עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by David Ell,

    שלום אני די סגור על כרטיס שאני רוצה (GTX 760 MSI) אני קונה מ-KSP ב-1490 ש"ח ורוצה בעתיד לעשות SLI, משהו כמו שנה מאוחר יותר. רציתי לדעת אם אני עושה SLI הזיכרון מוכפל, זאת אומרת בכרטיס אחד יש 2GB אז במערך יהיו לי 4GB? כי אני מאמין שבעתיד המשחקים ידרשו יותר זיכרון ואני לא רוצה לשדרג לפחות עד הצבא (שנתיים וחצי בערך). וכן אני ברזולוציה של 1920X1080 ולא מתכוון להיות מעבר לזה.

    • 37 תגובות
    • 4.2k צפיות
  2. לפני בערך חודש עשיתי טבלת של מוצרים והמחירים שלהם, וה-R9 280X היה במחיר של 1594 ש"ח. עכשיו הוא עולה 1953 ש"ח, שזה הפרש של 359. עושים עלינו כסף מעבר למה שאנחנו רגילים או שאני מפספס משהו? קישור לעמוד של הכרטיס ב-TMS: http://www.tms.co.il/product/12964 יש אפילו כתבה אצלכם שמאשרת את המחיר שכתבתי: http://hwzone.co.il/hardware/reviews/graphics/Gigabyte_Radeon_R9_280X_Windforce/7 בכתבה כתוב שהמחיר הוא 1500 ש"ח. עדיף לנסות לקנות מ-newegg.

    • 18 תגובות
    • 3.4k צפיות
  3. Started by lol_minbet,

    ATI פירסמו סרטון חדש שמדגים את שיפור הביצועים בDX 10.1 לעומת 10 של NVIDIA, להזכירכם רק ATI תומכים בסט הפקודות המעודכן מגרסת HD3000 ומעלה לפי הנתונים, משחקים כמו Battleforge, HAWX, Stormrise מראים מעל 20% תוספת ביצועים והמשחקים נראים יותר יפים ודינמים לסרטון:

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. שלום חבר'ה, שמתי לה שבימים האחרונים יש לי עלייה בטמפ' של הכרטיס מסך מ52-53 במנוחה ל62-63 במנוחה . אני יודע שזה סביר ,וגם במאמץ עם אוברקלוק זה עדיין לא עובר את 68-69. האם זה החום שחובט לכרטיס שלי במוח? : מוזר, כי המעבד נגיד עדיין על 36 במנוחה ,כפי שהיה. ד"א ,אין לי בעיות או משהו ,סתם תהיתי מה הסיבה .... :s05: בכל אופן, אשמח לרעיונות תודה מראש. ליאור.

    • 5 תגובות
    • 698 צפיות
  5. Started by Master Boo,

    איך אתם מסבירים את עליית המחירים בחודש האחרון? Gigabyte Geforce 8800 GTS, 320MB עלה בכל החנויות שעקבתי אחריהן (KSP, פנדה, נעה מחשבים, iqpc וskypc) בכ40-70 שקל. יש הסבר? אביתר.

    • 36 תגובות
    • 3.9k צפיות
  6. שאני מחבר את הTV-OUT עם הכרטיס מסך שלי אז התמונה על הTV לא מפסיקה לקפוץ בגוונים של שחור\אפור (על המסך של הTV). ניסיתי לפרמט להחליף דריברים ולהחליף כבלים וקונקטורים לא הלך, היום הבאתי כרטיס מסך 9200 עם TV-OUT אבל אני לא יכול לחבר אותו כי אין לי חיבור של S-VIDEO בTV והקוטנקטור של ה9800 לא מתאים לו, אז החלטתי לחבר את הכרטיס בכל זאת, אחרי שחיברתי אני מדליק את המחשב נכנס לdevice manager ורואה בmonitors שיש רק plug and play ובקונטרול פאנל אין אפשרות להדליק את הTV שהכרטיס לא מחובר לTV (עם ה9200 כמו שהסברתי הכל מעולה כמו שצריך להיות), ושאני מחבר את ה9800 אז בmonitors יש שתי התקנים הנה תמונה ובקונטרול פאנל יש אפשרות להדליק את הTV שהיא בכלל לא מחוברת הנה תמונה . עכשיו כמו שאתם בטח …

    • 0 תגובות
    • 761 צפיות
  7. יש לי 7950GT של Leadtek. עם איזה כבל בדיוק? ואם אפשר בבקשה גם תמונה שלו. תודה ויום טוב

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  8. עד 1700 ש"ח ,משחקים כמו half life ועוד כאלה חזקים .

    • 3 תגובות
    • 550 צפיות
  9. עם איזה כרטיס מסך מינימלי אני יוכל לשחק GTA 4 בהגדרות גבוהות ותמונה יפה (לא מקסימליות)?

  10. מישהו יודע?

    • 12 תגובות
    • 920 צפיות
  11. אני רוצה לבדוק אם זה הכרטיס קורס במשחקים איזה תוכנה מאמצת את הכרטיס מסך ?

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. שלום, יש לי FX5200 וחיברתי אותו לטלויזיה עם כבל מיוחד. איזה תוכנה אני צריך כדי לראות את המחשב בטלויזיה ואיך אני עושה את זה. תודה מראש, אליאב.

