כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני חדש בתחום ואני רוצה לקנות כרטיס מסך למחשב שלי. אני חשבתי על זה: http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=8755 זה המחשב שלי: http://www.p1000.co.il/sales/saledetails.aspx?auid=7751152&utm_expid=4292972-3&utm_referrer=http%3A%2F%2Fwww.p1000.co.il%2Fcategories%2Fcategory.aspx%3Fcategoryname%3Dhp השאלות שלי הם: 1) האם הכרטיס הזה טוב ובמחיר משתלם? או שיש המלצה לכרטיס אחר? 2) האם המחשב שלי יכול להריץ את הכרטיס הזה? 3) המשחק הכי כבד שאני רוצה להריץ זה crysis 2 (אולי בעתיד ארצה משחק קצת יותר טוב, אבל לא הרבה יותר), האם הכרטיס הזה יכול להריץ אותו? אם ההצעה היא לקנות כרטיס אחר, התקציב שלי הוא עד 270 ש"ח תודה מראש, נדב
-
- 2 תגובות
- 792 צפיות
-
-
שלום. אני עומד לקנות כרטיס מסך מארה"ב.התכנון הוא GEFORCE 8600 GTS. לא מעונין ב אוברקלוק...OC. איזה חברה לפי דעתכם עדיפה XFX או EVGA. דבר שני יש לי ראיתי שהדרישה עבורו זה ספק של 350W .. יש לי ספק 400W משהו יחסית זול אני מאמין שקיבלתי עם המחשב....עד כמה זה קריטי .....או אפשרי לעבוד איתו... ..חוץ מלפתוח את המחשב ולהתסכל על הספק יש דרך אחרת לבדוק כמה WATTS הוא? ראיתי שני גירסאות של EVGA של הכרטיס מסך הזה של EVGA אחד של 256 מגה 33.6GB/sec 720 MHz השני 512 מגה 675 MHz ו 32GB/sec. אותו מחיר בדיוק! מישהו יכול לתת לי עדיפות על אחד מהם? תודה.
-
- 7 תגובות
- 665 צפיות
-
-
חבר שלי קונה מחשב חדש והוא רוצה כרטיס מסך בפחות מ1000 שיעבוד טוב עם כל המשחקים של היום חלק.....רצוי שיעבוד טוב גם בדום 3 ו בhalf-life 2.........מה אתם ממליצים?
-
- 6 תגובות
- 812 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מתכנן לקנות כרטיס מסך חדש בהשקעה של 800 ¤. עד עכשיו הכי נראה לי 4850 HD http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=2007&CatCode=400 המפרט שלי: - מארז מידי ATX 775 630A + ספק כוח 500W איכותי - לוח אם INTEL D946GZIS ISELTON - מעבד INTEL PENTIUM D 925 3GH 2X2MB - זיכרון 2G DDR2 667MH - כרטיס מסך 1950 PRO 512MB - מסך מחשב LG 22" רציתי לשאול האם יוצר צוואר בקבוק אם אני אקנה את ה 4850 ? האם זה כרטיס מאד גדול שבכלל יכנס למארז שלי? ובכמה אחוזים הכרטיס הזה בערך יותר טוב מהכרטיס הנוכחי שלי (1950 pro)? ואם יש לכם המלצות לכרטיסים אחרים יותר משתלמים במחיר הזה, אשמח לשמוע. תודה מראש : )
-
- 10 תגובות
- 906 צפיות
-
-
שבת-שלום וחג שמח לכולם... אני "גיימר" שאוהב לשחק במחשב במשחקים כבדים שהמשחק יראה טוב ויפעל מהר כרגע אני רוצה שמחשב יפעל יותר טוב ויותר מהר במשחקים , אז הציעו לי לשדרג את כרטיס המסך - חכיתי וחסכתי וכרגע מתאפשר לי לקנות כרטיס מסך... התקציב שלי עומד על 1500 שח . [אבל אני מעדיף לקנות משהו ב1200 עד 1400 שישאר לי קצת כסף] אני מחפש כרגע -כגיימר- כרטיס מסך טוב שלא יתאמץ במשחקים החזקים ויספיק לבערך שנתיים. המליצו לי על 256 ATI R9600XT - מכיוון שמחירו סביר וביצועיו טובים , אז לקחתי את הידע ועשיתי סקר קטן במספר חנויות שאלתי לגבי חברות זיכרון ומחיר - זה המידע שקיבלתי : [החנויות שהציעו מחיר כגון 1600 - ו1835 -והיו כאלה - ירדו ישר מהסקר ונשארתי עם שניים סבירות] 1.ציפ מחשבים: …
-
- 8 תגובות
- 749 צפיות
-
-
שלום לכולם. גייסתי קצת כסף מהצד לשידרוג קל למחשב, הנקודה הרגישה אצלו היא הכ.מסך לכן ארצה לקנות אחד חדש. מיכיוון שאני לא מעודכן מספיק בנושא אבקש את עזרתכם בעיניין, איזה כרטיס מסך טוב אפשר למצוא בטווח המחירים הנע בין 700 ל-800 ש"ח כיום? חשוב לציין שאיני מתכוון לבצע עליו OverClock לכן בבקשה אל תציאו לי כ.מסך אשר יהיה אוברקלוקר טוב ובכך אוכל להפיק ממנו יותר ביצועים. אני פשוט מחפש את הכ.מסך הכי שווה מבחינת עלות\ביצועים בטווח המחירים שציינתי. לא משנה לי אם הוא מחברת Nvidia או Radeon. שמתי עיין על ה6600GT ועל ה7600GS מה דעתכם? תודה מראש !
