עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by adirnasri,

    יש כרטיסים נגיד כמו 7600GT ויש גם 7600GS מה הבדל בין הכרטיסים אלה? אני צריך לדעת תודה רבה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  2. שלום רב.. אני צריך עזרה מהמקצועיים שבניכם.. בניתי מפרט לאולפן הקלטות מקצועי המטרה היא כלל וכלל לא לגיימניג אלה לעריכות סאונד בלבד! protools/cubase השאלה שלי האם כרטיס מסך (לא מובנה) ישפר לי את ביצועיי המחשב? או שאני יכול להסתפק בכרטיס מסך המובנה של לוח האם? המפרט הוא כזה: מעבד - Intel Core i7 3770K 3.5Ghz s1155 8MB, GPU Core לוח אם - Gigabyte Z77X-D3H s1155 Core i3/i5/i7, Intel Z77, DDR3 1600, 3xPCI-e זכרונות - G.Skill 2x8GB Ripjaws-X DDR3 1600Mhz PC3-12800 Kit CL9-9-9 ssd כונן - Crucial m4 2.5'' 128GB SSD MLC SATA III CT128M4SSD2 תודה מראש על העזרה! וחודש טוב לכולם

    • 0 תגובות
    • 749 צפיות
  3. חבר'ה שמתי לב עכשיו שאחד הכרטיסים בסבבה על 44 מעלות בזמן שהשני (המשני!) עומד על 86 מעלות ! כשאני בודק את הגדרות הCCC בפרופילים אני רואה שהוא פשוט לא נותן לי לחבור all setting אלא רק כרטיס אחד (הראשי) אשמח לתגובות אם מישהו יודע איך לסדר את הבעיה כי כרגע אני על אוטומט והם נצלים בIDLE - שניהם 78.

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  4. Started by qpalzm,

    השאלה היא פשוטה ונובעת מסקרנות. מה הייתם מעדיפים? אחד כזה: http://digma.co.il/shop/product_info.php?cPath=27_68&products_id=1615 או שניים כאלה: http://www.comp-il.co.il/Product.asp?Pid=VDGBNX66128D&Cat2Cat1ID=1452&Cat2ID=1821&aff=Zap

    • 2 תגובות
    • 782 צפיות
  5. שלום אני מעוניין לקנות כרטיס מסך חדש שיהיה ברמה גבוהה ויעלה עד 900 שקלים אולי טיייפה יותר תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 694 צפיות
  6. לדעתי כן אבל אני רוצה לשמוע מאחרים. זה מעניין אותי כי ראיתי שמישהו רוצה לקנות את הכרטיס הזה וחושב שזה ייתן לו ביצועים טובים. מה גם שהכרטיס בא עם 64 ביט... http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16814145121&ATT=Video+Cards&CMP=OTC-d3alt1me

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by windshear,

    שלום, רצ"ב 2 תמונות שאני רוצה שתעיפול עליהן מבט. האחת מובאת מהתוכנה ADIA 32 והשנייה מה- RADLINKER שמגיעה עם OMEGA DRIVERS FOR ATI רציתי לדעת האם באמת יש לי RADEON 9800 PRO והנתונים שכתובים תואמים או ש-KSP מכרו לי משהו אחר כי אני מאוד מאוכזב מהביצועים של הכרטיס.

    • 8 תגובות
    • 836 צפיות
  8. מייקרוסופט שוב עושים בושות. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3436887,00.html

    • 38 תגובות
    • 3.8k צפיות
  9. Started by shay820,

    שלום לחברי הפורום אני מחפש כרטיס מסך למחשב בעל יכולות כמו של PS3 למישהו יש רעיון??? והאם הכרטיס מסך זהו הפרמטר היחידי או שצריך גם מעבד וזיכרון חזקים אשמח לעזרה שי

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  10. יש איזו תוכנה או פקודה? תודה רבה mz155

  11. בדיוק מחר אני רציתי ללכת לקנות את המחשב ובמזל חבר שלח לי את הלינק לפה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=422008.0 מה כדאי לקחת במקומו? כבר לקחת 250GTS? אם כן אז איזה? אם לא אז איזה HD4850 לקחת במקום? עדיף מTMSFOX אבל אם יש משהו ממש שווה במקום אחר אז אני ישמח לקבל המלצות למרות הכל

    • 7 תגובות
    • 905 צפיות
  12. אני בונה מחשב (כנראה AMD) ורוצה בעיקר למשחקים כבדים כמו FAR CRY, SPLINTER CELL, COUNTER STRIKE וכד'. אחרי מאות ת'רדים שקראתי בנושא ומלא המלצות על כרטיסים ב1000ש"ח ומעלה, עדיין לא ברור לי אם המשחקים הנ"ל (וסוגיהם) יעבדו לי חלק טוב ויפה גם עם GFORCE4 או משהו בסביבות ה400ש"ח. חבר שלי הראה לי היום את SPLINTER CELL על כזה כרטיס מלפני כשנה והמשחק היה ברמה הגרפית הכי גבוהה, ברזולוציה של 1280X720 והכל הלך חלק ויפיפה. בלי קרטועים. בלי תקיעות. בלי שום בעיה. שאלותיי הן (חוץ מהקודמת) : האם בשביל לראות משחק מתקדם ברמה מעולה זה תלוי במרכיבי המחשב האחרים (ברמות רציניות, אני מתכוון. אל תגידו לי את הדרישות של הפנטיום או מהירות וכד'...)? האם- בשביל צרכים אלו- אוכל לקנות כרטיס מסך בסביבות …

    • 4 תגובות
    • 632 צפיות
  13. טוב אז לאחר קצת עזרה, קבלתי אפשרות לרזולוציה גבוהה במשחקים שלא תומכים ע"י הוספה של קובץ או שינוי קובץ. בכל מקרה אני רוצה לדעת האם יש אפשרות בנוסף לזה שמעלים את הרזולוציה לרזולוציה הרצויה, (במקרה הזה 1680X1050) גם להעלות את הכל ל-HIGH כולל AA/HDR וכו'. לדוגמא במשחק BF 2142 יש צורך ליצור קיצור דרך ובו לרשום : +szx 1680 +szy 1050 וב-JUCT CAUSE , מוסיפים שני קבצים אחד' מהם זה קובץ INI שבו רושמים את הרזולוציה הרצויה: [MAIN] Width=1680 Height=1050 האם יש אפשרות להוסיף להם את הדברים המדוברים? ולמה לעזאזל המשחקים החדשים שיוצאים לא תומכים ברזולוציות גבוהות למסכים רחבים?

    • 0 תגובות
    • 553 צפיות
  14. Started by Hasamba,

    החלטתי לשדרג את המדיה סנטר שלי בכרטיס מסך, שמתי 2 משחקים שרצו על הפנים עם הכרטיס OB מקריאה במפרטים החלטתי ללכת על HD7750, כבר רציתי לצאת לקנות אבל אז התחלתי לחשוב על הספק המארז שלי הוא ANTEC 2480 עם ספק 380W, האם אמורה להיות בעיה כלשהי? התחממות? או שהכל ירוץ בשקט ובשלווה? מצפה לתשובה מהירה שאוכל לרוץ לקנות את הכרטיס עוד היום תודה - - - נערך: - - - לא משנה, כבר מצאתי בפורומים אחרים שלא תהיה בעיה, תודה

    • 7 תגובות
    • 633 צפיות
  15. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    http://www.newgenerationorder.org/rad_w2kxp_omega_2551.cab אני מוריד עכשיו נראה אם הוא יותר טוב מהקודם