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. עם איזו תוכנה הכי טוב לעשות אוברקלוק לכרטיס של אנבידה[geforce fx 5200]-של palit daytona ועד לכמה כדאי?[אין מאורר על הכרטיס , יש רק היטסינק ]

  14. שאלה די טפשית האמת אני לא יודע אולי בגלל הזיכרון לכרטיס שלי ראידון 9700 פרו ספייר יש 128 עם אני יקנה 9600 עם 256 ? יתן ביצועים יותר טובים ? כרגע אני משחק ודום3 חלק לא קשור זאת סתם שאלה מענינת אותי .

    • 5 תגובות
    • 741 צפיות
  15. ATi Radeon X1300 עם הכרטיס הזה אניי יכול לשחק GTA san andress??? וזה יעבוד לי מהר?? לאט?? הסבירו בבקשה.. תודה

    • 14 תגובות
    • 924 צפיות
  16. יש לי שאלה הבאתי ספק של 480 וואט ומשום מה יש לי הרגשה שהוא לא כול כך טוב... דבר ראשון איך שאני מחבר אותו לחשמל ישר אני רואה מין עיבוב מהיר במנורה של החדר.. אפשר לדעת למה?? כמו כן משום מה הכרטיס שלי 6800 אולטרה מוציא ב 3dmark 03 כולה 12600 שזה כלום.......... יכול להיות שהספק שלי הלך?? כמו כן עם הספק לא טוב וכאלה אז זה ישפיע גם על הביצועים של הכרטיס מסך שלי?? כמו כן זה ישפיע גם על האוברקלוק של המחשב שלי הכוונה ליציבות וכו וכו?. תודה............... ;D ;D

    • 6 תגובות
    • 787 צפיות
  17. היום מושק בארהב הכרטיס החדש של NVIDIA בגרסת ה 680, מישהו יודע לפי השקות קודמות או ידע כללי תוך כמה זמן מוצרים חדשים מגיעים לארץ? ועוד שאלה, כרגע סדרת ה 580 בארץ נעה בין 2500-3000 שח ובארהב 400-500 שח. עכשיו שיוצא ה 680 במחיר של 500 דולר זה אומר שכאן בארץ יקרה אותו דבר, כלומר המחיר של ה 580 ירד וה 680 כשיגיע יעלה כמו שה 580 עולה עכשיו, סביב ה 2800-3000 שח ? תודה חברה

    • 15 תגובות
    • 3.2k צפיות
  18. ועם הכרטיס מסך שלי יעבוד על משחקים שתומכים ב direx 10 אז אני יוכל לשים רזולוציות גבוהות??

    • 6 תגובות
    • 591 צפיות
  19. Started by Make_Party,

    שלום לכולם יש לי כרטיס X800GTO ועם אני רוצה אני יכול להחזיר אותו ולהוסיף 150שקל כדי לקחת 6800GS רציתי לדעת עם שווה להשקיע את הכסף? מי יותר טוב?

    • 8 תגובות
    • 742 צפיות
  20. Started by qwe,

    הכרטיס הוא Hercules 3D Prophet 9800 128MB OEM מה זה OEM? אגב,המחיר הוא 2040,שווה?

    • 5 תגובות
    • 863 צפיות
  21. Started by eladbu,

    קראתי פה הרבה על עניין הAPARTURE SIZE(כרגע הוא על 128) והבנתי שההמלצה היא לשים אותו על חצי מהזכרון הראשי כוון שהתארדים קצת ישנים בעניין רציתי לדעת מה אתם ממליצים ספציפית למערכת שלי! INTEL P4 3GHZ Intel 865G AGPSet BIOS for 8IG1000-G F7 256*2 KINGSTON 400 RADEON 9800 PRO 128 256BIT מה אתם ממליצים?

    • 0 תגובות
    • 554 צפיות
  22. אוקי ,אז ככה אני רוצה להבין באופן מלא מה זה mhz ,הסבר מפורט ואל תגידו לי אופן תדירות,ואיך הכל מתקשר בכרטיס מסך לpipelines ואיך הם עובדים ,ומה הכוונה בoc לכרטיס מסך,מגבירים מתח? בבקשה תסבירו באופן ברור לגמרי כי נמאס לי להבין באופן לא ברור

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  23. לצד ההתחזקות ההדרגתית של המתחרה האדומה, נראה שגם מפתחת כרטיסי ה-GeForce נמצאת בשיא הפריחה שלה לכתבה

  24. Started by rroonnii,

    מה אומרים על החלפה בין הכרטיסים עם תוספת ל590GTX כ400 שח . אין ספק במשחקים יש יתרון משמעותי ל590 . אחריות לעוד שנה וחודש. המפרט שלי ספק : Seasonic PSU 620W Active PFC 80+ Retail ראיתי שספק איכותי 620W מחזיק תכרטיס... אפילו שמצויין בנוודיה 700W .

    • 35 תגובות
    • 2.5k צפיות
  25. שלום לכולם. אני מתלבט בקניית כרטיס מסך הכרטיסים: Ge Force gt 440 או Ge Force gt 430 או בכלל משהו אחר אבל רק Nvidia מה יותר טוב מבחינת ביצועים ואוברקלוקינג ומחיר תודה לכל מי שעוזר. בבקשה תגובות.[br]פורסם בתאריך: 24.02.2011 בשעה 17:12:55 בבקשה מישהו??

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים