כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מישהו יכול בבקשה להביא לי את התוכנה ...thank you (לא מבקש קראק חח)
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
היי לכולם יש לי fx5600 של msi (הוא מגיע עם שלט) הכרטיס ברשותי כבר המון זמן ולא מצאתי עד עכשיו סיבה מספיק מוצדקת להשתמש בשלט שלו. קניתי לא מזמן דיוידי למחשב וכעט מצאתי לנכון לעשות שימוש בשלט. ולבעיות...: הצלחתי רק פעם אחת לעשות "שימוש" בשלט והוא עבד אבל מאז הוא לא. התוכנה של msi לשלט היא madia center deluxe2 והיא מלאה בבאגים ושואבת את כל הזיכרון, בקיצור על הפנים, אבל כנראה שאין דרך אחרת להשתמש בשלט שלהם. חיפשתי עידכונים לתוכנה ומהרגע שהתקנתי את אותו עידכון יחיד היא לא עובדת יותר, התקנתי אותה מחדש וכיום היא "עובדת" (מלאה בבאגים וקורסת) אבל השלט לא עובד יותר. בקיצור אם יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה\ מה יכול לפתור אותה\ למה העידכון מהאתר של msi גורם לה לקרוס במקום לפתור…
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
שלום לכולם, רכשתי אתמול מחשב חדש. ניסיתי לחבר את המסך בחיבור DVI. אבל המסך לא הצליח לקבל אותות בחיבור זה. אבל בחיבור האנלוגי הוא קיבל אותות ועובד בלי בעייה. כרטיס מסך: Saphirre ATI RADEON X700 SE 512Mb מסך: Samsung SyncMaster 930B אם תוכלו, אז בבקשה תעזרו לי לנטר את הבעייה. תודה, יוסי.
-
- 5 תגובות
- 638 צפיות
-
-
תראו איזה זול!!!!!!!! http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=11262&from=show_products.asp&main_cat=1&sub_cat1=4&sub_cat2=708&sub_cat3=&last_cat=sub_cat2&cat_id=708 אם זה אמיתי אז זה הרבה יותר משתלם מה6600!!!!! מישהו יכול לברר אם זה 256bit לזכרונות?
-
- 28 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
http://www.tweaktown.com/articles/857/2/page_2_benchmarks_test_system_setup_and_3dmark03/index.html אני מתקין את ה 5.13 החדש נראה משפר ביצועים רציני או שאני אחכה ל OMEGA DRIVERS גרסת 5.13
-
- 2 תגובות
- 595 צפיות
-
-
בטח שאי אפשר, אבל בכל זאת אני שואל להיות בטוח כי שמעתי שהוא כרטיס PCI-E במקור. אני שואל פשוט כי יש לי מחשב די מעפן עם מעבד יחסית ישן שלא תומך בכרטיסי המסך של PCI-E ואני מנסה לקצץ בהוצאות.
-
- 4 תגובות
- 598 צפיות
-
-
קיבלתי 6600GT של גיגה בית ואין עליו מאוורר.יש לו שני צינורות מתכת שמתחברים לצלעות קרור המורכבים משני צדיו, בגלל זה הוא יחסית כבד. קראתי את הביקורת על הכרטיס ובתמונה רואים שיש לו מאוורר אז מה קורה כאן???
-
- 8 תגובות
- 683 צפיות
-
-
Gigabyte NVIDIA GeForce 6800GS PCI-E SLI 256-bit 256MB GV-NX68G256D-B או Gigabyte NVIDIA GeForce 6600GT VIVO PCI-E SLI GV-NX66T128VP 128MB DDR III RETAIL תודה רבה למשיב!!!!!!
-
- 3 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום לכולם. ברשותי מחשב עם כרטיס NVIDIA 5200, + טלוויזיה + מקרן DVI בסלון. אני מריץ תוכנת SAGETV (קולנוע ביתי) ולפעמים אני רוצה לראות על המקרן ולפעמים על הטלוויזיה. האם יש דרך להעביר PROFILE בצורה פרוגרמטית? כלומר בפעולה מCLI? אני אומר PROFILES אבל זה יכול להיות גם סתם SENDMESSAGE כי אני מריץ GIRDER במערכת. אני רוצה לכתוב קובץ אצווה קטן שיחליף לי בין המסכים הפעילים, ואותו אני אריץ מSAGETV. אני משתמש בדרייברים הכי חדשים של NVIDIA. בתודה אלון24
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
שלום לכולם, בתאריך 24.12 הופיעה כאן באתר סקירה אודות דרייברים חדשים שהוציאו ATI ו-Nvidia לקראת החגים. יש לי כרטיס גרפי של INNO3D שמבוסס על מנוע GEFORCE 6600 של Nvidia ואני עובד בסביבת X64. האם הדרייבר החדש - nVidia ForceWare 81.98 שאוזכר בסקירה זו, מיועד גם עבורי? תודה.
-
- 3 תגובות
- 596 צפיות
-
-
חשבתי לקנות את הכרטיס של ATI 9550 AGPX8שעולה בסביבות 400 ש"ח (צריך משהו בסיסי טוב, לא למשחקים) השאלה האם זה כרטיס חדש או שבקרוב (עד חודשיים) צפויים לצאת כרטיסים חדשים (של Nvidia או ATI) ככה ששווה לחכות תודה
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
עד לפני כמה ימים תיכננתי לקנות את ה RADEON X800GTO של CONNECT3D כעת, יש לי התלבטות קשה מאוד. איזה כרטיס חזק יותר למשחקים הכבדים של היום שיריץ אותם ברזולוציה של 1280X768 לפחות, באיכות טובה ובמהירות. ה X800GTO או ה- 6800GS . אנא עזרו לי. אשמח אם תסבירו למה האחד עולה על האחר. תודה.
-
- 29 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
החלטתי לקחת מחשב חדש ויש על הלוח את הכרטיס מסך הזה GF 6100 128MB ON BOARD הוא יריץ משחקים חדשים? אני לא מתכוון לשחק כל היום רק מדי פעם
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
שמתי לב שמגירסאות 70 של ה Forceware, בעבודה השוטפת של חלונות, באיזורים שקיימת בהם הנפשה כלשהי (תיבות שיח, גלילות של חלונות וכו')... מופיעות להן נקודות שחורות בגודל של פיקסל או מס' פיקסלים בודדים. לא צריך עין חדה מדי בשביל להבחין בנקודות האלה, אבל הן מדי פעם מופיעות ונעלמות לאחר שהאיזור עובר "הנפשה" חוזרת. יש לציין שבכל פעם מופיעות להן 3-4 נקודות, לא יותר... זה לא מגיע למצב שכל המסך מתמלא לי בנקודות כאלה, אבל פה ושם זה תופס ת'עין. אני יכול לומר די בוודאות שכל דרייבר אחרי 69.93 גורם לתופעות האלה. (אם אני עכשיו אחזור ל 66.93 או שתיים-שלוש גירסאות עדכנית יותר, לא אתקל בתופעה הזו). התופעה לא כזו מטרידה, אבל אני תוהה אם זה קורה לעוד מישו. מייל מפורט ל Nvidia יישלח בקרוב. מצורפו…
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה הטמפרטורה הסבירה של ליבת הכרטיס 7800 ג'י טי?? אצלי הוא עומד על 44 זה סביר?
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-
-
2400 ש"ח ATI X1800XL 256MB כרטיס מסך חדש מבוסס ליבה X1800XL 256 מ"ב זיכרון DDR III במהירות 256 ביט 16 צינורות עיבוד Hydravision 3 500MHz Core 1000 MHz Memory DirectX® 9.0c Support and OpenGL Support או ASUS Extreme N7800GT/2DHTV 2450 ש"ח כרטיס מסך חזק בתושבת PCI-EXPRESS 256MB, DUAL DVI, TVOUT,HDTV VIVO 3 שנות אחריות אין לי ממש מידע על ASUS (צורת קירור וכו') אז מה כדאי יותר....?
-
- 4 תגובות
- 576 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אני אשמח לשמוע הצעות לכרטיס מסך עד 250 שח AGP עם יציאת DVI אם אפשר אז גם עם VGA ו S-VIDEO. (בכל אופן הדגש הוא על DVI) בתודה מראש, עמר
-
- 9 תגובות
- 628 צפיות
-
-
-
ואם אין מישהו יכול לתת לי קישור למסך רחב LCD אם יש בפחות מ 2000 ש"ח
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה להסיר קודם את כל הדרייברים של GTO איזו תוכנה מסירה לי את כל הדרייברים שלהם ?
-
- 5 תגובות
- 593 צפיות
-
-
האם 33-40 FPS בהגדרות הכי גבוהות כולל כל הפילטרים ב COD2 כאשר הכרטיס הוא בסטוק זה סביר או מעט ? תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 554 צפיות
-
-
ערב טוב לבעלי הכרטיס GF6600 מהם הדרישות מערכת של הכרטיס? http://www.leadtek.com.tw/eng/3d_graphic/overview.asp?lineid=1&pronameid=172 http://tw.giga-byte.com/VGA/Products/Products_GV-N66128DP.htm והאם הספק שלי יריץ את הכרטיסים?
-
- 6 תגובות
- 722 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך GAINWARD 7800GTX עכשיו אני נכנס לאתר של העדכונים ואיזה אפשרות אני בוחר שם? כי יש GEFORCE AND TNT2 או GEFORCE GO 7800GTX לפני הכרטיס מסך הזה הורדתי מהאפשרות הראשונה אבל עכשיו אני לא יודע כי רשום באפשרות השניה GO מה זה אומר דגם מסוים או לכל הדגמים של ה7800? תודה לעונים?
-
- 4 תגובות
- 551 צפיות
-
-
שלום,עד לא מזמן היה לי את הדרייבר של נוידיה 81.95,בכל מקרה ראיתי המון המלצות על 77.62 שהוא מתאים מאוד ל66GT אז התקנתי ובדקתי,הנקודות ב3DMARK עלו ביותר מ80 נקודות אבל מה שמטריד אותי זה האיכות תמונה,האם כדאי להשאיר את הדרייבר 77.62 או לחזור חזרה ל81.95 ואני אחד שאוהב איכות וגם מאוד חשוב לו משחק שעובד חלק,אז תודה לעונים
-
- 10 תגובות
- 807 צפיות
-


