כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
האם עדיף לקנות את ה 9800SE אשר זמין עכשיו בגרסא הזאת: Power Color ATI Radeon 9800SE 128MB - TV-out - DVI או לחכות ל9600XT למיניהם? בתודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 889 צפיות
-
-
היי חברה, מה נשמע? לאחרונה נהרס לי כרטיס Radeon 7950 ואני מעוניין לקנות כרטיס חדש, בערך באותה רמת ביצועים (מוכן להתפשר על הביצועים אם זה יוריד את העלות בצורה משמעותית). מעוניין לא לעלות מעל 500 שקל לכרטיס. מפרט: i5 3450 8gb memory ספק 500W (לא זוכר של מי בדיוק, אבל יצרן מוכר) האם זה ריאלי בכלל להשיג כרטיס מסך באותה עוצמה במחיר הזה? אני ממש לא מעודכן בשוק הכרטיסים כיום.
-
- 9 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
יש לי כ5100 שקלים חדשים שקיבלתי היום אבל אני לא הולך להשקיע 1619 שקל בכרטיס מסך אני יוסיף עוד 256 ddr 333 ל256 שיש לי זה משתלם יותר מכרטיס מסך חברות כרטיסי המסך לא מבינות את זה כניראה אם המחיר היה יותר נמוך אז הכרטיס היה נפוצ כמו geforce 4 mx אבל לא שווה להשקיע כסף וכול כך הרבה בכרטיס מסך יש למישהיו מושג מתי המחירים של radeon 9800 ירדו מתחת ל1000 שקל?????
-
- 5 תגובות
- 732 צפיות
-
-
היי, קניתי מחשב חדש עם כרטיס מסך מובנה ( עזבו לא משנה כרגע למה) הכרטיס הוא: Intel® 82945G Express chipset family הכרטיס הקודם שלי היה Geforce FX5200 128MB רציתי לדעת איזה כרטיס יותר טוב? (אני יודע ששניהם חלשים) תודה
-
- 0 תגובות
- 566 צפיות
-
-
מה ההבדל מבחינת ביצועים בין הGeForce 5600 256 mb ל radeon 9600 pro 128 mb ? אני קונה מחשב חדש ורציתי לדעת איזה מבין הכרטיסים יותר טוב שמעתי גם שה5600 רועש. אם למישהו יש נסיון עם הכרטיס והרעש שירשום
-
- 6 תגובות
- 891 צפיות
-
-
טוב לפני כמה חודשים רציתי לקנות כרטיס מסך [HD5770] אבל אמרו לי לחכות כי עוד מעט יוצאים הכרטיסים של NVIDIA , ראיתי כבר בכמה חנויות שהם יצאו ואני זקוק להמלצה לכרטיס מסך עד 1000 שקל. מפרט Asus p5k/epu 2GB RAM E8400 Thermaltake 500W כעיקרון אני יותר מעדיף NVIDIA למה תמיד אם ATI היו לי בעיות. תודה.
