כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני לא מצליח להבין מה ההבדל בין כרטיסי המסך אללו : http://skypc.co.il/pl_products~8~0~101-758.htm חוץ מהחברה, האם יש הבדל ביניהם? בביצוע וכו'... אני קונה מחשב עוד כמה ימים , ואני החלטתי על 4850, אבל איזה מהם הכי שווה לי לקחת???
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
כרטיס המסך שלי הוא ATI R9800XT 256MB והורדתי את הדרייברים האחרונים של ATI מרכז הבקרה מדווח שהכרטיס כרגע ב 72 מעלות צלזיוס ואני לא מפעיל שום משחק כרגע, זה נורמלי ?? החלפתי את הכרטיס בחדש לפני שבוע. תודה.
-
- 4 תגובות
- 550 צפיות
-
-
יש לי אפשרות לקנות אותו במחיר 1625 כולל דמי משלוח, ולא איכפת לי מיציאת DVI (שאין בו). יש לו אחריות 3 שנים ל-7 פיקסלים. כדאי לי לקנות? אני צריך אותו בעיקר לאינטרנט ואופיס, אבל גם למשחקים ברגע שאקנה מחשב חדש.
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
שלום לכולם... אני מתכוון לרכוש כ.מסך בימים הקרובים,כמו שרשמתי בנושא ,לפי התקציב אני בדקתי והחלטתי ללכת על הכרטיס הזה,אני גיימר ואני רוצה כרטיס חזק ,השאלה היא מה ההשלכות לזה שיש לי לוח i3 ,ומעבד ddr3 ..זה ירוץ טוב עם כרטיס מסך ddr5 ? ומה האלטרנטיבה אם הכרטיס הזה לא מתאים..? בטווך מחירים של עד 700 שח תודה
-
- 27 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום לכולם , לאחר שהכרטיס מסך שלי GA 6600 של חברת גיגבייט שבק חיים רכשתי היום כרטיס חדש HD 5450 והמחשב לא מעלה אפילו את הביוס מה הבעייה ? (הלוח אם של גיגהבייט.)
-
- 4 תגובות
- 714 צפיות
-
-
אני נכנס למשחק Deux ex 2 וזה עושה מסך שחור ..וסימן שהוא חושב וזהו ככה נתקע עכשיו כשאני יוצא אז אני עושה לחצן ימני והדבק זה רושם משהו כזה .. *** Win32 Runtime Fault : ACCESS_VIOLATION *** Build Nov 14 2003 13:41:15 *** Thread Id : 0000011Ch *** Stack Trace Follows... frame: IP=00405CC2 SP=0012D520 BP=0012DBD8 { 0001:00004CC2 C:\Program Files\Deus Ex - Invisible War\System\DX2.EXE } frame: IP=00413AD1 SP=00000000 BP=7F904688 { 0001:00012AD1 C:\Program Files\Deus Ex - Invisible War\System\DX2.EXE } מה הוא רוצה ממני??? יש לי Ge force 2 pro gts וכל הדרייברים המעודכנים לזה פלוס דיירקטס 9 .. מה הבעיה מה אני אמור לעשות???
-
- 3 תגובות
- 674 צפיות
-
-
http://img370.imageshack.us/img370/7619/57988328hn2.jpg צריך להגדיר פה משהו ?
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
המחשב לי כזה core 2 duo 4400 2 giga ram 250 דיסק קשיח ספק 500W של boxter ואני רוצה להחליף תכרטיס שיש לי עכשיו 6500 ל8800gts 320mb יהיה צוואר בקבוק?
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עזרה /בחירת כרטיס מסך -------------------------------------------------------------------------------- יש לפני כרגע שלוש אפשרויות http://www.xfxforce.com/web/product/listConfigurationDetails.jspa?productConfigurationId=134972 http://www.palit.biz/en/products/nv_agp_7600GS-Sonic.htm מה יותר טוב משני אלה? ואם יש לכם הצעות נוספות באזור או עד 700 ש"ח אני מאוד מאוד יודע לכם......
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
יש לי את הבעיה הזאת ואני מתחיל להתחרפן ניסיתי כבר הכל! שום דבר לא עובד כבר לכל משחק שאני נכנס הוא ישר יוצא לדקסתופ או מסך שחור הבעיה ידועה שהיא בכרטיסי מסך לי יש שתיי כרטיסים במערך SLI הדגם של הכרטיסים זהה והוא GTX560 SOC של גיגה ביט ניסיתי הכל אז בבקשה לא להגיד לי לעדכן דרייבים או להוציא כרטיס כי זה לא עובד!
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שלום , היום קניתי מחשב חדש אם LeadTek GeForce GTX460 768MB SLI עכשיו איפה אני יכול למצוא באנצים של הSLI הזה ?? ועוד משהו איך אני יכול לדעת איזה משחקים אינם תומכים בSLI ?? תודה וחג שמח .
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש את ה 8800gts הזה http://tms.co.il/product/3452 למה מחירו נמוך ? ויש את ה8800gt 512 מה עדיף ולמה ?
-
- 3 תגובות
- 721 צפיות
-
-
בעזרה של הפורום אני פחות או יותר סגור על מפרט אבל אני לא בטוח עם הכרטיס מסך.. 9600GT זה 610 שקל HD3870 עולה 650 שקל שניהם בעלי 256 bit ו512 MB אבל אני לא יודע מה מהירויות השעון שלהם. אני צריך שתסבירו לי מי מהם יותר טוב ולה כדי שאני אדע להבא תודה רבה לכל העוזרים.
-
- 7 תגובות
- 762 צפיות
-
-
שלום, אני השבוע קונה HD5870 בעזרת השם, אז ככה ההמעבד שלי הוא Q9450 עם OC על 3.0 כרגע. כנראה מעלה בקרוב ל 3.4 או 3.5 משהו כזה. השאלה שלי כזאת, האם יהיה לי צאוור בקבוק?
-
- 19 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
לא מזמן קניתי HD4670.. חיברתי אותו דרך כבל HDMI לטלויזיית טושיבה 26 אינצ' שלי.. עכשיו כשאני מנגן HD משום מה המעבד עוד מתאמץ במקום שהכרטיס מסך יוריד ממנו את העומס... הפנטיום 4 המסכן שלי עוד איכשהו סוחב 720P אבל 1080P ו1080I הוא לא סוחב... איך בעצם מפעילים את הUVD? יש איזה משהו שצריך ללחוץ עליו שאני לא יודע?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אז ככה יש לי מחשב ישן P3 בבית ואני רוצה לפרמט אותו ולשים עליו Win2000 כי את הXP הוא לא מריץ טוב אז ככה אני די תקוע כי אין לי את הדרייברים ואני לא יודע מה לעשות התקווה היחידה שהייתה לי הייתה האתר: www.voodoofiles.com אבל הוא כבר מלא זמן "תחת שיפוצים" מה עושים? :s05:
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתלבט בין ה... Radeon HD4850 512MB 256bit - Gigabyte\Sapphire\Palit\Gainward\Asus או Geforce 9800GTX+ 512MB 256bit - Leadtek, Palit, Gigabyte, Asus, Sparkle, Club-3D מה יותר שווה לי לקחת?
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
זה המפרט I7 4790 3.6ghz 8 gb זיכרון (כמובן אם צריך אפשר להוסיף) ספק 550 w לוח אם GA-H97M-D3H - Gigabyte אני רוצה לדעת איזה כרטיסים אני יכול לבחור החל מgtx1660 ti עד rtx2070 super זאת אומרת האם יש כרטיס שאולי לא מתאים? האם גם יש הבדלים בין הדגמים windforce ראיתי יש גם gameing וכו' האם מישהו יכול לעשות לי סדר בזה ? והאם זה משנה לספק סוג הדגם (אני מתכוון אחרי שנגיד אפשר 2070) אז כמות מאווררים וסוג הדגם ? תודה לעוזרים
-
- 22 תגובות
- 3.6k צפיות
- 1 follower
-
-
המפרט הוא : cord 2 do e6550 2.33GHZ 2G RAM ספק כוח 400wA הכרטיס מסך שלי הוא GF8800S התקציב הוא בסביבות ה 500 . ואני צריך כרטיס שיתמוך ב HD כי קניתי מסך LED חדש ואני רוצה שיתאים . תודה לעוזרים .
