עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. יש ברשותי מסך viewsonic p95f+ ולחוסך מזלי חלון הקידמי נסרט לאחר ניקוי (לא שלי)ופשוט אי אפשר לראות כמו שצריך זה המסך הכוונה האם ניתן להוציא את הפנל הקידמי ולהחליף רק חלון או שהכל קשור לשפורפרת ואז באמת אכלתי אותה?

    • 4 תגובות
    • 772 צפיות
  2. Started by UCHU,

    Hi Everyone Q1: Does Gv-3d1 Videocard Series Supported On Other Motherboards Beside The Gigabyte Sli Ones? (i'm Sighting To Dfi Landparty Ut Nf4 Sli-dr Expert ... ) Thx

  3. Started by navaro,

    טוב אני רואה שלא עונים לי בדיון של LCD. אז: קראתי את כל האמור פה וממש התבללתי עוד יותר. אני צריכה מחשב בעיקר לסרטים (בעיקר אקשן ששם יש חשיבות שלא יהיו מריחות) ואופיס. אני לא משחקת בכלל!. אבל יושבת מולו המון שעות. בכל אופן אם תוכלו להמליץ לי על מסך דק טוב אני ממש אשמח. התקציב הוא עד 2,500 ש"ח. 17 אינץ' בלבד. דגם בין החדשים. (אני מניחה שהשתנו כמה דברים מאז שהתחילו את הדיון הזה) שיש לו שתי כניסות אנלוגי ודיגיטלי (בעצם, איך אני יודעת אם לכרטיס מסך שלי יש כניסה דיגיטלי?). והכי חשוב שיראו סרטים טוב!: אני מתכוונת כמובן לרזולוציה ולצבעים (יש עוד משהוא שחשוב?), שיהיה טבעי-לא תמונה מלאכותית, שיראו פרטים היטב, חדה מאוד. קיצר משהוא איכותי: כמו תמונה של מסך CRT טוב.

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  4. Started by Br33z3R,

    יש לי מסך LG LCD 17inch - עכשיו, אני רוצה לנקות אותו? איך אני עושה את זה? שמעתי שאם עושים משהו לא נכון אפשר להרוס. דבר שני, המסך חדש ונראה לי שיש לי פיקסלים שרופים -איך הם נוצרים ומה אפשר לעשות כדי למנוע אותם? דבר שלישי, עד כמה פיקסלים שרופים החנות מחוייבת להחליף לי מסך? תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 870 צפיות
  5. Started by stone cold,

    מכיוון שעכשיו אנחנו מופצצים בידיעות חדשות על התוכנה מדי כמה דקות, והנושאים שנפתחים פה על כל פיפס גורמים להצפה, החלטתי לרכז את כל המידע על התוכנה החדשה בדיון הנ"ל. כנ"ל לגבי 2 הדיונים האחרונים שנפתחו, אוחדו לדיון הזה. ולמי ששואל למה לא בדיון הרשמי הקיים, מכיוון שנכון לעכשיו אלו נושאים נפרדים, וכרגע התוכנה הזו זה הדבר החם הבא. אני מבקש מכל לשון של בבקשה, לרכז את כל המידע כאן ולא לפתוח דיונים חדשים מדי כמה דקות. תודה על שיתוף הפעולה, Raul ___ http://www.gamespot.com/news/6142457.html

    • 220 תגובות
    • 23k צפיות
  6. שיהיה איכותי ולא יקר... עד 200 שקל..

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  7. Started by IxSrPpTUq,

    היי... יש לי את הכרטיס מסך המדובר בכותרת... ותראו - קניתי אותו לא מזמן, עוד שה-7800GT עלה 2500 ... לפני כחודש =P ועכשיו הבעיה - ראיתי שה-7800GT פשוט טוחן אותו ... ואני לא יודע מה לעשות ... קיצר - נדפקתי? יש סיכוי שבזיגזאג יחליפו לי אותו אחרי מעט יותר מחודש? אם אני אוסיף כסף כמובן .... כדאי בכלל לחשוב על החלפה? השיפור שאני אקבל יהיה גדול?

    • 9 תגובות
    • 815 צפיות
  8. Started by YinnoN,

    שלום, חבר שלי מחפש כרטיס מסך חדש על 800 שקל (לא משנה אם זה pci-e או agp). מה מומלץ ? מה זה הforsa 6600gt ? תודה.

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by Fucking Angel,

    כרגע יש לי X300 radeon אני מחפש כרטיס מסך PciExpres משו באזור ה2,000 שקל

    • 13 תגובות
    • 814 צפיות
  10. Started by alfus73,

    אנא עזרתכם בבחירת הכרטיס הטוב יותר: NX6600GT VTD128 או Leadtek Geforce 6600GT 128 mb 128-bit A6600GT AGP Bulk עלות שני הכרטיסים זהה (950 ש"ח). הראשון שייך לחברת MSI והשני לחברת LEADTEK. לראשון 3 שנים אחריות לשני שנתיים אחריות. מה עדיף? נא עזרתכם הדחופה.....

    • 7 תגובות
    • 685 צפיות
  11. Started by alfus73,

    שלום. אשמח אם תוכלו לתת לי חוות דעת מקצועית על הכרטיס שרשמתי בכותרת (במחשב שלי חיבור של AGP*8)... קירור, רעש, ספק, ביצועים...וכו'. ובכלל, האם עדיף כרטיס זה או כרטיס Leadtek Geforce 6600GT 128 mb 128-bit A6600GT AGP Bulk ? עלות הכרטיס זהה.

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  12. Started by kobibo,

    לאתר: http://www.guru3d.com/article/article/313/ לינקים להורדה: http://www.futuremark.com/download/?3dmark06.shtml

    • 2 תגובות
    • 701 צפיות
  13. זה משמיע ציצוף רווח ואז 3 צפצופים ברצ מה זה יכול להיות תעזרו בבקשה זה דחוף

    • 9 תגובות
    • 899 צפיות
  14. Started by alfus73,

    שלום. אני עומד לרכוש כרטיס מסך מסוג Leadtek Geforce 6600GT 128 mb 128-bit A6600GT AGP Bulk [A6600GTb]. הלוח אם שלי P5S800-VM של ASUS. בחוברת הסבר על לוח האם כתוב בצורה מודגשת שמותר להתקין כרטיס AGP שהוא 1.5 V או 0.8 V. ושאסור להתקין בשום פנים ואופן כרטיס מסך שהוא 3.3V. האם הכרטיס מסך שרשמתי לעיל מתאים ללוח האם שלי. חיפשתי במפרט הטכני של החברה ולא היה רשום לגבי ה- V שלו. האם אני יכול להשתמש ללא חשש?

    • 6 תגובות
    • 583 צפיות
  15. Started by yotam360,

    התקציב הוא 1500.

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  16. Started by shaks,

    אני ראוה נוראה כהה במסך בזמן משחקים והבהירות מכוונת על 100 המסך מחובר בחיבור דיגיטלי איך אני מסדר שהמשחקים יראו קצת יותר בהירים (ולא זה לא בגלל שאני מסתכל מהצד או משהו)

    • 9 תגובות
    • 725 צפיות
  17. Started by paulyoung,

    היי, אני מתלבט בין שני הכרטיסים הללו של ASUS. השאלה שלי היא האם בשביל ה-gtx שווה להוסיף עוד 1000 ש"ח זאת אומרת מבחינת עלות/תועלת האם אני אראה הבדלים רצינים בביצועים?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  18. הי יש לי שאלה , ראיתי שבכרטיס מסך שלי (6800GS של GIGABYTE) יש אחוזי המהירות של המאורר. אז השאלה היא איך אני יכול לחבות את זה שהמהירות תיהיה מקסימלית

    • 1 תגובה
    • 553 צפיות
  19. Started by yuval1101,

    יש לי שאלה קטנה: איזה כרטיס מסך יותר טוב בסטוק?: 1) ATI X850XT 2) GEFORCE PX7800GT תודה מראש

    • 14 תגובות
    • 882 צפיות
  20. שלום , מה השימוש של VIVO יש לי צורך גם לחבר מכשיר ווידאו ( פאל) למחשב לצורך המרות ולשדר למקרן את הווידאו האם הכרטיס מתאים לשימושים שציינתי במידה ולא מה מומלץ בברכה, תמיר

    • 12 תגובות
    • 820 צפיות
  21. Started by infer73,

    טוב, אבא שלי ביקש ממני לעזור לו, הוא מעוניין לקנות מקרן נייד (כזה שאפשר לחבר למחשב ואז רואים על הקיר את מה שהמסך מראה) הוא מעוניין במשקל מינימלי, מכיוון שהוא נוסע הרבה וזה חשוב לו שהוא יהיה קטן וקל משקל, כדי שלא יכביד עליו הוא מעוניין לקנות בארה"ב (כי הוא גם ככה נוסע, ואני משער שזה יותר זול שם) עקרונית יש לו זמן בניו-יורק לקנות את זה, אבל אם אין חנות בניו-יורק שמוכרת אז אפשר גם לשלוח את זה לקרובים שלנו (הם גרים ליד מיאמי, פלורידה) ואז הוא יאסוף את זה משם. התקציב הוא בסביבות ה800$, כמובן שעדיף כמה שפחות, אבל לא להתפשר על האיכות יותר מדי מצאתי למשל את המקרן הזה: http://www.sharpusa.com/products/ModelLanding/0,1058,1399,00.html בסביבות ה850$, מה אתם אומרים עליו? הבעיה זה שאנ…

    • 3 תגובות
    • 632 צפיות
  22. Started by sagi_10,

    שלום לפני כשבוע קניתי רמקולים חדשים והיום פתאום ראיתי שיש שטח מת בצד המסך הימני אני ניסיתי לשחק המון עם ההגדרות של המסך ושום דבר לא עזר...(או ששינה משהו על חשבון צד שמאל...) האם יש תוכנה או משהו שיכול לסדר את הבעיה הזאת? בתודה שגיא

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by E1,

    קניתי כרטיס מסך מתקדם עם יציאת DVI מה השימוש בה? אני רוצה לקנות מסך LCD עכשיו ,האם כדאי לי להוסיף כסף כדיי שיהיה במסך יציאה כזו של DVI מה ההבדל בין חיבור הDVI בין המחשב למסך לבין החיבור הרגיל? אודה לכל מי שיעזור לי בפתרון הבעיה. תודה

    • 5 תגובות
    • 649 צפיות
  24. מעוניין לקנות ...... avlas1@bezeqint.net

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות

דיונים חדשים בפורומים