-
- 3 תגובות
- 551 צפיות
-
-
טוב אז המחשב שלי Intel® Core2 CPU 6700 @ 2.66GHz NVIDIA GeForce 8500 GT 4 גיגה זיכרון על שני סלוטים 667.0 MHz G-PRO P-4 500W ATX12v (DR-B500E) ספק מסך samsung syncmaster p2370 אתמול קניתי אותו , הוא עם fullhd לא ממש יודע עם זה קשור לכרטיס מסך שימוש משחקים/סרטים מחיר 1000+
-
- 8 תגובות
- 824 צפיות
-
-
איזה חברה ואיזה דגם כדאי לקנות? והאם הוא יכנס למארז של THERMALTAKE SWING WINDOW יש בערך 26 סמ אורך לפי מה שמדדתי והאם LIBERTY 400 יחזיק אותו? תודה
-
- 4 תגובות
- 577 צפיות
-
-
אז ככה אני רוצה לקנות את הכרטיס של ג'יגה בייט בעל המאוורר החדש... אני רוצה לברר אם המארז/ספק/לוח אם שיש לי עכשיו יספיקו לי או שמא עליי להחליף אותם... http://www.liranics.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=274 זה המארז (99% זהה לו) ולוח האם הוא : ASRock ConRoe945G-DVI תודה רבה לעונים... ואל תבקשו ממני את שאר המפרט כי אני רוצה לדעת רק לגבי החלקים האלו ספציפית.
-
- 9 תגובות
- 837 צפיות
-
-
אהלן אני קונה בקרוב מחשב חדש שמגיע על נבידיה 9600 GT. חשבתי להוסיף אולי כסף ולשדרג אותו ל 9800 GT או 9800GTX. אשמח לשמוע דעות, ומה ההבדלים בינהם? תודה
-
- 7 תגובות
- 696 צפיות
-
-
cpu 1-Intel Pentium 4, 1995MHz, 512KB mem 480MB זה המחשב שיש לי לוח אם של ASUS X series P4S800-MX SE - EAYZ אני מחפש כרטיס מסך עם יציאת AGP בסביבות ה500-1000 ש"ח משו באיזור הזה שיתמוך כמה שיותר במשחקים אני קונה AGP כי אין כסף למחשב חדש כדאי את זה ATI Radeon X1600PRO 512MB DDR2 AGP VGA DVI TV או משו אחר ? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום פורום כרטיסי מסך ... בטח מי שהסתכל בכותרת ישר קפץ לו לראש לצעוק: "תקנה מחשב חדש כבר!" אז לא.. אני חייל ולוחם כך שאין לי יותר מדי זמן בשביל המחשב אבל בשביל הזמן שיש לי עליו אני רוצה להפיק את ההנאה המרבית. בקיצור אני רוצה לקנות כ.מ חדש עד 500 שקל (עדיפות לכמה שפחות כמובן ) בנוסף כרגע יש לי 6800 הגירסא הרגילה שזוחל לי בגלל זה אני רוצה להחליף. האפשרויות שמצאתי מתוך חיפוש כללי: HD 3650 512MB GDDR3 DX10.1 DVI AGP בKSP במחיר של 460 ש"ח SAPPHIRE Radeon HD2600XT 512MB DDR3 AGPX8 בנעה מחשבים במחיר של 500 שקל GECUBE HD2600PRO 512MB DDR3 AGPX8 בסקאי פיסי במחיר של 360 שקל Sapphire ATI Radeon X1650 PRO, 512mb DDR2, AGP, Retail בוולקם טכנוליגי ב 360 שקל nVIDIA GeForce 7600GS 512MB …
-
- 12 תגובות
- 970 צפיות
-
-
אני כבר הרבה זמן לא מעודכן במה שהולך בשוק ואני צריך את עזרתכם... מעבד Athlon 3000+ זיכרון 1GB מה הכי משתלם? נא לא לחרוג מהתקציב.
