עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by ori83,

    שלום לכולם, יש לי כרטיס מסך ATI Radeon sapphire 9200. שמתי את הצג ואת הטלויזיה במצב clone וכשאני רואה סרטים הסרט מופיע רק באחד מהם. יש דרך שהוא יופיע בשניהם?

    • 1 תגובה
    • 552 צפיות
  2. קניתי מחשב נוסף יד שניה בהזדמנות לשימושים פשוטים - סלרון 2.53, 750 DDR1 MB לוח אסוס P4S8X-MX צ'יפסט SiS 661GX SiS 964 עם כרטיס מסך מובנה AGP ,SiS Real 256E Graphics .סרטים נראים באיכות גרועה ויש מריחות בתזוזה. במחשב היותר טוב - פנטיום 4 3.0 זכרון דואל 256*2 DDR1 וכרטיס מסך X600PRO, אותם סרטים נראים באיכות הרבה יותר טובה ובלי מריחות. רציתי לדעת מה אני אמור לשפר במחשב הראשון - יכול להיות שכל הבעיה זה החולשה של הכרטיס המובנה? במידה שכן על איזה כרטיס AGP הייתם ממליצים, זול וטוב שיפתור את הבעיה?

    • 8 תגובות
    • 638 צפיות
  3. Started by DiSc@MaN,

    אז ככה... יש תקופות, שהמחשב שלי יציב, הוא יכול להחזיק גם שבועיים בלי שום ריסט.. אבל יש תקופות שהוא פשוט לא מפסיק להתקע, כל כמה ימים, כמה פעמים ביום ואחרי כל תעופה הוא נותן הודעה על הדריברים של ATI (על הקובץ ati2dvag.DLL אם נדייק) זה קרה לי המון עם הג'יגה בייט 8500 ועכשיו (בשבוע האחרון) זה התחיל לקרות עם ההרקולס 9800. אחרי תקיעה של בערך דקה הוא נותן את השגיאה בתמונה המצורפת (לפעמים המחשב נתקע ולא נותן את ההודעה הזאת, אבל אחרי ריסט הוא אומר שהדרייבר קרס) אני מוסיף גם את ההודעה שמתקבלת ב-Event Viewer/system: The driver ati2dvag for the display device \Device\Video0 got stuck in an infinite loop. This usually indicates a problem with the device itself or with the device drive…

    • 5 תגובות
    • 928 צפיות
  4. Started by yossi051,

    שלום לכולם! שלשום קניתי מדפסת משולבת וגיליתי שיש תוכנה בשם ABBYY אשר יכולה לסרוק טקסט ולהפוך אותו לפורמט WORD ללא שגיאות... הבעיה היא שהתוכנה לא נתמכת בשפה העיברית-כלומר אי אפשר לסרוק בעיברית האם מישהוא מכיר תוכנה כל שהיא שעושה את העבודה בעיברית? תודה יוסי

  5. Started by Bar_B_q,

    http://www.radioshack.com/product.asp?catalog%5Fname=CTLG&category%5Fname=CTLG%5F004%5F002%5F010%5F000&product%5Fid=25%2D3085 טיפה יקר אבל למי שצריך זה אולי שימשי

  6. http://www.nvidia.com/page/wtb_6800.html תבדקו את הכתובת הזאת ותאמרו לי איזה חברה אתם ממליצים לי לקחת מתוך שלוש החברות של הכרטיס geforce 6800 ultra עצות ודעות בבקשה!!!!!!11

    • 4 תגובות
    • 635 צפיות
  7. Started by דניאל מלנקי,

    משיהו מוכן להגיד לי למה הכרטיס הזה כזה זול???http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=7110 כי אני רוצה לקנות אותו אבל אני פוחד שזה סתם זיוף אחד גדול.........למישהו יש מושג?!?!?! כי חיפשתי ביקורות עליו ולא מצאתי כלום, אפילו לא מצאתי ת'אתר של החברה!!!!!!

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=197 מחיר טוב לחיה הפצועה הזאת ? (לא רציני, אחלה כרטיס ועוד עם OC .. אני הצלחתי לבצע OC גדול פי שתיים עם קירור פאסיבי, האם זה באמת משהו שווה?)