-
- 28 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
דיווחים עדכניים מצביעים על כך ש-AMD תהיה הראשונה לצאת עם כרטיסי מסך חדשים בדור הזה, כמו שעשתה בדורות קודמים. מועד ההשקה? כנראה בתוך פחות מחודשיים ההמתנה הארוכה למשהו חדש עומדת להסתיים. בעלי כרטיסי מסך דוגמת HD 7970 יכולים לצאת משינה בת חמש שנים כמעט אליה נכנסו. נראה ששדרוג רציני נמצא בפתח אצל AMD והעבודה הקשה במפעלי 14 הננומטר אצל יצרניות הליבה מתחילה להניב פירותיה הקיץ. שמועות ממקורות אמינים למדי מאשרים שהשקת סדרת כרטיסי מסך החדשים של AMD תתבצע עוד במהלך חודש יוני, ככל הנראה בשבוע האחרון בחודש הזה. האם זה אומר שנראה הדגמה לביצועים או אפילו השקת "נייר" בקומפיוטקס השנה? גם כן, נראה שהסיכוי הוא גבוה למדי. התערוכה הזאת תתקיים ביום האחרון של חודש מאי ובראשון ביוני. …
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי. יש מספר מסכים שאני מעוניין בהם אבל בכל החנוניות שמוכרים אותם אין להם תצוגות זה מאוד מוזר ! ומאוד מרגיז ! אני רוצה לראות את המסך בעיניים לפני שאני קונה אותו יש למישהו מושג איפה אפשר לראות את המסכים האלו ? המסכים היחידים שיש כמעט בכל חנות זה ה SAMSUNG 913N ועוד אחד של BENQ ו MAG זה מתסכל אני מעוניין ב SONY S94 SONY S95 Viewsonic 191 Viewsonic VX912 LG 1980Q LG 1905H IBM L190P תודה רבה למי שעוזר ארז
-
- 1 תגובה
- 556 צפיות
-
-
יצאו לפני חודש כרטיסים חדשים באיחור של ארבעה חודשים הכרטיס Redeon FURY X2 שהיה אמור צאת בסוף דצמבר אשתקד יצא באפריל השנה. כמה חברות כבר התחילו ליצר אותו כנראה בגלל הלחץ מהירוקים (GTX1080) הכרטיס הוא בעל זיכרון מהיר מאוד HBM של 512GB/s בנפח 8GB וכמובן עם שני המאיצים הגרפיים FURY X2, אתם יכולים לראות שבחברת XFX ובחברת Sapphire כבר התחילו ליצר את הכרטיסים: http://www.xfxforce.com/en-us/products/amd-radeon-r9-300-series/amd-radeon-pro-duo-8gb-hbm-liquid-cooled-r9-prod-8vrw http://www.sapphiretech.com/productdetial.asp?pid=FCE4248A-3B56-40FC-B4BB-C898E756D479&lang=eng הכרטיס יכול להגיע "מיד שניה" לסכום של 800 פאונד. בהחלט סכום ראוי לחלופה לירוקים. סרטון שמצתי ברשת: …
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני כנראה מביא מארה"ב כרטיס מסך... http://www.diamondmm.com/X800XL256PCIE.php בגרסת הPCI-E במחיר 305$ (!!!) שווה לקנות אותו ? החברה לא מוכרת בגלל זה אני שואל...
-
- 21 תגובות
- 2k צפיות
-
-
קניתי לפני שבוע מחשב חדש, intel core i5 4gb ddr3 1033mhz וכד' .. אני לא בדיוק ד"ר גיימר אבל אשמח אם תיהיה לי את האופציה להפעיל משחקים חדשים במחשב. לא איכפת לי ממש אם הרזולוציה תיהיה הכי גבוה או רמת פרטים .. אני מחפש כרטיס מסך פשוט אך עם יכולת להפעיל משחקים נכון להיום. חשבתי על זה : GigaByte GT240 1GB GDDR3 DVI HDMI PCI-E לדעתכם זה יענה על מה שאני מחפש ? תודה רבה
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי קבלתי קושיה נחמדה שהיא: האם זוג כרטיסי 6600GT יכול לשבת על לוח CF? ואם לא,מדוע? האם זוג כרטיסי X1300P יכול לשבת על לוח SLi? ואם לא,מדוע? האם זוג כרטיסי כפול ליבה (3D1 לצורך העיניין) יכולים לשבת על מערך SLi יחיד בעל 2*16? קצת תמוה כן,אבל עדיין לא יצא לי לנסות את זה...
