עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by itay127,

    אני צריך כרטיס מסך שיוכל להריץ פיפא 09 ופרו 09 על ההגדרות הכי גבוהות. ואני מוסיף לו גם ARCTIC COOLING ACCELERO S1 REV2. תקציב לכרטיס 500 שקל. זה המפרט שלי: מעבד Intel Core 2 Duo E6550 Box לוח אם GIGABYTE GA-P35-DS3L כונן קשיח Western Digital WD2500AAKS 250GB זיכרון TwinMOS DDR2 1024MB 667Mhz CL5X2 כרטיס גרפי ‏GIGABYTE 8600GT 256MB GDDR3, Silent-Pipe II, HDTV, 2xDVI, PCI-E‎ צורב LG GSA-H62N X18 DVD מארז כולל ספק Antec SONATA-III EC 500W קרור למעבד Arctic-Cooling FREEZER-7-PRO FOR INTEL 775 מאורר למארז Zalman Case Fan ZM-F3 120mm

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  2. Started by ZORO300,

    המפרט של המחשב שלי הוא ישן אבל נסתדר. 3.0 Q6600 4GB RAM HX520W CORSAIR GM41M הכי טוב במחיר שמתאים למחשב הזה. תודה. ואם אפשר גם הצעה לכרטיס מסך בשווי 300-400 שקל במידה ואני יוריד את התקציב. תודה רבה לכם.

  3. Started by gggil,

    יש מלא גרסאות של 8800GT, עם קירור, בלי קירור, קירור פאסיבי, וכל מיני שטויות... אז אני צריך 8800GT נורמלי, עד 1300-1350 גג! תנסו למצוא את הכרטיס שהכי טוב במחיר הזה. אני מתכוון לעשות OC תודה לעוזרים מראש, גיל

    • 5 תגובות
    • 555 צפיות
  4. Started by TAsraf,

    אני צריך כרטיס מסך הכי חדש שיש עם ההגדרות הכי טובות שקיים היום בגירסא של AGP x8 שיחליף את הnVIDIA Geforce MX440 64MB הקשיש במחשב הישן אני צריך שהוא יהיה מתאים למשחקים של היום על ההגדרות הכי נמוכות או מה שיתאים כל הקטע שיש שם רק 1.87GHZ 256MB DDR ולא נראה לי זה יספיק אבל בכל זאת תביאו הצעה תקציב 400-500 ש"ח תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 626 צפיות
  5. Started by lmlm,

    אח שלי מתכוון לקנות כרטיס מסך חדש AGP במחירים 600-800 חריגה 40+-. יש לי יותר עדיפות ל ATI אבל אני לא כל כך מבין בשוק ה LOW -MID END אז אני בוטח בכם .

    • 24 תגובות
    • 1k צפיות
  6. לאיזה ממשק הכרטיס מיועד (AGP או PCI-E?) AGP -מעבד P4 1.7 (אני בדיוק מחליף גם אותו ליותר טוב..) -זיכרון 1GB -ספק HEC 300W תודה מראש. השימושים הם למשחקים קלים יחסית.. (פיפא, סימס וכו')

  7. Started by R9nald0,

    מכיוון שה-GT6800 הישן שלי נדפק ואני כרגע תקוע עם הכרטיס הכי גרוע שהשתמשתי בו ATI1650XT, ומכיוון שאין לי כסף בשביל לשדרג למחשב חדש עדיין החלטתי לשדרג תכרטיס.. הבעיה - כמעט ואין יותר כרטיסי AGP טובים בשוק, אם זה היה תלוי בי הייתי קונה 6800 אחר אבל אני לא מוצא בשום מקום. מישהו יכול להמליץ על כרטיס AGP זול יחסית ( בסביבות 500 שקל? ) שהוא לא מבית ATI? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 688 צפיות
  8. שלום חברים, יש לי מחשב שאני רוצה להפוך אותו למדיה סנטר לחיבור המחשב למסך 50 אינצ' לסלון. במארז הנ"ל אין מקום לכרטיס בגודל רגיל ואני צריך כרטיס LOW PROFILE (יש לי מקום לגודל של 8 ס"מ+- מקסימום) מישהו יכול להמליץ לי כרטיס לא יקר יחסית ויעשה את העבודה למסך בסלון? אני צריך גם חיבור HDMI . תודה

    • 14 תגובות
    • 3.6k צפיות
  9. Started by avihy,

    אני צריך כרטיס מסך PCI-E תקציב 1000 ש"ח. הכרטיס מסך צריך להחזיק DELL 2007 WFP. הכרטיס יהיה בערך ל 6 חודשים ולאחר מכן יוחלף בחדש (יש לי תקציב כרגע של 4,000 לכרטיס מסך,אבל אני שומר אותו לדור הבא).

