך עד 3K(שזה אני חושב יותר מדי) 19 אינץ' המסך מיועד בעיקר לבן אדם שיושב שעות רבות על המחשב קורא עובד ופעמים משחק... אז בעיקר אם יש לכם מסכים מיוחדים שטובים לשעות רבות של ישיבה מולם אז תודה תודה על התגובות אמרו לי בעיקר על VIEWSONIC VP930 האם הוא הכי טוב לתקציב?
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
בהתחלה חשבתי על הf700p בל אמרו לי שהוא לא טוב בגלל היחס רזולוצה\רענון ובגלל קצב העברת וידאו אז מישהו מוכן להמליץ לי על משהו אחרבטווח מחירים זה תודה
-
- 0 תגובות
- 561 צפיות
-
-
-
-
מסך CRT המוכר אני צריך ב 750 שקל מ www.noacomp.co.il לא נראה לי שזה משנה ב CRT אבל למשחקים. ושמעתי שהאחריות של סמסונג על המסכים היא גרועה יחסית, זה נכון? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 630 צפיות
-
-
שלום אני צריך מסך CRT 17 אינץ' בסביבות ה600-700 שקל תודה...
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
שלום רב! מכיוון שהמסך הישן שלי נשרף (MAG570FD) אני רוצה לרכוש אחד חדש. אין לי ממש צורך מיוחד ב-19", אז אני מסתפק ב-17".. התקציב הוא בין 700-900 ש"ח. אני רוצה מסך שטוח (לא דק), ושתהיה לו שפורפרת טובה... בכלליות גם האיכות חשובה.. למשל, סמכתי על MAG ונשרף לו הספק אחרי 6 שנים של עבודה. תודה רבה רבה, שי.
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
-
-
ביינתים האפשריות שלי הם שניים: MAG LCD 15.0 - MS576 או BenQ LCD 15" - FP567S - black & silver - Monitor אם תוכלו לעזור לי אני אודה לכם מאוד.
-
- 1 תגובה
- 564 צפיות
-