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
1.למה אני לא מוצא עליו מידע(לא באתר היצרן ולא בהשוואות ביצועים...)??? 2.אם אני לא מתכוון לעשות אובר-קלוקינג אז לא יהיה הבדל בינו לבין הx1800 gto הרגיל(זה אם ה256 מגה)? 3.האם יש בינו לבין הgto הרגיל עוד הבדל חוץ מכמות הזיכרון(מהירות ליבהץזיכרון וכו'...)? 4.הכרטיס הקודם שלי היה r9600 se 256 mb עם מעבד 2.4 ו512 זיכרון ddr ועכשיו יש לי x1800gto2 512 mb מעבד 3.0 וזיכרון של 1 ג'יגה ddr2,האם יהיה שיפור ניכר בביצועים?וגם האם המפרט הזה יוכל להריץ משחקים חדשים וטובים על הגדרות גבוהות?(אם אפשר התייחסות לדום 3 והאף לייף 2 בפרט ולשאר בכללי....)? וגם...האם הוא תומך ב-sm 3 ו-hdr+aa כי בדיון על זה לא ראיתי אותו מוזכר.....תודה מראש לעוזרים
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי 260GTX 216sp על 7 ultimate 64 bit. המסך שלי סטנדרטי ולכן אני משתמש בטכנולוגיית הDISCOVER שלא דורשת אביזרים מיוחדים חוץ ממשקפי תלת ממד פשוטות עם עדשה אחת בצבע ציאן ואחת בצבע אדום. בדריברים הפכתי את 3D vision לזמין. ברשימת המשחקים המתאימים נכללים המשחקים AirXoinx וPrince of Persia 3D שהם משחקים ישנים ביותר ולמרות זאת התאימות ל"תלת מימד סטיראוסקופי" היא excellent. התקנתי את 2 המשחקים הללו ובאף אחד מהם אין תלת מימד (התמונה נראית אותו הדבר גם אם המצב מופעל וגם אם לא). מה שכן, למרבה האירוניה, מייפל סטורי שבכלל לא משוחק בתלת מימד ולא נמצא אפילו ברשימה, מופיע בצבעים הזויים כשהוא על מסך מלא אם ה3D vision מופעל. מה לעשות?
-
- 16 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
בשעה טובה יצאו הכרטיסים מהדור החדש. ואפילו חבר שלי במנהטן למשך החודש הקרוב אני רוצה לשדרג כרטיס מסך שיקנה בארה"ב והחבר יביא לי שיחזור. עדיפות גבוהה לכרטיסים עם אחריות שאפשר להשתמש בה גם בארץ אם זה אפשרי בכלל... אם זה מעניין, המחשב שלי: לוח ASUS P8P67 REV3.1 מעבד i5-2500K 3.3GHz זיכרון 32GB - 4*8GB כרטיס מסך ATI HD5870 vipor ספקCorsair TX 750W תקציב 1000-1500 ש"ח \ 250-400$ מעדיף כרטיס שיתן את התמורה הטובה ביותר לכסף. המלצות ולינקים יתקבלו בברכה. תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אהלן, בהמשך להודעתי הקודמת (שאף אחד אגב לא הגיב לה..) אני מסיק בעצמי (למרות שאם למישהו יש הערכה טובה יותר שיגיב שם בבקשה) שכרטיס המסך אינו תקין עוד וצריך להחליפו. לכן עליתי עם תקציב שהוא 400 ומטה לכרטיס חדש, כהשימושים העיקריים בו הם משחקים כמו CSS, והגדרות גבוהות לא ממש חובה אה וגם המון TV OUT. למעשה TVOUT כמעט קבוע. כך שצריך כרטיס מסך שיהיה נוח לTV OUT. מה שאני חשבתי עליו זה: 9500pro 9600XT 380 x1550 480 sparkle 7300gt 500 " 7600gs 600 המספרים הם המחיר שיעלה לי להביא את הכרטיס. עם נטייה לATI כשבפרט ה9600XT קורץ לי הכי מכולם, בעיקר במחיר האמת.... אבל אני לא מעריץ של סדרת ה9000 של ATI [היה לי 9600 לא זוכר איזה דגם באחד המחשבים, לא PRO ולא XT, ממש היה גרוע, גם 9…
-
- 5 תגובות
- 720 צפיות
-
-
שלומות! ;D אני צריך המלצה למסך CRT 17'' עד 1200 שקלים
-
- 6 תגובות
- 810 צפיות
-
-
שלום לכם, ברשותי HD4830 512MB, למסך FHD. אני מחפש לו מחליף, בעיקר בשביל הCOD:BO. החסרון הוא בשאר המערכת, מעבד: E7200@3.8GHZ, זכרון 4GB, לוח P35. לגבי הספק אין שום בעיה או הגבלה (אני מבין בספקים). אז הבעיה היא קצת במעבד, ובלוח יש PCIE 1.0. אין לי כל כך בעיה של תקציב, מצידי הייתי קונה את 470GTX, אבל נראה לי שהוא יוגבל. מצד שני, יתכן ואני אחליף מערכת בעוד כשנה, כך שאולי אפשר להשקיע כבר עכשיו בכרטיס. תודה רבה שקראתם עד לפה, וגם על העזרה.