-
- 4 תגובות
- 684 צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך עזרה בשביל חבר יש לו מחשב p4 עם כרטיס ati radeon 9600 pro שנהרס החיבור הוא agp הודה לכל מי שיעזור תודה.
-
- 5 תגובות
- 638 צפיות
-
-
מכיוון שהכרטיס מסך הישן שלי התקלקל אני רוצה לקנות אחד חדש. הקודם שלי היה nVidia FX 5500. אני רוצה לשדרג לכרטיס מסך טוב יותר באפיק AGPx8. אני לא גיימר כבד אבל אני משחק במחשב די הרבה (משהו כמו שעה וחצי ביום). את המפרט שלי אתם יכולים לראות בפרופיל משתמש שלי. יש לציין שיש לי מסך 19" LCD שאני משתמש בו ברזולוציה של 1024x1280. התקציב שלי הוא בסביבות ה- 1,000 ש"ח ועדיף אפילו פחות אלא אם כן הכרטיס הוא ממש טוב ושווה להשקיע בשבילו עוד כמה שקלים. יש לכם הצעות בשבילי?
-
- 7 תגובות
- 663 צפיות
-
-
שלום אני רוכש מחשב.ומתלבט בעיקר בכרטיס מסך,אני מעוניין לרכוש ראדון 5850 או 4890 או 5770 הבנתי שמגיע גם 5830 הסתכלתי באתר שמשווה בין כרטיסי מסך ועל פניו נראה שה CORE של 5770 הוא 850 לעומת ה 5850 שהוא 725 בנוסף מבחינת זיכרון גם 2400 לעומת 2000 לטובת ה 5770ץ כמובן שיש גם את הTexture Fill Rate:שאצל ה 5850 הוא פי 2 וכו..השאלה מזה אומר ?ועד כמה זה משמעותי?? ראיתי שאפילו ה 5830 יש לו CORE 800 גדול מה5850 וכמעט זהה לו בשאר הפרמטריםץ כנל לגבי ה 4980 ממש מבולבל וזקוק לעזרה אני התכוונתי להשקיע 1000 שח בכרטיס אבל אם לא תהיה ברירה אני אלך עד 1400-1500 אני כרגע עם מסך 17 אינטש בעוד כמה חודשים עןבר ל 23 למרות שיש לי טלויזיה 32 סמסונג שאיתה אני ארצה לשחק מה דעתכם??מה הכי מומלץ מכל הכרטיס…
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי חבר'ה , יש לי X1950 PRO 512MB אני מוכר אותו לחבר שלי מחר ... אני מעוניין לקנות 8800 GTS עם 320MB אבל ממש מתלבט איזה חברה הכי טובה יש הרבה חברות ... ASUS - LEADTEK - BFG - GIGABYTE - CLUB3D - PINE XFX - EVGA - Sparkle בבקשה אם יש איזה ביקורת להכי טוב מביניהם אפילו שיהיה הכי יקר ... אם עם OC עוד יותר טוב , זה הולך לשרת אותי שנתיים לפחות תודה אחים שלי אני צריך אותו נטו למשחקים כבדים וסרטים !!! נתוני מחשב שלי : לוח : ASUS BLITZ FORMULA מעבד : Q6600 זיכרון : 2GB GEIL 800 ULTRA דיסק : 250GB SATA 2 מסך זכוכית : Xerox XM7 19WI BrightView ספק : Thermaltek 500w
-
- 1 תגובה
- 585 צפיות
-
-
אני רוצה לשדרג את הכרטיס מסך שלי ל GTX260 או ל GTS250 אבל אני לא יודע אם הספק שלי מספיק חזק בשביל זה.... זה המפרט שלי: הספק הוא 500W מעבד E6300 4GB RAM DDR2 667Mhz 250GB ROM לוח אם ABIT AW9D-MAX
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
מחשב i5 2500k לוח אם asus p8p67 ספק קורסיר 750W בעיקרון חשבתי על 6950 ולהסב אותו ל 6970. לגבי התקציב אפשר חריגה עד 300 אם יש הבדל ענק, או בפחות מ 1500 אם ההבדל זניח. תודה רבה כל העוזרים
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות כרטיס מסך בסכום הזה 1100 להריץ את המשחקים של היום וגם בעתיד בהתחלה רציתי סדרה 9800 אבל יותר יקר וכמעט אותם ביצועים התלבטתי אם לקנות את הכרטיס הזה XFX GeForce 8800 GT Zalman OC 512 MB DDR3 XXX 670mhz\1950mhz במחיר של 1085 ורציתי לדעת אם זה הכי כדאי... יש לי את המסך DELL2007WFP
-
- 3 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אני עוד מעט קונה כרטיס מסך GeForce 6800GT PCI E והכרטיס מסך שלי יושב עכשיו בתושבת PCI האם זה אומר שאני לא יכול לשים את הכרטיס מסך שאני רוצה ליקנות???? ויצטרך ליקנות לוח אם חדש??????? ואם כן תוכלו לתת לי לינק לקניית הכרטיס מסל בתושבת PCI???? ואפשר בבקשה הסבר על כל הPCI וכל הדברים האלו????? :s05: :s07: :-[ :'( דרך אגב לוח האם שלי זה Gigabyte GA-8SIML תודה מראש!!!!!