  10. Started by approx,

    אני צריך כרטיס מסך לAPG ב700 שקל גג הכרטיס למישחקים

    • 5 תגובות
    • 638 צפיות
  11. Started by sagi_10,

    חבר שלי קונה מחשב חדש השבוע והוא רוצה שאני אבדוק מה הכרטיס מסך הכי טוב שאפשר למצוא ב-300-400 שח רק מהחנות לוגיק פי סי!!

    • 10 תגובות
    • 870 צפיות
  12. Started by kobi122,

    צריך כרטיס למשחקים. המפרט של המחשב: מעבד:CPU Type DualCore Intel Pentium D 820, 2800 MHz (14 x 200) לוח אם: Asus P5VDC-MX (2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 AGP, 2 DDR DIMM, 2 DDR2 DIMM, Audio, Video, LAN) זיכרון:448 MB (DDR2-533 DDR2 SDRAM) תודה לעוזרים

  13. טוב, כמעט סופי. מקסימום 400 שקל. אבל עדיף לדבוק לסכום בכותרת. בלי קומבינות - סתכלו במפרט שבפרופיל ותראו איזה כרטיס אני רוצה להחליף. רצוי אחד שיותר טוב ממנו. דידיאר 3 רצוי מאוד. מעדיף אייטיאיי.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. נפטר לי הכרטיס מסך Evga Geforce8800GTS KO 640mb edition שהיה בבבבן זונה סחב את קולאוף דיוטי נלאק אופס חלק באיכות הכי גבוהה, אבל קריסיס 2 היה לו קשה ואאלץ לקנות כרטיס מסך חדש מחנות כלשהי בבאר שבע כנראה קי אס פי, צריך את הכרטיס הכי טוב למשחקים.. המחשב שיש לי מופיע בחתימה, עם הזמן ישתדרג.. תקציב 700-1100 הכי חזק בתקציב.. דרוש יציאות HDMI 2XDVI או HDMI DVI VGA תודה

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by henwin,

    INTEL CORE 2 DUO E6550/E7550 עוד לא הוחטל סופי לגבי המעבד לוח אם P35 1333 PCI X ראם 2ג'יגה 320 הרדיסק מארז ATX TK 1150 אני לא יודעאיזה ספק יש שם אבל הוא אמור להיות טוב אני לא יודע אם זה קשור אבל המסך המיועד הוא LG 19'' 1953 HR 2MS 1:5000 אני צריך את הכרטיס בעיקר למשחקים,אני משחק הרבה אבל אני לא גיימר כבד,לכן אני צריך כרטיס שיהיה ברמה טובה אבל לא מהטופ ואני רוצה כרטיס שיהיה לי הכי משתלם ביחס למה שהוא יתן לי

    • 1 תגובה
    • 681 צפיות
  16. אני צריך כרטיס מסך חדש בסיבובת האלף שקל בשביל משחקים ברמה בינוני פלוס. אני הייתי רוצה שהכרטיס יהיה מפנדה. הנה רשימה של כמה שאני חשבתי עליהם: Sapphire ATI Radeon X1600 PRO DDR2 PCIe 512MB Sapphire ATI Radeon X800GTO PCIe 256Mb bulk Sapphire ATI Radeon X800GTO PCIe 512Mb DDR2 LEADTEK WinFast PX7600GS TDH PCIe 256MB GECUBE RADEON X1600XT Dual DVI,DDR2, 256MB, AVIVO Gamer Edition MSI ATi Radeon X1600 Pro PCIe 256MB RX1600PRO-TD256E Gigabyte ATi Radeon X800GTO 256Mb PCI-e bulk Gigabyte NVIDIA GeForce 6800GS PCI-E SLI 256-bit 256MB GV-NX68G256D-B Bulk eVGA GeForce 6800XT 128MB PCI-E