-
- 3 תגובות
- 739 צפיות
-
-
טוב אז ככה אני רוצה לקנות מחשב חדש ולהשאר עם המסך הישן....Hitachi CM610 כן אני יודע שהוא ישן...אבל לא הבנתי מה המסך עוזר בביצועים..דרך אגב המחשב למשחקים! טוז אז ככה אני ירצה מחשב מבוסס AMD עם לוח NF4-U ו-6600GT האם תהיה בעיה של חיבור המסך למחשב החדש?
-
- 2 תגובות
- 557 צפיות
-
-
היי המחשב שלי כבר מיושן והכרטיס מסך הנוכחי התקלקל לספק שלי אין חיבור לכרטיס מסך הכרטיס רק מחובר ליציאת pci-e תודה
-
- 5 תגובות
- 693 צפיות
-
-
הקצבי רענון צריכים להיות הרבה יותר גבוהים רזולוציה 1024X1280
-
- 9 תגובות
- 725 צפיות
-
-
Test System Intel Core 2 Extreme QX9650 @ 3.00GHz ASUS P5E3 Deluxe 2×1GB OCZ DDR3 1333MHz 9-9-9-26 Western Digital 250GB 16MB SATA2 7200RPM 1GB GeForce 9800 GX2 - 600/1500/2000mhz 512MB ATI HD 4870 - 800/3400mhz מקור : http://www.bilgiustam.com/512mb-ati-hd-4870rv770-1gb-geforce-9800-gx2-crysis-ve-3dmark-2006-testleri/ תהנו
-
- 4 תגובות
- 920 צפיות
-
-
היייתי אמור לקנות אותו לפני שבוע אבל יש עיכוב קיצור יש לי דילמה אני לא יודע האם כדאי לי להשקיע עוד 1000 שקל ולקנות x800xl או לחסוך אותם וללכת על 6600GT עכשיו אני מודע לזה שהx800xl הוא הרבה יותר טוב אבל האם שווה לשלם עליו את ההפרש (1000 שקל זה לא מעט כסף)? זאת אומרת האם בעזרת כרטיס מסך 6600GT אוכל להפעיל היום ובעוד חצי שנה משחקים כבדים על הגראפיקה הכי גבוהה שלהם (כשכל האפשריות בhigh) האם יש לי צורך בx800xl או ש660GT יספיק לי בהחלט בשנה שנתיים הקרובות? תודה
-
- 11 תגובות
- 689 צפיות
-
-
בעיקר לשמחקים וסרטים מסך כרגה 17 עוד כמה שבועות אני השדרג ל22-24 תקציב: 1300 מעבד: AMD AMD Phenom II X3 720 BE לוח אם: Gigabyte GA-MA78GM-US2H AM2 או Gigabyte GA-MA790X-DS4 AM2 ספק:SeaSonic 550W SS-550HT A.PFC 120mm Fan 2xPCI-E 6+8 6xSata 80Plus
-
- 21 תגובות
- 2k צפיות
-
-
קניתי SAPPHIRE RADEON 9600 256DDR ניסיתי להתקינו במקום הכרטיס הישן שלי: GF4 440mx 64MB כשעשיתי זאת המחשב פשוט לא עלה, הכל פעל (מאווררים, נורות הפעלה) אך המסך לא נדלק וה HD לא עלה. דרך הגב המפרט של המחשב שלי הוא: P4 1.5 לוח אם דגם: P4VXASD. אם מישהוא יודע כיצד אני אמור להרכיב את הכרטיס אשמח מאוד לקבל את עזרתו.
-
- 8 תגובות
- 666 צפיות
-