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  9. טוב, לפני מספר ימים השארתי הודעה בקשר למסך השרוף שלי, ושאני צריך אחד חדש... קודם כל, אני רוצה להגיד המון תודה לכל מי שטרח והמליץ לי. לבסוף רכשתי את ה-SyncMaster 793DF, ואני רק רוצה להגיד שמהורשם הראשוני שלי, הוא נפלא. הצבעים אמיתיים, התצוגה מדויקת, הוא לא קופץ (כמו הקודם), ממש ממש מומלץ. אני חושב שבמחיר של 730 ש"ח, לא ניתן למצוא מסך טוב יותר... הוא מדהים העיצוב שלו גם מאוד עדין ויפה, המסגרת שלו לא עבה כמו של אחרים, וזה גם יפה... היו כאלה שאמרו שהכפתורים בצד (התפריט) לא נוחים.. אבל השימוש בהם לא קשה... ועוד בחור שאמר שלא ניתן לשלוט ממש על הקונטרסט והבהירות.. אז כן.. ניתן, וזה גם פועל נהדר בכל אופן, מאוד מאוד ממליץ למי שהתקציב שלו מוגבל, זה מסך ממש מדהים... אני, …

    • 51 תגובות
    • 3.4k צפיות
  10. Started by YARONGT,

    סתם רציתי שתסתכלו על זה ותגידו כמהה אבל כמה אפשר לשקר על לקוח חח http://www.wallashops.co.il/a/ap.aspx?pi=3HLGT530&cfm=7DD08185 נינגה החברה הטובה בעולם? כרטיס מסך לגיימרים? מה תגיד עוד פעם?? כרטיס לגרפיקאים ?? כרטיס מקצועי?????? שכל החברה תתפטר!

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  11. כפי שאפשר לראות בצד, כן המערכת ההפעלה שלי היא וינדוס 98.... בגלל שהמחשב שאני משתמש בו הוא: פנטיום 2 400 מגה הרץ. 128ראם gforce 2 mx 400 32 mb כמה לדעתם בשביל הצחוק התוצאה שהייתה יוצאת לי ב3dmark ? יש את ה200 נקודות :]?

  12. Started by pk1,

    למה בתמונת השוואה שבאתר בין גירסת הPCI לAGP יש לגירסת הAGP פעמיים את אותו סוג חיבור שאני חושב שלא מתחבר למסך ולגירסת הPCI יש את החיבור הזה וגם חיבר רגיל למסך?

    • 2 תגובות
    • 729 צפיות
  13. 1950XTX VS HD2900XT איזה יותר חזק לא מישתלם לא משנה אני סתם שאול כי זה מענין מי מהם חזק יותר....

  14. רדאון 9800se בעל 256 ביט ייתן ביצועים גבוהים יותר מכרטיס בעל 128 ביט מאותו הסוג ( כלומר ה רדאון 9800 פרו 128 ביט ) ??? אני מעוניין לדעת אם שווה להשקיע את העוד 300 שקל האלו !??

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by yotam360,

    מה מהירות השעון ומהירות והזיכרון של 7800GT של GIGABIT?? (וכן חיפשתי באתר שלהם)

    • 4 תגובות
    • 566 צפיות
  16. intel X3100 geforce 8400gs ואני מיתכוון רק למשחקים. לא שאני מעוניין ליקנות אותם אבל סתם מעניין לדעת ואם כן האם ההבדל משמעותי? תודה אנשנושים!

  17. שלום לכם...! ברצוני לקנות מחשב עם אחד מכרטיסים הגרפיים האלה.. מי לדעתכן יותר חזר... יותר אמין... יותר טוב... יותר איכותי... יותר משתלם..... ומפיק יותר ביצועים. אנא ערכו לי השוואה על פי הנתונים שהאמרתי כאן... 2 הכרטיסים הם: 1-GIGABYTE PCI-EX RADEON HD2600XT 256MB 128 BIT GDDR4 - GV-RX26T256HP-B - DX10 - RETAIL 2-GIGABYTE PCI-EX GeForce 8600GTS 256MB GDDR3 128 BIT TV/O DVI - SILENTPIPE 3 - DX10 - RETAIL בתודה מראש... אלמוג

    • 23 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by smood,

    קניתי כרטיס של 9800 PRO וכמו שכולם יודעים הסדרה מתאפיינת בזה שיש בה 256BIT אחרי שקיבלתי אותו (חשוב לציין שבאתר לא מצויין כלום עליו פרט לכך שיש בו 256 MB זכרון, יש לינק לאתר של הכרטיס אבל נראה שהם כבר הפסיקו למכור אותו ובגלל זה הלינק פגום....נכנסתי לאתר של החברה המייצרת לבד והוא לא הופיע שם) אחרי שקיבלתי אותו בדקתי וגיליתי שהוא 128BIT והזכרון שלו רץ רק על 250! (הליבה בסדר היא על 380 שזה עוד סביר) כל הקטע של הבדיקות וכו' ועד שהבנתי שזה לא בסדר עבר את השבועיים ועכשיו הם לא מסכימים לקבל אותו חזרה....מה לעשות וד"א הליבה שלו היא R-360