    • 3 תגובות
    • 604 צפיות
  16. Started by Yellow,

    שלום לכל הפורום,חבר שלי קנה את הPowerColor X800GT 256MB 256BIT (ד''א הוא כרטיס סבבה) ושמתי לב שהוא מקבל בתוכנה 3DMARK05 4,500 נקודות ואילו הX800GTO2 מקבל רק 4,356 ואילו הX800GT מקבל יותר בסטוק (מה שלא הגיוני),לכן,אני מחכה שהכרטיס קצת יקרטע ואז עשה אוברקלוק+צינורות עיבוד לרמה של X850XTPE וזה לפחות יקח שנה עד שהוא יתחיל לקרטע. בקיצור האם שווה לקחת X800GT (שהX800GTO2 אמור להיות חזק ממנו בסטוק,אבל הוא לא) של PowerColor?

    • 2 תגובות
    • 606 צפיות
  17. אני רוצה להביא לאור הזרקורים תופעה שלא כולם מכירים ולדעתי חשוב להכיר אותה, שהיא לא בדיוק סוד כמו בכותרת הדרמטית של הת'רד אבל הרוב לא מודעים אליה כשהם מתכננים על 2 כרטיסי מסך או יותר חשוב- כרטיסים כפולי ליבה. התופעה הזו היא לא תאוריה, לא דורשת בכלל עיניים חדות ולא שמועה. היא קיימת בכל כרטיס כפול ליבה או מערך ואני גם עד לזה. מה זה micro stutter? קודם כל חשוב להסביר מה זה באופן כללי. מיקרו סטטר (תרגום מופשט לעברית "גמגום זעיר") היא תופעה הנוצרת מחוסר תיאום והתנגשות של 2 מעבדים גראפיים, על כן היא קורת אך ורק בכרטיסים כפולי ליבה או במערכות בעלות 2 כרטיסי מסך בSLI או CF. פעולת הרנדור נפגעת כששני המעבדים הגראפיים "נלחמים" מי מהם ירנדר את הפריים הנוכחי. התופעה קורת (בנוגע לתדי…

    • 55 תגובות
    • 12.6k צפיות
  18. Started by elad76,

    כשאני מפעיל את BIOSHOCK יש כל מיני משולשים ומרובעים בכל מיני צבעים שמופעיל לי על המסך בהבזקים. באמצע המשחק המחשב עושה לי את הBLUE SCRREN של ויסטה ולאורך המשחק אני רואה מלא באגים,אזורים עם קווים שחורים עליהם,בלי תמונה וכאלה. עשיתי חיפוש Artifacts וראיתי בחלון שנפתח מלא נקודות צהובות כאלה,אחרי זה המסך נהיה שחור ואני עשיתי ריסטארט למחשב כשהדלקתי אותו כל התהליך של ההדלקה(הביוס,טעינה של מערכת ההפעלה וכו') היה עם נקודות קטנות מהבהבות מכל מיני צבעים. ברגע שנכנסתי לויסטה הכל נהיה רגיל. נ.ב:יש רעש ממש חזק של מאורר בזמן האחרון כאשר אני מפעיל ישומים כבדים כמו משחקים ואת 3DMARK.

    • 4 תגובות
    • 619 צפיות
  19. כמו שכתוב בכותרת, מעניין אותי עם באמת כדאי לי להחליף את הGTX275 שלי בHD5870 ? הכרטיס שלי מאוד חזק אפילו עכשיו, אבל הוא לא מספק DX11 וזה נורא מעצבן אותי, כרגע יש לי מסך עד 1680X1050 ואני יודע שזה לא FHD אבל בתקופה של שבועיים אחרי הכרטיס יקנה מסך 2333T, ובגלל זה אני רוצה כרטיס חזק יותר, שיעמוד בדרישות שלי שהם גיימינג על ההגדרות הכי גבוהות ללא פשרות. יש גם אפשרות לקחת את הHD6950 אבל אני מפחד לשלם 250 שקל יותר על כמעט כלום, אולי חוץ מי להפוך אותו לHD6970 אבל אז בטח מאבדים את האחריות ואני דיי מעדיף שלא להתעסק עם זה.

    • 3 תגובות
    • 746 צפיות
  20. אני מוכר מחר את הכרטיס מסך שלי: ADEON 9200 128MB TV OUT dvi אני רוצה עכשיו לקנות כרטיס מסך בתקציב של 755 (שהמשלוח יהיה כלול במחיר). הכרטיס מיועד בעיקר למשחקים חדשים וכבדים. אני מבין שאין הרבה טובים בתקציב הזה אבל תביאו לי את הכי טוב בבקשה. אם זה עוזר הנה המפרט שלי: AMD AXP 2500 NF7 WD 80GB 8MB BUFFER 7200RPM 2*KINGSTONE 256mb 400DDR טוב, מצאתי כמה כרטיסים יד שנייה, תגידו לי גם אם שווה לי לקנות אותם או לא: G-force fx5700 128mb ddr + tv + dvi X8 PALIT DYATONA GEFORCE 4 TI4200 -128 DDR - AGP 8X + DVI

    • 6 תגובות
    • 682 צפיות
  21. Started by charm,

    שלום חברים אני צריך עזרה דחופה כי חבר שלי רוצה לקנות מחר את הכרטיס מסך והתקציב שלו הוא 300 ש"ח המטרות שלו הם בסיסיות גלישה באינטרנט ואופיס וכל השאר הדברים הבסיסים הוא גם מתעסק קצת בפלאש (לא יודע אם זה צורך משהו מיוחד) ולכן הציעו לו את 2 הכרטיסים מה עדיף בלוגיק ראיתי שיש את ה X300SE של ספיר שזול בכמעט 90 ש"ח מהשני האם הוא עדיף או שהוא פחות טוב מה 6200 תודה מראש ומקווה לתשובות במהירות

    • 25 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by Unavoidable Encounter,

    חשבתי לקנות את המסך: 19` Samsung 997MB Flat Monitor השאלה שלי.. הוא טוב? הנה כמה פרטים ותמונה CRT Size/Viewable: 19"/18" Horiz. Dot Pitch: 0.20mm (H) CRT Type: DynaFlatTM Horizontal Scan: 30-96 kHz Max Resolution: 1920x1440 @ 64Hz Emissions: MPR-II Available Color(s): Silver/Black

  23. Started by Quickly,

    טוב פתחתי פה דיון והוא לא היה ממש לעניין אז אני מתנצל אממ הכרטיס שלי דווקא מספק אותי אבל הוא לא תומך בSM3 וזה בעיה בשבילי קיצר רציתי לדעת איזה כרטיס מסך כדיי לי לקנות בקציב של עד 200 שקל אבל כמה שפחות יותר טוב 7900GT או 7950GT או בכלל מי מבינהם הוא המומולץ או שאולי שווה לי לקחת X1950XT או X1950pro אלו מבינהם הכי מומלץ וכמובן שיפעל לי טוב במחשב (מפרט בצד) או שבכלל שווה לי לחכות שיצא DX10 או משהו

  24. Started by JUNGLE,

    yes yes tnx alot

    • 21 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. קניתי לפני חודשיים בערך את ה1950XTX ואחי קיבל אותו הוא חשוב עוד לקנות CF הוא יסתפק באחד, היום במקרה עברתי בנעה מחשבים והיה להם במלאי!! בונא זה כרטיס מטורף שאני יגיע היום הביתה מהלמודים נתקין את הבובה קיבלתי מחיר נהדר אגב זה של חברת EVGA פשוט כרטיס מדהים...אין מילים.... הבעיה כל פעם שאני עובר שם לקנות משחה טרמית אני יוצא בנזק של כמה אלפים מה שכן הוא ממש ענק נקווה שיכנס במארז הישן שלי בנצ' בקרוב :)

    • 122 תגובות
    • 18.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים