עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by The_Byter,

    בגאמא PC לכל המחפשים לדעתי זה המחיר הטוב ביותר, הוא התקבל בהצעת מחיר ואינו מופיע באתר, אני מאמין שאפשר להזמין בטלפון.

    • 8 תגובות
    • 896 צפיות
  2. Crysis Hellgate: London Halo® 2 UT 2007 Spiderman 3 ??? (הכרטיס מסך שלי במפרט) (הוא תומך ב-SM3) בתודה.

    • 9 תגובות
    • 709 צפיות
  3. Started by shloosh,

    האם המסך הזה שווה?? לפי הנתונים הוא עושה רושם של מסך טוב ומחיר טוב... http://zap.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1390092

    • 0 תגובות
    • 683 צפיות
  4. אני מתכנן לקנות את ה GF4 Ti 4200 Leadtek ורציתי לדעת אם ההבדל בביצועים הוא כ"כ משמעותי... כי ההבדל במחיר הוא בהחלט משמעותי...

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by nanadav,

    מישהו מוכן להמליץ לי על כרטיס טלוויזיה מקסימום 250 שקל, שימוש להקלטה מהטלוויזיה.

    • 7 תגובות
    • 832 צפיות
  6. Started by Eden 6600,

    אחרי שעברתי על המון סקירות ברשת, סרטוני youtube ומה לא, לא מצאתי את התשובה. העניין הוא שאני מעוניין לשדרג את המחשב שלי בקרוב למערכת מבוססת AMD X2 6000 (בגלל שזה מאפשר לי לשדרג למעבד מרובע ליבות חדש בעתיד) וכרטיס מסך HD4850. איך השילוב הזה, לנוכח הדרייבר האחרון ששיפר משמעותית את הביצועים ב-Crysis אמור להריץ את המשחק? תודה לעוזרים

    • 9 תגובות
    • 781 צפיות
  7. Started by deangefen,

    יש לי כרטיס מסך של נווידה FX-5200 ויש לו שני חיבורים אחד של DVI והשני של VGA ועוד אחד של אס וידיאו (TV-OUT). האם אני יכול לחבר עוד מסך על יציאת הDVI שלי (בהנחה שיש לי מסך שיש לו כניסה כזאת) בנוסף לVGA שאני משתמש בו כרגע או שאני צריך להחליף את הכרטיס מסך? ??? ??? ???

    • 5 תגובות
    • 615 צפיות
  8. Started by Genom_g,

    חבר שלי קנה את הכרטיס ל - PCI-E עכשיו הוא מפחד שהכרטיס הוא לא מספיק טוב למחיר 800 שקל מה אתם אומרים האם זה כרטיס משתלם למחיר הזה? והאם הביצועים שלו עד כדי כך ירודים ? ( לגביי המשחקים החדשים FEAR , BF2, HALF LIFE2, DOOM3)?

    • 32 תגובות
    • 2.9k צפיות
  9. Started by danielzy,

    שלום, הזמנתי לפני כמה ימים GTX260 SC של EVGA במחיר של 1550 שקלים, ראיתי Benchmakrs שה OCX עוקף קצת את ה EVGA SC, שהאלה שלי, האם אפשר להמהיר את ה EVGA שיגיע לביצועים של BFG ? מפרט מלא בצד.

    • 4 תגובות
    • 776 צפיות
  10. אני אשמח לתשובה. תודה.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  11. איזה מהכרטיסים האלו חזק יותר לגיימינג? R9 290 Tri-X או GTX970 WF3 ?

  12. Started by lightning,

    קניתי כרטיס מסך : GeForce4-TI4200 Tornado ואת המשחק UT2003 הבעיה היא שאני משחק במקום 100+ FPS (frame per second יש לי 30-40 מה אני צריך לשנות/לעשות כדי שיהיה לי 100+ ??? דרך אגב יש לי את הדרייבר החדש. אני ישמח אם תעזרו לי בבעיה זאת תודה מראש.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. האתר theinquirer מדווח שATI מתכננת להוציא עוד כרטיס GTO למרות שהם מוציאים את 1800GTO שעדיין לא הגיע לשוק מן הסתם (http://www.theinquirer.net/?article=30528 ). כנראה הקלוקים שלו יהיו 500/1000 MHz ויהיה מבוסס על הציפ R580. המחיר לא ידוע . המקור : http://www.theinquirer.net/?article=30529 האם הכרטיס בא להתחרות ב7900GT? :

    • 47 תגובות
    • 2.7k צפיות
  14. Started by rookie,

    שלום לכולם ראיתי שיש הרבה כרטיסים שמוכרים ביד 2 שעברו "כריה" mining. בגלל ה "כריה" מוכרים את הכרטיסים בחצי מחיר יש להם אחריות כ - שנתיים ראיתי בדיונים קודמים שבגדול כן מומלץ לקנות יד 2 אבל השאלה אם כדי לקנות כרטיס שעבר mining?

  15. Started by x-dude,

    אני פשוט אף פעם לא שמעתי על החברה הזאת,והמוניטור הזה נשמע פיצוץ לעומת המחיר הזול שלו,קצת מחשיד. תרגיעו אותי בבקשה

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. הייתי במעבדת מחשבים לפני כמה ימים לצורך תיקון המחשב שלי. כשהגעתי לשם הטכנאי עסק בבדיקת ה8800GTX שלקוח הזמין למחשב שלו. הטכנאי בדק את הכרטיס ב3DMARK גירסא 6 שזה הגירסא הכי כבדה נכון לעכשיו (אם אני לא טועה). תוצאות הבדיקה הם:.... 8400+ !!!!! מה שיותר הדהים אותי הוא שהציון של 8800GTS שנבדק על אותה מערכת היה 4000+ !!! מה שאומר שהביצועים של ה8800GTX גדולים בערך ב50% מהGTS!!! אני פשוט מרגיש שאני חייב להגיד את זה מכיוון שראיתי באתר הרבה אנשים שאומרים שכמעט אין הבדל בביצועים - אז תדעו שיש!!! והוא ענקקקקקק

    • 26 תגובות
    • 2.1k צפיות
  17. Started by yoc1983,

    בעקבות השרשור האחרון שלי שבסופו הוחלט לקנות מחשב חדש רציתי לדעת איזה כרטיס מסך הייתם שמים במחשב בעל המפרט הבא בתקציב של 500-800ש"ח, אם שווה להשקיע עוד קצת כסף בשביל שיפור משמעותי בביצועים אז אני גם אהיה מעוניין AMD Athlon™ II Quad Core 620 2.6GHz לוח Gigabyte דגם GA-MA785GM-US2H צ'יפסט AMD 785G Western Digital 500GB SATA2 32MB Buffer Patriot Signature הכולל Heat Shield 2048MB (2GB) DDR2 800MHz Compucase 63RA מארז LG SATA DVD ספק Hec Win+600 12cm Fan 600W תודה

    • 2 תגובות
    • 790 צפיות
  18. שלום לכולם . יש לי מחשב דיי ישן , ואני רוצה לקנות מחשב חדש ולהרכיב אותו בעצמי . הכרטיס מסך שייקנה עם המחשב הוא 4870 של PALIT / SAPPHIRE. חייבים לחבר לו את החיבור 6 פינים של החשמל ? או רק אם המחשב יראה הודעת שגיאה בעת ההפעלה של המחשב ?

    • 1 תגובה
    • 555 צפיות
  19. http://service.futuremark.com/compare?2k1=5769719 המחשב שלי : P4 1.7GHz socket 478 ECS P4VXASD2 320 SDRAM @ PC100 (אני יודע שזה לא משהו אבל עדיין....) Gigabyte Radeon 9000 Pro מחשבים זהים לשלי מקבלים 6000 ואפילו 7000 הדרייברים: ג'יגהבייט 7.79 (גם עם קאטאליסט 3 תוצאה זהה)

    • 4 תגובות
    • 920 צפיות
  20. היום קניתי Asus 8000 gts 512 לא יודע למה, משחק הכל על high, ועדיין, FPS של 36-45 rivatuner לא עובדת לי, הcostumize שלה לא עובד... חשבתי לעשות דרכה importing של זכרון מהRAM אולי זה היה עוזר קצת..

    • 5 תגובות
    • 801 צפיות
  21. Started by naki,

    שלום לכולם! מכרתי לחבר את ה 770 שלי, במצב מעולה. לא פתחתי את המארז בכלל מאז שקניתי (כמעט שנה), לא עשיתי אוברקלוק כמובן... הכרטיס אצלי עבד מעולה.. כדי למנוע בעיות מיותרות לקחתי את הכרטיס ל tms, הכרטיס נבדק שם גם במחשב שלי וגם במערכת בדיקה שלהם, ב 3dmak ומשחקים שונים למשך יומיים ויצא תקין לחלוטין. (שם גם קניתי את הכרטיס החדש שלי...) הקונה של הכרטיס שלי טוען שיש לו נפילות fps רציניות במשחקים, מ60 ל 30 ואפילו פחות במשחקים כמו assasins creed blak flag, farkry4 וכן משחקי רשת. (הוא אומר שהם מקוריים). כשהוא עושה ריסטרט למחשב הfps חוזר לרמה גבוהה, אבל שוב יורד, ואז הוא שוב צריך לעשות ריסטרט. הבחור טכנאי מחשבים במקצועו... עשה בדיקות טמפרטורה, בדיקה לליבות הגרפיות.. הכל יצא תקין. הר…

    • 36 תגובות
    • 7.3k צפיות
  22. שלום משתמש שעובד עם 3D MAX 8 רוצה לעבוד עם 2 מסכים עדיף כרטיס מסך חזק כמו ati firegl v7350 או QUADRO 4500 או 2 כרטיסי מסך שתואמים SLI?

    • 1 תגובה
    • 586 צפיות
  23. Started by Born2Kill,

    שלום, רציתי לבחון את הכרטיס מסך שלי (X1900XT 512MB GDDR3) במשחק Compamy Of Heroes, הנה לפניכם התוצאות: Test Performance: לפני OC: Average Frame Rate: 63.5 fps Maximum Frame Rate: 118.8 fps Minimum Frame Rate: 32.1 fps אחרי OC 660Mhz/1700Mhz: Average Frame Rate: 65.3 fps Maximum Frame Rate: 118 fps Minimum Frame Rate: 31.1 fps מישהו מכם עשה גם טסט ב-CoH? מה התוצאות של 8800GTS 320MB אם מישהו מכם יודע?

    • 5 תגובות
    • 753 צפיות
  24. Started by er0101,

    יש לי מסך MAG19". האם באופיס דיפו יש מטליות מתאימות לניקוי?

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  25. שלום, לפני כשנתיים קניתי כרטיס מסך Sapphire 7970 מחבר, קיבלתי אותו ביחד עם הקופסא המקורית והאביזרים + אחריות מKSP. הכרטיס פעל בסדר פרט לארטיפקטים נדירים בזמן עליית המחשב. לפני כשבוע הכרטיס התחיל להוציא ארטיפקטים, מסכים כחולים או ללא תצוגה כלל, למזלי נשארו לו עוד חודשיים וחצי של אחריות. לקחתי אותו לKSP כמו שהוא והמוכר בא לקחת לי אותו עם הקופסא, שאלתי אם יש צורך בקופסא ואם יחזירו לי אותה הוא אמר לי שכן ושהיא תחזור אלי, ווידאתי פעמיים. שלשום באתי לאסוף אותו לאחר שקיבלתי הודעת SMS שהוא מחכה לי בסניף, מסתבר שהביאו לי כרטיס אחר לגמרי, לא חדש, בשקית אנטי סטטית בלבד... אומנם 7970 אבל של ASUS עם קירור של 2 מאווררים במקום מפוח ובגלל הקירור הכרטיס גם פי 2 יותר שמן. כששאלתי אותם למה …

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים