עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. שלום אני רוצה לעבוד עם טלוויזית פלסמה 42" (LG חדשה) במקום מסך מחשב. חיברתי את המחשב הנייד הישן שלי, אבל אין אפשרות לקרוא טקסט כיוון שאיכות התמונה ירודה. האם עבודה עם מחשב חדש תעזור? תודה מראש רן

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  2. היי אני רוצה לחבר שני מסכים למחשב ככה שאני יוכל לעבוד על שניהם מקביל (לגרור חלונות בין המסכים וכאלה...) הבעיה שלי היא שיש לי רק חיבור אחד על הכרטיס מסך החיצוני שלי. חיברתי את המסך השני לחיבור שמובנה על הלוח אם והתברר לי שזה לא כמו במחשב הקום שלי שהיו לי שני חיבורים על הכרטיס מסך ... יש אפשרות לעבוד ככה ? עריכה: יש לי גם שני חיבורי mini DP + HDMI (וגם מתאם של mini dp to dp) שאני יכול להשתמש בהם. יש מתאם מהחיבורים האלה ל VGA / DVI , כמה עולה מתאם כזה ? תודה

    • 0 תגובות
    • 666 צפיות
  3. יש לי לוח אם מסוג‏AW9D-MAX s775, Conroe, Intel 975X, DDRII 800, 2xPCI-E‎ שתומך שתי כרטיסי מסך כרגע יש לי במחשב כרטיס מסך בשם:‏7600GS Silent 512MB, TV, DVI, PCI-E‎ ורציתי להוסיך למחשב את הכרטיס מסך בשם:‏X1650XT 256MB, HDTV, 2xDVI, PCI-E‎ או‏7600GT 256MB, HDTV, DVI, PCI-E‎ רציתי לדעת אם זה אפשרי והאם זה לא יעשה לי בעיות מיחדות.(חשוב לי להוסיף עוד כרטיס מסך).

    • 9 תגובות
    • 836 צפיות
  4. שלום, יש לי כרגע מחשב ותיק אך מצוין, מותקן עליו ATI1950PRO שאני רוצה לקחת איתי למחשב חדש. במחשב החדש אני מתכנן לקנות כרטיס חדש, מחכה כרגע ליציאה של הסדרות של ATI בעוד כשבועיים (?), אבל אם לא יהיה שינוי גדול במחירים דווקא חושב ללכת על ה9800GTX או משהו דומה שיפול בטווח המחירים הרצוי. ועכשיו השאלה ;D - האם אפשרי להפעיל שני כרטיסים שונים (נניח 9800 ו 1950) על אותו בורד? - כמובן שלבורד 2 או 3 יציאות PCIE. אם כן - תהיה בעיה או הפחתת ביצועים? תודה!

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by esharone,

    היי האם אפשר לעבוד עם שני מסכים כשבכל מסך פועל יישום אחר? אני רוצה שבמסך אחד ייפעל ה אקספלורר או כל דבר אחר ובמסך השני המדיה סנטר יש לי כרטיס מסך 7600GT שמחוברים אליו שני המסכים אחד ב vga ואחד ב dvi

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  6. Started by hagai-,

    היום חיברתי מסך נוסף ליצאת ה DVI של ה Radeon 8500le שלי עם מתאם DVI TO VGA. בווינדוס העבודה היא על שני מסכים ללא בעיות, אך כאשר אני מפעיל משחקים המשחק נראה רק במסך הראשי, כאשר המסך השני ממשיך להראות את חלקו בשולחן העבודה. האם זו בעיה של תמיכה של המשחק ב Dual display ?

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  7. Started by ytoledano,

    התמזל מזלי ונפל לידי מסך נוסף ל8 ימים (ממש נס חג החנוכה). המסך החדש הוא LCD אז הוא מחובר לDCI והישן מחובר לVGA. הכרטיס מסך הוא רדאון 9800 פרו. עשיתי את זה בשביל שלושה דברים: 1. לראות סרטים בפורמט רחב על שני המסכים, וככה להוריד את הפסים השחורים. 2. משחקים, שמעתי שיש כמה משחקים שתומכים בשני מסכים, כמו Flight Simulator. חשבתי לבדוק כמה מהם. 3. זה נראה ממש מגניב. הבעייה שלי עם 1 זה שזה פשוט לא עובד. אם אני מנסה להגדיל את החלון של הסרט על שני המסכים, וחצי נמצא בכל מסך, אז במסך הראש הראשי (Primary monitor) רואים את הסרט ובמסך השני רואים רק שחור. מישהו יודע איך לפתור את זה? צריך תוכנה מיוחד בשביל לראות ככה את הסרטים? בינתיים ניסיתי עם מדיה פלייר, BSPlayer וVideoLAN ובכולן הייתה …

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. בארגון ישנם מחשבי מותג עם ספק של 280W. ישנם עובדים שזקוקים לשני מסכים בעבודתם. אני צריך המלצה על כרטיס מסך שלא ידרוש החלפת ספק כח היות ומדובר בכמה עשרות. הרבה מכרטיסי המסך שנתקלתי בהם דורשים מינימום 350W/400W, לפחות על פי מה שרשום באתר היצרן. למשל זה: http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?cid=1&gid=3&sgid=917&pid=1533&psn=&lid=1&leg=0# הדרישות מהכרטיס הן די בסיסיות. רק שאפשר יהיה לעבוד עם שתי תוכנות שונות או שני חלונות של אותה תוכנה. למשל שני מסמכי Word או חלון אחד של תוכנת GIS וחלון אחד של Google Earth וכד'.

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by mikypuff,

    שלום חבר'ה, אני מעוניין לקנות את הכ. מסך הזה: Radeon X1950GT SUPER 512MB. אני משקיע בזיכרון בגלל שאני מעוניין בעתיד לשדרג למסך 22 אינץ' והבנתי שזה ישפיע על המשחקים אם יהיה רק 256M זיכרון. השאלה שלי היא האם הכ. מסך הזה תומך בחיבור שני מסכים בו-זמנית, כך ששניהם יהיו השולחן עבודה שלי, כלומר שולחן עבודה אחד ארוך על שני מסכים. תודה

    • 13 תגובות
    • 2.4k צפיות
  10. יש לי מחשב נייד ואני רוצה לחבר אליו מסך נוסף כך שכל אחד משני המסכים יציג לי דברים שונים. לדוגמא, אחד מהם יציג מסמך של WORD ובשני אני אגלוש באינטרנט. האם זה אפשרי ? אם כן, כיצד ? תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. חבר'ה עבודה עם שני מסכים או מסך וטלוויזיה במצב clone משפיעה איכשהוא על הביצועים? תודה

    • 3 תגובות
    • 772 צפיות
  12. אני בעבודה וגם בבית עובד על מסך אחד ... השאלה שלי אם משהו עובד עם שני מסכים ומרגיש שזה פתרון מעולה ... אני מתכנת ...כמעט ולא משחק . אני שוקל הרבה זמן להוסיף מסך נוסף בבית . האם למשהו יש את אותו השיקול ...

    • 3 תגובות
    • 584 צפיות
  13. Started by zivgor,

    שלום, קניתי GeForce 1060 עם מאוורר, ואני שם לב שהוא עובד קצת כשמערכת ההפעלה עולה, ומפסיק מיד אחרי כן. האם מישהו מכיר ויודע להגיד אם זה נורמלי? האם ישנו טרמוסטט המפסיק/מפעיל את המאוורר? למיטב ידיעתי המאוורר צריך לעבוד כל כל המחשב פועל. תודה!

    • 3 תגובות
    • 2.4k צפיות
  14. אהלן , בימים אלה אני בונה את המחשב החדש שלי ומתלבט, כאדריכל, איזה מסך עדיף "CRT22 או "LCD 19. מבחינת גודל הבנתי כבר שאין הבדל ממשי, אבל מבחינת איכות תמונה - לא יודע מה עדיף. יצוין שאני מתכוון לעבוד עם AutoCAD אבל גם עם תוכנות עיבוד תמונה (Photoshop) והדמיות תלת-מימד (MAX, VIZ וכו'). ספציפית, בגלל מגבלות תקציב, אני מתלבט בין LG 1910B (מסך LCD) http://www.lge.com/catalog/prodmodeldetail?actType=search&page=1&modelCategoryId=CTG1000499&categoryId=CTG1000496&parentId=CTG1000439&modelPrefix=40IL19&globalCode=L1910BL&globalSuffix=000000&unit=NOTHING&model=NOTHING לבין, למשל, IBM C220P (מסך CRT) http://www-132.ibm.com/webapp/wcs/stores/servlet…

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. אם אפשר תשובה דיי מהירה ...אני אצל חבר מנסה לחבר לו פה את המחשב לטלויזיה (TV OUT) עכשיו הבעיה פה שרואים רק בטלויזיה שאני מעביר ....לא רואה פה שום אפשרות שאני אראה גם במסך וגם בטלויזיה ....וזה יוצר בעיה כי הטלויזיה בחדר השני הכרטיס הוא MX440 ...(אצלי בבית יש ATI ואין שום בעיה התמונה מוצגת גם במסך וגם בטלויזיה ושסרט מוקרן רואים רק בטלויזיה כמו שצריך) איך אני מתגבר על הבעיה הזו , זה א. ב. יש איזה תוכנה חלופית ל TV OUT קלה במיוחד שנותנת לי אפשרות בלחיצת כפתור אחת (או דרך לא מסובכת) להעביר ל TV OUT ? (חיבור S VIDEO) כי פה לא ממש מבינים במחשבים , צריך משהו שיעשה את העבודה בפשטות תודה רבה מחכה לתגובה מהירה :

    • 4 תגובות
    • 646 צפיות
  16. שלום לכולם אני בטוח שיש עוד כמה הודעות בנושא אבל לא מצאתי אחת שבדיוק תשאל את השאלה שלי, נגיד ואני רוצה להרכיב מפרט למשחקים מתי עדיךף לקח זוג של HD 6850 ומתי עדיף לקחת 570 GTX , במה זה תלוי בסוג המשחקים שאני אשחק? במסך שבוא אני אשתמש? (Dell UltraSharp U2311H 23" ) אני מדוע לסיכון שיש משחקים שיודעים לעבוד עם כרטיס אחד בלבד , אבל עדיין אני רואה שחבר'ה מביני עניין פה בפורום ממליצים מדי פעם על זוג כרטיסים, איך יודעים? תודה רבה לכל המגיבים ובוקר טוב

    • 6 תגובות
    • 908 צפיות
  17. הכל כלל ה STSRT כל האייקונים הכל קצת מתושתש פתעום מה לעשות? וגם לא ניתתן להשתמש בתוכנות 3D כמו משחקים ו 3DMARK איך שאני לוחץ על הלינק המחשב ניתקע

    • 14 תגובות
    • 2.8k צפיות
  18. Started by 00Amir,

    קניתי GTS 250 1GB ואני מקבל ב 3DMark Ventege רק 4975 נקודות כאשר אני רואה את השרשור תוצאות אני שם לב שלמעשה יש לי כרטיס עגלה... התוצאה הגיונית בכלל? אני חייב לעשות O/C בשביל לקבל תוצאה נורמלית? המחשב והזיכרון מאוד חזקים ואני מקבל ב CPU : 39943. מה לעשות?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  19. אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש עד 1000 ש"ח ללא חריגות. רציתי לדעת איזה כרטיס כדאי לי, אני חשבתי על ה-8600GT ב-825 ש"ח או על ה-1950PRO. תודה...

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. המעבד - 2500K זכרונות - 8GB 2133MHz (שני מקלות, 4 כל אחד) הלוח - ASRock Extreme6 P67 (PCI-E 2.0) ספק הכוח - 660X של Seasonic והכי חשוב - המסך הוא Dell U2515H 25" 2560X1440 מבינים כבר את הדילמה? לא מתחשק לי לקנות מחשב חדש כשהמעבד עדיין רלבנטי: http://www.tomshardware.com/reviews/cpu-hierarchy,4312.html הרי כתוב שם ואני די מסכים - לא חכם לשדרג אם המעבד שמשדרגים אליו לא נמצא לפחות שתי דרגות מעל הנוכחי מצד שני - אני כרגע עם HD 7870 XT (LE) ומשחקים התחילו לצלוע במידה ולא ירדתי עם הפרטים ל-Medium וכיביתי AA לגמרי (לרוב אני משחק על 2X, הרי FPS גבוה הרבה יותר כיף מאיכות תמונה הכי טובה שיש, ואני ממילא לא רואה הבדל בין 2X לבין 16X) GT…

    • 29 תגובות
    • 11k צפיות
  21. שאלה בכותרת תודה מראש

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. ז"א איזה כרטיס המערכת שלי תנצל ממש עד סופו, כך שלא יהיה הבדלים גדולים יחסית למעבדים חזקים יותר. דרך אגב OC ל3.0 וניצול הזכרון נותן פוש רציני למערכת. הראשון זה בלי השני עם כמו שאתם יכולים להבין. קבלו: הא שכחתי שהמפרט לא בחתימה.. 2.4B MSI 865PE Dual 512MB DDR 333 (256*2) [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 5 תגובות
    • 711 צפיות
  23. כנס CES 2026 הביא איתו מספר חדשות בתחום החומרה, אבל גם את הבמה עבור יצרניות חומרה להציג רכיבים אקזוטיים ולהראות את יכולות ההנדסה שלהן. GIGABYTE הציגה RTX 5090 מעניין במיוחד עם עיצוב שעוד לא ראינולכתבה

  24. Started by Overlocker,

    ישלי 260 gtx אני רוצה לקנות מחשב חדש .. יש הבדל גדול ? וגם יש לי q9550, עד כמה i5 4570 חזק יותר ?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. האם הוא באמת משפיע? כמה OC אני אצטרך לעשות בשביל שצאוור הבקבוק יעלם? אם אני עושה OC למעבד האם האחריות מתבטלת? האם TT TR2 יספיק לOC ע"מ לצאת מהצאוור בקבוק? ----------- עשיתי חיפוש ושום דבר רלווינטי לא מצאתי, תודה רבה לכולם ---- אני חשוב שכבר פתחלתי אשכול כזה אתמול אבל אני לא רואה אותו פה וגם לא בהודעות אחרונות שלי --- עריכה: כמו שחשבתי, מצטער ראול לא ראיתי שהעברת אז פתחתי חדש (וגם בדקתי בהודעות אחרונות שלי ולא ראיתי את זה ) ,פשוט זה קשור גם לגרפיקה..

    • 0 תגובות
    • 556 צפיות

דיונים חדשים בפורומים