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
אני רוצה ליקנות כרטיס מסך בסביבות ה 1000-1200 שקל.... ראיתי כמה כרטיסים מעניינים אבל אני מיתלבט לכן אני רוצה לישאול אותכם מה אתם יכולים להציע במחיר הזה. הכוונה לכרטיס הכי טוב במחיר הזה. לכל העוזרים תודה.
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום... יש לי מחשב (עוד מעט 3 שנים) והמפרט הוא כזה: AMD 64 3700+ Gigabyte k8n sli ddr 400 kingston 1.5 gb gigabyte 6600gt 128mbספק 500 וואט (נראה לי ג'נרי...) עכשיו אני משחק (אני לא גיימר מכור, משחק פה משחק שם), והכרטיס שלי כבר לא סוחב... הוא לא הצליח לסחוב כרייסיס על הרזולוציה הכי נמוכה..!! (לפני 3 שנים הייתי מתגאה בכרטיס הזה כשהייתי גיימר שמשחק הרבה...). עכשיו חשבתי להחליף תכרטיס הזה בכרטיס שיוכל לסחוב משחקים של היום ברזולוציות טובות ושלא יהיה יקר... אין לי טעם להביא מחשב חדש... על איזה כרטיס הייתם יכולים להמליץ לי לשים במחשב? התקציב הוא עד 500 שקל (אם אפשר כמה שפחות יהיה טוב...) תודה מראש מעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 663 צפיות
-
-
חושב לקנות ב 500-600 ש"ח, משהו בסגנון 9600GT או אולי RADEON HD4670 בנוסף בלוח יש לי PCIE x16 השאלות שלי הן: 1. שווה להשקיע ב-1G זכרון או שמיותר בהתחשב במפרט המחשב שלי ועדיף לקחת 512M 2. הספק שלי מספיק טוב/חזק לכרטיס הנ"ל ? GRPO 500W 3. המחשב שלי מספיק טוב לכרטיס מסך הנ"ל או שאני סתם זורק כסף כי מילא המחשב שלי הוא זה שיפגע בביצועים ? 4. מה זה 6 פינים של ספק כוח ואיך אני יודע אם יש לי אותם ? צריך מתאם כלשהו? 5. יש לי לוח אם של GIGABYTE האם עדיף גם לקנות כרטיס מסך של אותה החברה או שזה לא משנה בכלל ? 6. אשמח לרעיון לכרטיס יותר טוב באותו הכסף ואם לא אז מה עדיף לקחת מהשתים שרשמתי? בנוסף ראיתי את הלינק הזה: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=1739 ל-Radeon H…
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן חברים, אני לא גיימר גדול אבל מדי פעם מתחשק לי לשחק משחקים פה ושם על כן אני מחפש כרטיס מסך בסכום לעיל. מחיפוש קטן בזאפ מצאתי 3 דגמים שאין לי מושג מה ההבדל ביניהם. אשמח לעזרה וייעוץ אם יש משהו טוב יותר. אלה הדגמים: Gainward 8600GT PCIe 512MB: http://www.yardenpc.co.il/Product.aspx?ProductID=636 PALIT GeForce 8600GTS Super 512MB DDR3 PCI-E+HDMI http://www.cobrapc.co.il/Product.asp?productid=427 Palit GeForce 8600 GT 1Gb GDDR2 http://www.d-source.co.il/product.asp?SubCategoryID=774&ProductID=6783 האם יש חשיבות לגודל הזכרון? או חשיבות גדולה יותר לממשק הזכרון? אשמח לתגובות. תודה.
-
- 2 תגובות
- 649 צפיות
-