    • 5 תגובות
    • 669 צפיות
  17. Started by itay127,

    תקציב =300 שקל שאני יוכל לשחק בפרו אוולושין.. PCI-E

  18. Started by makore,

    ערב טוב אנשים קודם כל זה המפרט שלי מעבד: AMD 3000 זיכרון: G.SKILL 2048MB DDR 400MHz CL3 לוח אם: GIGABYTE K8TRITON ספק: אין לי מוסג של איזה חברה אבל 400W כרטיס מסך: x550 128mb 128bit[חחחח] ניגש לעניין אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך בסכך תקציב של 500 שקל בעיקר למשחקים כמו [call of duty4 unreal 3 s.t.a.l.k.e.r ] אז אשמח לשמוע הצעות ועוד דבר אחד ראיתי שלושה כרטיסי מסך שנכנסים לתקציב ואין לי מושג איזה כרטיס מבינהם יותר טוב אז עם מישהו יכול לעזור לי בזה גם תודה רבה לו אז הינה הכרטיסים: leadtek WinFast PX8600 GT TDH Extreme 256mb -504 ש"ח בskypc GeCube Radeon HD 2600XT 256MB DDR4 -499 ש"ח בfoxpc http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=410 GeCube Radeon HD3650XT 256DDR3 475 ש…

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות
  19. שלום יש לי מחשב ביתי עם יציאת pci express שאני רוצה לחבר לו כרטיס מסך פשוט ביותר, בשביל לחבר לטלוויזיה על מנת שאני אוכל לראות סרטים (HD) עם קול מהטלוויזיה עצמה. וגם הסבר קצרצר על איך מגדירים את זה. תודה.

    • 0 תגובות
    • 935 צפיות
  20. Started by SpEcToR,

    תודה לעוזרים... תביאו לי אפשרויות של כל הפתחים (יאנו לוח אם)... כי זה לחבר שלי והוא לא יודע איזה לוח אם יש לו בנתיים... אני אעדכן בהמשך... תודה.. (מקווה הבנתם )

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  21. האם כרטיס כזה יספיק לצפיה בסרטי hd : ‏HD 4350 512MB (1G Hyper Memory) GDDR2 DX10.1 DVI HDMI PCI-E‎ הוא ממש זול מצאתי אותו ב 180 שקל...

    • 1 תגובה
    • 884 צפיות
  22. Started by tgen,

    שלום לכם אחים שלי, אני מחפש לחבר שלי כרטיס מסך זול (באזור ה- 200/300 שקל)! אני יודע שבמחיר הזה אי אפשר להשיג כרטיס מי יודע מה אבל לפחות שיצליח להריץ משחקים כמו פיפא 2007 כמו שצריך ובהגדרות סבירות... אם אין כרטיס כזה או שאין טעם בכלל להשקיע על כרטיס במחיר הזה אז על איזה כרטיס שווה להשקיע במחיר הכי קרוב?

    • 7 תגובות
    • 565 צפיות
  23. Started by Lord^Lior,

    לאחרונה נתקלתי בבעיה של התחממות (כנראה) כרטיס המסך, ואני שוקל להחליף אותו. המחשב שלי: p4 2.4 256 ddr - 266 hz geforce 4 mx 440 128 ddr winxp pro AGP X 4 לינק לבעיה שלי: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=108237.0 עכשיו, רציתי לדעת, במקרה שהדרך לפתור את הבעיה היא כרטיס חדש ושום דרך אחרת - אני חושב שהכי ישתלם לי לקנות כרטיס זול (300-400 שח), ובעתיד - עוד כחצי שנה עד שנה לקנות מחשב חדש לגמרי. הכרטיס הוא לצורך משחק בלבד, ולא תוכנות גרפיות. לא מאד חשובה לי איכות הגרפיקה, אבל שיריץ משחקים חדשים (בעיקר HL2) בצורה חלקה על הגדרות סבירות. איזה כרטיס הכי ישתלם לי? עדיפות למרדנית מכיוון שמהם קניתי את המחשב תודה לעוזרים.

    • 27 תגובות
    • 2.3k צפיות
  24. תודה

    • 8 תגובות
    • 697 צפיות
  25. Started by Amital,

    שלום יש לי מחשב נייח שהוא בסדר לפי דעתי אבל הכרטיס מסך ישן כי אותו לא החלפתי יש לי Raedon X550 256Mb ואני אל מרוצה אני יכול לשחק במשחקים אבל לא באיכות והנאה ברמה גבווה. המחשב שלי לא יכול להריץ Call Of Duty 4 ואת המשחק הזה למל אני מאוד רוצה. אתם יכולים להציע לי משהו טוב עד 700 שקל? ולא לחרוג מהתקציב כי 700 זה גבווה בשביליל יציאה Pci - E

    • 4 תגובות
    • 649 צפיות

דיונים חדשים בפורומים