    • 7 תגובות
    • 894 צפיות
  19. Started by Maiasony,

    שלום יש לי GT6600 איך אני יכול לגרום לו לעבוד ב 256 יש לי רק 32 ו 16 ביט גם כשהסרתי התקנת דרייברים יש לי רק 32 ן 16 ביט תודה מראש על העזרה

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  20. Started by jhony,

    אני רוצה לעבוד בתוכנות תלת מימד כבדות כמו ( 3d studio max) , איזה כרטיס מסך מומלץ לעבודה כזו (האם radeon 9700 טוב ?) והאם צריך להתייחס למרכיבי חומרה נוספים באותו הקשר? ???

    • 10 תגובות
    • 949 צפיות
  21. יש לי Voodoo 3 3000 המחובר למוניטור LG. הגיעו לידי כרטיס מסך + מוניטור נוספים... האם יש דרך לחבר גם אותם כך שאוכל לעבוד על 2 מסכים במקביל? אשמח לדעת כמה שיותר פרטים בנושא - דרישות חומרה, תוכנה וכו'... ראוי לציין שלא מדובר בשאלה תיאורטית - אלא אני מעוניין לבצע זאת בזמן הקרוב (אם זה ניתן כמובן) לצורך עבודה עם תוכנות גרפיות. תודה מראש (-:

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. אוקיי ... בשעה טובה ומוצלחת תקעתי 2 LCDים על השולחן , הכל נראה טוב ויפה , אבל .... אני צריך איזושהי תוכנה שמגדירה לי חלונות נפתחים על מסך אחד , ועושה לי הפרדה בין המסכים , לבד לגרור ממקום למקום זה לא הכי לעניין . השאלה היא אם קיימת תוכנה כלשהי , שיכולה לעשות את זה . אודה על הפנייה , עזרה או כל דבר שיוכל להקל עלי קצת את החיים .

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by ebrami,

    שלום לכולם אח שלי הביא תוכנה על דיסק, תוכנה דיי ישנה, שיכולה לעבוד אך ורק אם צבעי המסך מוגדרים ל256 צבעים ולא יותר. בווינדוס אקס, שבו אני משתמש, אפשר להעביר רק בין 16 סיביות ל32 סיביות, יש איזשהי דרך שבכל זאת אני אוכל לשנות את הצבעים ל256 ולהפעיל את התוכנה?

    • 1 תגובה
    • 646 צפיות
  24. ברשותי כרטיס מסך radeon 9600 xt asus +vivo אני מחבר את הטלויזיה למחשב, ובאמצעות התוכנה שקיבלתי עם הכרטיס רואה ומקליט את מה שיש בטלוויזיה על ידי בחירה באופציית capture. הבעיה היא שכשאני פותח אחר כך את הקובץ שהקלטתי האיכות שלו דיי ירודה לטעמי ולא מספיקה כדי לראות את השידור על מסך מלא. שיניתי את ההגדרות הפשוטות בתוכנה על מנת שההקלטה תהיה איכותית יותר, אך להערכתי אפשר להגיע לאיכות תמונה טובה אך יותר. האם צריך לעשות זאת באמצעות החלפת תוכנה לתוכנה טובה יותר או שזה תלוי בחומרה (יצויין שהשתמשתי בטלוויזיה שאינה מחוברת לשידורים דיגיטליים). תודה רבה !

  25. ברשותי כרטיס מסך radeon 9600 xt asus +vivo אני מחבר את הטלויזיה למחשב, ובאמצעות התוכנה שקיבלתי עם הכרטיס רואה ומקליט את מה שיש בטלוויזיה על ידי בחירה באופציית capture. הבעיה היא שכשאני פותח אחר כך את הקובץ שהקלטתי האיכות שלו דיי ירודה לטעמי ולא מספיקה כדי לראות את השידור על מסך מלא. שיניתי את ההגדרות הפשוטות בתוכנה על מנת שההקלטה תהיה איכותית יותר, אך להערכתי אפשר להגיע לאיכות תמונה טובה אך יותר. האם צריך לעשות זאת באמצעות החלפת תוכנה לתוכנה טובה יותר או שזה תלוי בחומרה (יצויין שהשתמשתי בטלוויזיה שאינה מחוברת לשידורים דיגיטליים). תודה רבה !

    • 0 תגובות
    • 705 צפיות

דיונים חדשים בפורומים