-
- 4 תגובות
- 646 צפיות
-
-
אז ככה לפי מה שהבנתם אני צריך כרטיס מסך והתנאים כדי שיריץ טוב ת'מחשב שלי הם ככה: מחיר :500-600 שקל מעבד:Intel ® Pentium ® D CPU 3.00GHZ מסך: אני שוקל לקנות מסך שיהיה בגודל 22-26 אינטש ספק: כרגע יש לי ספק של 400W אבל אני שוקל גם לקנות ספק חזק יותר של סביבות ה500W אם צריך עוד פרטים מסויימים תגידו ואני אוסיף! תודה כל העוזרים והמנסים לעזור!
-
- 9 תגובות
- 841 צפיות
-
-
היי לכולם, קניתי מחשב חדש וביניהם ATI HD 4870 הייתי רוצה לדעת איך אני מגדיר את החיבור של המסך לDVI . תודה לעוזרים, טל.
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לבחור כרטיס מסך שישמש את המחשב שלי לצורכי גלישה באינטרנט וצפייה בסדרות HD. בנוסף הכרטיס צריך להיות מסוגל להוציא 1080P למסך 42". המליצו לי על ה-HD4550. איך הוא?
-
- 2 תגובות
- 562 צפיות
-
-
שלום אנשים. התקנתי לפני כשבוע כבר ווינדווס 7 32ביט. אני עם הכרטיס מסך nVidia GeForce 9500GT ואני פשוט לא מצליח לשנות את הרזולוציה של המסך שלי, היא תקועה על 800x600 ועל מצב 16bit בצבע במקום 32. אין אפשרות בכלל אפילו לראות גדלים אחרים של תצוגות או מס' אחר של ביטים. פרסמתי את הבעיה בפורומים הרשמיים של NVIDIA ואף אחד לא עזר לי, וראיתי שעוד אנשים נתקלו באותה בעיה ובשום מקום לא מצאתי פתרון. יש לציין שניסיתי להסיר דרייברים ולהתקין חדשים, כלום לא עזר. ניסיתי גם דרייברים ישנים יותר. אם מישהו יודע מה אפשר לעשות - הוא יעזור לי מאד, אני משתמש במחשב גם לצרכי עבודה ואני פשוט מנוטרל כרגע... תודה!
-
- 1 תגובה
- 770 צפיות
-
-
שאלום אני חדש פה ורציתי לבקש קצת עזרה.... יש לי NVIDIA GFORCE 6200 128MB במצב שולחן עבודה הכרטיס עובד מצויין אבל לאחר שאני מפעיל משחק כלשהוא (AGE OF MYTHOLOGY) הוא נתקע ואז יוצא מהמשחק ונותן הודעה והופך את השולחן עבודה למפוקסל .... יש לי תמונה אבל לא הצלחתי להעלות אותה.... נסיתי להחליף מאוורר ושמתי את הדרייבר הכי חדש של סדרה 6 GEFORCE ... לא עבד.... בתודה מראש טל, [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 591 צפיות
-
-
שלום כלום, ראשית רציתי להגיד לכלום גמר חתימה טובה וצום קל (מי שצם). עכשיו הבעיה שלי התחילה לפני כחודש,קניתי את המחשב שלי לפני שנה בערך (דצמבר האחרון) עד לפני כחודש לא נתקלתי בשום בעיה שהיא.אם זה בכרטיס מסך,מעבד,זיכרון. עכשיו בזמן האחרון התחלתי לשמוע שהמאוור של הכרטיס המסך מרעיש בצורה מטורפת. בעיית הרעש נובעת מתוך כך שהכרטיס מגיע ל-100 מעלות. והכרטיס מתוך "הגנה" עצמית ממהיר את מהירות המאוורים אוטומתית ל-100%. הבעיה היא שהכרטיס מתחמם לטמפ' מטורופות רק בזמן משחק,והקטע המוזר עוד יותר(שכאן הבעיה המרכזית) הוא שיש משחקים שבהם הכרטיס נשאר אם טמפ' סיברות (70-90) וישנם משחקים שלא (100+) לדוגמא במשחקresident evil 5 הטמפ' עולות גג עד 85 כנ"ל לבאטמן החדש.מלבד שני המשחקים האלה (אולי ג…
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-


